Helai

Piet Smitkade 160 3077MJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Helai

Maak een culinaire reis door de Afghaanse keuken. Bij restaurant Helai kun je kennis maken met een breed aanbod van traditionele Afghaanse gerechten. Deze gerechten variëren van heerlijke kebabsoorten tot lekkere vegetarische gerechten. Kom snel langs en ervaar de Afghaanse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Helai

Tram lijn 23 2 min lopen
  • : Gelijk voor de deur

Dinsdag tot en met Zondag 17:00 tot 22:00
Maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Helai

Melissa H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Eten was super lekker vooral de ashaak was geweldig. Alleen wat minder was dat het eten best koud geserveerd wordt, ik persoonlijk geniet beter als het eten warm is.
ik heb wel vaker ash gegeten maar deze ash hier was totaal anders dan wat ik eigenlijk verwacht had, het smaakte naar mijn mening niet naar ash maar gewoon een soepje.
Maar al met al super echt geweldig!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Rijsttafel is fantastisch.. Er is nú ook een sfeervol terras aan de Maas. aanrader!!!
U.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een heel fijn restaurant, het eten is erg lekker, wij hadden Sabosa als voorgerecht, de Mixed grill als hoofdgerecht en Baklava als nagerecht. Het personeel is supervriendelijk. En de inrichting vindt ik heel mooi.
Kortom een aanrader.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten, we hadden een Afghaanse rijsttafel besteld. Fijne en attente bediening. Het terras aan het water is super!
M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Het was onze eerste keer en onze verwachtingen zijn ver overtroffen. Fantastische bediening, goede aankleding/sfeer en vooral heerlijk eten. Complimenten en we komen graag terug.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijke gerechten in een ontspannen sfeer. Goede, vlotte en vriendelijke bediening. Je wordt hier behandeld als gast en niet als nummer
O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Etentje met de zaak, super goed bevallen. Hoge kwaliteit van de gerechten en service. Wij gaan hier zeker nogmaals naartoe. Bedankt voor de gastvrijheid.
S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening! We werden vriendelijk ontvangen en mochten een tafel uitkiezen. Het dessert hebben we op het terras gegeten.
Sven M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Lekker eten, leuke sfeer. Bediening was vriendelijk, maar deels niet vakbekwaam. De proeverij van voor en hoofd genomen met dessert toe. Tot 3x toe moeten vragen wat ons werd geserveerd. Mijn nog gevulde bierglas werd van tafel gehaald, eveneens het nog niet opgegeten naanbrood. Borden werden op tafel opgestapeld en bestek bij verschillende personen vergeten in te dekken bij dessert. Eten was van dergelijke kwaliteit dat we het wel nog een keer willen proberen.
C L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Mijn vrouw en ik hebben echt genoten van de avond. Lekker eten goede service en de klantvriendelijkheid is top. Wij komen zeer zeker op korte termijn terug. BEDANKT!!
Henriëtte S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Helai (Zwaan):
Ruim restaurant met mooi uitzicht over de maas. Binnenkort is er ook een buitenterras. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Goede uitleg over de gerechten die smakelijk waren.
Tussen de gangen door werd elke keer gevraagd of de volgende gang kon worden opgediend of dat we liever nog even wilden wachten. Niks geen gehaast en binnen anderhalf uur weer buiten staan. Wij hadden de rijsttafel die bestaat uit veel kleine schaaltjes met van alles en nog wat. Optioneel kun je hier een extra vleesspies bijvetellen. Vooraf haddenvwe dumplins op Afghaanse wijze. Erg lekker. Dessert was een warm chocoladetaartje waar de chocolade uit liep met vanilleijs.
Kortom: een aanrader. Ik denk dat het raadzaam is om te reserveren als je hirr in het weekend wilt eten.
Pluspunt: ruime parkeergelegenheid voor de deur of de tram om de hoek.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Het restaurant heeft een mooie sfeer en het personeel is erg gedienstig , het eten is heel lekker en een beleving.
Zeker aan te raden
Maan N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Alles was tot in de puntjes geregeld. Het ontvangst, de vriendelijkheid, het eten, ect. Ik had via de website gereserveerd (en een bevestiging ontvangen) echter was mijn reservering niet bekend bij het personeel. Gelukkig was er nog genoeg plek waardoor we alsnog plaats konden nemen, maar wellicht een tip om de reserveringen via de website beter in de gaten te houden. Verder waren we erg tevreden, we komen snel weer terug.
Mustafa M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Lekker en goed geregeld, alleen was het wachttijd van de drankjes wel aan de lange kant. Voor de rest uitgebreid buffet en werd goed bijgevuld.
Thanh H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Wij komen regelmatig hier eten, maar gisteren was het eten erg vet.. we kregen last van maagzuur
Ook hebben wij geen rekening gezien wat erg jammer was.
K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Wij zijn Helai gegaan met vrienden om het vaste te verbreken dus hebben het iftar buffet gekregen. Veel keuze, lekker eten, verse ingrediënten. Aanrader!
M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Goede ontvangst. Prettig personeel. Wordt gepast geserveerd en correcte uitleg gerechten.
Niet opdringerig personeel. Enthousiast personeel.
Mustafa M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Het eten was zoals altijd wel lekker.mij ging het meer om hoe het georganiseerd zou zijn.elke gast kreeg de aandacht die je zou verwachten,en dat met al dat drukte en het eten werd goed bijgevuld
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Jammer dat er geen kipfilet gebruikt wordt in de curry die gebakken is. Het was helaas net soepkip. Veel te zacht. Viel zo uit elkaar.
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk eten en leuk gezellig personeel. De wachttijd voor drankjes kan korter. Een heerlijke avond gehad. De inrichting is heel gezellig en de gerechten van de Afghaanse rijsttafel waren heerlijk en lekker gekruid. Regelmatig werd gevraagd of de gerechten aangevuld moesten worden. Een echte aanrader.