Hello Again

Meer informatie over restaurant Hello Again

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Moduck .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vanavond hier voor het eerst gegeten. We konden lekker buiten zitten. Het eten (vleesfondue) was voortreffelijk en kwalitatief goed en toen we om meer vlees vroegen kregen we dit binnen een paar minuten. De bediening is heel vriendelijk en bereidwillig. De eigenaar is een paar keer langs geweest om te vragen of alles naar wens was. Erg vriendelijk. Kortom een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Onder toeziend oog van de bediening heerlijk gegeten!. Met 6 personen kaasfondue en vleesfondue. Goed vlees, vers fruit, verse salade, lekkere sausjes en heerlijke kaasfondue. Oh ja, de patat is er heerlijk!
Desserts helemaal goed: cheesecake en voor 2 personen de chocoladefondue. Compliment aan de bediening! Wij zijn het er over eens en raden Hello again van harte aan.
Arinda B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Hier per toeval gisteren wezen eten en wat waren wij verrast, we hebben voor de a la carte menu gekozen, ik de zalm en mijn vriend de ossenhaas sate. Wat waren wij blij verrast, het eten was er heerlijk. Ook de patat was lekker knapperig en lekker veel groente/salade wat erbij geserveerd wordt. De sausjes waren ook super lekker. We hebben heerlijk buiten gegeten. Het personeel ook erg vriendelijk en erg vrolijk, je voelde je erg welkom.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Lekker gegeten na reserveren.
Gratis parkeren is op korte loopafstand bij de Rotonde.
De uitbater was erg vriendelijk en nam de tijd om veel toe te lichten.
Interieur oogt modern en de akoestiek is prima.
De porties waren smakelijk en voldoende.
Prijs kwaliteit is prima en een aanrader om naar toe te gaan.
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Vanavond hier voor het eerst met mijn partner hier wezen eten.
Erg vriendelijk en sociaal personeel en eten kwam echt snel niet langer dan 5min hoeven wachten wat voor ons echt ideaal is want als we willen eten moeten we geen 30min moeten wachten.
Decor moet je van houden maar is erg sfeer vol. Eten is heerlijk (vlees fondue) en als alles op is kan je meer krijgen maar ik ze jullie het is genoeg. Na afloop waren1 van de laatste mensen die vertokken en vroeg iemand van het personeel wilt u een bloemetje? Dus wij dachten een roosje uit 1 van de vazen maar kregen we een gigantische mooie bos bloemen! Jammer dat er geen fotos geplaatst kunnen worden want die had ik graag gepost.

Al met al wij gaan terug komen en raden het IEDEREEN aan ga hier eten!!!!

Groetjes tinka en raymond
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Met vrouw, dochter en schoonzoon nu eens naar Hello Again in Leusden, alom bekend als fonduerestaurant maar je kunt er ook gewoon "van de kaart" bestellen. Dat laatste werd het dus.

Het is een knus en gezellig petit restaurant in hartje Leusden aan de rotonde bij winkelcentrum "De Biezenkamp". Vriendelijk welkom geheten door een spontane medewerkster kregen we een tafel aan het raam. Het was een doordeweekse dag dus niet bepaald druk bezet.

Gestart werd met rode wijn, rose en twee bier. De mannen kozen als voorgerecht de paddestoelen met bosuitjes en kruidenboter. Een lekkere start. De vrouwen sloegen deze beurt over. Als hoofdgerecht kwamen op tafel 3 kabeljauwhaasjes en 1 tournedos in rose wijnsaus. Als bijgerecht de onvermijdelijke frites (porseleinen puntzak in verchroomde houder) en een schaaltje zeer magere huissalade. Haasjes en tournedos waren smaakvol doch klein uitgevallen, zeker als je dat afzet tegen de prijs. P/K verhouding klopt dus en ook de vorig jaar gekozen fondue, zeker de kaasfondue is aan de hoge kant.

Als dessert kozen we 2 tarte tartin en 1 espresso en 1 thee om het geheel gepast af te sluiten. De overlooptijd is goed afgestemd met de keuken. De rekening liet € 157,00 zien en dat mag voor het gebodene echt wel een onsje minder zijn. Het decor doet warm en gezellig aan en de service is helemaal pico bello. Parkeren doet u overigens gratis aan de overzijde op een grote parkeerplaats.
Mevrouw123 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Voor het eerst bij Hello Again gaan eten... fondue met vlees. Heel leuk concept en heerlijk mals vlees. Je komt echt niks te kort en als je meer wil dan krijg je dat binnen enkele minuten. Vooraf een broodje gedaan maar was eigenlijk niet echt modig... oja en de kruidenboter was top! Niet te weinig eerder teveel... iets wat je niet vaak ziet. Wijn was ook super...wij hadden een fles uit Portugal die gemaakt werd door iemand uit Achterbeld... grappig en heel lekker. Wel wat aan de prijzige kant... leuke tent en gezellige restauranthouder...Komen zeker terug...
Sander C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Ik kom zelf uit Leusden en ben wonende in Denemarken. Ik kom regelmatig terug naar ´´mijn dorpie´´ en Hello Again is dan altijd een vaste prik. Zeer vriendelijk personeel, hoge kwaliteit van het eten en er hangt altijd een zeer goede sfeer. Hello again is een ´´must visit´´ iedere keer weer! :)
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Met pasen gegeten bij Hello Again. Hoewel we niet gereserveerd hadden en de zaak op het moment van aankomst nog vol zat, bood de eigenaar aan ons bij het kroegje op de hoek op te halen zodra er plaats was. Super! Vervolgens een heerlijke fles witte Salentein gedronken, een perfecte mosterdsoep gegeten met spekjes en croutons apart geserveerd, en daarna zalige spareribs gehad met lekkere frietjes en een goede salade. Al met al buikje helemaal rond, zodat een dessert er dit keer niet meer in zat :) Zeer attente bediening. En gezellige sfeer. Wij gaan hier zeer zeker vaker terug komen!
Lolaisabelle .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Wij hebben in de afgelopen jaren al meerdere malen bij hello again gegeten. Of je nu met zijn tweeën bent of een grotere groep, de service is altijd super. De fondue is lekker en wordt goed verzorgd, ze komen regelmatig vragen of er nog iets bijgevuld moet worden. Het restaurant is klein en knus. Het dessert fondue is een echte beleving en lekker! Wij komen hier graag terug
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Lekker gegeten. Echter vinden wij de prijs voor kaasfondue aan de hoge kant voor wat je krijgt. Dat bij de portie frieten apart betaald moet worden voor de mayonaise, is ook een tegenvaller. Want Hollanders willen altijd mayonaise. Verder vriendelijke bediening, echter mag de bediening beter met elkaar afstemmen wie welke tafel 'beheert'. Verder erg krap opgezet, wel netjes en modern. Helaas bij thuiskomst kleren buiten hangen en inde was (inclusief de jassen uit de garderobe) en douchen... Want wat een vieze geur neem je mee naar huis. Kortom; leuk restaurant concept. Maar te duur voor wat je krijgt.
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Heerlijk genoten van een vlees fondue en een ijs fondue naast. Waar vind je tegenwoordig nog verse bloemen op tafel. Vriendelijk net personeel. Leuke gezellige sfeer.
Karel N.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Woensdag jl. bij Hello Again hapje gegeten. Spareribs en vegetarische wraps in een ongedwongen sfeer en prettige ambiance. Glaasje wijn erbij en kanntje water; gewoon prima zoals het hoort. Geen uitbundige culinaire hoogstandjes, maar goed en goed verzorgd. Vriendelijk eethuis met aandacht voor product en klant. in Leusden 1 van de betere adresjes!