Hemelrijk Restaurant

Lange Nieuwstraat 28 4561 CD Hulst Nederland Kaart

Over restaurant Hemelrijk Restaurant

Terug naar de essentie

Bij Hemelrijk hecht chef-kok Thomas veel waarde aan zijn Zeeuwse roots. Door beïnvloeding van internationale trends en regionale leveranciers probeert hij op een vernieuwende manier een bepaalde rust te creëren in zijn gerechten. En dit doet hij met heel veel ambitie en passie!

Meer informatie over restaurant Hemelrijk Restaurant

Evdwielen .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Abootsma1 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Hemelrijk is een restaurant dat wij regelmatig bezoeken vanwege de bijzondere gerechten zowel qua smaak als qua opmaak, de zeer goede -betaalbare- wijnen en de aangename ambiance.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Alweer een ontdekking van formaat in Zeeuws Vlaanderen. Zaak om in de gaten te houden, gaat zeker een ster krijgen. Geen al te grote zaak, maar wel prima service en de gerechten zijn fantastisch gepresenteerd met een heel rijke en verfijnde smaken. Dankzij de AH Restaurant actie voor een zeer schappelijke prijs van een sterrenmaaltijd kunnen genieten.
Johndonks .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het verbaast mij telkens weer dat zij nog geen ster hebben. Gezien de kwaliteit van het eten en ook de kennis van de geschonken wijnen. Maar vergeet de service ook niet.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vandaag met vrienden gaan eten in deze mooie zaak. Was van begin tot einde perfect! Elk gerecht was schilderijtje op het bord. Perfecte smaakcombinaties. En de man die al dit heerlijks bracht en aangepaste wijnen inschonk was erg vriendelijk. Komen zeker terug
Sangeleerdeletter .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
super avond gehad in hemelrijk ,en wat een prachtige en erg smaak volle gerechten ,alles was top en klopte allemaal ! prijs kwaliteit is correct ,twas met de ah actie ,maar als je ziet wat je hier voorgeschoteld krijgt dan is het de perfectie nabij !niet het grootste restaurant maar is wel sfeervol ingericht en hadden geen last van de overige klanten ,en alles zat vo op een tafeltje na ,wederom in nederland een topdiner meegemaakt ! we komen absoluut trug !
Hemelseten .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer mooie combinatie van natuur en streekproducten zowel eten als servies,helemaal in stijl.De kennis van de wijn is een bijzonder compliment aan de sommelier .
In een woord klasse .
Marlene R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
het was niet de eerste en zeker niet de laatste keer, wij gaan zeker nog terug. Alle gerechten waren om vingers van af te likken.
Emmie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Super ontvangst. Zijn heel alert. Erg vriendelijk. Goede kennis en geïnteresseerd in de klanten. Keuken is bijzonder verrassend. Servies en bestek verrassen ook, zelfs rijstepap met een gouden lepeltje. Kortom een super ervaring.
Wslabb .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Klein, sfeervol ingericht restaurant. Gastvrije, vriendelijke bediening, goede uitleg.
Afhankelijk van het publiek, is de ruimte wel gehorig. De muziek paste niet bij ons.
Gerechten waren zeer verfijnd, positief verrassend van opmaak en smaak. Erg fantasierijk.
Je komt hier niet om te eten, maar om te snoepen.
J.M.A. S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
J.St Uit SvG bezoek op 16 oktober j.l.
Vriendelijke bediening, Heerlijk eten, lekkere wijn en een eenvoudige, maar zeer prettige omgeving. Een aanrader voor iedereen.
Ons excuus voor de late recensie.
Sigrid32 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We vonden de prijs / kwaliteit niet in verhouding. Er wordt gewacht tot alle gasten binnen zijn, voordat er gestart wordt met het diner. Vooraf wordt er geen informatie gegeven over de ah actie, op de site ook niet. Er werd niet geïnformeerd dat er sprake was van een vast menu. De enige optie die geboden werd, was een extra gerecht dat overigens ook vast stond, tegen een extra prijs. Het eten was redelijk, maar voor die prijs ons inziens niet in verhouding. De bediening correct, maar statig. De locatie is mooi, de inrichting komt koud over. Wij hadden, zeker gezien de recenties, hogere verwachtingen.
Herlinde.jacobs1 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Alle gerechtjes waren voortreffelijk. Dus moeilijk om te zeggen wat het beste was. Ook de bijpassende wijnen waren zeer goed. Prima vriendelijke bediening. Aangename omgeving midden in het historisch centrum van Hulst: mooi kader. Prettig restaurant.
Enige spijtige minpuntje: rokers konden in de tuin roken (wat natuurlijk prima is) maar doordat de achterdeur opstond kwam de rokersgeur wel binnenwaaien in het restaurant wat niet aangenaam was- misschien rokers toch iets verder in de tuin laten roken? of de achterdeur wel gesloten houden ( wat natuurlijk spijtig is bij mooi weer ).Wij komen zeker terug. Dank u wel,Herlinde
Willy.weyn .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De gerechten waren allen subliem in het bijzonder het visgerecht en niet te vergeten het frisse dessertje
We komen zeker nog terug
Ook de attentie voor de jarige was niet vergeten
Zumwohl .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Eten was een feestje. Aperatief werd in de tuin aangeboden, leuk idee, maar wij vonden het toch wat te fris buiten. De bediening was perfect. Wij vonden het restaurant vrij kil overkomen, het praten van andere gasten klonk erg door en soms ging daardoor de muziek harder, al met al erg storend. Misshien iets aan de aankleding doen waardoor de geluiden wat gedempt worden.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten bij restaurant Hemelrijk.
Omdat het lekker weer was hadden ze tafeltjes buiten in de achter tuin gedekt.
Wij hebben voor een extra 5e gang gekozen, alle gangen waren super lekker.
De Sommelier prijst de lekkerste wijnen aan, nu ben ik geen rode wijn liefhebber
maar zou spontaan rode wijn gaan drinken , echt passie voor zijn werk.
Bij het vallen van de schemer, kaarsen op de tafels , olie kandelaars tegen de wanden
erg gezellig.
Bediening vriendelijk.
Team Hemelrijk bedankt voor de fijne avond.

Caro_4 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij kennen Het Hemelrijk al van bij aanvang en het is altijd een top keuken !
Proficiat aan Thomas en zijn team het was weer voortreffelijk !
Amunette .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben zeer genoten van lientjes (oma)aperitief en de kunstwerkjes op ons bord!
Ook vonden we het een relaxte sfeer in het restaurant.
Ben wel benieuwd naar hun koffie,hebben we niet meer genomen omdat het al laat was.
Maar we hebben zeker 4 uur genoten van alles!
we kunnen niets bedenken wat we minder vonden..?
We hadden ook de AH actie,dus ook nog eens voordeliger!
al met al een zeer geslaagde qualityavond samen met mijn moedertje!
Elodia .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Was wederom prima..zelfs nog beter dan de vorige keer....een kleine opmerking: muziek te modern.... teveel zware bassen..Mag iets zachter.....
Rita-christiaan .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heel,aangename ontdekking,alles was tot in de puntjes perfect,we vertellen het verder,een grote reden om terug te komen proficiat aan het ganse team

Rita en Chrstiaan de Waele