Heffer

5,6
6,1
Annejasmijn .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Een leuke plek met veel reuring. De bediening had echter geen interesse om een bestelling op te nemen en de gastvrijheid was ver te zoeken. Wij hebben een flesje wijn besteld en wilden graag de charcuterie erbij maar deze was op. De enige optie is dan een vette hap of brood.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wat een drama. Zaterdag hier een vrijgezellenfeest gehad. Voorgerecht kwam in drie fases, hoofdgerecht kwam ook in drie delen, tafels werden door elkaar gehaald, voedselallergieen waren ondanks drie keer doorgeven niet doorgekomen, bediening was erg jong en ongeïnteresseerd. Wat een drama. Uiteindelijk de drank gratis gekregen (de manager reageerde goed en betrokken) maar liever had ik gewoon een fijne avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Voor een activiteit van ons uitje hadden we een ruimte besproken bij Heffer.
Helaas was het een ongecontroleerde chaos. Bediening was onvriendelijk, ruimte was smerig, service was slecht. We zijn na een uur weggegaan
Tip: ga hier niet heen! Het vraagt om irritatie!
Allrightythenn .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisteren hier gegeten, schandalig! Wc leek meer op een zwembad met al dat water op de grond. Zaaltje was ok maar wel krap. Bediening was erg ongeïnteresseerd, kortaf en er kon geen lach van af. Speciale wensen ivm allergieën doorgegeven, werd niks mee gedaan, veel fouten. Na een eeuwigheid wachten werd ik teleurgesteld met een droge smakeloze varkenshaas. En toen kwam de rekening. Bijna 4 euro voor Spa Blauw en 6 euro voor bier!? Weggegooid geld. Zeer slecht!
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Zeldzaam slecht gegeten, nog nooit heb ik iemand die zich laat betalen om te koken zowel een stuk varkenshaas als een zeebaarsfilet stelselmatig zien verpesten.

Verder doorbakken kun je de varkenshaas iig niet, terwijl er toch gevraagd werd om medium.

Wij waren hier met 20 personen als bedrijfsuitje, borrelen kun je er prima en het ik hou van holland spel in de kelder was erg gezellig en de gastvrouw die dit spel aan elkaar kletst is geweldig! Maar eten kan ik echt niet aanraden.

Bediening komt niet erg gemotiveerd over en is er blijkbaar aan gewend dat gasten hun eten grotendeels laten liggen. De vraag of alles gesmaakt heeft, dan wel of het naar wens was wordt iig niet gesteld.

Teleurstellend.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Wat een tegenvaller! We besloten na een dagje shoppen in Amsterdam voor vertrek naar Twente een hapje te eten bij Heffer.
We kozen vooraf brood met tapenade en aioli. Wij vonden het witte brood niet lekker, het bruine brood gelukkig wel. De portie tapenade en aioli was erg klein, en dat voor een prijs van 6,50 euro.
Als hoofdgerecht hadden we fish and chips. De kwaliteit was minder dan dat wat je in een cafetaria krijgt. De smaak en de vorm van de vis gaven ons de indruk dat het niet vers was maar uit de diepvries kwam en dat vonden we erg jammer. De frites was slap (en weinig), de saus te weinig en over de sla wil ik helemaal niet schrijven. De prijs te hoog, 17,50 euro per persoon.
De dame die ons bediende deed dat correct maar informeerde niet naar onze ervaringen.....zou ze het weten?
De zaak is gezellig ingericht dus dat is dan nog een positieve afsluiter.
Terugkomen? Nee, wij niet, helaas voor Heffer.
Petje34 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Na een teamuitje 'crimineel dagje Amsterdam' werd ons door de organisator het 'Bourgondisch buffet' aangeraden bij café Heffer. Van Bourgondisch buffet valt echter niet te spreken als er keuze is uit twee gerechten. Daarnaast was het eten zeer slecht. En dat tegen forse prijzen. Die avond hebben we er niets over willen zeggen om de avond niet negatief af te sluiten. Later heb ik dit per mail wel gedaan en de redenatie van de kok was dat er meerdere groepen hetzelfde voorgeschoteld hebben gekregen als wij en dat zij geen klachten hadden gekregen dus dat het eten goed was. Wat een redenatie! Helemaal gezien de recensies die ik nu pas zie, die weinig aan de verbeelding over laten over de kwaliteit van de keuken. Echt een afrader dus! Tip aan mezelf, voortaan eerst dr recensies bekijken!
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Ziet er leuk uit, maar het eten was erg slecht. De varkenshaas was een oneetbare droge lap. We waren met 8 man en allemaal ontevreden.
TheFlyingDutchman .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Gisteren gegeten bij Heffer, he eten was droog veel zout en peper er op moeten doen om er smaak aan te krijgen. Bediening had geen oog voor de gasten waren druk met sigaretten roken en grapjes met elkaar maken.
Verder hadden we aan de manager gevraagd of het mogelijk was apart te betalen dit was niet mogelijk, er werd een bon geprint aan ons gegeven en verder geen reactie.

De tioletten was een groot zwembad, er lag een plas water op de grond waarvan je zeker wist dat het in je schoenen zou lopen het stonk en was al zeker een tijd niet schoongemaakt.

Hier komen wij nooit meer terug wat een blamage!
ElzevD .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We hadden een vrijgezellenfeest op zaterdag in De Heffer. Er werd moeilijk gedaan over een drankje drinken in het café, voordat we naar ons privé zaaltje zouden gaan. Het betrof namelijk een stripdiner. Het eten was op zich prima, maar ontzettend simpel en had het zelf eerlijk gezegd beter kunnen bereiden en er mooier uit laten zien. Personeel was heel vriendelijk, maar kwam niet erg professioneel over. We moesten onze eigen muziek verzorgen en de stripper kwam ruim een half uur nadat we waren uitgegeten. We hadden er toch iets meer van verwacht.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Hamburgerbroodje is droog en leek oudbakken. Zeg bij je biefstuk zelf hoe je hem gegaard wil hebben anders krijg je een schoenzool . Kindermenukeuze bestaat niet , friet met kroket of niets . Beetje jammer dus, bedienend personeel is niet betrokken bij gast en bedrijf en dat is jammer want het bedrijf met een gezellige inrichting ligt op een goede locatie
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Vandaag aten wij gedurende ons wandeling door de Warmoesstraat spontaan in Heffer. De inrichting is mooi en ruim. Prima. Het eten (zeebaars en piepkuiken) was goed. Wel wat weinig en de piep was niet helemaal goed gaar. De bediening was echter traag en de afstemming tussen de vele obers verre van optimaal. Ze waren meer bezig met 'werkoverleg' in plaats van het scannen van klantenoproepen. We moesten lang wachten. Wij vroegen uiteindelijk om een kuiken zonder salade en met ketchup. Dat zou geregeld worden. Uiteindelijk kwam het gerecht met salade zonder ketchup. Na een klacht ging het bordje naar de keuken. De salade was vervolgens grotendeels van het bord geveegd op wat achtergebleven sla tussen de frieten na. Niet echt klantgericht. Bij de rekening hebben we ons ongenoegen op tafel gelegd. De betreffende ober vond het allemaal vervelend en bood ons een gratis genoegdoeningskoffie aan. Wie weet leidt deze mea culpa tot een herhaalbezoek.
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Het eten was dramatisch slecht, extra patatjes kon er niet van af. Biefstuk was een leren lap en klagen had geen enkele zin. Er was één iemand in het gezelschap met zoete wijn die iedere keer een glas waar al uit was gedronken omdat er verkeerd geserveerd werd. Tafel werd al afgeruimd terwijl de helft nog zat te eten.
Grinsv08 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Onlangs in de Heffer geweest voor een vrijgezellefeestje. Het zaaltje op de eerste verdieping was hier dan ook zeer geschikt voor, met name de locatie is erg leuk. Onze bediening was zeer teleurstellend te noemen; een klein glimlachje kon er in ieder geval niet vanaf. Het eten was van hetzelfde laken een pak. Er was voor iedereen aan tafel welgeteld ??n sneetje brood bij het voorgerecht (we hadden al eerder om brood gevraagd maar ook dit was moeilijk). Bij de bestelling aangeven hoe je een biefstukje het liefst gebakken wilde hebben was overbodig want de leren lappen waren moeizaam weg te happen en alles was tegen het doorbakken aan. Toen twee mensen aan tafel aangaven dat de biefstuk niet goed te eten was, werd het bord meegenomen en kregen ze een bordje met patat er voor terug! De jongen van de bediening zei later ook dat de keuken niet deed aan rood/medium/doorbakken want dat kon de keuken niet aan. Al met al niet heen gaan dus, want dit was zelfs voor die prijs slecht te noemen!
Club25 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Vorige week wezen eten na de kerstinkopen we zijn voor de Heffer burger gegaan die was top we zaten in de grote Heffer zoals het meisje van de bediening het noemde wat een mooie zaak we mochten zelfs nog een kijkje neemen in het baantjer museum was een leuke ervaring komen hier zeker vaker
Sybert S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
We aten met een groep in De Heffer. Ondanks de heel beperkte kaart duurde het een eeuwigheid voor de gangen op tafel kwamen. De bediening leek te vinden dat we blij mochten zijn dat we uberhaupt iets te eten kregen. Het eten was ongeinspireerd en vrij smakeloos.
Pieter1 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Ik kom regelmatig in Heffer. En zeker bij 'El Clásico' of andere topwedstrijden van Barça, want dit zenden ze daar altijd live uit op groot scherm. Het leuke is dan ook dat er altijd veel Spanjaarden komen. Gisteravond was ik ook gegaan en toen hadden ze een speciaal thema rondom de klassieker. Namelijk 'Noche de Supercopa' met als daghap paella. Ik zag dit toevallig ook vanuit een post van de Heffer Facebook pagina. Inclusief een biertje en soep was ik slechts eur 12.50 kwijt. Briljant! En in de paella zat ook echt veel vis en het smaakte bijna zoals je hem in Spanje krijgt. Volgens mij krijgen studenten nog iets van 30% extra korting op de daghap. Ik heb nu al zin in de volgende wedstrijd van Barça in Heffer! Soms inderdaad druk, maar wel echt gezellig druk!
Club25 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Na het lezen van de recensies vond ik het de moeite waard om te gaan kijken wel grappig dat er al een jaar niets is geschreven over Heffer en alleen maar de slechte dingen worden neergezet dit tezijde wat een goeie lokatie zeg altijd wat te zien wij zaten er op een zaterdag met zon volop zon;) eten was goed Prijs verhouding met wat je geserveerd krijg is goed alleen de drankjes deel ik wel de mening van de andere recensies 3,20 is wel veel voor posemix maar het is Amsterdam dus tja het zei zo de bediening is goed duurt wat langer maar dat is ook niet zo gek met die drukte al met al een goede ervaring dat mag ook wel eens gezegd worden wij komen hier zeker weer eens terug
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Een zeer mooi restaurant in een historisch pand op een toplocatie. De tafeltjes zijn daarentegen chaotisch, niet schoongemaakt en vaak zonder menukaarten. Dit komt vooral door het weinige personeel dat daar rondloopt, dat altijd de handen vol heeft. De dag dat ik er was stonden er slechts drie mensen op een vol terras, met binnen nog een vol restaurant ook. Aan de service ligt het dus niet, maar het doet wel afbreuk aan het aanvankelijk zo mooie decor. Het eten is ten slotte wel oké, maar de prijs-kwaliteit verhouding is heel ver te zoeken. Met bijvoorbeeld 3,20 euro voor een colaatje uit een postmix maakt Heffer zichzelf tot een 'tourist trap at its very finest'. Voor mensen die de Heffer aandoen adviseer ik om spareribs te bestellen. Deze hadden de mensen een paar tafels verder, en zagen er zeer goed uit. Al met al is Heffer dus niet perfect, maar ook weer geen afrader.