Heineken Hoek

Meer informatie over restaurant Heineken Hoek

• : Parkeerplaats

Cwa .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Locatie prima in het centrum. Maar wat een verschrikkelijke bediening. Klanten worden stelselmatig genegeerd, de bediening loopt met de blik op oneindig langs te tafels en lijkt het maar lastig te vinden als je iets wilt bestellen. Daarop aangesproken trekt met hoogstens de schouders op, alsof je een lastige vlieg bent. Eten van middelmatige kwaliteit en duur. Advies: NIET DOEN. Amsterdam heeft beter te bieden dat deze plek.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Hier terecht gekomen bij een bezoek aan Amsterdam voor het theater en het leek mij meer een kroeg/dansgelegenheid dan een echt restaurant gezien de inrichting al is de serre wel sfeervol. helaas zat het hier al vol en moesten we zelf ergens anders maar een tafel uitkiezen.
Deze nonchalance kwam later nog een aantal keer terug want bij het bestellen moesten we zelf de aandacht trekken van de bediening en om de rekening moesten we 3 keer vragen terwijl er echter zat personeel liep.

De saté die we hadden was goed qua malsheid en was zeker niet droog alleen de satésaus was aan de dunne kant. verder goede friet erbij.

Zoals eerder vermeld doet het decor me meer aan een uitgaansgelegenheid denken. Fusten langs de muur, discobollen aan het plafond. Daarnaast waren de toiletten ook niet bepaald schoon te noemen. Toch grote drukte hier vanwege de goede ligging
Roxyhansen .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
De tafels staan iets te dicht bij op het terras. De frietjes en hamburger waren super lekker, maar de porties waren niet helemaal in verhouding. De bediening was wel heel alert en kwam op tijd de bestelling brengen. Er was een heel spektakel aan de gang op het Leidse plein dus het is zeker een leuke spot om lekker te eten en tegelijkertijd geëntertaind te worden. Kortom een goede plek om in hartje Amsterdam te lunchen!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Even een weekendje weg naar Amsterdam; ook naar het Leidseplein!
Helaas het verkeerde café gekozen.
De bediening heeft moeite om een dienblad vast te houden en als gast noet je wel erg lang op je consumptie wachten.
De glazen zijn smoezelig, de bitterballen zijn koud.
Gelukkig is het gezelschap waarmee we hier waren erg gezellig, want anders.......
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
Hier op dinsdag 14 januari 2014 geluncht met een vriend. Het is een leuke plek om te vertoeven, maar dat heeft vooral te maken met de leuke mensen die langslopen en niet zozeer met de inrichting, die tegen het einde van haar leeftijd loopt. je kan duidelijk zien dat de stoelen en tafels niet de allernieuwste zijn.
Maar het gaat vooral om het eten. Ik bestelde een Italiaanse bo met Vitello Tonato. Je krijgt hiervoor een grote lekkere bol met daartussen: gemengde sla, vier plakjes kalfsfricandeau en een theelepeltje met de saus en daar bovenop een paar Rucola slablaadjes. Hiervoor moet je dan wel de mooie prijs van € 6,75 betalen.
Mijn disgenoot vroeg om een maisbroodje met warme beenham, maar daar kon de keuken niet aan voldoen en hij nam uit pure armoede maar een slaatje. Het brood werd een Italiaanse bruine bol en het beleg was redelijk, maar absoluut niet een vers gemaakte salade. Kostprijs €7,50.
Ik begrijp nu waarom er wordt gesproken dat de horeca te duur is. U mag zelf de rest invullen.
Dan blijft de bediening nog over: leuke jonge studenten die erg hun best doen, maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Alom : een tent, die ik niet snel meer zal aandoen.
Horee-K .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Af en toe wanneer ik bij de Apple Store in Amsterdam langs ga dan drink ik een drankje bij de Heineken hoek. Borrelhapje erbij u kent het wel. De prijzen zijn hier wel erg pittig voor een Heineken biertje bijvoorbeeld. De bediening is daarentegen minder pittig. Ik heb onlangs in een bijna leeg café (misschien 15 gasten en af en toe kijkend naar de bediening) 25 minuten moeten wachten totdat men kwam vragen wat ik wilde drinken. Ongeïnteresseerd personeel waar je als betalende klant niet op zit te wachten.
John888 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Van buiten lijkt het erg toeristisch maar eenmal zittend best gezellig. 2 keer gegeten, de verse burger met huisgemaakte friet was mooi gepresenteerd, erg lekker en niet te duur. Bediening een beetje traag, de tafels en vloer kunnen wat schoner/frisser zijn maar op zich een aangename verassing op een drukke locatie.
Sasaas .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2012
Omdat het zo centraal ligt hier laatst afgesproken met collega's van buiten de stad. Het eten hier was uiterst matig en de bediening was super ongeïnteresseerd. Ook duurde het ontzettend lang voordat we ons eten kregen. Toen we het eten eenmaal kregen was dit wel oké (we kozen voor een broodje bal, club sandwicht, etc) dus daar valt op zich niet veel aan te verpesten. Qua interieur voelt het net alsof je in een slecht ingerichte discotheek bent. Volgende keer toch maar ergens anders afspreken.