Helena Primakoff

Zaterdag 09:30 - 16:30
Zondag Gesloten

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
De gerechten op de kaart bij Helena Primakoff zijn prettig geprijsd en dus maar eens geprobeerd. Ik had de gelepaprikasoep met brood en het landbrood met ossenworst, rucola, Amsterdamse uitjes en mosterd. Beide gerechten waren oké maar verder niet bijzonder. De bediening was prima en de gerechten stonden snel op tafel. Een minpunt was dat de zaak helemaal vol liep met moeders met baby's. Ik wil deze moeders natuurlijk niet hun lunch onthouden maar het ongeorkestreerde geblèr van deze spruiten was toch wel een domper op de feestvreugde en vandaar de 6 voor het decor.
Jvanbossen .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heerlijk geluncht in dit schattige tentje. Het broodje gerookte kip met pesto mayonaise was verrukkelijk. De koffie was ook erg lekker. De sfeer was prettig en de dames in de bediening waren erg vriendelijk en attent.
Ilona N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Lekkere broodjes en salades (soepjes niet geprobeerd), mooi geserveerd, leuke locatie, fijne bediening, vriendelijke prijzen... ideaal lunchadres!
Mariella E.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Gastvrij, vriendelijk en erg schoon, ook de toiletten, ook bij grote drukte. Lekker brood (van Menno), royaal en met liefde belegd. Leuke inrichting, heel persoonlijk. De liefde voor de zaak spat overal van af.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Vandaag positief verrast: Helena was ook op zondag open. Bij uitzondering. Dat is dan ook het enige nadeel wat er te noemen is. Verder; uitstekend eten (bruine boterham met gerookte kip en pesto; aanrader!) en vooral de wentelteefjes zijn een reden om er te gaan ontbijten of lunchen. Tel daarbij een vriendelijke bediening en goede koffie op en het recept is compleet.
AMJ H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Superleuk tentje, gezellig, goeie croissants, heerlijke koffie en heel prettige bediening. Aanrader! Jammer dat ze zo vroeg dicht gaan 's middags.
Cynthia G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Superleuk lunchtentje! Ik kom hier regelmatig voor de heerlijke verse broodjes. Soms als ik de verleiding niet kan weerstaan, wordt het de lekkere appeltaart! En altijd aardige bediening.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Sfeervol, prettige bediening en prima ontbijtkaart. Fijn dat er stapel tijdschriften en kranten liggen. Alleen jammer dat ze op zondag niet open zijn.
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Wat mij betreft het beste lunchtentje in town. Geweldig (zelfgemaakte) brood met de lekkerste dingen, zelfgemaakte jam en lemoncurd, heerlijke verse thee, jus d'orange en smoothies. Daarnaast als hoogtepunt is zeker de carrot cake!! Ongelofelijk lekker. Vriendelijke bediening en decor is lekker huiselijk en onbedwongen. Heel fijn tentje.