Heerlijk Lokaal

Molenstraat-Centrum 1 7311 XG Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Heerlijk Lokaal

Bij Heerlijk Lokaal wordt gewerkt met verse ingrediënten van de beste kwaliteit, geproduceerd in de omgeving. Een feestje voor de keukenbrigade, ze maken er de lekkerste gerechten mee. Ook jij zult genieten van het heerlijke resultaat. Kun je er geen genoeg van krijgen? Dan kun je lid worden en krijg je op iedere maaltijd een lekkere korting. Zoek je een plek om te vergaderen? Dankzij de centrale ligging in Apeldoorn en de aparte vergaderruimtes is Heerlijk Lokaal de ideale locatie.

Meer informatie over restaurant Heerlijk Lokaal

Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Heerlijk Lokaal

Inge M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Alles was super, zeer sfeervol.
Sophie Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De bediening was erg vriendelijk en de sfeer in het restaurant was prettig ontspannen. Deze plek is ook erg geschikt voor mensen met kinderen. Kinderen mochten lekker rondlopen en spelen en er was verderop een kinderfeestje aan de gang wat er gezellig uitzag. De niet zo hoge beoordeling komt door het allesbehalve verrassende verrassingsmenu (voorgerecht was een bord soep zonder iets erbij of erin, hoofdgerecht en dessert stonden ook op de gewone kaart en aan sorbetijs als dessert vind ik weinig verrassend) en vier van de zes hoofdgerechten die - onbedoeld - koud waren. Misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog. De gasten die niet voor het 'verrassings'menu gingen, waren meer te spreken over het eten.
Malou R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Wij zijn met ons gezin komen eten en werden heel hartelijk ontvangen. Wij hadden een keuzemenu genomen van de chef en dit beviel goed. Wij komen zeker vaker!
Bram H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ons eerste bezoek en zeker niet het laatste. Zeer vriendelijke bediening.
Prijs-kwaliteitsverhouding zeer hoog niveau.
Tot ziens!
Elsa P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Op het laatste moment nog gereserveerd voor een driegangendiner. Wat een fantastische plek! Als we in de buurt zouden wonen, zouden we hier vaak te vinden zijn! Gezellige en vlotte bediening. Leuke industriële stijl. Het eten zeer smaakvol, grote porties. Echt moeite waard!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk lokaal is een bijzondere plek in een bijzonder gebouw midden in Apeldoorn. Met eigen parkeerplaats! We hebben heerlijk gegeten, het brood+ voorgerecht is de moeite waard, zeer uitgebreid. Als hoofdgerecht hadden bavette en brisket, vooral de laatste was zeer goed! De bavette was ook prima van smaak. Het is een gezellig plekje met gezellige informele bediening. Helaas was het restaurant zo goed als leeg, jammer voor een plek waar je zo heerlijk kunt eten.
Ann V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de service en unieke locatie! Zeker een aanrader in Apeldoorn!
Grada V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening
W. P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Portie is gewoon te weinig. Gezegd en weinig reactie.
Kortom geen 2e keer
Merel J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuke locatie, vriendelijk personeel maar we hebben zeer lang op ons eten moeten wachten en tot meerdere malen toe kwam de bestelling niet (goed) door. Eten is smaakvol (behalve kinderpizza en aangebrande poffertjes) en prijs is oké
MaJac .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hier nu 2 keer gegeten, beide keren met social deal. Je wordt niet anders behandeld dan andere gasten. Personeel is erg vrolijk en je voelt je welkom.
Deze keer waren er wel 2 mannen die dingen kwamen promoten. De eerste was een man die met Beiers bier kwam. Werd in mijn ogen niet heel handig aangepakt door een verhaal (tafel voor tafel) af te steken met een blad vol bier dat niet weggegeven werd, maar gekocht kon worden. In mijn ogen kan je dan beter met kleine glaasjes rond gaan en het mensen laten proeven.
Tweede man was van de slijter om de hoek met eigen gemaakte likeur (oid). Die pakte het beter aan en ging rond met kleine glaasjes en 2 flessen om mensen te laten proeven.
Kortom: lekker gegeten maar dit soort 'entertainment' hoeft van mij niet.
Ivo K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Gewoon top! Leuke zaak, fris personeel, iedereen is welwillend om er wat moois van te maken. Gun het iedereen van harte!
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Met een groep van veertien collega’s/vrienden gingen we hier gisteren dineren. Sommigen vonden de locatie wat moeilijk te vinden, maar uiteindelijk waren we compleet. We hadden een viergangen verrassingsmenu van de chef. Voor ons bestond deze verrassing qua eerste gang uit twee soorten breekbrood met lekkere tapenade en aïoli. Helaas had de chef iets te weinig van deze aïoli gemaakt, want hij was niet meer aan te vullen. Gelukkig kwam daar de tweede gang aan: aspergesoep met een krokantje van serranoham. Dan maar soep in plaats van aïoli als dip :-) Hoewel de soep een beetje dun was, smaakte deze goed. Als hoofdgerecht hadden we biefstuk. Hierbij werd niet gevraagd hoe we deze gebakken wilden hebben (verrassing!), maar de meeste werden als medium / medium–well done geserveerd. De formaten van de biefstuk waren nogal verschillend, dus dit had zeker met de gaarheid te maken. Erbij op het bord een smakelijke jus en een groot blad basilicum, op tafel schalen met salade, warme groente, friet en mayonaise. Iets later dan gepland, we wilden om half acht klaar zijn omdat sommigen nog andere afspraken hadden, kwam iets na half acht het dessert: brownie met vanilleijs, slagroom, een mangosausje en knappertjes van framboos en van mint. Hoewel we twee bijna-jarigen in de groep hadden en dit bekend was, kwam er geen vuurwerk of andere feestelijkheid bij. Toch was de bediening ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Ook leuk dat ze hier redelijk lokale speciaalbieren hebben die in weinig Apeldoornse restaurants op de kaart staan: van de Heidebrouwerij te Ede. En om nog even door te gaan over de dranken: fijne keuze van frisdrank (bitter lemon is van het merk Schweppes, onze favoriet), verse jus d’orange en goede koffie! Van sommigen in onze groep hoorde ik al dat ze er een goed restaurant bij hebben. Het was een verrassende avond.
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lange wachttijden.
Voorgerecht bestond uit brood met boter en tapenade.
Soep prima.
Hoofdgerecht sober, gebakken courgette en aubergine.was sliederig.
Cheesecake bij toetje klef en smakeloos.
Dit alles met Social Deal.heb hiermee zeker beter gegeten...
Zelfd voor die prijs was het slecht.nooit meer doen!!
Merlin D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Het voorgerecht was lekker (champignons en gamba's). Het hoofdgerecht was niet lekker. De spareribs waren doorgekookt, soppig. De sate was te gekruid, waardoor je alleen de kruiden proefde en niet de sate. Het volume van de muziek stond hard. Ook was het er erg koud.
De bediening was wel vriendelijk.
A V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Jammer dat er op een avond als oud & nieuw maar drie tafels gereserveerd waren. Verder was het restaurant leeg
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige ontspannen sfeer. Verse producten en goed bereid. Precies naar wens. Bediening zeer vriendelijk.
Rogier R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk eten, vriendelijke service. Via Iens achter het bestaan van dit restaurant gekomen en het was zeker de moeite waard. Prima vis en vlees. Aanwinst in Apeldoorn.
inacomello .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heel fijn om hier te eten en er wordt een heerlijke wijn geserveerd. Dit alles voor een goede prijs kwaliteit verhouding.
Sjors D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Na een dagje Apenheul en de toch wel redelijke recensies op IENS leek het ons leuk om uiteten te gaan bij Heerlijk Lokaal. De inrichting en sfeer in het restaurant waren net zo als het personeel prima in orde. Industrieel en gezellig, een goeie combi. Echter viel het eten ons zeer tegen... de gerechten waren te veel gekruid en sommige combinaties paste gewoon totaal niet bij elkaar.... dit vonden we erg jammer aangezien we aan de hand van andere recensies gehoopt hadden op Heerlijk Lekker eten. Door deze teleurstelling zal ik het restaurant dan ook niet aanraden. Als u keus heeft, denk er goed over na voordat u bij Heerlijk Lekker wil gaan eten.