Heerenhuys23

Heuvel 23 5664 HL Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Heerenhuys23

Zoals de naam al doet vermoeden huist dit restaurant in een klassiek herenhuis. De eigenaren zijn geboren, dan wel getogen in Geldrop, en die Brabantse gemoedelijkheid is zeker voelbaar. Ingericht met Chesterfield banken, enorme vasen en buiten een groot terras. Er staan piepkuiken, vongole en ribeye (die je tot 650 gram kunt bestellen) op de kaart. Een verjaardag, bruiloft of seminar? Het kan allemaal in aparte ruimtes.

Meer informatie over restaurant Heerenhuys23

• Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
M
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu was werkelijk fantastisch. Prima combinatie van gerechten. Zowel vlees als vis, zuur en zoet is goed in balans. Vriendelijk personeel en aangename ambiance.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het ging veeeeeeeel te snel geen tijd om te bekomen!!!! We hadden gereserveerd dus wisten al dat we er om 14.00u weg zouden zijn . Waren er al om 12.30u en om 13.15u vroeg genomen stonden we al weer buiten - soep en carpatio gehad maar zat géén tijd tussen was zeer jammer!!! Koffie maar laten zitten.
D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Na diverse malen goed ontvangen te zijn geweest als we hier moesten optreden, nu een keer gezellig met een aantal bandleden gaan eten. Supervriendelijke bediening en lekkere gerechten. Een aanrader en zeker een adres om vaker terug te komen. Met speciale dank aan de bedrijfsleider Peter die ervoor zorgt dat je je wel zo ontzettend welkom voelt.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Aangename verrassing, vooral het eten was superlekker. Mooie bordjes en verschillende smaaksensaties. Een pluim voor de chef!
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Prettig en vlot geholpen, uitgebreide lunchkaart met heerlijke gerechten.
Kan het iedereen aanbevelen
E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Fijne zaak, goede bediening en goede atmosfeer. Mooie keuken. Heerlijke achtergrondmuziek en verassende gerechten
En tevens een ongedwongen sfeer maken het Heerenhuys 23 een plek om wat vajker terug te komen.
Tevens word er 1 keer in de maand een muziekavond georganiseerd die altijd de moeite waard is. ‘S woensdags. Ga naar de website voor meer info.
D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Wij waren iets eerder dan afgesproken maar dat was geen probleem. Bediening ging heel vlotjes (niet lang hoeven te wachten en wij zaten ook nog eens buiten op het terras) en was heel aardig. Ook prijs/kwaliteit prima. Een échte aanrader!
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Op het terras gegeten, twee maal een 4 gangen verassings menu. Eten was erg lekker, bediening vlot en erg vriendelijk. Kortom een superavond gehad!!
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het gezellige terras!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk buiten op het terras gezeten
E. K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
na een ongelukje met het hoofdgerecht van onze zoon heeft hij gewoon een nieuwe biefstuk gekregen en dat zonder extra bijbetaling. prima service.
we gaan er eker nog eens eten.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Prima gerechten en erg attent personeel. Top!
O.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Het eten was boven verwachting. De salade was betreft kleur, smaak en beleving een feestje. Eten dient een feestje te zijn. En dat was het.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Behulpzame bediening en meedenkend bij speciale (dieet) wensen. Heel fijn.
Behulpzame bediening en meedenkend bij speciale (dieet) wensen. Heel fijn.
M.h. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We hebben Zaterdagavond 16-6 met 6 personen in een prachtige sfeervolle ambiance heerlijk genoten van een voortreffelijk verzorgd Asperge diner met een heerlijke witte wijn

De dames van de bediening waren zeer vriendelijk en daarbij ook deskundig m.b.t. uitleg van de verschillende gerechten.
U zult ons vaker in uw mooie restaurant kunnen begroeten.

Met vr gr Theo van de Kerkhof
R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten, personeel is vriendelijk en attent. Was niet de eerste keer en zal zeker ook niet de laatste keer zijn.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Leuke en mooie gelegenheid, heel lekker eten (4 gangen asperge menu met wijnarrangement) met leuke, vriendelijke bediening en voor een prima prijs.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
hadden op 1 na allemaal het 3- gangen surprise menu. een paar hadden vis en andere vlees als hoofdgerecht gevraagd en waren allemaal tevreden. attente serveersters, brood en amuse werden vooraf gebracht toen we moesten wachten op ons menu.
Liliane M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Vriendelijke meisjes maar ik vind dat ze moeten weten wanneer je tegen gasten je of u zegt