Hemelrijk Restaurant

Lange Nieuwstraat 28 4561 CD Hulst Nederland Kaart

Over het restaurant Hemelrijk Restaurant

Terug naar de essentie

Bij Hemelrijk hecht chef-kok Thomas veel waarde aan zijn Zeeuwse roots. Door beïnvloeding van internationale trends en regionale leveranciers probeert hij op een vernieuwende manier een bepaalde rust te creëren in zijn gerechten. En dit doet hij met heel veel ambitie en passie!

Meer informatie over restaurant Hemelrijk Restaurant

9,5
9,3
mvelzakker .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Via de AH-restaurant actie terecht gekomen in Hulst. Ontzettend goed en lekker gegeten bij Hemelrijk. De borden waren opgemaakt als prachtige kunstwerkjes met hele duidelijke en mooi passende smaken. Verrassend waren de 2 (!) amuses vooraf en in het begin kwamen de gerechtjes was kort op elkaar. Dit werd naar het hoofdgerecht toe echter wat minder snel en na de koffie hebben we ook nog lekker kunnen zitten zonder het gevoel te hebben dat we al weg moesten.

Er was keurig rekening gehouden met een lactose en suiker-intolerantie van één gast en de gerechten waren daarop aangepast. Parkeren hebben we gratis en dichtbij kunnen doen op de Grote Markt.

Klein (verbeter)puntje is de aandacht voor de niet-wijn drinkende gast, deze wordt misschien wat makkelijker vergeten, maar als dat het enige is komen we absoluut graag terug naar dit fijne restaurant. De wel wijn-drinkende gasten hebben uitgebreid kunnen genieten van het wijnarrangement wat perfect was uitgezocht bij de gerechten. We hebben alle vier erg genoten, zowel van het zicht als van het eten en drinken!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben van een heerlijke lunch genoten, mooi op elkaar afgestemde gerechten, dankjewel chef Thomas en team graag tot de volgende keer. Jan en Jokelien van Kalmthout.
Elodia .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hebben wederom heerlijk gegeten, was grote klasse, TOP! Leuke bediening...mooie jonge dame en jonge heer..en uiteraard de charmante gastheer!
tot de volgende keer....
Margriet H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Afgelopen week bij 't Hemelrijk gegeten. Een heerlijke ervaring.
Prachtige gerechtjes die de tong strelen. Hier staat een zeer creatieve kok met veel plezier en aandacht te koken! De maitre sommelier geeft op een prettige en zeer deskundige manier toelichting en helpt je de juiste wijnen te kiezen.
Beslist een aanrader!
Alwin P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Bijzondere zalige smaakervaring! Ik bevond me echt in het hemelrijk!!!
Enigste minpuntje was de akoestiek waardoor je de uitleg van de sympathieke ober moeilijk kon verstaan.
Aerens D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Dit restaurant is een ster waard !!
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Bijzondere smaken in een gezellige sfeer geserveerd.
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Het eten was echt top, om toch maar een opmerking te geven vinden we dat de inrichting nog wat beter kan. (bvb stoelen met houten poten, dubbel glas, mooiere vloer)
Bruna P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Even genieten in een zeer aangenaam kader, met zicht op de basiliek . De bediening was fijn, hier blaast men zich niet op, maar maakt zich klein om met een duidelijke omschrijving van de gerechten, de smaakpapillen voor te bereiden. Tot onze grote verbazing worden er zelfs geheime ingrediënten prijsgegeven.
Wat goed is, wordt gedeeld ! Deze mooie smaakervaring maakt onze culinaire wereld weer een stukje mooier.
Tot ziens !
Natasha R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Verrassend goed gegeten! (AH-actie). Alles zeer mooi opgediend en bijzonder lekker en verfijnd van smaak. We besloten een extra gang te nemen om nog wat langer te kunnen genieten. Ook de service was super. Een mooi restaurant van top niveau.
Mehmed H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende/frisse gerechten. Vriendelijke/kundige bediening, ze doen heel goed hun best maar gezien het aantal tafels en gasten die ze moeten bedienen zie je al snel dat ze één iemand tekort komen.
Janneke C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijke en verrassende gerechten! We hebben er 4 uur gezeten en die vlogen om ... Alles tip top in orde. Zeker een aanrader als je eens iets speciaals wilt.
sangeleerdeletter .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
voor de tweede maal waren we te gast bij hemelrijk, en zoals we al gewendt waren was het ook dezez keer top! gerechten zijn een waar kunstwerkje en de smaken zaten perfect goed en zeer lekker ! vooral het hert was buitengewoon ! doe zo verder!
Gandalf V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het was wederom genieten geblazen! Fijne ontvangst gehad en daarna heerlijk genoten van de gerechten!
Komen hier regelmatig terug.
caro_4 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Weeral super lekker gegeten in 't Hemelrijk ! Proficiat Thomas doe zo voort ! Prijs kwaliteit altijd zeer goed !
Mooie combinaties gin, vermouth ed en dit alles mooi voorgesteld !
Frencis H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten met bijpassende wijnen.En lekker veel met vis.Goede service en bediening. We gaan hier zeker terug naar toe.
Leona B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
hadden reeds goede commentaren gehoord van eerdere bezoekers en deze zijn bij deze bevestigd. Met de Ah aktie een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Gaan zeker nog eens terug
Manuela S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Het eten was verrassend en heerlijk en ook voor het oog erg mooi om te zien. De sfeer was erg intiem en de bediening heeft veel aandacht voor het opdienen.
Marlene R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
wij vonden het raar dat we ons bestek voor verschillende gerechtjes moesten gebruiken. Ook de prijs voor de koffie is aan de hoge kant: 6 euro. Hebben in een sterrenrestaurant ook 6 euro betaald voor de koffie maar daar kwamen ze vragen of we een 2de tas wilden. Het vlees van het hoofdgerecht was aan de droge kant waardoor het wat taai aanvoelde. Voor de rest prima genoten. Gaan zeker nog eens terug.Misschien ook de muziek ietsje zachter zetten.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
geweldige gerechten, mooie plaatjes, die nog lekker zijn ook. De espresso koffie was het enige wat me tegenviel, suiker lost zeer slecht op en tegen de tijd dat je die gaat drinken is de koffie koud en verliest hij zijn smaak. Maar dat is dan ook het enige negatieve puntje, de extraatjes bij de koffie waren zeer lekker en verrassend.