Helai

Piet Smitkade 160 3077MJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Helai

Maak een culinaire reis door de Afghaanse keuken. Bij restaurant Helai kun je kennis maken met een breed aanbod van traditionele Afghaanse gerechten. Deze gerechten variëren van heerlijke kebabsoorten tot lekkere vegetarische gerechten. Kom snel langs en ervaar de Afghaanse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Helai

Tram lijn 23 2 min lopen
  • : Gelijk voor de deur

Dinsdag tot en met Zondag 17:00 tot 22:00
Maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Helai

A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Met een groep van 4 personen hebben we ontzettend lekker gegeten bij Helai! De bediening is gastvrij en behulpzaam. De gerechten zijn smaakvol en bijzonder goed bereid. Goede porties ook. We gaan Helai zeker aanbevelen in ons netwerk!
V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten!. Rijsttafel aangevuld met kebabspies. Goede en verse ingrediënten, ieder gerecht had weer zijn eigen smaakpalet. Vriendelijke bediening.
Pascale K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het eten is echt goed, de bediening heeft veel aandacht voor je - maar niet irritant. De rijsttafel is een aanrader, als een schaaltje leeg is vullen ze het met liefde weer bij voor je. De prijzen zijn goed.
H.P. B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Zeer gastvrije en vriendelijke bediening! Een heel romantisch en sfeervol restaurant met een prachtig uitzicht. De menukaart is zeer divers en de kwaliteit goed. Ik kom zeker nog eens terug!!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Voor de derde keer bij Helai gegeten. Wederom een feestje..
Soumaja M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Mooi ingericht, sfeervol tentje. Heerlijk gegeten! Wij hebben de rijsttafel genomen, duidelijke uitleg van gerechten en onbeperkt aanvullen.
Sandra E.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Genoten van heerlijke diverse gerechtjes (rijsttafel) Ook de vegetarische optie is meer dan prima. Mogelijkheid om buiten te eten op terras aan het water. Bediening is heel vriendelijk en attent.
Let op: AH-aktie is niet geldig bij Helai. (2e menu gratis) Terwijl ze wel genoemd worden als restaurant.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Eerste keer , Lekker eten en vriendelijke bediening! We werden vriendelijk ontvangen en mochten een tafel uitkiezen, iets meer aandacht op de bedrijfskleding schoon en fris zo prettig zijn.,
we komen zeker terug ;)
V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Smaken verschillen. Dat zal altijd zo blijven. Maar wie zich eens buiten plat gelopen paden wil begeven, dan is Helai een gelezen plek daarvoor. Zakelijke maar tegelijk ook hartelijke ontvangst, eten met zorg klaargemaakt en ook met zorg uitgeserveerd, zowel voorgerecht, hoofdmaaltijd als het dessert. Ook de aankleding en sfeer in het restaurant is iets om te beleven.
En als er dan al een minpuntje te benoemen is, cafeïnevrije koffie ontbreekt in het drankenmenu. In ruime mate gecompenseerd trouwens met vele smaken thee.
romola.mk .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Mooi en net restaurant met vriendelijk personeel. Stijlvol ingericht en een fijne sfeer. Grote porties, mooi opgediend. Enkel het lamsgerecht vonden we persoonlijk wat droog
San G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Echt super! No words left! Heerlijk eten en ontzettend vriendelijk personeel, mooie sfeer, mooie inrichting, vers eten met liefde bereid
M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zeker een aanrader! Niets slechts over te melden!
Korte wachttijden! Duidelijke uitleg over het eten! Leuke eerste kennismaking met Afghaanse gerechten!
Super mooi restaurant en locatie! Makkelijk te bereiken. Erg leuke sfeer, inclusief goed personeel!
Leuke en goede muziek!
Leoenineke .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Prachtig restaurant, heerlijk eten, mooi terras met uitzicht over de Maas en Rotterdam en super vriendelijk personeel geven goed adviezen over de menukaart.
Melissa H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Eten was super lekker vooral de ashaak was geweldig. Alleen wat minder was dat het eten best koud geserveerd wordt, ik persoonlijk geniet beter als het eten warm is.
ik heb wel vaker ash gegeten maar deze ash hier was totaal anders dan wat ik eigenlijk verwacht had, het smaakte naar mijn mening niet naar ash maar gewoon een soepje.
Maar al met al super echt geweldig!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Rijsttafel is fantastisch.. Er is nú ook een sfeervol terras aan de Maas. aanrader!!!
U.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een heel fijn restaurant, het eten is erg lekker, wij hadden Sabosa als voorgerecht, de Mixed grill als hoofdgerecht en Baklava als nagerecht. Het personeel is supervriendelijk. En de inrichting vindt ik heel mooi.
Kortom een aanrader.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten, we hadden een Afghaanse rijsttafel besteld. Fijne en attente bediening. Het terras aan het water is super!
M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Het was onze eerste keer en onze verwachtingen zijn ver overtroffen. Fantastische bediening, goede aankleding/sfeer en vooral heerlijk eten. Complimenten en we komen graag terug.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijke gerechten in een ontspannen sfeer. Goede, vlotte en vriendelijke bediening. Je wordt hier behandeld als gast en niet als nummer
O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Etentje met de zaak, super goed bevallen. Hoge kwaliteit van de gerechten en service. Wij gaan hier zeker nogmaals naartoe. Bedankt voor de gastvrijheid.