Helai

Piet Smitkade 160 3077MJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Helai

Maak een culinaire reis door de Afghaanse keuken. Bij restaurant Helai kun je kennis maken met een breed aanbod van traditionele Afghaanse gerechten. Deze gerechten variëren van heerlijke kebabsoorten tot lekkere vegetarische gerechten. Kom snel langs en ervaar de Afghaanse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Helai

Tram lijn 23 2 min lopen
  • : Gelijk voor de deur

Dinsdag tot en met Zondag 17:00 tot 22:00
Maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Helai

Merima P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Kan niet beter
Wenny H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Verrassend leuke restaurant met lekker eten. Personeel was heel vriendelijk en service was erg goed. Ik kom hier zeker terug.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Prachtig restaurant. Mooi ingericht. Prettige bediening. Hoofdserveerster echt een topper( dame, klein van stuk, krullend haar). Rest van de bediening prima maar zou mooi zijn als ze allemaal zo goed zouden zijn als de hoofdserveerster. Eten echt heerlijk. Waren met een groep van 8 personen. Rijstafel, Kip korma, Lamsbout. Werkelijk alles was erg lekker, verfijnd en vers. Toetjes ook lekker. Ruime parkeergarage om de hoek. Mooi uitzicht op het water. Restaurant met internationale allure en zeer redelijke/gunstige prijzen. Zeer zeker een aanrader.
Manon G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
John H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Een hele aangename verrassing. Op aangeven van een bekende hier terecht gekomen. Zij zitten wat afgelegen, maar wel heerlijk aan het water (overkant van de straat).

De inrichting is niet mijn smaak, maar past zeker bij de sfeer van Verre/Midden Oosten. De een vind het mooi en de ander niet.

Het personeel is oprecht een verademing. De professionaliteit en klantgerichtheid verdient een dikke pluim. Hier lopen heren en dames die hun vak verstaan.

De kwaliteit van het eten is voortreffelijk. We hebben, ter kennismaking van de Afghaanse keuken, een 3 gangen verrassingsmenu genomen. Behalve dat de proportionering meer dan voldoende was, mag je voor het hoofdgerecht ook alles bijbestellen. Dus naast de mooie smaken van deze keuken (en kwaliteit van personeel in de keuken), ga je ook zeker met een voldaan gevoel het restaurant uit.

Kortom, wij gaan zeker terug en zullen iedereen vertellen, die het wil horen, hoe heerlijk wij hebben genoten van alles dat Helai te bieden heeft. Ga zo door, is het enige dat ik zou kunnen adviseren.
Stephanie T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Chris I.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Eten niet mega lekker , kan wel aan persoonlijke voorkeur liggen. Top service en top inrichting. Prijs verhouding kwaliteit erg slecht als je puur het eten beoordeel. Voor een keer lekker niet van herhaling vatbaar.
Ayse A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Woorden schieten werkelijk tekort! Geweldige sfeer, heerlijke smaken en een uistekende service... dit alles tref je werkelijk onder één dak! Ook wordt begripvol omgegaan met bijzondere situaties/gelegenheden/vieringen. Keep going on!
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Eten meer dan prima, heel vriendelijke bediening, doen erg hun best, maar kreeg het idee dat er net te weinig personeel was, waardoor er te weinig tijd overblijf om pro-actief te zijn naar de klanten.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk eten, super vriendelijke bediening en de locatie is helemaal top! Absoluut een aanrader.
Auke H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Fantastische service, geweldig gegeten. Geen lunch van tevoren als je voor het verrassings menu gaat! Aan te raden zodra je niet bekend bent met Afgaans eten.
A.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
ik ben met mijn man daar gegaan dat was voor eerste keer voor hem het was super super lekker eten hij vond super leuke om daar te gaan eten en hele lieve mensen werken daar die staan hele tijd voor je Klaar ik zal zeker andere keerje weer gaan met mijn zusje
Maryem M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Uitstekende sfeer????
Cobez D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Zeer hoffelijk bediend
Sanjay R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lekker eten en een goede service
D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijke introductie in de Afghaanse keuken. Supervriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie inrichting en schitterend uitzicht. Kortom; een aanrader!
Suus V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. De bediening was ook erg aardig en behulpzaam en de inrichting en het uitzicht prachtig.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Super gegeten. Vriendelijk personeel. Vlees was mals en zeer smaakvol. Alle bijgerechten waren heerlijk. Komen zeker terug!
Shardha_g .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wauw, was mijn eerste indruk. En die indruk bleef gehandhaafd door de goede service en hygiëne. De vriendelijke jongen die onze bestelling opnam gaf ons goede uitleg en na elke gang werd onze tafel goed schoon gemaakt.
Daarbij smaakte het eten heerlijk, was goed te proeven dat het vers en met liefde was gemaakt.
F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk eten, super service en top locatie. Wij hebben genoten van de afghaanse keuken. Het restaurant is zeer aan te raden