Helai

Piet Smitkade 160 3077MJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Helai

Maak een culinaire reis door de Afghaanse keuken. Bij restaurant Helai kun je kennis maken met een breed aanbod van traditionele Afghaanse gerechten. Deze gerechten variëren van heerlijke kebabsoorten tot lekkere vegetarische gerechten. Kom snel langs en ervaar de Afghaanse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Helai

Tram lijn 23 2 min lopen
  • : Gelijk voor de deur

Dinsdag tot en met Zondag 17:00 tot 22:00
Maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Helai

Nassima E.
Topzaak en gezellig
V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Dit was voor ons de 1e keer Afghaans eten. We vonden het heerlijk! Het personeel is erg vriendelijk. Voor ons voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Fijne avond gehad, vriendelijk personeel en lekker gegeten. Ook voor onze vegetarische vriendin een ruime keuze door de rijsttafel.
Semra A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We zijn heel goed geholpen, duidelijke uitleg gekregen over de gerechten. Medewerkers zijn erg vriendelijk, sfeer is ook gezellig. Zeker waard om een keer langs te gaan.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wij zijn met het 10 personen op een vrijdag gaan eten. Ik heb van te voren gereserveerd en doorgegeven dat wij graag de rijsttafel willen.
Alles verliep heel soepel en we hebben niet lang op ons eten hoeven te wachten. Het eten was heerlijk eten.
Alleen hadden wij de rijsttafel gevraagd maar kregen ook spiesjes . En dit kost extra. Waardoor wij meer kwijt waren dan gepland.
Voor de rest een top restaurant met top service.
Moneer H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Ondanks dat de zaak helemaal vol zat kwam het eten snel en smaakte het erg goed. Zeker een aanrader.
Lucia G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten, kom zeker terug! Service en bediening is Top! Dessert Oefff, zo slecht maar zó lekkerrrrr
Bilal A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Een top restaurant. Een leuke sfeer, goede service, eten was top. Zeker voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader. ????????????????????????
felix.welschen .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Bijzonder sfeervol restaurant met uitstekende gerechten en zeer attente bediening.
Leuk gelegen en goede parkeerfaciliteiten.
R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Mooi restaurant! Rijsttafel (zonder spiesjes) was lekker, ruim voldoende te eten, maar sommige smaken van de gerechten waren hetzelfde door gebruik van dezelfde saus/kruiden.
Vriendelijk personeel.
Wijn per glas werd erg zuinig geschonken, minder dan de helft van het glas. Pas toen er een eigen fles besteld werd werd er rijkelijk geschonken.
Volgende keer gaan we zeker de vleesgerechten proberen.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben genoten van een heerlijke rijsttafel, gezellige sfeer daar, smaakvolle gerechten
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prima zaak. Heerlijke varieteit met de rijsttafel. Het drie gangen menu is ruim voldoende. Er is een fijne sfeer en een heel vriendelijke bediening. We hebben genoten.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk eten goed gepresenteerd en fijne uitleg over de gerechten gehad.
Zeer vriendelijk personeel mooi en rustig restaurant.
Naile O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Personeel leek betrokken en vriendelijk maar was echt LOOS!
Verder werd de afghaanse rijsttafel geactiviseerd als je niet bekend was met de afghaanse keuken!
Maar de schalen werden verkeerd geserveerd en de schalen die je wilde aanvullen waren verstreken, terwijl het onbeperkt aanvullen was!
Verder hebben wij een uur gewacht voordat de tafel werd afgeruimd!

Wel was het toetje lekker en de inrichting was mooi. (beoordeel het boek niet op zijn kaft!)

En Bedankt nog voor de trage service
Abdulkadir M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Service viel zwaar tegen!! Er liepen heleboel jonge personeel rond, die meestal niet te bereiken waren (geen oog voor de klant) jammer!
R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Wij brachten een bezoek ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw. Dit had ik op voorhand per mail aangekondigd én bij aankomst. Desalniettemin, werd er op geen enkele manier gelegenheid gegeven aan deze gebeurtenis. Wij hadden op zijn minst een kleine attentie verwacht.

Bovendien hadden wij aan tafel gevraagd een aantal overgebleven schoteltjes mee te nemen als left-overs naar huis, en dit om geen voedsel te verspillen. Bij vertrek werd er ons niks aangeboden.

Algemeen gesproken was het personeel best vriendelijk, beleefd en deed iedereen zijn best. Toch menen wij dat er nog veel winst te boeken is qua professionalisme. De aangeboden gerechten waren zeker lekker en het was voor ons een aangename kennismaking met een stukje van de Afghaanse keuken. Het zal echter bij dat ene bezoekje blijven en wij kunnen jammer genoeg geen positieve reclame maken voor het restaurant.
Ghislaine-Nevada C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ik heb lekker gegeten tijdens mijn verjaardag in een mooie omgeving. De service was ook perfect. Er is gezorgd dat ons niks tekort kwam.
Amin L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben heel erg lekker gegeten! Prachtig opgemaakte borden echt een lust voor het oog! De locatie is top, wat een prachtige plek! De bediening was gastvrij en attent, al met al een abosolute aanrader
Anjanee M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
voor vegetariërs is er weinig keus. Bij andere afghaanse restaurants heb ik meer keus gehad. dus graag de keuzes uitbreiden
Viola B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Mooie inrichting, lekker eten en niet duur. Aardige bediening. Een aanrader!