HeerlijkZo

Korte Reke 4 4325 AM Renesse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant HeerlijkZo

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant HeerlijkZo

Gerardenjosee .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten bij Heerlijk zo ondanks de drukte was de wachttijd respectabel . Temeer omdat die diverse in restaurants in Renesse al dicht waten gegaan omdat ze drukte niet meer aankonden ivm avondmarkt van 20.00 tot 24.00 uur. En natuurlijk het warme weer. Ons petje af voor het personeels en natuurlijk de kokkin. Wij gaan zeker weer terug.
Gerardenjosee .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Ja, vorige week. Echt heerlijk eten vissoep en visschotel super lekker. Bediening uitstekend. Knus en gezellig restaurant. Ze doen hun naam daar echt eer aan.
Caroline J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gisteren gelunched hier. Erg prijzig voor wat je krijgt. Terras buiten was ook op een paar tafeltjes na leeg. Logisch vinden wij, achteraf.
Broodje gerookte zalm is maar 1 sneetje brood. Sla met bruine randjes en een miniscuul tipje citroenmayonaise erbij. Aangegeven dat daar nog wel één van bij mocht, omdat het gewoon te weinig was. Nou wederom een mini tipje citroenmayonaise gebracht, maar wel extra berekend. En 't broodje was al zeer aan de prijs. Ook de zalm werd kennelijk op bezuinigd.
Al met al, geen succes, gaan de volgende keer gewoon weer bij de andere restaurantjes zitten waar we vaker komen, dan weten we tenminste zeker dat het goed is.
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Ja, wij zijn hier geweest zaterdag 3 juni jl. Heerlijk op het terras voor het pand gezeten onder de zonneschermen met uitkijk over het pleintje en andere terrassen; eerst lekker een paar koele biertjes genuttigd! daarna tijd voor het dinner! Als vooraf de heerlijke bospaddestoelensoep en hoofdgerecht slibtong. lekker! T'is voor ons wat ver weg maar we komen er zeker nog wel een keer! Complimenten aan de kok en hartelijke groeten aan de gastheer!
Harm-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het eten was voortreffelijk! We hebben stokbrood met huisgemaakte kruidenboter, het Zeeuwse stoofpotje, de kipsaté, de slibtongen en de schnitzel gegeten: stuk voor stuk verrukkelijk! Ook de service was voortreffelijk. Bij binnenkomst werd alles direct in gereedheid gebracht. En tussendoor werd meermaals vriendelijk gevraagd of alles naar wens was. Ook voor de kleine dreumes werd goed gezorgd: er werd direct een kinderstoel geregeld, eten werd voor haar opgewarmd en er werd een eigen bordje voor haar gepakt. Echt een aanrader dus!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Weekendje weg in Renesse. Twee keer gedineerd bij HeerlijkZo. Zeer sfeervol restaurant. Je krijgt gelijk het "huiskamer" gevoel. Geweldig goed gegeten, beide avonden. Onze pup van 12 weken was welkom. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij en buiten gewoon vriendelijk en geven je het gevoel dat je ze al jaren kent. Gastheer/vrouw met een hoofdletter "G". Echt een aanrader!
lampekapje .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gedineerd bij Heerlijkzo in Renesse. We hadden de schnitzel met championsaus, frites en een heerlijke salade hierbij geserveerd. De bediening was heel vriendelijk en aangezien het vrij vroeg was, was er ook nog tijd voor een praatje. Daarna hebben wij nog genoten van een zalig stuk appelgebak met vanillesaus. Wij raden dit restaurant zeer zeker aan en als we in de buurt zijn, zullen wij zeker nogmaals hier dineren.
Manon19811 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hebben hier geluncht met onze twee jonge kinderen. Het was vrij druk maar de drankjes kwamen snel. Het eten hebben we vervolgens 40 minuten op moeten wachten!
Na diverse keren naar het eten gevraagd te hebben werd er elke keer gezegd dat het er aan komt. Geen excuus, geen gratis drankje voor het wachten. Toen de bestelling kwam was het nog verkeerd ook.
Al met al geen goede ervaring, wij gaan hier niet meer terug.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Ondanks de waanzinnige drukte lukte het deze uiterst vriendelijke mensen een met zorg bereide maaltijd op tafel te krijgen. Chapeau! Verse, goed aangemaakte salade bij goed gebakken frietjes naast de perfecte Schnitzel. Daar schaamt geen Duitser zich voor!
Wij zouden er wat meer voor vragen.
Riccardo C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs. Verder een mooi stijlvolle eetgelegenheid en fantastische bediening. Bij deze brasserie voel je je koning en heb je nog steeds het gevoel alsof uit eten gaan een feest is! Ook de schilderijen die hier hangen zijn even de moeite waard om te bekijken. Joke en Lammert, jullie zijn geweldig.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een heerlijk restaurant! Hier komen we zeker nog een keer terug. Vooral de service, wat een vriendelijkheid en gastvrijheid! Overheerlijke spareribs gegeten. Top!
Personalflavour .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Vorige week zondag heerlijk genoten op het terras. Mijn vriend had een schnitzel met mooie verse groenten en frietjes. Ik had een broodje met heerlijke huisgemaakte tonijnsalade. Alles was lekker royaal. De bediening was vriendelijk en alert. Na het eten nog kort met de eigenaresse gesproken die vol passie vertelde over haar vak. Ga je naar Renesse? Dan moet je hier geweest zijn!
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Fantastisch lekkere stoofpot gegeten !
Eigengemaakte frites.
Goede bediening, erg gastvrij !
Heerlijke koffie met zelf gebakken koekjes.
Aanrader !
Lammert P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Samen met mijn vrouw in alle rust kunnen eten en genieten in een gezellig en sfeervolle omgeving. Zalige jazzmuziek op de achtergrond. De visschotel was fenomenaal lekker. De mosterddillesaus vers gemaakt en heerlijke zelfgemaakte frieten. Mijn vrouw hadden de zalm met Japanse wokgroenten en ook zij heeft genoten. HeerlijkZo ligt ten opzichte van de andere restaurants wat meer afgelegen waardoor het er (ten onrechte) een stuk rustiger is. Dit restaurant verdient veel meer aanloop. Wij hadden een romantische avond met een zeer attente gastheer. Een ab-so-lu-te aanrader.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
We waren met 4 personen en hadden 3 verschillende gerechten die allemaal heerlijk waren. De sausen worden vers gemaakt. Zowel vis al vlees waren erg goed. De aankleding is heel sfeervol. De juiste achtergrondmuziek. De gastheer was erg vriendelijk . Het dessert met verse slagroom was ook perfect . En zelfs de koekjes bij de koffie worden zelf gemaakt. Waar maak je dat nog mee. Al met een een perfect adres voor een heerlijke maaltijd.
Alexander Z.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Na een lange dag fietsen heerlijk gegeten bij HeerlijkZo in Renesse. Goede keuze aan vis en zeer aardige bediening. Wij komen zeker terug de volgende keer in Renesse.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
We hebben hier ontbeten met het gezin! Prima verzorgd! Lekkere koffie, verse jus d' orange en heerlijke verse broodjes en dito beleg. Vriendelijke bediening, erg fris interieur. Goed verzorgd.