Helai

Piet Smitkade 160 3077MJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Helai

Maak een culinaire reis door de Afghaanse keuken. Bij restaurant Helai kun je kennis maken met een breed aanbod van traditionele Afghaanse gerechten. Deze gerechten variëren van heerlijke kebabsoorten tot lekkere vegetarische gerechten. Kom snel langs en ervaar de Afghaanse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Helai

Tram lijn 23 2 min lopen
  • : Gelijk voor de deur

Dinsdag tot en met Zondag 17:00 tot 22:00
Maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Helai

Belinda D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
leuke zaak verrassende gerechten super bediening

enige teleurstelling is de kippenpootjes waren niet gekruid

voor herhaling vatbaar
Ryaaz M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Eten was lekker en voldoende. Wel jammer dat het eten niet warm gehouden wordt, want alles was snel afgekoeld. Toetje was lekker en een beetje verassend. Service was zeer vriendelijk.
Mina M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Interieur is mooi. Verder was het eten niet voor herhaling vatbaar. We hadden rijsttafel (vlees) genomen. Alleen rijst zelf en kippenpootjes waren lekker, de rest smaakte flauw. Als toetje pistache pudding genomen, echt een afrader! Toen ik na één hap meteen aangaf dat ik het niet lustte, werd daar niet heel gastvrij op gereageerd. Mocht alleen een ander toetje als ik voor beide zou betalen. Voor een culinair restaurant toch wel low service. Om de 2 minuten kwam er iemand anders langs ons tafel met dezelfde vraag. Beetje vervelend. Stel 1 vast persoon aan per tafel, zodat je als gast niet continu jezelf moet herhalen.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goed berijdbaar vriendelijk geholpen,eten zeer lekker ,hoefden ook niet lang te wachtenzeer mooi restaurant. Wij komen zeker nog een keer eten.met vriendelijke groet Fam Heuveling.
Blacklab .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Uitstekende sfeer met bekwame en vriendelijke gastvrouw en bekwaam personeel. Heerlijk eten. Ondanks de grote ruimte geen last van andere gasten. Muziek niet te overheersend. Absolute aanrader.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Super lekker gegeten, echte aanrader. Alles klopt!
Özlem R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Mooi ingerichte restaurant met lekker eten en goede service waar je heerlijk kan zitten op de banken en chillen met je besties/ladies/matties/gezin.

Top!
theo V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
De lokatie, ontvangst, bediending en het eten voortreffelijk. Alleen op ons laatste wijntje een half uur zitten wachten, met tussendoor vragen waar het bleef. We zijn maar gaan afrekenen zonder dat laatste wijntje.
Nog aan de bar gevraagd waar het bleef, maar kreeg als reactie zie je niet dat het druk is. Op de rekening was
deze vermeld, maar zonder problemen van de rekening afgehaald. Maar zonder een woord van excuus.
Zonde om de avond zo af te sluiten omdat we van de rest genoten hadden.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
In aanloop van de wedstrijd Feyenoord - psv bij jullie ontzettend lekkers gegeten was zeer geslaagd kon bijna niet beter, de geweldige wedstrijd daarna is het topdag geweest in Rotterdam. Groetjes van de van Diermens
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Mooi restaurant met een indrukwekkend plafond. Ondanks de grote ruimte hangt er toch een fijne sfeer. Zeer vriendelijke bediening. Genoten van diverse heerlijke gerechten van uitstekende kwaliteit. Helaas kon de bar de drukte niet aan waardoor we lang op de drankjes moesten wachten. De koffie is zelfs helemaal niet meer gekomen. Op dit minpunt na een prima ervaring.
Janne W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
De service, bediening en het eten waren uitstekend!

Met name het personeel en het eten zijn bijzonder goed te noemen. Een aanrader!
Joël .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Moor restaurant qua aankleding/inrichting. Lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel (maar ook best prijzig). Zeker voor herhaling vatbaar!
Janke G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het was Fantastisch! de sfeer was goed, personeel was super aardig, eten was voortreffelijk! Goede locatie met parkeergelegenheid. Een echte aanrader!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Perfecte ambiance en eten, bediening ook goed echter vonden wij een haar in de kebab hier werd niks mee gedaan. En vooral de reactie het kan niet ze dragen haarnetjes in de keuken was een beetje raar.
Ihsane E.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Service was heel traag. Bijna een uur gewacht op ons drinken. Kregen we uiteindelijk ons eten moesten we weer 15 min op het bestek wachten. Eten was lekker, maar de service heeft de avond verpest
Aart E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Onze 4e of 5e bezoek aan dit geweldige restaurant. Heerlijk gegeten in een prachtige oosterse ambiance met uitzonderlijk vriendelijk en bekwaam personeel. Echt een aanrader voor iedereen die eens een andere eetbeleving wil ervaren.
elena M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Goed eten, aardige bediening, goede prijs kwaliteit verhouding. Sfeer in het restaurant niet in mijn smaak, maar verder goed. Zeker als je met groepen gaat (zoals mijn geval) prima om te doen!
Susanne H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Eten is erg lekker. We waren met 9 personen en hadden de rijsttafel genomen. Toetje was zoals beloofd door personeel erg smakelijk. Min puntje was de service. Bij het voorgerecht moesten 2 van ons veel langer wachten, die waren ze vergeten. Dat was jammer en de bediening was traag. Restaurant is heel groot, dat vind ik persoonlijk minder gezellig.
Randy F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Als "Curry kenner en maak het zelf" bij Helai gegeten. Een aanrader. Allereerst een mooi sfeervol restaurant ruim opgezet, goede akoestiek. Heel veel ervaring met Indiaase en Thaise keuken, heerlijk. Belangrijk is om je te realiseren dat deze keukens heel veel europese invloeden hebben ondergaan. Naar mijn beleving is daar bij Helai geen sprake dus hou hier rekening mee. Zuivere gerechten goeie smaken en ingrediënten. Gekozen voor rijsttafel 4P en twee gerechten. Heerlijk. Ook als je onbekend bent met de keuken is Helai een goeie start. Zelf ben ik voorzichtig met koriander en gelukkig deze keuken ook. Bediening als heel prettig ervaren. Punt van aandacht is het warm houden van de gerechten met name de rijsttafel.