Helder Eetcafé

Rosendaalsestraat 279 6824 CH Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Helder Eetcafé

Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig en knus eetcafe, waar Je ook nog eens redelijk kunt eten. Kaart is gelukkig beperkt, waardoor alles ook vers bereid wordt. Biefstuk was wat aan taaie kant, en verschilde ook nog wat in grootte bij ons aan tafel. Frites waren ok, salade was een grote bak waar alles door elkaar gemengd was. Ik zou ook als tip geven m.n. de salade anders te samen te stellen en ook anders te serveren (was 1 grote sla-bak). De cheesecake was geweldig lekker, maar zelfs voor deze grote eter, iets te groot. Koffie was ook goed. Tolletten zagen er goed en verzorgd uit. Kortom: toch een aanrader.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wat een gezelligheid toch altijd bij Helder, je voelt je er zo welkom! Met collega's het schooljaar afgesloten buiten op het terras, in een mum van tijd werden er een paar tafels en stoelen bij gezet, zodat we heerlijk konden zitten. Drankje er bij, een meter borrelhapjes, echt heerlijk.
Het is een gezellige plek zo midden in de wijk, echt een aanrader!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
heerlijk gegeten met collega's , kwalitatief goed eten, heerlijk wildstoofpotje, heerlijk brood met dipjes en een geweldige cheesecake! wat een aanwinst voor de wijk, lekker pretentieloos, goede sfeer en aardige mensen! voor herhaling vatbaar!
JDH73 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Gezellig ongecompliceerd plekje waar je lekker kunt eten, drinken en spelletjes spelen. De kok komt de keuken uit!! Superaardig en bereid om gerecht naar wens aan te passen. Frietjes en heksenpannetje waren te zout, vandaar het wat lagere cijfer voor het eten. Tevreden klanten!!
GeorgeU .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Sfeervol, klein eetcafe. Bediending is zeer vriendelijk en de open keuken vinden wij ook erg prettig. De kleine kaart maakt de keuze wat makkelijker, en ervaren wij als een pluspunt. Uitstekend eten tegen goede prijzen. Vorige week het Wildstoofpotje gehad, boterzacht en vol van smaak. Zolang dit gerecht nog op de kaart staat raad ik het aan. Ga zo door!
RitaArnhem .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
De 'aangeklede' hamburger..erg lekker! Gezellig eetcafe! Een aanwinst voor Klarendal...binnenkort ook maar eens de lunch uitproberen :-)
Yves P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Na Sugar Hill, Caspar, Goed Proeven en Tape de volgende nieuwe aanwinst voor de wijk Klarendal! Klein van opzet, maar groots in ambitie!

Lekkere geluncht en gegeten. Er is wekelijks een wisselende kaart met eerlijke, biologische gerechten (keuze uit vlees, vis en vegetarisch). Beide heren zijn zeer attent en hebben volop aandacht voor de klant!

Ze hebben lekkere speciaalbiertjes en de kaart wisselt regelmatig. Er zijn vanaf deze week ook Bokbier en een aantal speciaalbiertjes uit de regio opgenomen in de bierkaart.

Terras is klein, maar fijn!

Let op: gesloten op dinsdag.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Erg leuke nieuwe aanwinst in Arnhem! Mooie kleine kaart met vlees, vis en vegetarische gerechten. We hebben hier heerlijk gegeten.
Bediening is vriendelijk en attent, inrichting is sfeervol en eigentijds en bij mooi weer kan je op het kleine terras zitten. Zeker een aanrader!