Hello Again

9,5

Jouw recensie over het restaurant Hello Again

Carla V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Super in een woord leuke ontvangst en bediening, zeer smakelijk alles wat er op tafel kwam ,vers zag er leuk opgediend uit.
In een super.
Chamila E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijke vleesfondue en vriendelijke bediening! Je krijgt een lekkere salade en fruit erbij. Er zit ook friet bij en veel huisgemaakte sausjes. We komen zeker nog eens terug.
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Super gezellige avond gehad met het hele gezin. Heerlijk gegeten ( fondue) zowel de kaas als het vlees was goed verzorgd. Zeer vriendelijk personeel, niets was hun te veel, en konden zelfs voor 1 persoon even iets afwijken van de traditie. De dames waren ook in voor een geintje en speelde leuk in op het geheel. Al met al een hele gezellige en ontspannende avond gehad. Voor volgende maand staan we weer in het reserverings- boek.
TonVteL V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Restaurant Hello Again een klein restaurant in Leusden waar wij genoten hebben van de vleesfondue. Wij kozen voor de onbeperkte variant. De vriendelijke bediening hield daarbij, niet storend, in de gaten of er nog iets aangevuld moest worden. Top bediening. Restaurant is klein dus nogal rumoerig als de zaak vol zit. Een aanrader.
Marj0 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijke fondue van kaas of vlees. Onbeperkt aanvullen.
We zaten op het terras, het zonnetje scheen en het smaakte prima. Een heerlijk avondje.
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hello Again is een voltreffer. Ik kom graag nog een keer.
Zeer gezellige sfeer, eten van goede kwaliteit, wijnen als engeltjes.
Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan genieten.
Carolien R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hele vriendelijke ontvangst. Snelle en accurate bediening. Keuze was uitgebreid. Ondanks dat er veel mensen in een kleine ruimte waren, was het geluid niet storend. Konden nog gewoon converseren.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goede sfeer en genoeg te eten Een gezellig klein restaurant met een zeer vriendelijke bediening. Er werd de hele avond goed opgelet, of alles naar wens was en als iets op was, werd het naar wens aangevuld! Het fruit was heerlijk vers. De groente van de kaasfondue was licht geblancheerd, en was lekker. Het vlees fondue was meer dan genoeg. Ouderwets gezellig! Minpuntje - E-nummers in (dachten wij) b.v. de satesaus en misschien hier en daar in andere sausjes? Liever versgemaakt zonder smaakversterkers....dan zou het helemaal toppie zijn.
Herman O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met vier personen via de AH/Iens actie gegeten bij Hello Again: gastvrij en supervriendelijke ontvangst, leuke sfeer, relaxte uitleg over de gang van zaken en de mogelijkheden, maar bovenal heerlijk gegeten! Gekozen voor de vleesfondue in bouillon en dat was een goede keuze. Alles kon worden aangevuld, dus echt een 'all you can eat' avond. Als dessert gekozen voor de ijsfondue en dat was een nog grotere verrassing: wat een leuke ervaring en wat lekker allemaal.
Wij hebben genoten van alles bij Hello Again en komen zeker terug.
udo S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Als je wilt fonduen is dit restaurant een prima keus. Uitermate plezierige bediening, zeer alert ook, proper restaurant en heerlijke gerechtjes (sla, vers fruit).
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Met de AH restaurantactie bij Hello Again gegeten. We kregen een heerlijke vleesfondue. 6 verschillende sausjes, frites, een salade en een schaal fruit. Vooral de salade en de schaal fruit waren voor ons verrassend. Het personeel was erg hartelijk. Vlees en frites werden op verzoek aangevuld. Wij hebben heerlijk gegeten en voor ons is het zeker: "Hello Again".
Amerongen .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Was goed konden kiezen tussen bouillon of olie vlees was prima kreeg ook nog een aparte salade speciaal voor me gemaakt vers fruit erbij personeel heel erg behulpzaam vriendelijk eigenlijk niets om op aan te merken
Met ah bonnen prijs kwaliteitsverhouding prima zonder zou ik het rond de 20 euro waarderen vind het dan iets te duur
Polll .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Erg lekker eten (vleesfondue) zeer vriendelijke dames en een mooie lokatie waar je gratis kan parkeren. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Helemaal super!
Doormiddel van de restaurantactie van de AH bij restaurant Hello Again terecht gekomen.
We werden uiterst hartelijk ontvangen en mochten gezellig naast elkaar zitten op 1 van de comfortabele bankjes. Omdat we niet konden kiezen tussen de vlees of kaas fondue stelde de serveerster voor om beide te nemen :-). Heerlijk gegeten maar dan bedoel ik echt heerlijk! We waren van alles voorzien en kregen zelfs tussendoor nieuwe warme frietjes. Als toetje gekozen voor de ijs fondue. Hier hadden wij nog nooit van gehoord, dus dit moesten we proberen. OMG!!!!! Geweldig!!!! Dit was een ware belevenis en een verrassend lekker toetje. Een dikke pluim voor het personeel (vader en dochter ;-) ) Bedankt voor de goede service.

AANRADER!!!!

F en S uit Groningen/Heerhugowaard.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met mijn vriend bij restaurant 'Hello Again' gegeten via de AH restaurant actie. We werden warm ontvangen door de (vermoedelijke) eigenaar en serveerster. Het restaurant is klein, maar dat ervoeren wij als prettig! Door de grootte in combinatie met de inrichting voelde het knus aan. In het restaurant staat twee schotjes, wat maakt dat je meer privacy hebt, erg prettig. We konden kiezen tussen kaasfondue en vleesfondue; wij gingen voor de tweede optie. Het eten was onbeperkt. Naast het vlees kregen we vers fruit, patat en een groentesalade. Alles was erg lekker. Het enige aandachtspunt is dat wanneer je voor vleesfondue met olie hebt gekozen, je veel olie binnen krijgt, want naast de 'oliefondue' zit er ook olie in de salade en is er hoogstwaarschijnlijk ook olie aan te pas gekomen bij het bakken van de patat, naast de olie die ook in alle sausjes zit verwerkt.. De dag nadat wij bij 'Hello Again' hadden gegeten merkten we namelijk dat onze magen niet heel prettig reageerden op de hoeveelheid olie. Een tip: brood i.p.v. patat en geen olie in de salade. Al was de patat wel lekker, zelfs voor iemand die niet van patat houdt ! (: Verder vonden wij het ook erg prettig dat de bediening af en toe kwam kijken of het goed ging (je hebt tenslotte een gasbrander op je tafel en daarnaast gewoon om te checken of we nog iets nodig hadden e.d.) maar totaal niet opdringerig was ! En nog een tip: een (rustig) muziekje op de achtergrond zou de sfeer nog beter maken.
Sj. C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Klein gezellig restaurant. Straalt warmte uit, goede, nette en correcte bediening. Eigenaar komt kennis maken en komt regelmatig langs. Eigenaar en personeel doen hun uiterste best te zorgen dat men niets tekort komt. Reservering is noodzakelijk. Een echter aanrader !
Jeremaine O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg leuk restaurant, niet te groot waardoor het sfeervol blijft. Je kan zowel binnen als buiten zitten en neem je (vlees)fondue dan eet je onbeperkt. Het vlees is gevarieerd en er wordt regelmatig gevraagd of je nog wat wilt laten bijvullen of nog iets wilt drinken. Na afloop kregen alle klanten nog mooie bossen bloemen mee, dit was een erg leuke ervaring en hebben wij elders nog niet meegemaakt. Samengevat, lekker en gezellig eten en thuis nog kunnen nagenieten van de mooie bloemen :-).
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gisteravond samen met mijn vriendin heerlijk gegeten van de vlees/kaas fondue, met de AH actie.
Erg vriendelijk personeel.
We gaan zeker nog eens terug.
Henri_L .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Weer prima gegeten bij Hello Again. We hadden met zijn vieren de kaas- en vleesfondue. De sfeer is informeel en lekker ontspannen. Alles wat je vraagt aan het personeel wordt op een leuke en spontane manier voor je geregeld, echt top.
amersfoortAnoniem H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten tegen een aantrekkelijke prijs. Vriendelijke ontvangst en bediening. Extraatje bij de koffie.