Helai

Piet Smitkade 160 3077MJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Helai

Maak een culinaire reis door de Afghaanse keuken. Bij restaurant Helai kun je kennis maken met een breed aanbod van traditionele Afghaanse gerechten. Deze gerechten variëren van heerlijke kebabsoorten tot lekkere vegetarische gerechten. Kom snel langs en ervaar de Afghaanse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Helai

Tram lijn 23 2 min lopen
  • : Gelijk voor de deur

Dinsdag tot en met Zondag 17:00 tot 22:00
Maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Helai

Francois B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
kaal ens saai ingericht
restaurant. dat moeilijk doet als na drinken besteld te hebben om een karaf water wordt gevraagt. ( het is buiten 22 graden) daarna is de vriemelikkheid ver te zoeke..
eten was wel lekker.
S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij wilden eens iets anders proberen en kozecdaarom voor Helai.wij waren met vrienden en jammergenoeg werden we om de 10 minuten gestoord in ons gesprek met de vraag of we nog iets wilden drinken. En dit terwijl onze glazen nog niet leeg waren. Toen er op een gegeven moment een leeg bierglas stond, met een nog half gevuld bierflesje ernaast, werd dit glas tot 5 keer toe door verschillende medewerkers opgepakt en weer neergezet. We wilden eigenlijk om een schoon glas vragen! Nadat een van ons een slok uit een glas spa rood had genomen en het nog niet lege glas op tafel zette werd het onmiddellijk weggehaald, zonder dat wij iets konden zeggen. Door het erg hoge plafond en de grote ruimte zonder knusse hoekjes was het niet erg gezellig. Niet voor herhaling vatbaar.
Wandana G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Fantastisch! Behulpzaam en ontzettend lief met kinderen! Wij komen vaker!
A.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Prima restaurant, voor zowel zakelijke als etentjes als met familie en vrienden. echter is de prijs-hoeveelheid verhouding aan de dure kant.
M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Service was prima. Alleen duurde het ruim 20 min voordat ze steeds met de bestelling (Naan) kwamen. Het eten werd wel koud. Dat is wel een minpunt, ook al is het druk.
O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met voor ons een kennismaking met een nieuwe keuken. Zeer vriendelijk personeel die aan ons overlieten hoe snel we het volgende gerecht wilden hebben of juist nog even wilden wachten. Een aanrader.
cdhw .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, super bediening, fijne ambiance. Vanaf eind april een terras aan het water, vanaf dan ook open voor lunch. Wij komen zeker terug.
Ben T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Vandaag was er te weinig personeel
jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk met onze familie gegeten. De rijsttafel is erg leuk. Het is erg gezellig om met iedereen het eten te delen. Het personeel is zeer vriendelijk. Verder is het erg schoon en niet rumoerig. Ik beveel dit restaurant zeer zeker aan.
Marco F.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Aanrader!
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, prachtige locatie, door 'lakenplafond' goede akoestiek en rustig, zeer vriendelijk personeel. Wel beetje raar dat deze recensie 120 tekens moet bevatten....
Irma F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Gerechten zijn goed in balans bereid met de kruiden en de kleinere portie's zijn leuk gepresenteerd om van ieder gerecht te kunnen proeven. Inrichting restaurant prachtig ,mooie kleuren ,goede comfortabele stoelen en de styl die ook perfect past bij een afgaans restaurant. Voldoende zitplekken, en de mogelijkheid om uit kiezen om naar wens een plekje uit te kiezen. Pluspunt dat er ook grotere tafels zijn met zitbanken als je met meerdere bent waardoor je ook privacy hebt. Niet te vergeten dat er een prachtig uitzicht is over het water.Kortom echt heerlijk gegeten, service uitstekend regelmatig aan tafel uileg geweest en ook uileg gegeven over de gerechten. En zeker waar met volle buik naar huis!
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Vooral over de bediening ben ik zeer te spreken! We werden door een vaste medewerker bediend, die zich eerst netjes aan ons voorstelde en ons ook uitleg gaf over de verschillende gerechten. Deze meneer kwam uit Perzie.
sboonstra .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Mooi restaurant. Unieke sfeer. Goed eten en zeker het terugkomen waard. Prijs is wat hoger maar je krijgt waar voor je geld. Personeel was zeer fijn en bekwaam!
H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, leuk sfeertje en personeel is attent. Gereserveerd op een drukke dag, maar daar hebben wij niks van gemerkt. Het eten wordt optijd geserveerd.
Nikola O.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Geweldig eten, met een super bediening in een fijne sfeer voor zeer redelijke prijs. Daar moet je gewoon eens gaan eten. Locatie is echt prachtig!!!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Dit was de 5e keer, altijd goed hier. Vriendelijk personeel, mooie plek, lekker eten. Vooral de vegetarische rijsttafel is geweldig.
Kubra Y.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Echt toppers! Het eten was heerlijk en het personeel was zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Nikki W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
De bediening is vriendelijk, het eten was lekker en een super mooie locatie. Zeker een aanrader! Tot de volgende keer...
Thata V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
perfect geregeld. lekker eten. 4x geweest en altijd goed gegaan. ze houden ook zeker rekening met korte tijd ivm bezoek bioscoop. ideaal te combineren.