Heerenhuys23

Heuvel 23 5664 HL Geldrop Nederland Kaart

Over restaurant Heerenhuys23

Zoals de naam al doet vermoeden huist dit restaurant in een klassiek herenhuis. De eigenaren zijn geboren, dan wel getogen in Geldrop, en die Brabantse gemoedelijkheid is zeker voelbaar. Ingericht met Chesterfield banken, enorme vasen en buiten een groot terras. Er staan piepkuiken, vongole en ribeye (die je tot 650 gram kunt bestellen) op de kaart. Een verjaardag, bruiloft of seminar? Het kan allemaal in aparte ruimtes.

Meer informatie over restaurant Heerenhuys23

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Inmiddels diverse malen gegeten en gedronken.
Heerlijk zitten zowel binnen als buiten.
Dè plaats voor een heerlijke avond! Kwalitatief mooie gerechten en betaalbaar.
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gelegen op een mooi plein in het centrum van Geldrop. Statig oud (zoals de naam al zegt) Herenhuis mooi klassiek ingericht. Buiten een groot terras maar we besluiten binnen te gaan zitten en vragen een mooie ronde tafel.
Na een leuke amuse aan de voorgerechten begonnen. We kozen voor Tom Kha Gai soep een
visgerecht en een vlees/visplankje. Prima verzorgt mooie smaken. Alleen het vlees/vis plankje mag met iets meer risico.
Hoofdgerechten gekozen voor de getrancheerde ossenhaas en een zwaardvisgerecht.
Beide mooi bereid goede cuisson, kortom prima gerechten.
Prettige bediening. Kortom tevreden het pand verlaten.
Paulb01 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gegeten met groep meer dan 10 mensen. Toch wel wat af te dingen op veel erg enthousiaste recensies. Denk dat we pech hadden want was beach festival voor deur. Dus tering herrie. Binnen graad of 27 personeel geen seconde aan gedacht airco aan te zetten en wist met moeite hoe dat werkte. Geen gastheer of eigenaar gezien. "plankje" voorgerechten, sucade als hoofd, plankje toetje toe. Wij eten vaak in nette middenklasse restaurants en graag value for money, heel af en toe echt chique. Wij vonden het allemaal vrij gemiddeld. Heeft iets qua ambiance van kwaliteit en service van een strand paviljoen dus wie echt lekker en rustig wil tafelen zoekt toch echt iets anders. Personeel tikje chaotisch wel heel erg vriendelijk. Mijn hoofdgerecht was in elk geval koud en mijn zoon vond 'm veel te rood. "plankjes" echt redelijk idee en eten echt niet verkeerd. Had allemaal beetje meer kunnen wezen als je dan toch "value for money" concept hebt. Alles schoon op, ook toetje dat moet te denken geven. Dat mensen nog een extra broodje wilden bij hun voorgerecht was geheel nieuw. Toen die eindelijk kwamen was dat gerecht helemaal op. 2 bordjes frieten ook tikje mager voor zo'n groep. Vond toilet groep rommelig, kwamen veel gasten van buiten allemaal again strand tent ambiance.
Dorien1960 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Een mooie aanwinst voor Geldrop; Heerenhuys23. De menukaart ziet er gevarieerd uit, het personeel is erg vriendelijk, de bediening prima, het restaurant ademt een gezellig sfeer uit! En het eten??? Wij zijn enthousiast! Het zag er allemaal zo verzorgd en vooral kleurrijk uit! En het smaakte heerlijk!
Misschien één tip, de ossenhaas niet van te voren aansnijden, maar dat door de gast zelf laten doen. Hoe dan ook, een aanrader!!!!
En het toetje....werkelijk....goddelijk!
EscoffierDeux .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Onlangs met familie gegeten in deze nieuwe zaak, waar vroeger het vermaarde Groen Koffiehuis gevestigd was. Het pand is smaakvol ingericht en er hangt een gemoedelijke sfeer. Deze gemoedelijkheid werd nog eens onderstreept doordat we werden aangesproken in ons eigen heerlijke Brabants, het gevoel van hier, zogezegd. Het personeel was zeer gastvrij en attent, chapeau! Men schenkt hier aardige wijnen en voor de bierliefhebber: ze hebben hier veel soorten speciaalbier op de tap! Vooraf nam ik een Steak Tartare préparé. Dit gerecht kom je gewoonlijk alleen in België tegen, maar is nu de grens overgestoken naar Geldrop. Het bordje was perfect opgemaakt. De tartare-saus (beter bekend bij Nederlanders als americain-saus) was wel heel erg aanwezig, waardoor ik weinig van het oorspronkelijke vlees proefde. Het vlees was wel zeer fijngemalen, ik had zelf een wat grovere structuur gewenst, maar zo is nu eenmaal het Belgisch recept. Voor de grovere variant moeten we in Frankrijk wezen. Als hoofdgerecht een mooie Australische grain fed ribeye gekozen. Hierover kan ik kort zijn: lekker en mals. Het sausje, een bakje opgeklopte bearnaisesaus, was wel erg opgeklopt, waardoor het voor het grootste deel uit lucht bestond, met slechts twee blaadjes verse dragon. De koffie namen we op een van de huiskamerbanken in het cafégedeelte van deze zaak. Ondanks de kleine kanttekeningen hebben we een gezellige avond doorgebracht in dit sympathieke restaurant. Een aanwinst voor Geldrop en zeker voor herhaling vatbaar.