Hello Again

Zwarteweg 5 3833 AK Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Hello Again

Welkom bij hét fondue restaurant van Leusden en omstreken Restaurant 'Hello Again'. De specialiteit van restaurant Hello Again is het gezellige onbeperkt fonduen zoals vlees-, kaas- en visfondue.Wij rekenen voor kinderen tot 12 jaar € 11,50 voor de vleesfondue. Nieuw bij restaurant Hello Again is het ijsfonduen. Wisselende kleine a la carte gerechten, koude en warme buffetten. U kunt het zo gek niet bedenken of restaurant Hello Again biedt het u.

Meer informatie over restaurant Hello Again

9,5

Jouw recensie over het restaurant Hello Again

Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Top restaurant met top gastheer waar je heerlijk eten krijgt voor een hele schappelijke prijs!
Silvia M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Een fijne gelegenheid om uit eten te gaan. Niets is teveel.Vriendelijk en spontane bediening (die wel in zijn voor een grapje ). Het personeel uit de keuken die gezellig een praatje kwam maken aan tafel... Bedankt ...wij hebben in ieder geval super genoten ..en vonden het gezellig om bij jullie onze 30 jarige bruiloft te vieren. Komen graag nog eens bij jullie eten.!!
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Vriendelijk personeel. Kan altijd om meer gevraagd worden. Keuze uit veel soorten kaasfondue. Gezellig restaurant! Bedankt.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Ruim twee uur genoten! Fondue blijft gezellig en ice-fondue gewoon heel erg leuk. De 'kinderen' (25 en 27...) hebben zich met dit laatste weer eens prima vermaakt.
D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Gisteren met z'n zessen vlees-, vis-, kaas- én ijsfondue gegeten. Het was weer heeeerlijk. En hele goede servize op maat van Charlotte en Huub.
Rick P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het was weer gezellig.
Verder werd er rekening gehouden met het dieet van mijn dochter.
Met andere woorden, voor herhaling vatbaar.

Groeten,
Rick Pasman
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Superaardige bediening. Lekker uitgebreide fondue, van prima kwaliteit .Wij komen zeker een keer terug. gezellige inrichting, lekker bier.
Jolies V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Iets te knus ingericht maar wel sfeervol. Hartelijk personeel, we voelden ond erg welkom. De fondue is goed geregeld!
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij vonden het alle 4 geweldig. Een dikke 10 met een gouden randje.
Alles was in orde. Bediening ook super.
Komen zeker weer gauw terug. In een woord TOP!!!
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Gezellig restaurant .Heerlijke fondue, leuk/goede bediening!
Kregen zelfs een paraplu mee voor de regen van Charlotte
Bedankt!
Sarai L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Hello Again is ren klein maar gezellig restaurant. Het eten was lekker en de service is top! Erg gezellige en spontane serveerster
L W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Alles werd op tijd aangevuld en ook het drinken werd goed bij gehouden. We zijn heel vriendelijk geholpen, en rustige achtergrondmuziek.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten, Fondue bij uitstek geschikt om buitenhuis te eten en bij Hello Again is dat prima! Vriendelijke bediening en leuke sfeer binnen.
Joey S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heel leuk restaurantje. Lekker gegeten en bediening is echt geweldig! Super vriendelijk en heel behulpzaam. Uitgebreide keuze hapjes voor in de fondue. Al met al zeker de moeite waard!
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Leuk restaurant met een leuke ambiance. Heerlijk gegeten en zeker de ijsfondue is erg aan te raden.
Bediening erg leuk en vraagt voldoende of het smaakt of iets aangevuld moet worden.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellig en heerlijk eten bij Hello Again. De fondue is echt een aanrader! De bediening is top! Ook de Herfst Gin-tonic is lekker!
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig de bediening ook heel goed kon ook nog tegen humor wij hebben er vab genoten
Leila V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Toppie zoals altijd en gezellig super bediening.altijd voor herhaling vatbaar.en aan het einde ook toppie had niet gehoeven.nogmaal thanks
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Op de site van Iens was het ons niet duidelijk dat het om een fondue-restaurant gaat.
Prima fonduen met kaas en olie. Vlees en groenten van goede kwaliteit.
Bediening is erg vriendelijk. Zou iets minder joviaal mogen en fluiten tijdens de bediening komt wat vreemd over.
Eenvoudige inrichting. Past wel bij fonduen.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Fantastisch en gezellig restaurant. We waren er met onze drie kinderen. Heerlijk gegeten. We komen zeker een keer terug!