Helden van Hilversum

Langestraat 59 1211 GW Hilversum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Helden van Hilversum

10 minuten lopen vanaf station Hilversum
  • : Parkeergarage Gooiland of de parkeerplaats naast het Gooiland hotel (zondags gratis)

ma: gesloten

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kevin R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
een week geleden een bezoek gebracht bij dit Pannenkoeken restaurant, wat een verassing heerlijke huisgemaakte appeltaart.
De Fred Flinstone is echt een aanrader heerlijke pannenkoek.
Erg lekker beslag dat de bakkers zelf maken dus geen kant en klaar mix. Hier werken mensen die de beste pannenkoeken willen bakken.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een gezellig restaurant met heerlijke pannenkoeken! We hadden 3 verschillende pannenkoeken, elk met een verrassende combinatie, zoals pannenkoek Nemo met zalm, walnoten, rucola en een honingmosterdsausje. Erg Lekker! Verder leuke bediening en een gemoedelijke sfeer!
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Bij de Helden van Hilversum weten ze hoe ze een simpele pannenkoek met appel verrukkelijk kunnen maken! Top gastheer, lekkere pannenkoek en gezellig plekje!
Narvin S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Zeer innemende jonge gastheer, dranken heel vriendelijk geprijsd, heerlijke thee! en de pannenkoeken waren super lekker!!
MieskeF .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Leuk pannenkoekenrestaurant van jonge ondernemers. Echte ambachtelijke pannenkoeken die gebakken worden in de open keuken, genoeg keuze en met zorg klaargemaakt. Heerlijk gegeten,
de Flinstone zagen wij al eerder bij de recensies en is inderdaad een aanrader. Leuke speelhoek voor de kinderen.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Na de zichtbare verwouwing van het pand op de Langestraat benieuwd geworden naar wat er kwam. Vandaag een heerlijke pannenkoek met kippendijen (Fred Flinstone) gegeten! Zeker een aanrader! Leuk dat er eindelijk een Pannenkoekenhuis in Hilversum is geopend!
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een verrassend leuk pannenkoeken huis! De eerste in Hilversum. Een geweldige plek om met of zonder de kids een pannenkoek te nuttigen. Kwaliteit is goed, decor is goed en service is goed. Ik zeg doen!