Heidelust

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00
Cindy R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Vandaag met vrienden gaan borrelen bij Heidelust. Het duurde even voor we geholpen werden. De wijn die we bestelde werd wel in hele kleine beetjes uitgeschonken ( en ik weet echt wel dat wijnglazen niet tot de rand gevuld worden!!). En de bediening: je zegt pinot noir en mevrouw gaat kijken of ze "pinoa" hebben.... Glas appelsap wordt niet op tafel gezet maar bij een kind in de handen geduwd zonder te kijken of dit wel handig is. Daarnaast nog niet kunnen lopen met een dienblad met 3 glazen.
Een kinderpannenkoek voor 6,50 euro. Dan verwacht je wat maar nee... Klein en een flesje stroop en busje poedersuiker.... Meer was het niet.
Dan de hapjes. Niet mis mee. Echt lekker maar als ik dan naar de prijs kijk moet ik zeggen dat je wel erg veel betaalt voor wat je krijgt. Een echte teleurstelling. Mij zal je hier niet meer terug zien.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gisteren voor het eerst gegeten bij Heidelust. Na een vriendelijk ontvangst werden wij begeleid naar ons tafeltje. Je hebt eerst even tijd nodig de vrolijke inrichting in je op te nemen. Veel kleuren, maar niet schreeuwerig . De natuur wordt een beetje naar binnen getrokken door het bosbehang en de ' vogeltjes' hier en daar. De tafeltjes staan ruim uit elkaar zodat je niet meteen het gesprek van de buren hoeft te volgen wat een hele rustige indruk achterlaat.
De bediening is jong en zeer correct op een niet stijve manier.
En het eten, heerlijk! Ik had als starter een taco tonijn, drie mini tacootjes met heerlijke verse tonijn en frisse salade! Daarna drie grote gamba's met donkere dunne pasta, ook zeer smakelijk. En als dessert een chocolade mousse. Absolute aanrader om hier een keer te komen eten. De koffie hebben we even bij de haard genuttigd. Mooi, rustig en laagdrempelig restaurant, een hele fijne plek om te komen genieten.
Ranchopalosverdes .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Lekker gegeten in informele sfeer. Gestart met peking eend. Lekker knapperig, maar wel een Vughtse versie. Daarna een enorme portie spare ribs met goede friet en frisse salade.
Bediening vriendelijk, maar wel slordig. Na het voorgerecht kwam men vragen of we nog een dessert wilden...
Kom zeker nog een keer terug in de zomer op het terras of anders bij de buren.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vandaag voor het eerst hier gegeten.
Een aanrader. Voorgerecht witlofsalade met honing pecannoten, gorgonzola bolletjes en peer.
Hoofdgerecht Black Angus met stroganofsaus, botermals een heerlijke combinatie.
Goede wijn en een heerlijk dessert als afsluiter.
Goede en vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar!
RolfQ .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Heel gezellig restaurant met uitstekende service en fijne sfeer. Ik heb hier onlangs met mijn vrouw gegeten en hebben hier genoten van de uitstekende gastvrijheid. Toen we informeerde naar een viognier ( per glas) was men bereid even bij de buren te kijken ( restaurant 't misverstand) of nog iets in de fles zat.
Heidelust is goed te bereiken met fiets of te voet op prima afstand van Den Bosch gezellig aan het water via de Bossche Broek.
We komen graag nog eens terug.
Annemieke A.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Super restaurant in Vught. Heel gezellig ingericht! We waren met z'n vieren en werden ontvangen bij haard, gezellig begin! Daarna geweldig gegeten, de kreeftensoep is werkelijk fantastisch! Als hoofdgerecht allemaal kabeljauw, alweer top! We konden niet kiezen uit de desserts, de bediening bood aan om een grand dessert te maken! Wij vinden Heidelust een echte aanwinst voor Vught en omstreken!
Paulusvught .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
op zaterdagavond met 5 personen hier gegeten. Vriendelijke ontvangst en naar onze tafel geleid. De zaak zat helemaal vol maar de bediening was vlot en correct. Menukaart biedt genoeg keuze in vlees, vis en vegetarisch. Wat opvalt is dat veel gerechten een Aziatische touch hebben. Het eten komt uit de keuken van Het Misverstand dus dat is sowieso Top. Compliment voor de cracker met tonijntartaar en de kreeftensoep. De bavette en spareribs als hoofdgerecht zijn echte aanraders. De zeetong vond ik wat gewoontjes.. De bijgeserveerde friet zijn onweerstaanbaar lekker maar met een klein schaaltje voor 5 personen wel erg karig. Wijnen (rosé & prosecco) zijn smaakvol maar het ligt aan degene die bijschenkt hoe vol je glas is.
Minpunten zijn de akoestiek en de beperkte parkeergelegenheid.
Al met al een aanwinst voor Vught en zeker een gelegenheid om terug te komen.
FreekenLoes .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015

Afgelopen Zondag heerlijk geborreld en gegeten in deze sympathieke brasserie.
Voor de kids is er een klein speeltuintje aan het mooie groene terras, ideaal dus voor ons borrel momentje. Mijn partner koos voor een cracker met verse tonijn en ik zelf heb genoten van de pannenkoekjes met peking eend. Daarna ging ik voor de huisgemaakte pikante pasta met gamba's. Ook dit gerecht was heerlijk vers en met zorg bereid. Tot slot namen we op aanraden van de gastvrouw de bavette van Angus rund, zeldzaam malse biefstuk werkelijk voortreffelijk.
Heidelust is een aanwinst voor Vught, eindelijk een plek waar de kinderen zich kunnen vermaken en wij gewoon lekker kunnen eten en borrelen. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam, we konden ons hoofdgerecht binnen opeten omdat het buiten iets te fris begon te worden.
Ga zo door jullie zullen ons zeker terug zien. Misschien alleen nog een mooie Chardonnay per glas, verder alles top.
Marloes&Co