HeerlijkZo

Korte Reke 4 4325 AM Renesse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant HeerlijkZo

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

6,8

Jouw recensie over het restaurant HeerlijkZo

Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gisteren gelunched hier. Erg prijzig voor wat je krijgt. Terras buiten was ook op een paar tafeltjes na leeg. Logisch vinden wij, achteraf.
Broodje gerookte zalm is maar 1 sneetje brood. Sla met bruine randjes en een miniscuul tipje citroenmayonaise erbij. Aangegeven dat daar nog wel één van bij mocht, omdat het gewoon te weinig was. Nou wederom een mini tipje citroenmayonaise gebracht, maar wel extra berekend. En 't broodje was al zeer aan de prijs. Ook de zalm werd kennelijk op bezuinigd.
Al met al, geen succes, gaan de volgende keer gewoon weer bij de andere restaurantjes zitten waar we vaker komen, dan weten we tenminste zeker dat het goed is.
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Ja, wij zijn hier geweest zaterdag 3 juni jl. Heerlijk op het terras voor het pand gezeten onder de zonneschermen met uitkijk over het pleintje en andere terrassen; eerst lekker een paar koele biertjes genuttigd! daarna tijd voor het dinner! Als vooraf de heerlijke bospaddestoelensoep en hoofdgerecht slibtong. lekker! T'is voor ons wat ver weg maar we komen er zeker nog wel een keer! Complimenten aan de kok en hartelijke groeten aan de gastheer!
Harm-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het eten was voortreffelijk! We hebben stokbrood met huisgemaakte kruidenboter, het Zeeuwse stoofpotje, de kipsaté, de slibtongen en de schnitzel gegeten: stuk voor stuk verrukkelijk! Ook de service was voortreffelijk. Bij binnenkomst werd alles direct in gereedheid gebracht. En tussendoor werd meermaals vriendelijk gevraagd of alles naar wens was. Ook voor de kleine dreumes werd goed gezorgd: er werd direct een kinderstoel geregeld, eten werd voor haar opgewarmd en er werd een eigen bordje voor haar gepakt. Echt een aanrader dus!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Weekendje weg in Renesse. Twee keer gedineerd bij HeerlijkZo. Zeer sfeervol restaurant. Je krijgt gelijk het "huiskamer" gevoel. Geweldig goed gegeten, beide avonden. Onze pup van 12 weken was welkom. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij en buiten gewoon vriendelijk en geven je het gevoel dat je ze al jaren kent. Gastheer/vrouw met een hoofdletter "G". Echt een aanrader!
lampekapje .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gedineerd bij Heerlijkzo in Renesse. We hadden de schnitzel met championsaus, frites en een heerlijke salade hierbij geserveerd. De bediening was heel vriendelijk en aangezien het vrij vroeg was, was er ook nog tijd voor een praatje. Daarna hebben wij nog genoten van een zalig stuk appelgebak met vanillesaus. Wij raden dit restaurant zeer zeker aan en als we in de buurt zijn, zullen wij zeker nogmaals hier dineren.
Manon19811 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hebben hier geluncht met onze twee jonge kinderen. Het was vrij druk maar de drankjes kwamen snel. Het eten hebben we vervolgens 40 minuten op moeten wachten!
Na diverse keren naar het eten gevraagd te hebben werd er elke keer gezegd dat het er aan komt. Geen excuus, geen gratis drankje voor het wachten. Toen de bestelling kwam was het nog verkeerd ook.
Al met al geen goede ervaring, wij gaan hier niet meer terug.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Ondanks de waanzinnige drukte lukte het deze uiterst vriendelijke mensen een met zorg bereide maaltijd op tafel te krijgen. Chapeau! Verse, goed aangemaakte salade bij goed gebakken frietjes naast de perfecte Schnitzel. Daar schaamt geen Duitser zich voor!
Wij zouden er wat meer voor vragen.
Riccardo C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs. Verder een mooi stijlvolle eetgelegenheid en fantastische bediening. Bij deze brasserie voel je je koning en heb je nog steeds het gevoel alsof uit eten gaan een feest is! Ook de schilderijen die hier hangen zijn even de moeite waard om te bekijken. Joke en Lammert, jullie zijn geweldig.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een heerlijk restaurant! Hier komen we zeker nog een keer terug. Vooral de service, wat een vriendelijkheid en gastvrijheid! Overheerlijke spareribs gegeten. Top!
famderover .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Donderdag 1 oktober j.l. verrassend lekker gegeten. Bediening geweldig door de eigenaars, waarvan de eigenares ook de kok is die zelf alles vers bereid.
Echt een aanrader !! Wij voelden ons er direct thuis.
Personalflavour .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Vorige week zondag heerlijk genoten op het terras. Mijn vriend had een schnitzel met mooie verse groenten en frietjes. Ik had een broodje met heerlijke huisgemaakte tonijnsalade. Alles was lekker royaal. De bediening was vriendelijk en alert. Na het eten nog kort met de eigenaresse gesproken die vol passie vertelde over haar vak. Ga je naar Renesse? Dan moet je hier geweest zijn!
eddym .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Drie dagen in Renesse, drie maal gegeten bij HeerlijkZo. Ik denk dat dit voldoende zegt hoe tevreden wij waren over het geserveerde eten en de vriendelijkheid van de bediening. Als ik toch iets negatief kan/moet zeggen : hun geroemd stoofpotje was er gedurende 3 dagen niet beschikbaar.
JohnBra .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Prima gegeten. Alle gerechten smaakten heerlijk en gingen op. zowel vlees als vis prima. Vriendelijke bediening. Goede sfeer. Dus aanrader
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Fantastisch lekkere stoofpot gegeten !
Eigengemaakte frites.
Goede bediening, erg gastvrij !
Heerlijke koffie met zelf gebakken koekjes.
Aanrader !
Lammert P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Samen met mijn vrouw in alle rust kunnen eten en genieten in een gezellig en sfeervolle omgeving. Zalige jazzmuziek op de achtergrond. De visschotel was fenomenaal lekker. De mosterddillesaus vers gemaakt en heerlijke zelfgemaakte frieten. Mijn vrouw hadden de zalm met Japanse wokgroenten en ook zij heeft genoten. HeerlijkZo ligt ten opzichte van de andere restaurants wat meer afgelegen waardoor het er (ten onrechte) een stuk rustiger is. Dit restaurant verdient veel meer aanloop. Wij hadden een romantische avond met een zeer attente gastheer. Een ab-so-lu-te aanrader.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Samen met mijn meisje gegeten vooraf de lekkerste eigen gemaakte garnalen kroketjes die we ooit gegeten hebben daarna een flinke moot verse kabeljauw met zachte mosterdroom saus 3in roomboter gebakken sliptong en friet met echte mayonaise knappige sla .perfect echt een aanrader in Renesse.met uitzicht opgezellig kerkdorps plein.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
We waren met 4 personen en hadden 3 verschillende gerechten die allemaal heerlijk waren. De sausen worden vers gemaakt. Zowel vis al vlees waren erg goed. De aankleding is heel sfeervol. De juiste achtergrondmuziek. De gastheer was erg vriendelijk . Het dessert met verse slagroom was ook perfect . En zelfs de koekjes bij de koffie worden zelf gemaakt. Waar maak je dat nog mee. Al met een een perfect adres voor een heerlijke maaltijd.
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Een weekend weg geweest met vrouw en kinderen naar Renesse is Zeeland. Het was overal druk, dus zijn we gaan dineren bij HeerlijkZo. De brasserie ziet er van binnen gezellig uit, al is het bestek en de glazen wel vies. Hoewel het hier niet druk was, hebben we heel erg lang op ons eten moeten wachten. Voor de kinderen eenvoudig een bord friet met een snack. Mijn vrouw de visschotel en ik de biefstuk. We hebben echt heel lang moeten wachten op ons eten. Volgens de gastheer kwam dit doordat er meerdere klanten tegelijk waren binnengekomen. Toen het eten werd geserveerd werden we nog minder vrolijk. De visschotel werd geserveerd met slappe en flauwe pasta. De vis zelf was wat "gewoontjes" en voor de biefstuk moest je flink doorbijten. Misschien hebben we hier op een hele verkeerde avond gegeten, maar dat mag geen excuus zijn. Al met al, eten zwaar onvoldoende, service zwaar onvoldoende en decor een kleine voldoende.
matsie .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Heerlijkzo is een kleine brasserie met modern interieur en een terras aan het plein. We hebben hier met onze twee jonge dochters gegeten. Het personeel was attent en aanpassing aan onze dieet wensen was geen probleem. De pasta en mosselen waren smakelijk en de garnituur was vers. Vlaamse frites en sla met iets teveel dressing. Toen het druk werd had de bediening moeite om bij te benen - verder een prima en vriendelijk restaurant.
Daantje2 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
De sfeer in Heerlijkzo is gemoedelijk en fijn. Na de heerlijke koffie hadden we heerlijke mosselen gegeten. Echt een aanrader om hier te gaan eten na een dag uitwaaien op het strand. Goede service en heerlijk eten.