Hemelrijk Restaurant

Lange Nieuwstraat 28 4561 CD Hulst Nederland Kaart

Over het restaurant Hemelrijk Restaurant

Terug naar de essentie

Bij Hemelrijk hecht chef-kok Thomas veel waarde aan zijn Zeeuwse roots. Door beïnvloeding van internationale trends en regionale leveranciers probeert hij op een vernieuwende manier een bepaalde rust te creëren in zijn gerechten. En dit doet hij met heel veel ambitie en passie!

Meer informatie over restaurant Hemelrijk Restaurant

astrid D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Evdwielen .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Dit restaurant blijft ons verbazen met zijn heerlijke gerechten,smaakcombinaties en verse ingredienten
Iedere keer weer een belevenis om naar uit te kijken
Met afstand het beste restaurant in Hulst en omstreken....waar blijft die ster.....
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Mooie gebalanceerde gerechtjes met lekkere wijnen erbij. Leuke tuin. wel erg stil. Beetje achtergrondmuziek was fijn geweest
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Gerechten met verfijnd palet aan smaken. Prachtige creaties!!! Kwalitatief zeer goed.
Verzorgde bediening.
Aan te bevelen bij vrienden en familie maar voorzie voldoende tijd.
Thomas L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Erg goed gegeten met dito service. Sommelier was erg vriendelijk en had verstand van zaken. Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten!
Marlene R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Zoals de vorige keren heel lekker gegeten. Zo een restaurant vindt je nergens in Hulst. Wij gaan zeker nog terug om te genieten van de speciale smaakjes en ingrediënten. Top !
Ludwig K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
knus, gezellig klein restaurant, vriendelijk en attent personeel. De opgediende gerechten waren van topkwaliteit.
connievanmaanen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
een ontdekking voor ons op culinair gebied! Op je tong proefde je zuur, zoet, fris en zout soms in 1 hapje, grote klasse dit te presteren! Gastvrijheid staat bovenaan, aanpassingen zijn snel gemaakt en de huiskamersfeer beviel ons erg.
Toiletten keurig, mooie bloemen, geen enkel detail vergeten. Prima om eens terug te komen en met de tuin kennis te maken!
NOEL G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een gezellige inrichting met bordjes die een streling voor het oog zijn. De smaken waren voortreffelijk en we werden bovendien heel vriendelijk bediend.
henk J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
heerlijk gegeten!! bijzonder!!hoog niveau!! bediening vlot en vriendelijk.
weinig absorberende materialen in restaurant, waardoor een rumoerige sfeer.
maar chapeau, voor de overheerlijke gerechten!!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker gegeten daar maar de menu met aangepaste wijnen was wat aan de dure kant +\- 100euro per persoon als je de appero erbij telt
Gilbert P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We waren heel tevreden. Het was een gezellig terras met proper gestreken tafeldoeken en servetten, en de bediening was correct .
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening! Het was mooi weer dus de lunch kon lekker buiten (voldoende parasols). We kregen verrassende heerlijke gerechten opgediend. Prijs / kwaliteit verhouding kan altijd beter, nu met de AH actie nog prijzig maar acceptabel. We hebben echt genoten en het was ook gezellig met de Belgische gasten die we hebben ontmoet!.
Lena H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Om te beginnen heerlijk gegeten met de ach actie en ervaring rijker maar helaas is de drank wel erg duur.Graag hadden we geweten dat het welkom drankje 14 euro pp kost.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Jongens wat een ontdekking. Meestal heb je wel een opmerking hier of daar. Niet waar hier. 4-gangenmenu was echt top. En ik heb overal al gegeten (The Jane, oud-sluis enz..) maar dit slaat alles. TOP!!!
Lut D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het is wel een vrij exclusief restaurant, heel fijn eten. Misschien toch wel wat beter vermelden dat het erg duur is.
Het was de moeite hoor , maar toch wel zonder overdrijven 70 euro per persoon, wat wel duur is.
Veerle en.leo D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Voor de vijfde keer gegeten in dit voortreffelijke restaurant, en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Zeer hoge kwaliteit en een zeer sympathieke en deskundige ober. Een echt feestje alweer van hoogstaand niveau. Vaut le détour!
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was heerlijk! Fantastische gerechten met krab, kreeft, vis, lam en een grandioos toetje!
Zeer verfijnde keuken, goede bediening.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben afgelopen vrijdag meer dan prima gegeten in Hemelrijk. Wijn-spijscombinaties waren ook zeker zeer goed. Bij de optionele vijfde gang, een tussengerecht, chakchouka met Oosterscheldekreeft ging de kreeft helaas een beetje kopje onder tegen de sterke smaken van de chakchouka. Verder niets dan lof!
Johan05 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Hemelrijk biedt verrassend lekkere en originele gerechten, prachtig opgemaakt met fris groen en een klein bloempje.
De parel van het menu was een ceviche van makreel. Een fantastisch lekker amuse met een heerlijke frisse dressing. En een geweldige start van de avond.
Verder Noordzeekrab, Lotte en Voorjaarslam. Allemaal vergezeld van verschillende bijpassende groenten, perfect bereid en goed op smaak.
De bediening vlot en attent. Wachttijden tussen de gerechten niet te lang. De prijs was voor dit niveau heel redelijk.
Hier komen we zeker terug als we in de buurt zijn.