Heerenhuys23

Heuvel 23 5664 HL Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Heerenhuys23

Zoals de naam al doet vermoeden huist dit restaurant in een klassiek herenhuis. De eigenaren zijn geboren, dan wel getogen in Geldrop, en die Brabantse gemoedelijkheid is zeker voelbaar. Ingericht met Chesterfield banken, enorme vasen en buiten een groot terras. Er staan piepkuiken, vongole en ribeye (die je tot 650 gram kunt bestellen) op de kaart. Een verjaardag, bruiloft of seminar? Het kan allemaal in aparte ruimtes.

Meer informatie over restaurant Heerenhuys23

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Heerenhuys23

A V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten Wildmenu was super. Goede bediening , leuk personeel! Tijd tussen de gangen niet te lang.
Prettige locatie.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Goede bijeenkomst gehad met circa 30 leden van een vereniging. Fijne ruimte en prima bediening gehad. Voor herhaling vatbaar.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Pas geleden komen wonen in het leuke dorpje Geldrop vanuit Eindhoven. Ik was hier al eens wezen lunchen met een vriendin, maar hadden nu een kadebon gekregen. Dus al snel gereserveerd om hier nu ook te gaan dineren. Wat een leuk en gezellig restaurant! Heerlijke gerechten en leuke sfeer. Wij gaan hier zeker vaker komen.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Bediening mag soms wat sneller, duurt soms wat lang voor je glas weer gevuld is.
Mathijs W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Aantal keren gegeten bij Heerenhuys23, zakelijk en privé. Hele leuke sfeer, met goed personeel en heerlijk eten. lekker robuust, goede porties die op een bijzondere manier worden gepresenteerd. Mooie mix van een bourgondische en culinaire maar toegankelijke stijl. Dit is ook terug te zien in de prijs die past bij de kwaliteit. Heel goed!
Ties L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg lekker gegeten en een hele fijne bediening. Ik begreep wel van de personen die bij me waren dat ze het onduidelijk vonden hoe de prijzen genoteerd staan op de menukaart.
De rode huiswijn is erg lekker.
Chislaine .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Sfeervol, lieve bediening gisterenavond. Was een paar weken geleden wel anders. De jonge dame was niet erg tactisch. Ik ben nooit kritisch maar over iemand heen iets doorgeven dat kan echt niet. En de manier van aanspreken was bijna, lomp te noemen. Maar gisteren was dit niet het geval. Andere jonge dame die ons hielp. Toppertje.
Nelly P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Verrassingsmenu was echt een verrassing , lekkere gerechten en mooie opgemaakte borden.
Nadia D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten, zoals altijd! De sfeer was goed, de bediening was attent en gezellig. Wij komen zeker weer terug!
rsteinmann .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Supervriendelijk personeel en voldoende keuze op de menukaart.
Een amuse, warm brood met boter en een kan water erbij gekregen zonder deze op de rekening terug te vinden. Super!
Ian S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk eten en het personeel weet waar het over praat. Zeker een aanrader om een verrassings menu te nemen!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekkere gerechten, vrolijk personeel met aandacht en denken goed met je mee, gezellige drukte. Verrassingsmenu is een aanrader. We komen zeker terug!
Hennie C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prettige bediening, goede sfeer. Verrassingsmenu zeker aan te bevelen. Goed verzorgd, mooi opgediend, heerlijk eten.
Heel intiem met familie, veel ruimte om je heen.
marlies G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Gezellige sfeer. En vriendelijke bediening.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
vrolijke ontvangst, goede bediening en lekker eten! Veel gevarieerde keuze, iIk had doorgegeven dieet beperking en dat was genoteerd!
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Vandaag een heerlijk 5 gangen verassings diner gehad. Alles was tip top gegaard en op smaak. Prijs kwaliteit meer dan prima!! Een bezoekje waard!!
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Inmiddels diverse malen gegeten en gedronken.
Heerlijk zitten zowel binnen als buiten.
Dè plaats voor een heerlijke avond! Kwalitatief mooie gerechten en betaalbaar.
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gelegen op een mooi plein in het centrum van Geldrop. Statig oud (zoals de naam al zegt) Herenhuis mooi klassiek ingericht. Buiten een groot terras maar we besluiten binnen te gaan zitten en vragen een mooie ronde tafel.
Na een leuke amuse aan de voorgerechten begonnen. We kozen voor Tom Kha Gai soep een
visgerecht en een vlees/visplankje. Prima verzorgt mooie smaken. Alleen het vlees/vis plankje mag met iets meer risico.
Hoofdgerechten gekozen voor de getrancheerde ossenhaas en een zwaardvisgerecht.
Beide mooi bereid goede cuisson, kortom prima gerechten.
Prettige bediening. Kortom tevreden het pand verlaten.
paulb01 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gegeten met groep meer dan 10 mensen. Toch wel wat af te dingen op veel erg enthousiaste recensies. Denk dat we pech hadden want was beach festival voor deur. Dus tering herrie. Binnen graad of 27 personeel geen seconde aan gedacht airco aan te zetten en wist met moeite hoe dat werkte. Geen gastheer of eigenaar gezien. "plankje" voorgerechten, sucade als hoofd, plankje toetje toe. Wij eten vaak in nette middenklasse restaurants en graag value for money, heel af en toe echt chique. Wij vonden het allemaal vrij gemiddeld. Heeft iets qua ambiance van kwaliteit en service van een strand paviljoen dus wie echt lekker en rustig wil tafelen zoekt toch echt iets anders. Personeel tikje chaotisch wel heel erg vriendelijk. Mijn hoofdgerecht was in elk geval koud en mijn zoon vond 'm veel te rood. "plankjes" echt redelijk idee en eten echt niet verkeerd. Had allemaal beetje meer kunnen wezen als je dan toch "value for money" concept hebt. Alles schoon op, ook toetje dat moet te denken geven. Dat mensen nog een extra broodje wilden bij hun voorgerecht was geheel nieuw. Toen die eindelijk kwamen was dat gerecht helemaal op. 2 bordjes frieten ook tikje mager voor zo'n groep. Vond toilet groep rommelig, kwamen veel gasten van buiten allemaal again strand tent ambiance.
Dorien N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Een mooie aanwinst voor Geldrop; Heerenhuys23. De menukaart ziet er gevarieerd uit, het personeel is erg vriendelijk, de bediening prima, het restaurant ademt een gezellig sfeer uit! En het eten??? Wij zijn enthousiast! Het zag er allemaal zo verzorgd en vooral kleurrijk uit! En het smaakte heerlijk!
Misschien één tip, de ossenhaas niet van te voren aansnijden, maar dat door de gast zelf laten doen. Hoe dan ook, een aanrader!!!!
En het toetje....werkelijk....goddelijk!