Heerlijk Lokaal

Molenstraat-Centrum 1 7311 XG Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Heerlijk Lokaal

Bij Heerlijk Lokaal wordt gewerkt met verse ingrediënten van de beste kwaliteit, geproduceerd in de omgeving. Een feestje voor de keukenbrigade, ze maken er de lekkerste gerechten mee. Ook jij zult genieten van het heerlijke resultaat. Kun je er geen genoeg van krijgen? Dan kun je lid worden en krijg je op iedere maaltijd een lekkere korting. Zoek je een plek om te vergaderen? Dankzij de centrale ligging in Apeldoorn en de aparte vergaderruimtes is Heerlijk Lokaal de ideale locatie.

Meer informatie over restaurant Heerlijk Lokaal

Zondag 16:00- 21:00

Jouw recensie over het restaurant Heerlijk Lokaal

Kimmich .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Vandaag heerlijk uit eten geweest in Apeldoorn bij Heerlijk Lokaal. Bediening is uitstekend en erg betrokken en persoonlijk. De chef-kok daar is ook geweldig, hij is van alle markten voorzien. Hij tovert zo een vegan 3-gangenverassingsmenu uit zijn mouw en dan ziet het er ook nog eens uit als een plaatje! Kortom van alle markten thuis!

Echt een aanrader als je eens in Apeldoorn bent!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een informele plek waar ook kinderen echte gasten zijn. De eigenaar is erg betrokken en komt steeds even een praatje maken. Eten was lekker
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Als je van eten houdt wat goed gepresenteerd wordt en uiteraard lekker is en je waardeert leuk contact met de bediening dan ben je hier op het juiste adres!
wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
heerlijk gegeten en een ontzettend leuke inrichting in de oude LTS! Het personeel is erg gastvrij en gezellig!
Dorien S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Toen wij er waren was het erg rustig, maar dit restaurant verdient meer bezoek! We hadden het menu van de chef en het was heerlijk en voor een zeer schappelijke prijs! Vriendelijke personeel en een fijne sfeer.
mariet S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Sfeervol restaurant, zeer vriendelijke bediening en verrassend lekker eten. Aanrader!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het was heel gezellig. Het eten was prima.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Weer top dus.
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ik heb bij mijn reservering aangegeven dat het ging om een gezelschap met daarin een vegetariër en een veganist.
Ze hadden veganistische soep voor ons gemaakt, die erg lekker was. Het hoofdgerecht was gewoon het vegetarische gerecht zonder de kaas, waardoor het was smaak miste. De serveerster was vriendelijk maar vond het grappig om te vertellen dat er geen fazant verkrijgbaar was want die 'moest nog afgeschoten worden'. Beetje jammer.
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Alles was super, zeer sfeervol.
Sophie Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De bediening was erg vriendelijk en de sfeer in het restaurant was prettig ontspannen. Deze plek is ook erg geschikt voor mensen met kinderen. Kinderen mochten lekker rondlopen en spelen en er was verderop een kinderfeestje aan de gang wat er gezellig uitzag. De niet zo hoge beoordeling komt door het allesbehalve verrassende verrassingsmenu (voorgerecht was een bord soep zonder iets erbij of erin, hoofdgerecht en dessert stonden ook op de gewone kaart en aan sorbetijs als dessert vind ik weinig verrassend) en vier van de zes hoofdgerechten die - onbedoeld - koud waren. Misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog. De gasten die niet voor het 'verrassings'menu gingen, waren meer te spreken over het eten.
Malou R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Wij zijn met ons gezin komen eten en werden heel hartelijk ontvangen. Wij hadden een keuzemenu genomen van de chef en dit beviel goed. Wij komen zeker vaker!
Bram H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ons eerste bezoek en zeker niet het laatste. Zeer vriendelijke bediening.
Prijs-kwaliteitsverhouding zeer hoog niveau.
Tot ziens!
Elsa P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Op het laatste moment nog gereserveerd voor een driegangendiner. Wat een fantastische plek! Als we in de buurt zouden wonen, zouden we hier vaak te vinden zijn! Gezellige en vlotte bediening. Leuke industriële stijl. Het eten zeer smaakvol, grote porties. Echt moeite waard!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk lokaal is een bijzondere plek in een bijzonder gebouw midden in Apeldoorn. Met eigen parkeerplaats! We hebben heerlijk gegeten, het brood+ voorgerecht is de moeite waard, zeer uitgebreid. Als hoofdgerecht hadden bavette en brisket, vooral de laatste was zeer goed! De bavette was ook prima van smaak. Het is een gezellig plekje met gezellige informele bediening. Helaas was het restaurant zo goed als leeg, jammer voor een plek waar je zo heerlijk kunt eten.
Ann V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de service en unieke locatie! Zeker een aanrader in Apeldoorn!
Grada V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening
W. P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Portie is gewoon te weinig. Gezegd en weinig reactie.
Kortom geen 2e keer
Merel J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuke locatie, vriendelijk personeel maar we hebben zeer lang op ons eten moeten wachten en tot meerdere malen toe kwam de bestelling niet (goed) door. Eten is smaakvol (behalve kinderpizza en aangebrande poffertjes) en prijs is oké
MaJac .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hier nu 2 keer gegeten, beide keren met social deal. Je wordt niet anders behandeld dan andere gasten. Personeel is erg vrolijk en je voelt je welkom.
Deze keer waren er wel 2 mannen die dingen kwamen promoten. De eerste was een man die met Beiers bier kwam. Werd in mijn ogen niet heel handig aangepakt door een verhaal (tafel voor tafel) af te steken met een blad vol bier dat niet weggegeven werd, maar gekocht kon worden. In mijn ogen kan je dan beter met kleine glaasjes rond gaan en het mensen laten proeven.
Tweede man was van de slijter om de hoek met eigen gemaakte likeur (oid). Die pakte het beter aan en ging rond met kleine glaasjes en 2 flessen om mensen te laten proeven.
Kortom: lekker gegeten maar dit soort 'entertainment' hoeft van mij niet.
Ivo K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Gewoon top! Leuke zaak, fris personeel, iedereen is welwillend om er wat moois van te maken. Gun het iedereen van harte!