Heerenhuys23

Heuvel 23 5664 HL Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Heerenhuys23

Zoals de naam al doet vermoeden huist dit restaurant in een klassiek herenhuis. De eigenaren zijn geboren, dan wel getogen in Geldrop, en die Brabantse gemoedelijkheid is zeker voelbaar. Ingericht met Chesterfield banken, enorme vasen en buiten een groot terras. Er staan piepkuiken, vongole en ribeye (die je tot 650 gram kunt bestellen) op de kaart. Een verjaardag, bruiloft of seminar? Het kan allemaal in aparte ruimtes.

Meer informatie over restaurant Heerenhuys23

9,1

Jouw recensie over het restaurant Heerenhuys23

Miranda J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Spontane bediening maar o wat een herrie! Wilde borrelhapje doen maar moet in bargedeelte en helaas veel hard sprekend volk. Gingen met 4 mensen overprikkeld weg.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
We hadden het wildmenu. Het was verrassend en heel goed van smaak. Presentatie was goed. Bediening heel vriendelijk.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Mooi restaurant vriendelijke bediening en een Mooie lunch kaart. Prijs kwaliteit in balans
Zjoske1977 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij komen altijd graag in het Heerenhuys. De ontvangst door het personeel is altijd hartelijk, het eten en drinken worden op tijd geserveerd (niet te snel, niet te langzaam). Kwaliteit van het eten is erg goed en het personeel is altijd erg vriendelijk en is altijd in voor een praatje (zonder dat het irritant is).

Echt een top establissiment!
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het ontvangst en de sfeer was erg warm en gezellig.
We werden vriendelijk ontvangen en bediend.

Het eten was ontzettend goed, en de tijd tussen de gerechten was erg fijn.

We hebben een top avond gehad!
G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Woon sedert pas in Geldrop en we gingen naar martin Harley zijn optreden in het koepelhuis. Maar doorat een vriend er was uit Apeldoorn, had ik bij jullie een tafeltje besproken. Fijne bediening, goede uitleg van gerechten. En het smaakte verrukkelijk. Zal zeer zeker terug komen, fijne ambiance om te vertoeven.
De tafel van Jos V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
De gerechten zijn erg smakelijk. De runderhaas is perfect gebraden naar de wens, klasse.
Harry V.
De bediening was vriendelijk, correct en professioneel.
De gerechten waren met zorg en kundigheid bereid en waren zeer smakelijk.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Gezellig en informeel, leuk personeel, gezellige muziek, meteen een reservering geplaatst om vlg. week met onze kinderen en kleinkinderen te gaan eten.
Juliet L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
M
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu was werkelijk fantastisch. Prima combinatie van gerechten. Zowel vlees als vis, zuur en zoet is goed in balans. Vriendelijk personeel en aangename ambiance.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het ging veeeeeeeel te snel geen tijd om te bekomen!!!! We hadden gereserveerd dus wisten al dat we er om 14.00u weg zouden zijn . Waren er al om 12.30u en om 13.15u vroeg genomen stonden we al weer buiten - soep en carpatio gehad maar zat géén tijd tussen was zeer jammer!!! Koffie maar laten zitten.
D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Na diverse malen goed ontvangen te zijn geweest als we hier moesten optreden, nu een keer gezellig met een aantal bandleden gaan eten. Supervriendelijke bediening en lekkere gerechten. Een aanrader en zeker een adres om vaker terug te komen. Met speciale dank aan de bedrijfsleider Peter die ervoor zorgt dat je je wel zo ontzettend welkom voelt.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Aangename verrassing, vooral het eten was superlekker. Mooie bordjes en verschillende smaaksensaties. Een pluim voor de chef!
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Prettig en vlot geholpen, uitgebreide lunchkaart met heerlijke gerechten.
Kan het iedereen aanbevelen
E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Fijne zaak, goede bediening en goede atmosfeer. Mooie keuken. Heerlijke achtergrondmuziek en verassende gerechten
En tevens een ongedwongen sfeer maken het Heerenhuys 23 een plek om wat vajker terug te komen.
Tevens word er 1 keer in de maand een muziekavond georganiseerd die altijd de moeite waard is. ‘S woensdags. Ga naar de website voor meer info.
D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Wij waren iets eerder dan afgesproken maar dat was geen probleem. Bediening ging heel vlotjes (niet lang hoeven te wachten en wij zaten ook nog eens buiten op het terras) en was heel aardig. Ook prijs/kwaliteit prima. Een échte aanrader!
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Op het terras gegeten, twee maal een 4 gangen verassings menu. Eten was erg lekker, bediening vlot en erg vriendelijk. Kortom een superavond gehad!!
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het gezellige terras!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk buiten op het terras gezeten
E. K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
na een ongelukje met het hoofdgerecht van onze zoon heeft hij gewoon een nieuwe biefstuk gekregen en dat zonder extra bijbetaling. prima service.
we gaan er eker nog eens eten.