Hemelrijk Restaurant

Lange Nieuwstraat 28 4561 CD Hulst Nederland Kaart

Over het restaurant Hemelrijk Restaurant

Terug naar de essentie

Bij Hemelrijk hecht chef-kok Thomas veel waarde aan zijn Zeeuwse roots. Door beïnvloeding van internationale trends en regionale leveranciers probeert hij op een vernieuwende manier een bepaalde rust te creëren in zijn gerechten. En dit doet hij met heel veel ambitie en passie!

Meer informatie over restaurant Hemelrijk Restaurant

Janneke C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gandalf V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het was wederom genieten geblazen! Fijne ontvangst gehad en daarna heerlijk genoten van de gerechten!
Komen hier regelmatig terug.
caro_4 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Weeral super lekker gegeten in 't Hemelrijk ! Proficiat Thomas doe zo voort ! Prijs kwaliteit altijd zeer goed !
Mooie combinaties gin, vermouth ed en dit alles mooi voorgesteld !
Frencis H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten met bijpassende wijnen.En lekker veel met vis.Goede service en bediening. We gaan hier zeker terug naar toe.
Manuela S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Het eten was verrassend en heerlijk en ook voor het oog erg mooi om te zien. De sfeer was erg intiem en de bediening heeft veel aandacht voor het opdienen.
Leona B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
hadden reeds goede commentaren gehoord van eerdere bezoekers en deze zijn bij deze bevestigd. Met de Ah aktie een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Gaan zeker nog eens terug
Marlene R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
wij vonden het raar dat we ons bestek voor verschillende gerechtjes moesten gebruiken. Ook de prijs voor de koffie is aan de hoge kant: 6 euro. Hebben in een sterrenrestaurant ook 6 euro betaald voor de koffie maar daar kwamen ze vragen of we een 2de tas wilden. Het vlees van het hoofdgerecht was aan de droge kant waardoor het wat taai aanvoelde. Voor de rest prima genoten. Gaan zeker nog eens terug.Misschien ook de muziek ietsje zachter zetten.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
geweldige gerechten, mooie plaatjes, die nog lekker zijn ook. De espresso koffie was het enige wat me tegenviel, suiker lost zeer slecht op en tegen de tijd dat je die gaat drinken is de koffie koud en verliest hij zijn smaak. Maar dat is dan ook het enige negatieve puntje, de extraatjes bij de koffie waren zeer lekker en verrassend.
Rafael H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
steeds beter...prima bediening,rustig accuraart en vriendelijk.We kregen extra keuze me coquilles en tarbot omdat we enkele weken geleden het menu gekozen hadden.Ondanks de talrijke ingrediënten die kleurrijk samengevoegd werden pasten de smaken weer perfect samen,van voorgerecht tot dessert.Lekkere aangepaste wijnen worden zonder verplichting aangeboden per glas.Hier eet je het beste brood van de verre omgeving.
paul.engels3 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Fijne verzorgde menu met heerlijke smaken prachtig geserveerd met bijpassende wijnen
Bijzonder vriendelijke en correcte bediening
Verse producten
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten met verrassende amuses (3 stuks) en heerlijk 4 gangen dinner. Van het dinner vond ik het tussengerecht (Tarbot met crab in Thaise Curry) super lekker. Beperkt aantal couverts, maar goede bediening.
André W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De opgediende gerechten waren een streling voor het oog, klein maar fijn, echt iets naar onze smaak.
Er werd bovendien rekening gehouden met onze smaak.
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Genoten van de nieuwe smaken ! prachtige combinaties van vlees met vis ! Zeer lekker dessert .
Leuk design bestek !
Een aanrader !
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Geweldig lekker gegeten, bijzondere gerechten! Zelfs een kopje koffie is al iets speciaals! Daarnaast hele fijne bediening.
Els M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zeker voor herhaling vatbaar! Heel veel smaken en kleuren op je bord. Gerechten worden met de nodige deskundigheid aan gebracht.
diana V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We hebben genoten van de toewijding waarmee alles werd bereid en gepresenteerd. Ook voor onze zoon van 8 jr werd goed gezorgd . Beetje rumoerig binnen dat was enigste min puntje .
fotograafarno .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben hier een lunch genomen en het was bijzonder goed, Echt was kan men hier goed koken en weet men de smaak naar voren te toveren waar je echt van geniet. We gaan zeker terug voor het Diner. Dit is een top restaurant, waanzinnig goed.
fotograafarno .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
WE hebben gekozen voor een lunch, het was waanzinnig goed en compleet van smaak. Onvoorstelbaar dat je zo lekker kunt koken. WE gaan zeker terug maar dan voor de diner. Echt waar het was waanzinnig goed en lekker.
Evdwielen .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Erg lekker gegeten in een modern en aangenaam ingericht restaurant
Erg goed in overeenstemming zijn de verschillende gerechten die bij elke gang weer een verrassing opleveren
De ene smaaksensatie na de andere,een ster zou zeker verdiend zijn....top.