Heerlijk Lokaal

Molenstraat-Centrum 1 7311 XG Apeldoorn Nederland Kaart

Over restaurant Heerlijk Lokaal

Bij Heerlijk Lokaal wordt gewerkt met verse ingrediënten van de beste kwaliteit, geproduceerd in de omgeving. Een feestje voor de keukenbrigade, ze maken er de lekkerste gerechten mee. Ook jij zult genieten van het heerlijke resultaat. Kun je er geen genoeg van krijgen? Dan kun je lid worden en krijg je op iedere maaltijd een lekkere korting. Zoek je een plek om te vergaderen? Dankzij de centrale ligging in Apeldoorn en de aparte vergaderruimtes is Heerlijk Lokaal de ideale locatie.

Meer informatie over restaurant Heerlijk Lokaal

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag 11:00 - 21:00

Voordelig
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige ontspannen sfeer. Verse producten en goed bereid. Precies naar wens. Bediening zeer vriendelijk.
Rogier R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk eten, vriendelijke service. Via Iens achter het bestaan van dit restaurant gekomen en het was zeker de moeite waard. Prima vis en vlees. Aanwinst in Apeldoorn.
Inacomello .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heel fijn om hier te eten en er wordt een heerlijke wijn geserveerd. Dit alles voor een goede prijs kwaliteit verhouding.
Sjors D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Na een dagje Apenheul en de toch wel redelijke recensies op IENS leek het ons leuk om uiteten te gaan bij Heerlijk Lokaal. De inrichting en sfeer in het restaurant waren net zo als het personeel prima in orde. Industrieel en gezellig, een goeie combi. Echter viel het eten ons zeer tegen... de gerechten waren te veel gekruid en sommige combinaties paste gewoon totaal niet bij elkaar.... dit vonden we erg jammer aangezien we aan de hand van andere recensies gehoopt hadden op Heerlijk Lekker eten. Door deze teleurstelling zal ik het restaurant dan ook niet aanraden. Als u keus heeft, denk er goed over na voordat u bij Heerlijk Lekker wil gaan eten.
E.G. D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Enthousiast personeel in een no non sense omgeving.
Na een dagje Apenheul zochten we een eetadres in de buurt van het station. Via deze beoordelingssite had ik een adres gevonden waar je ook als vegetariër terecht kunt. Het restaurant is gevestigd in een oude school en de ingang zit aan de achterkant! Even zoeken dus. Het interieur is eenvoudig en studentikoos, maar daar is niks mee.
De kok is bereid een menu speciaal voor mij aan te passen. Klasse! Maar ik kies voor de makkelijke weg: ik ga voor de maaltijdsalade. En die doet zijn naam er aan: meer dan genoeg. Jammer dat er geen eiwitvervanger bij zit. Dat kan gemakkelijk met b.v. geitenkaas of tofu. Mijn partner had kabeljauw met frietjes. Zonder groente/salade. De (evenwichtige) samenstelling van de maaltijden verdient m.i. nog meer aandacht. De verse smoothie is heerlijk.
De prijzen zijn aantrekkelijk. Het personeel is uitermate vriendelijk, bereidwillig én enthousiast.
Bedankt voor jullie leuke recensie!
Sietske G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Op een benauwde hete dag hier beland, vanwege de vermeende 'kinderhoek'. Mooi pand met fijne sfeer, maar de kinderhoek bestond slechts uit een krijtbord (wel op kinderhoogte). Gelukkig kon er naar hartelust buiten gespeeld worden (bloemen plukken en steentjes zoeken) in het aangrenzende park.
Ondanks de erg vriendelijke bediening ging bestellen moeizaam. We werden vaak niet opgemerkt en een kindermenu was en (nog) niet. Uiteindelijk wel wat lekkers voor de kids gekregen hoor, maar heel soepel ging het niet (ober moest 3 keer terug naar de keuken voor overleg voor uiteindelijk patat met frikadel en patat met kipnuggets, de bestelde pindasaus en ketchup uiteindelijk niet gekregen, mayonaise wel).
Onze voorgerechten waren lekker, maar de bediening was even kwijt of we nu wel of niet besteld hadden en vervolgens of er nu wel of niet ons voorgerecht gehad hadden...
Hoofdgerecht was erg smakelijk (maaltijdsalade vis, maaltijdsalade carpaccio en kipsate), maar eerlijk gezegd hadden wij bij de salade wel iets van brood of desnoods friet verwacht (wat de ene ober na afloop bevestigde (dat het erbij hoorde), maar de andere daarna ontkrachtte....).
Oja, de glazenman (al niet de handigste en sprak gebrekkig Nederlands) kreeg het voor elkaar om een leeg bierglas weg te halen terwijl er nog bier in het flesje ernaast zat... Daarna ook heeeel erg lang op vervanging moeten wachten, en dat met het warme weer...
Uiteindelijk wel fikse korting op de rekening gekregen.
Kortom: tent met potentie (lokatie, ambiance en eten zijn goed!), maar de logistiek kan nog flink verbeterd worden;). Of lag dat aan het warme weer?!?
Platteel .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het is duidelijk dat er een frisse wind waait in de keuken van Heerlijk Lokaal. Per 1 juli 2016 is er een nieuwe chef begonnen. Sindsdien is alles er op vooruit gegaan. Kwaliteit, presentatie en snelheid.

Dat Heerlijk Lokaal in mijn favorietenlijstje staat is duidelijk. De eenvoudige industriële uitstraling, het prima terras, de ligging aan het tijdelijk Havenpark en de vriendelijke bediening waren al reden tot komen en blijven. Nu het eten telkens beter wordt kan het niet meer stuk.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk Lokaal is echt een heerlijk tentje in Apeldoorn, ik kom er graag en met de nieuwe kok is het een verwennerij.

De aankleding is hip en modern, de vibe is vlot en open. Als je dan toch in Apeldoorn een hapje wilt doen dan zeker hier langs gaan.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Prachtig lokaal, aardige bediening, lekker pilsje, maar helaas.. de kok heeft duidelijk geen idee van vegetarisch koken. groot bord kale pasta met een beetje spinazie. Een beetje kok kan toch wel een sausje maken, wat kaas raspen of desnoods wat olijfolie met knoflook? Alsof ik weer terug was in de jaren 70!
Brenda En Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Was moeilijk te vinden maar was heel leuk! Leuke jongen in de bediening, erg vriendelijk en attent. Heerlijk gegeten, uiensoep, garnalen, botervis en eendenborst. Voor onze dochter van 8 was er evt wel een hamburger te krijgen maar ze heeft heerlijk mee gegeten met het menu. Lekker biertje, helemaal goed!
Wat een leuke recensie! Heel fijn dat het allemaal naar wens was, tot de volgende keer!
Lucy S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wat een aanwinst voor Apeldoorn. De afgelopen weken ben ik er een aantal keren geweest. Bij binnenkomst lijkt het misschien wat groot en koel maar dat gevoel is binnen een mum van tijd weg omdat de sfeer uitstekend is. Ik had 'stoer' eten verwacht maar ben zowel bij lunch, diner als borrelhap iedere keer verrast door de verfijnde en goede smaken, de kwaliteit van het gebodene. Er is bijzonder bier (nergens anders in Apeldoorn te vinden) en heerlijke versgemaakte vruchtensappen.
De locatie is geschikt voor een netwerkborrel, om met de laptop een dag te werken maar ook met z'n tweetjes lekker bij te praten.
Personeel is vriendelijk, voor de allerkleinsten is er een hoek waar ze in alle rust kunnen spelen. Een aanrader!
Ivo K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Ik ben vandaag voor het eerst bij Heerlijk Lokaal geweest, en ik heb echt genoten! Ik heb het bourgondische broodje bal besteld samen met de smoothie van de dag. Echt niks te klagen, goede prijs/ kwaliteit verhouding in een hele relaxte sfeer. In potentie de leukste zaak van Apeldoorn, ben erg benieuwd of ze dit niveau vol houden.