Hello Again

Amerongen .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Polll .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Erg lekker eten (vleesfondue) zeer vriendelijke dames en een mooie lokatie waar je gratis kan parkeren. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Helemaal super!
Doormiddel van de restaurantactie van de AH bij restaurant Hello Again terecht gekomen.
We werden uiterst hartelijk ontvangen en mochten gezellig naast elkaar zitten op 1 van de comfortabele bankjes. Omdat we niet konden kiezen tussen de vlees of kaas fondue stelde de serveerster voor om beide te nemen :-). Heerlijk gegeten maar dan bedoel ik echt heerlijk! We waren van alles voorzien en kregen zelfs tussendoor nieuwe warme frietjes. Als toetje gekozen voor de ijs fondue. Hier hadden wij nog nooit van gehoord, dus dit moesten we proberen. OMG!!!!! Geweldig!!!! Dit was een ware belevenis en een verrassend lekker toetje. Een dikke pluim voor het personeel (vader en dochter ;-) ) Bedankt voor de goede service.

AANRADER!!!!

F en S uit Groningen/Heerhugowaard.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met mijn vriend bij restaurant 'Hello Again' gegeten via de AH restaurant actie. We werden warm ontvangen door de (vermoedelijke) eigenaar en serveerster. Het restaurant is klein, maar dat ervoeren wij als prettig! Door de grootte in combinatie met de inrichting voelde het knus aan. In het restaurant staat twee schotjes, wat maakt dat je meer privacy hebt, erg prettig. We konden kiezen tussen kaasfondue en vleesfondue; wij gingen voor de tweede optie. Het eten was onbeperkt. Naast het vlees kregen we vers fruit, patat en een groentesalade. Alles was erg lekker. Het enige aandachtspunt is dat wanneer je voor vleesfondue met olie hebt gekozen, je veel olie binnen krijgt, want naast de 'oliefondue' zit er ook olie in de salade en is er hoogstwaarschijnlijk ook olie aan te pas gekomen bij het bakken van de patat, naast de olie die ook in alle sausjes zit verwerkt.. De dag nadat wij bij 'Hello Again' hadden gegeten merkten we namelijk dat onze magen niet heel prettig reageerden op de hoeveelheid olie. Een tip: brood i.p.v. patat en geen olie in de salade. Al was de patat wel lekker, zelfs voor iemand die niet van patat houdt ! (: Verder vonden wij het ook erg prettig dat de bediening af en toe kwam kijken of het goed ging (je hebt tenslotte een gasbrander op je tafel en daarnaast gewoon om te checken of we nog iets nodig hadden e.d.) maar totaal niet opdringerig was ! En nog een tip: een (rustig) muziekje op de achtergrond zou de sfeer nog beter maken.
Sj. C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Klein gezellig restaurant. Straalt warmte uit, goede, nette en correcte bediening. Eigenaar komt kennis maken en komt regelmatig langs. Eigenaar en personeel doen hun uiterste best te zorgen dat men niets tekort komt. Reservering is noodzakelijk. Een echter aanrader !
Jeremaine O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg leuk restaurant, niet te groot waardoor het sfeervol blijft. Je kan zowel binnen als buiten zitten en neem je (vlees)fondue dan eet je onbeperkt. Het vlees is gevarieerd en er wordt regelmatig gevraagd of je nog wat wilt laten bijvullen of nog iets wilt drinken. Na afloop kregen alle klanten nog mooie bossen bloemen mee, dit was een erg leuke ervaring en hebben wij elders nog niet meegemaakt. Samengevat, lekker en gezellig eten en thuis nog kunnen nagenieten van de mooie bloemen :-).
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gisteravond samen met mijn vriendin heerlijk gegeten van de vlees/kaas fondue, met de AH actie.
Erg vriendelijk personeel.
We gaan zeker nog eens terug.
Henri_L .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Weer prima gegeten bij Hello Again. We hadden met zijn vieren de kaas- en vleesfondue. De sfeer is informeel en lekker ontspannen. Alles wat je vraagt aan het personeel wordt op een leuke en spontane manier voor je geregeld, echt top.
amersfoortAnoniem H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten tegen een aantrekkelijke prijs. Vriendelijke ontvangst en bediening. Extraatje bij de koffie.
Vanja F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Samen met een vriendin hier heerlijk gegeten met de AH aktie. Vriendelijke bediening, het was onbeperkt en dat met de ah aktie complimenten. We komen zeker nog eens terug.
Sybren Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Via de AH restaurantaktie hebben wij in dit fonduerestaurant heerlijk gegeten. Tijdens het eten kwam de gastheer een paar keer informeren of wij van alles nog voldoende hadden. Wij vinden het verrassend dat wij op deze manier (de AH aktie) dit restaurant ontdekt hebben. Een aanrader!

H.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijke fondue gegeten en lekker buiten gezeten op het terras.Ruim voldoende soorten vlees en sausjes en je kon nog bij bestellen ook.Ontzettende vriendelijke mensen die je bedienen en die ook nog tot wat extra''s bereid zijn om het je naar de zin te maken.Wij hebben hier met de AH restaurantkaart gegeten en komen hier graag nog eens terug
joslieke .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Afgelopen donderdag gezellig gegeten bij Hello Again met de AH actie. Vleesfondue met goed vlees, vers fruit, verse groenten voor de fondue, frites,sla en 6 sauzen. Bediening erg leuk en attent. Rustige, kleine maar sfeervolle en moderne omgeving. Buiten is het mogelijk om iets te drinken of het nagerecht te gebruiken. Huiswijn was goed en redelijk geprijsd. Wanneer wij in de buurt zouden wonen, zouden wij hier zeker terug komen.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten , ruim voldoende , attent personeel , mooie gezellige ambiance . Toetje en nazit buiten . Perfecte locatie.
Diny R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Met vriendin heerlijk gegeten, fondue was prima verzorgd en ruim voldoende. Vriendelijke bediening, geeft n welkom gevoel.
Wel jammer dat het toetje niet bij het arrangement in zit, had het nog betere score gehad.
ronald B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Zoals vele malen eerder, hebben we hier weer heerlijk gegeten! Wat deze plek zo bijzonder maakt zijn de gastheer en gastvrouw. Twee mensen met passie die jou een gezellige en zorgeloze avond bezorgen!
Moduck .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vanavond hier voor het eerst gegeten. We konden lekker buiten zitten. Het eten (vleesfondue) was voortreffelijk en kwalitatief goed en toen we om meer vlees vroegen kregen we dit binnen een paar minuten. De bediening is heel vriendelijk en bereidwillig. De eigenaar is een paar keer langs geweest om te vragen of alles naar wens was. Erg vriendelijk. Kortom een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Onder toeziend oog van de bediening heerlijk gegeten!. Met 6 personen kaasfondue en vleesfondue. Goed vlees, vers fruit, verse salade, lekkere sausjes en heerlijke kaasfondue. Oh ja, de patat is er heerlijk!
Desserts helemaal goed: cheesecake en voor 2 personen de chocoladefondue. Compliment aan de bediening! Wij zijn het er over eens en raden Hello again van harte aan.
Arinda B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Hier per toeval gisteren wezen eten en wat waren wij verrast, we hebben voor de a la carte menu gekozen, ik de zalm en mijn vriend de ossenhaas sate. Wat waren wij blij verrast, het eten was er heerlijk. Ook de patat was lekker knapperig en lekker veel groente/salade wat erbij geserveerd wordt. De sausjes waren ook super lekker. We hebben heerlijk buiten gegeten. Het personeel ook erg vriendelijk en erg vrolijk, je voelde je erg welkom.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Lekker gegeten na reserveren.
Gratis parkeren is op korte loopafstand bij de Rotonde.
De uitbater was erg vriendelijk en nam de tijd om veel toe te lichten.
Interieur oogt modern en de akoestiek is prima.
De porties waren smakelijk en voldoende.
Prijs kwaliteit is prima en een aanrader om naar toe te gaan.