Hello Again

Zwarteweg 5 3833 AK Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Hello Again

Welkom bij hét fondue restaurant van Leusden en omstreken Restaurant 'Hello Again'. De specialiteit van restaurant Hello Again is het gezellige onbeperkt fonduen zoals vlees-, kaas- en visfondue.Wij rekenen voor kinderen tot 12 jaar € 11,50 voor de vleesfondue. Nieuw bij restaurant Hello Again is het ijsfonduen. Wisselende kleine a la carte gerechten, koude en warme buffetten. U kunt het zo gek niet bedenken of restaurant Hello Again biedt het u.

Meer informatie over restaurant Hello Again

9,4

Jouw recensie over het restaurant Hello Again

Sarai L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Hello Again is ren klein maar gezellig restaurant. Het eten was lekker en de service is top! Erg gezellige en spontane serveerster
L W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Alles werd op tijd aangevuld en ook het drinken werd goed bij gehouden. We zijn heel vriendelijk geholpen, en rustige achtergrondmuziek.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten, Fondue bij uitstek geschikt om buitenhuis te eten en bij Hello Again is dat prima! Vriendelijke bediening en leuke sfeer binnen.
Joey S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heel leuk restaurantje. Lekker gegeten en bediening is echt geweldig! Super vriendelijk en heel behulpzaam. Uitgebreide keuze hapjes voor in de fondue. Al met al zeker de moeite waard!
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Leuk restaurant met een leuke ambiance. Heerlijk gegeten en zeker de ijsfondue is erg aan te raden.
Bediening erg leuk en vraagt voldoende of het smaakt of iets aangevuld moet worden.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellig en heerlijk eten bij Hello Again. De fondue is echt een aanrader! De bediening is top! Ook de Herfst Gin-tonic is lekker!
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig de bediening ook heel goed kon ook nog tegen humor wij hebben er vab genoten
Leila V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Toppie zoals altijd en gezellig super bediening.altijd voor herhaling vatbaar.en aan het einde ook toppie had niet gehoeven.nogmaal thanks
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Op de site van Iens was het ons niet duidelijk dat het om een fondue-restaurant gaat.
Prima fonduen met kaas en olie. Vlees en groenten van goede kwaliteit.
Bediening is erg vriendelijk. Zou iets minder joviaal mogen en fluiten tijdens de bediening komt wat vreemd over.
Eenvoudige inrichting. Past wel bij fonduen.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Fantastisch en gezellig restaurant. We waren er met onze drie kinderen. Heerlijk gegeten. We komen zeker een keer terug!
leusden .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben hier met 4 personen gezellig gegeten. Het voordeel van fondu is natuurlijk dat er voor iedereen iets is wat goed bevalt
gevo V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wat ons het meest opgevallen is, was de bijzonder vriendelijke ontvangst. De beide "gastvrouwen" deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Eén van beide zwaaide ons zelfs uit toen we naar huis gingen! Daarnaast was het eten ook prima en ruim voldoende.
Kristi P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Hier met z'n zessen heerlijk ouderwets zitten fonduen. Wat een feestje. Personeel was erg vriendelijk en lette goed op eventuele lege glazen en/of lege schaaltjes! We hebben genoten
S. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Fantastische bediening en ontvangst, goede keuken en prima gerechten. Heerlijke avond gehad.
Zal het aanbevelen bij familie en vrienden en kennissen.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het is er gewoon gezellig en goed eten. Wat opvalt is dat er veel mensen als bekenden binnenkomen. Als ze vaker terugkomen, dan doe je het goed.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hello Again, erg leuk restaurant met een erg leuk concept (fonduen). Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was top. Zeker een aanrader.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Uitstekende accommodatie, met vriendelijke dames! Uitstekende parkeergelegenheid, dat een bezoek gunstig beïnvloedt.
Kwaliteit van het gebodene was heerlijk en werd, naar behoefte, aangevulde. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
martinverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De dames van de bediening waren erg vriendelijk en accuraat. Zijn een paar keer aan onze tafel geweest om te vragen of alles naar wens was. En dat was het ! Echt
een aanrader voor met z'n tweeën maar ook met een groep kan je er uitstekend terecht.
C. A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten, het vlees was zeer smakelijk en alles voldoende aanwezig. Er kon altijd iets aangevuld worden. Wij komen zeker weer terug!
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
wederom weer een en gezellige avond gehad in een familiaire sfeer, Het eten en service wat weer voortreffelijk.
een aanrader voor iedereen.
Alles werd goed in gaten gehouden en zo nodig bijgevuld