Over restaurant Heerlijkheid

Natuurlijk genieten

Marum is de perfecte tussenstop voor iedereen die wil genieten van het Hollandse landschap. Te voet, te paard of per fiets, je ademt hier frisse lucht en ontspanning. In restaurant Heerlijkheid scheppen ze zelfgemaakt ijs, maar ze serveren er tijdens lunch en diner ook regionale specialiteiten en gewaardeerde klassiekers. Als je geluk hebt, wordt de avond extra gezellig met live muziek, hou de agenda in de gaten.

Meer informatie over restaurant Heerlijkheid

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
6,6
Voordelig
Jbekkema .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Na binnenkomst naaronze tafel gebracht, helaas lagen er dode vliegjes in vensterbank. Na ruim 45 minuten ons voorgerecht er eindelijk. Dit was een groot voorgerecht. Na het voorgerecht, kregen we het hoofdgerecht, dit waren ruime porties. De bediening kwam niet Naar de tafel om te vragen of het naar wens was. Dan hadden we gevraagd of het mogelijk was of we friet konden krijgen ipv van aardappelgratin. Dus de aardappelgratin ging onaangeroerd terug..( de bediening vroeg wel bij overige tafels of alles naar wens was). Op het nagerecht was niets aan te merken.
Francien G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Afgelopen zaterdag met twee personen bij Restaurant Heerlijkheid in Marum geluncht. Niet echt voor herhaling vatbaar: het restaurant oogt zeer sjofel met vuile vloerbedekking, tafels die niet zijn afgenomen, bestek dat bepaald niet glanst enz..

Als voorgerecht een mosterdsoep besteld; dit was het enige gerecht dat goed was. Vervolgens als hoofd(lunch)gerecht resp. een omelet speciaal en twee kroketten met brood, met een paar wijntjes erbij; het duurde een tijd voordat de omelet en de kroketten werden geserveerd. De bijlagen bij de omelet waren aangebrand, het beetje salade bij de kroketten was aangemaakt met een zure kant-en-klaar vinaigrette. De koffie achterna was goed, maar toen we de rekening betaalden bleek dat het gevraagde kraanwater ook in rekening was gebracht (niet erg sympathiek) en dat het niet duidelijk was hoe de door ons ingeleverde Momento giftcard was verrekend in het totaalbedrag.

Op deze manier zal 'Heerlijkheid' nooit het niveau van een veredeld cafetaria ontstijgen. Jammer.
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Bij binnenkomst was er niemand v h personeel aanwezig om ons welkom te heten. We mochten kiezen uit de gehele kaart (AH-actie) en dat werd zeer gewaardeerd!
Het eten was smakelijk, behalve de rundercarpaccio, die was waterig.
Er werd vlot geserveerd en het personeel was vriendelijk en attent.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Als ik onderstaande recenties lees, heb ik het idee dat ik in een ander restaurant geweest ben....
Inderdaad, het eten is oke, en de prijs-kwaliteit verhouding ook, maar oh, wat zou ik Herman den Blijker hier graag langs sturen!!! Ik gun deze mensen een make-over. Het restaurant heeft de uitstaling van een kantine, maar dan met vloerbedekking. In het allegaartje aan decoratie is geen lijn of smaak te ontdekken. De gerechten op de kaart worden vrij hoogdravend omschreven, waardoor de werkelijkheid tegenvalt.
Jammer, want de mensen doen duidelijk hun best.
Janetvandervelde .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Goed eten, mochten van de hele kaart 3 gangen menu kiezen. Prijs voor 3 gangenmenu was 25 euro. Wel duidelijk aangeven dat je van de AH actie komt.
Marjanneke28 H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Al 3 keer geweest binnen een half jaar... dat zegt genoeg denk ik.
Een ontzettende simpele kaart maar de smaken zijn erg lekker!
Lief personeel (3 x andere bediening gehad maar alle gewoon lief)

Runderspies en schnitzel en zalm zijn onze favo

Patatjes zijn heerlijk en lekkere zure mayo, heerlijk
Wout S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima en leuk restaurant waar je waar krijgt voor je geld. Eenvoudig maar wel lekker. Alle drie gangen waren absoluut naar wens.
We gaan er zeker weer eens heen om te gaan eten.
Bporrey .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
AH actief uit hele kaart mogen kiezen voor standaard 3 gangen prijs.uitstekende kwaliteit voor dit eenvoudige restaurant. Prettige bediening.
Sieta D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wijn zijn al fan van de heerlijkheid .eten er vaker .ook deze keer werd tevreden .klein puntje van aandacht .personeel zou vaker kunnen vragen of je nog wat wilt drinken .hier zit voor hun in dit geval de verdienste.onze volgend diner staat al weer gepland .misschien een kleine tip om twee warme groentes te doen dit omdat bijv rode kool een groente is die niet iedereen lust ..
SimoneDV .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk eten. Serveerster vroeg paar keer of alles naar wens was. Vriendelijk personeel. Gezellige sfeer in restaurant. Niet teveel poespas, gewoon ontspannen.
Rutger K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
was zeer goed en ruim voldoende de zalm was een lekker groot stuk de runderspies was eigenlijk iets aan de grote kant maar beter te veel dan te weinig
bediening was vlot en vriendelijk
Roelf G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Vriendelijk personeel , de mosterdsoep was heerlijk , tijd tussen opdienen van de schnitzel en de bijlagen duurde te lang , gebakken aardappels waren goed gebakken maar flauw , broccoli was smakeloos , schnitzel was te weinig gekruid maar dit werd iets gecompenseerd door de reepjes rookspek en de gesmolten kaas , het dessert was uitstekend .stond geen zout en peper op de tafel en aan het einde van het diner werd er gevraagd of er van alles voldoende was .Kortom een prima bedrijf waar nog een paar kleine dingen aan moeten worden bijgeschaafd , maar zeker de moeite waard om terug te komen , want de goede wil is er zeer zeker wel !!
Marjanneke28 H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Met AH actie maar wat was het ontzettend lekker zeg!
Bijna altijd heb ik zoiets: dat kan ik beter zelf maar nu niet.. echt ontzettend lekker.
En wat een leuke personele bediening

Gelukkig heb ik nog een kaart vol dus volgende keer weer
Jikke49 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Prima restaurant. Nette vlotte bediening...totdat we het eten op hadden, toen moesten we ( helaas ) toch wel een 20 minuten wachten tot er werd afgeruimd. Overig personeel zat toen zelf te eten, maar had dus geen tijd voor de gasten. Het eten was trouwens voortreffelijk! Lamsvlees en Steak gehad, echt heerlijk! En het toetje..het koffiezet apparaat weigerde dienst, erg jammer, maar prima opgelost door het personeel door ons een gratis drankje aan te bieden. Wij komen zeker nog eens!
Iemieteveld .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Top! Zeer goed restaurant met overheerlijk eten en een supergoede bediening! Je hoeft niet lang te wachten op de volgende gang en je krijgt broodjes met kruidenboter van het huis. Het restaurant zelf is knus en gezellig.
Jane-Eyre .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Als voorgerecht carpaccio en zalmsalade met whiskysaus. De carpaccio was zeer taai, en smaakte waterig. Dit aangegeven bij de overigens vriendelijke bediening, die hierop reageerde met: ik zal het doorgeven. De zalm was goed. Als hoofdgerecht een kipspies en tournedos. Het vlees was goed maar niet speciaal. Bij beide, toch zeer verschillende vleessoorten werd eenzelfde groentegarnituur geserveerd. Dit is natuurlijk een keuze die de kok maakt maar persoonlijk vind ik dat niet creatief. Verder als bijgerecht een aardappelgratin die wat droog smaakte en te lang gekookte schorseneren. De geserveerde huisgemaakte rabarber zag er waterig uit en smaakte idemdito. Jammer, misschien hebben wij het deze avond slecht getroffen, gezien de overwegend positieve recenties op Iens. Ondanks dat bij het afrekenen nogmaals, door een ander personeelslid, werd gevraagd hoe we het gevonden hadden werd niets gedaan met onze opmerking over de slechte carpaccio. Men kwam niet verder dan de opmerking dat ze het jammer vond. Ja, dat vonden wij ook.
Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten met het gezin.
Kids konden vrij rond lopen.
Concept van 3 gangen menu sprak ons aan.
1 persoon had het week menu van €20,00 en twee andere 3- gangen voor €25,00. De jongste had een marumsmannetje. Dat was erg leuk bedacht. Patat was ook erg lekker, niet standaard frietjes.
We komen zeker terug.
Cormiddelkoop .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De verwelkoming in het restairant was opvallend vriendelijk er werd direkt op een vrolijke manier verteld dat we verwacht werden omdat we hadden gereserveerd. De bediening was erg vriendelijk en de keuze op de kaart ruim voldoende. Kortom en echte aanrader.
Noememennes .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Gevarieerde kaart, diverse soorten groenten, royale porties, lekker eten, vriendelijke personeel en gratis parkeren. Een aanrader!
Berthan S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eten was kwalitatief ruim voldoende en de porties voldoende groot. Prima bediening en erg vriendelijk. Decor was netjes maar wat gedateerd. Wel wat last van vliegen omdat de deur naar het terras open stond.