Heerlijk Lokaal

Molenstraat-Centrum 1 7311 XG Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Heerlijk Lokaal

Bij Heerlijk Lokaal wordt gewerkt met verse ingrediënten van de beste kwaliteit, geproduceerd in de omgeving. Een feestje voor de keukenbrigade, ze maken er de lekkerste gerechten mee. Ook jij zult genieten van het heerlijke resultaat. Kun je er geen genoeg van krijgen? Dan kun je lid worden en krijg je op iedere maaltijd een lekkere korting. Zoek je een plek om te vergaderen? Dankzij de centrale ligging in Apeldoorn en de aparte vergaderruimtes is Heerlijk Lokaal de ideale locatie.

Meer informatie over restaurant Heerlijk Lokaal

Zaterdag 11:00 - 21:00
Zondag gesloten

W. P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Portie is gewoon te weinig. Gezegd en weinig reactie.
Kortom geen 2e keer
Merel J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuke locatie, vriendelijk personeel maar we hebben zeer lang op ons eten moeten wachten en tot meerdere malen toe kwam de bestelling niet (goed) door. Eten is smaakvol (behalve kinderpizza en aangebrande poffertjes) en prijs is oké
MaJac .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hier nu 2 keer gegeten, beide keren met social deal. Je wordt niet anders behandeld dan andere gasten. Personeel is erg vrolijk en je voelt je welkom.
Deze keer waren er wel 2 mannen die dingen kwamen promoten. De eerste was een man die met Beiers bier kwam. Werd in mijn ogen niet heel handig aangepakt door een verhaal (tafel voor tafel) af te steken met een blad vol bier dat niet weggegeven werd, maar gekocht kon worden. In mijn ogen kan je dan beter met kleine glaasjes rond gaan en het mensen laten proeven.
Tweede man was van de slijter om de hoek met eigen gemaakte likeur (oid). Die pakte het beter aan en ging rond met kleine glaasjes en 2 flessen om mensen te laten proeven.
Kortom: lekker gegeten maar dit soort 'entertainment' hoeft van mij niet.
Ivo K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Gewoon top! Leuke zaak, fris personeel, iedereen is welwillend om er wat moois van te maken. Gun het iedereen van harte!
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Met een groep van veertien collega’s/vrienden gingen we hier gisteren dineren. Sommigen vonden de locatie wat moeilijk te vinden, maar uiteindelijk waren we compleet. We hadden een viergangen verrassingsmenu van de chef. Voor ons bestond deze verrassing qua eerste gang uit twee soorten breekbrood met lekkere tapenade en aïoli. Helaas had de chef iets te weinig van deze aïoli gemaakt, want hij was niet meer aan te vullen. Gelukkig kwam daar de tweede gang aan: aspergesoep met een krokantje van serranoham. Dan maar soep in plaats van aïoli als dip :-) Hoewel de soep een beetje dun was, smaakte deze goed. Als hoofdgerecht hadden we biefstuk. Hierbij werd niet gevraagd hoe we deze gebakken wilden hebben (verrassing!), maar de meeste werden als medium / medium–well done geserveerd. De formaten van de biefstuk waren nogal verschillend, dus dit had zeker met de gaarheid te maken. Erbij op het bord een smakelijke jus en een groot blad basilicum, op tafel schalen met salade, warme groente, friet en mayonaise. Iets later dan gepland, we wilden om half acht klaar zijn omdat sommigen nog andere afspraken hadden, kwam iets na half acht het dessert: brownie met vanilleijs, slagroom, een mangosausje en knappertjes van framboos en van mint. Hoewel we twee bijna-jarigen in de groep hadden en dit bekend was, kwam er geen vuurwerk of andere feestelijkheid bij. Toch was de bediening ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Ook leuk dat ze hier redelijk lokale speciaalbieren hebben die in weinig Apeldoornse restaurants op de kaart staan: van de Heidebrouwerij te Ede. En om nog even door te gaan over de dranken: fijne keuze van frisdrank (bitter lemon is van het merk Schweppes, onze favoriet), verse jus d’orange en goede koffie! Van sommigen in onze groep hoorde ik al dat ze er een goed restaurant bij hebben. Het was een verrassende avond.
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lange wachttijden.
Voorgerecht bestond uit brood met boter en tapenade.
Soep prima.
Hoofdgerecht sober, gebakken courgette en aubergine.was sliederig.
Cheesecake bij toetje klef en smakeloos.
Dit alles met Social Deal.heb hiermee zeker beter gegeten...
Zelfd voor die prijs was het slecht.nooit meer doen!!
Merlin D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Het voorgerecht was lekker (champignons en gamba's). Het hoofdgerecht was niet lekker. De spareribs waren doorgekookt, soppig. De sate was te gekruid, waardoor je alleen de kruiden proefde en niet de sate. Het volume van de muziek stond hard. Ook was het er erg koud.
De bediening was wel vriendelijk.
A V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Jammer dat er op een avond als oud & nieuw maar drie tafels gereserveerd waren. Verder was het restaurant leeg
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige ontspannen sfeer. Verse producten en goed bereid. Precies naar wens. Bediening zeer vriendelijk.
Rogier R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk eten, vriendelijke service. Via Iens achter het bestaan van dit restaurant gekomen en het was zeker de moeite waard. Prima vis en vlees. Aanwinst in Apeldoorn.
inacomello .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heel fijn om hier te eten en er wordt een heerlijke wijn geserveerd. Dit alles voor een goede prijs kwaliteit verhouding.
Sjors D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Na een dagje Apenheul en de toch wel redelijke recensies op IENS leek het ons leuk om uiteten te gaan bij Heerlijk Lokaal. De inrichting en sfeer in het restaurant waren net zo als het personeel prima in orde. Industrieel en gezellig, een goeie combi. Echter viel het eten ons zeer tegen... de gerechten waren te veel gekruid en sommige combinaties paste gewoon totaal niet bij elkaar.... dit vonden we erg jammer aangezien we aan de hand van andere recensies gehoopt hadden op Heerlijk Lekker eten. Door deze teleurstelling zal ik het restaurant dan ook niet aanraden. Als u keus heeft, denk er goed over na voordat u bij Heerlijk Lekker wil gaan eten.
E.G. D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Enthousiast personeel in een no non sense omgeving.
Na een dagje Apenheul zochten we een eetadres in de buurt van het station. Via deze beoordelingssite had ik een adres gevonden waar je ook als vegetariër terecht kunt. Het restaurant is gevestigd in een oude school en de ingang zit aan de achterkant! Even zoeken dus. Het interieur is eenvoudig en studentikoos, maar daar is niks mee.
De kok is bereid een menu speciaal voor mij aan te passen. Klasse! Maar ik kies voor de makkelijke weg: ik ga voor de maaltijdsalade. En die doet zijn naam er aan: meer dan genoeg. Jammer dat er geen eiwitvervanger bij zit. Dat kan gemakkelijk met b.v. geitenkaas of tofu. Mijn partner had kabeljauw met frietjes. Zonder groente/salade. De (evenwichtige) samenstelling van de maaltijden verdient m.i. nog meer aandacht. De verse smoothie is heerlijk.
De prijzen zijn aantrekkelijk. Het personeel is uitermate vriendelijk, bereidwillig én enthousiast.
Bedankt voor jullie leuke recensie!
Sietske G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Op een benauwde hete dag hier beland, vanwege de vermeende 'kinderhoek'. Mooi pand met fijne sfeer, maar de kinderhoek bestond slechts uit een krijtbord (wel op kinderhoogte). Gelukkig kon er naar hartelust buiten gespeeld worden (bloemen plukken en steentjes zoeken) in het aangrenzende park.
Ondanks de erg vriendelijke bediening ging bestellen moeizaam. We werden vaak niet opgemerkt en een kindermenu was en (nog) niet. Uiteindelijk wel wat lekkers voor de kids gekregen hoor, maar heel soepel ging het niet (ober moest 3 keer terug naar de keuken voor overleg voor uiteindelijk patat met frikadel en patat met kipnuggets, de bestelde pindasaus en ketchup uiteindelijk niet gekregen, mayonaise wel).
Onze voorgerechten waren lekker, maar de bediening was even kwijt of we nu wel of niet besteld hadden en vervolgens of er nu wel of niet ons voorgerecht gehad hadden...
Hoofdgerecht was erg smakelijk (maaltijdsalade vis, maaltijdsalade carpaccio en kipsate), maar eerlijk gezegd hadden wij bij de salade wel iets van brood of desnoods friet verwacht (wat de ene ober na afloop bevestigde (dat het erbij hoorde), maar de andere daarna ontkrachtte....).
Oja, de glazenman (al niet de handigste en sprak gebrekkig Nederlands) kreeg het voor elkaar om een leeg bierglas weg te halen terwijl er nog bier in het flesje ernaast zat... Daarna ook heeeel erg lang op vervanging moeten wachten, en dat met het warme weer...
Uiteindelijk wel fikse korting op de rekening gekregen.
Kortom: tent met potentie (lokatie, ambiance en eten zijn goed!), maar de logistiek kan nog flink verbeterd worden;). Of lag dat aan het warme weer?!?
rijn P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het is duidelijk dat er een frisse wind waait in de keuken van Heerlijk Lokaal. Per 1 juli 2016 is er een nieuwe chef begonnen. Sindsdien is alles er op vooruit gegaan. Kwaliteit, presentatie en snelheid.

Dat Heerlijk Lokaal in mijn favorietenlijstje staat is duidelijk. De eenvoudige industriële uitstraling, het prima terras, de ligging aan het tijdelijk Havenpark en de vriendelijke bediening waren al reden tot komen en blijven. Nu het eten telkens beter wordt kan het niet meer stuk.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk Lokaal is echt een heerlijk tentje in Apeldoorn, ik kom er graag en met de nieuwe kok is het een verwennerij.

De aankleding is hip en modern, de vibe is vlot en open. Als je dan toch in Apeldoorn een hapje wilt doen dan zeker hier langs gaan.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Prachtig lokaal, aardige bediening, lekker pilsje, maar helaas.. de kok heeft duidelijk geen idee van vegetarisch koken. groot bord kale pasta met een beetje spinazie. Een beetje kok kan toch wel een sausje maken, wat kaas raspen of desnoods wat olijfolie met knoflook? Alsof ik weer terug was in de jaren 70!
Brenda en Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Was moeilijk te vinden maar was heel leuk! Leuke jongen in de bediening, erg vriendelijk en attent. Heerlijk gegeten, uiensoep, garnalen, botervis en eendenborst. Voor onze dochter van 8 was er evt wel een hamburger te krijgen maar ze heeft heerlijk mee gegeten met het menu. Lekker biertje, helemaal goed!
Wat een leuke recensie! Heel fijn dat het allemaal naar wens was, tot de volgende keer!
lucy S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wat een aanwinst voor Apeldoorn. De afgelopen weken ben ik er een aantal keren geweest. Bij binnenkomst lijkt het misschien wat groot en koel maar dat gevoel is binnen een mum van tijd weg omdat de sfeer uitstekend is. Ik had 'stoer' eten verwacht maar ben zowel bij lunch, diner als borrelhap iedere keer verrast door de verfijnde en goede smaken, de kwaliteit van het gebodene. Er is bijzonder bier (nergens anders in Apeldoorn te vinden) en heerlijke versgemaakte vruchtensappen.
De locatie is geschikt voor een netwerkborrel, om met de laptop een dag te werken maar ook met z'n tweetjes lekker bij te praten.
Personeel is vriendelijk, voor de allerkleinsten is er een hoek waar ze in alle rust kunnen spelen. Een aanrader!
Ivo K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Ik ben vandaag voor het eerst bij Heerlijk Lokaal geweest, en ik heb echt genoten! Ik heb het bourgondische broodje bal besteld samen met de smoothie van de dag. Echt niks te klagen, goede prijs/ kwaliteit verhouding in een hele relaxte sfeer. In potentie de leukste zaak van Apeldoorn, ben erg benieuwd of ze dit niveau vol houden.