Heerlijk Lokaal

Molenstraat-Centrum 1 7311 XG Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Heerlijk Lokaal

Bij Heerlijk Lokaal wordt gewerkt met verse ingrediënten van de beste kwaliteit, geproduceerd in de omgeving. Een feestje voor de keukenbrigade, ze maken er de lekkerste gerechten mee. Ook jij zult genieten van het heerlijke resultaat. Kun je er geen genoeg van krijgen? Dan kun je lid worden en krijg je op iedere maaltijd een lekkere korting. Zoek je een plek om te vergaderen? Dankzij de centrale ligging in Apeldoorn en de aparte vergaderruimtes is Heerlijk Lokaal de ideale locatie.

Meer informatie over restaurant Heerlijk Lokaal

Zondag 16:00- 21:00

Jouw recensie over het restaurant Heerlijk Lokaal

Gerjo F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Tafels buiten waren nogal gammel.
MC K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Broodje met geitenkaas, walnoot en honing voor lunch. Heel basis maar heerlijk.
Gezellige bediening, geven je een welkom gevoel.
Jo K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De kok staat in een open keuken en heeft duidelijk passie voor zijn vak. Hij maakt contact met zijn gasten en legt je in de watten. Absolute aanrader!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Goed eten maar de binnen accommodatie beetje saai
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten het was super en gezellig
Kimmich .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Een toprestaurant voor de bourgondiër, de vegetariër en de veganist. Kort geleden hier voor de tweede keer weer een heerlijk veganistisch driegangenverrassingsmenu gegeten. De bediening is gezellig, persoonlijk en zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. En ook de chef-kok verdient een dikke pluim. Zijn gerechten zijn creatief, eigentijds, vol passie en verrukkelijk. Voor mij echt de topper in Apeldoorn, echt een aanrader!
Dinie W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We.hebben heerlijk gegeten. Bediening prima
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Een heerlijke plek om te genieten van de fantastische gerechten met groentes en kruiden uit de gemeenschappelijke tuin ernaast. De creme brulee met sinaasappelijs is een echte aanrader. Zo proef je het nog zelden.
Albert P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Uitstekend restaurant, met zeer vriendelijke bediening en kok. Heerlijk gegeten, met verse producten uit de naastgelegen moestuin van Ut Huussie. Het gebouw in hartje Apeldoorn ziet er van buiten niet erg aantrekkelijk uit (oud schoolgebouw), maar zeker een aanrader.
Kimmich .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Vandaag heerlijk uit eten geweest in Apeldoorn bij Heerlijk Lokaal. Bediening is uitstekend en erg betrokken en persoonlijk. De chef-kok daar is ook geweldig, hij is van alle markten voorzien. Hij tovert zo een vegan 3-gangenverassingsmenu uit zijn mouw en dan ziet het er ook nog eens uit als een plaatje! Kortom van alle markten thuis!

Echt een aanrader als je eens in Apeldoorn bent!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een informele plek waar ook kinderen echte gasten zijn. De eigenaar is erg betrokken en komt steeds even een praatje maken. Eten was lekker
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Als je van eten houdt wat goed gepresenteerd wordt en uiteraard lekker is en je waardeert leuk contact met de bediening dan ben je hier op het juiste adres!
wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
heerlijk gegeten en een ontzettend leuke inrichting in de oude LTS! Het personeel is erg gastvrij en gezellig!
Dorien S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Toen wij er waren was het erg rustig, maar dit restaurant verdient meer bezoek! We hadden het menu van de chef en het was heerlijk en voor een zeer schappelijke prijs! Vriendelijke personeel en een fijne sfeer.
mariet S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Sfeervol restaurant, zeer vriendelijke bediening en verrassend lekker eten. Aanrader!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het was heel gezellig. Het eten was prima.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Weer top dus.
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ik heb bij mijn reservering aangegeven dat het ging om een gezelschap met daarin een vegetariër en een veganist.
Ze hadden veganistische soep voor ons gemaakt, die erg lekker was. Het hoofdgerecht was gewoon het vegetarische gerecht zonder de kaas, waardoor het was smaak miste. De serveerster was vriendelijk maar vond het grappig om te vertellen dat er geen fazant verkrijgbaar was want die 'moest nog afgeschoten worden'. Beetje jammer.
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Alles was super, zeer sfeervol.
Sophie Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De bediening was erg vriendelijk en de sfeer in het restaurant was prettig ontspannen. Deze plek is ook erg geschikt voor mensen met kinderen. Kinderen mochten lekker rondlopen en spelen en er was verderop een kinderfeestje aan de gang wat er gezellig uitzag. De niet zo hoge beoordeling komt door het allesbehalve verrassende verrassingsmenu (voorgerecht was een bord soep zonder iets erbij of erin, hoofdgerecht en dessert stonden ook op de gewone kaart en aan sorbetijs als dessert vind ik weinig verrassend) en vier van de zes hoofdgerechten die - onbedoeld - koud waren. Misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog. De gasten die niet voor het 'verrassings'menu gingen, waren meer te spreken over het eten.
Malou R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Wij zijn met ons gezin komen eten en werden heel hartelijk ontvangen. Wij hadden een keuzemenu genomen van de chef en dit beviel goed. Wij komen zeker vaker!