Heerenhuys23

Heuvel 23 5664 HL Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Heerenhuys23

Zoals de naam al doet vermoeden huist dit restaurant in een klassiek herenhuis. De eigenaren zijn geboren, dan wel getogen in Geldrop, en die Brabantse gemoedelijkheid is zeker voelbaar. Ingericht met Chesterfield banken, enorme vasen en buiten een groot terras. Er staan piepkuiken, vongole en ribeye (die je tot 650 gram kunt bestellen) op de kaart. Een verjaardag, bruiloft of seminar? Het kan allemaal in aparte ruimtes.

Meer informatie over restaurant Heerenhuys23

9,3

Jouw recensie over het restaurant Heerenhuys23

Rob H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Prima gerechten en erg attent personeel. Top!
O.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Het eten was boven verwachting. De salade was betreft kleur, smaak en beleving een feestje. Eten dient een feestje te zijn. En dat was het.
M.h. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We hebben Zaterdagavond 16-6 met 6 personen in een prachtige sfeervolle ambiance heerlijk genoten van een voortreffelijk verzorgd Asperge diner met een heerlijke witte wijn

De dames van de bediening waren zeer vriendelijk en daarbij ook deskundig m.b.t. uitleg van de verschillende gerechten.
U zult ons vaker in uw mooie restaurant kunnen begroeten.

Met vr gr Theo van de Kerkhof
R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten, personeel is vriendelijk en attent. Was niet de eerste keer en zal zeker ook niet de laatste keer zijn.
ruud2920 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Leuke en mooie gelegenheid, heel lekker eten (4 gangen asperge menu met wijnarrangement) met leuke, vriendelijke bediening en voor een prima prijs.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
hadden op 1 na allemaal het 3- gangen surprise menu. een paar hadden vis en andere vlees als hoofdgerecht gevraagd en waren allemaal tevreden. attente serveersters, brood en amuse werden vooraf gebracht toen we moesten wachten op ons menu.
Liliane M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Vriendelijke meisjes maar ik vind dat ze moeten weten wanneer je tegen gasten je of u zegt
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Gezellige sfeer, goede kwaliteit/ prijs verhouding. Vriendelijk personeel.
Gerecht was goed bereid, jammer dat er niet meer aandacht aan de salade (bijgerecht) was besteed, was wat saai/ karig. Desert was verukkelijk, heerlijk vers divers fruit met een heerlijk bolletje eigen gemaakt ijs.
Een aanrader dit restaurant.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Met de hele familie heerlijk gegeten. Gezellig, enthousiast personeel, grote variatie aan drankjes, leuke muziek op de achtergrond. Je bent ECHT even uit!
Gauw weer een keer!
Sebastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Lekker gevarieerd 4 gangen met Asperge variaties.
C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Sinds ik in Geldrop ben gaan wonen blijven we regelmatig naar het Heerenhuys23 gaan, vooral voor visplateau en/of een heerlijk desert en blijf dus op een staan van het Heuvel Horeca plein
L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Onduidelijke groenten bij de gerechten, geen uitleg.
Niet geschikt voor grotere groep met diverse smaken.
Prijs niet geheel in verhouding met de kwaliteit, salade was ronduit een rommeltje.
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Mooie verzorgde opmaak van de borden, veel verschillende groenten worden als garnering gebruikt. Wat me opviel en wat ik jammer vond is dat we bij het hoofdgerecht een salade kregen die grotendeels identiek was aan de salade onder de gamba’s van het voorgerecht. Verder heerlijk gegeten!
Jac .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Zakelijke bijeenkomst gehad, eerst vergaderd, daarna geborreld op het terras.
De borrelhap kwam niet automatisch door, daar hebben we de bediening op geattendeerd. Dat bleek een communicatiefoutje bij het maken vd afspraak. Goed opgepakt, al met al was alles dus meer dan prima in orde!
Chislaine V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
De gerechten zijn aan de grote kant. Verder geweldig gegeten.
Angely O.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk gelunched
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten in een heerlijke en sfeervol ingerichte en aangeklede restaurant. Lekkere verse bloemen op tafel geeft je het idee dat je lekker in een soort van huiskamer zit.
Komen hier zeker terug!
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We hadden gereserveerd via IENS, maar door een computerstoring was deze niet aangekomen. Dit werd echter perfect en snel opgelost door het vriendelijke personeel. We kregen even een tafeltje aangeboden in het café gedeelte, waar we een drankje 'van de zaak' kregen. Werd bijzonder gewaardeerd. Na 20-25 minuten konden we aan een fijne tafel in het restaurantgedeelte. Daar was het gelukkig een stuk rustiger (qua dB) dan in het café gedeelte. Het eten was bijzonder smaakvol en werd met zorg geserveerd. We kregen ondermeer de risotto met truffel opgediend. Zo lekker! Een echte aanrader voor iemand die de smaak van truffel waardeert, want die smaak is volop aanwezig. Ik vond het heerlijk. Ook in het restaurant gedeelte viel de vriendelijkheid en alertheid van het personeel ons op. Door hun gastvrijheid voelden wij ons meer dan welkom. We gaan zeker terug!
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wederom ontzettend hartelijk ontvangen. Personeel is vriendelijk en gedreven. Heerlijk verrassingsmenu! Prijs/kwaliteit top. Fijn is ook dat er een kan met water op tafel komt en dat deze niet in rekening gebracht wordt. Wij blijven hier terugkomen!
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Leuk grand café met goede bediening