Heeren van Noortwyck

Quarles van Uffordstraat 103 2202 NE Noordwijk Nederland Kaart

Over restaurant Heeren van Noortwyck

Ruik de zee en geniet van je diner

Je ruikt de zee, je voelt de bries en je hoort de meeuwen. De Heeren van Noortwyck is een restaurant op steenworp afstand van strand Noordwijk. Dit is een perfecte plek om na een dag strand te komen borrelen aan hun grote, gezellige bar als paradepaardje, of om te genieten van een uitgebreid diner. Geniet!

Meer informatie over restaurant Heeren van Noortwyck

Anny G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Jacoline V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We eten hier vaker en het is altijd goed!
Maar met de AH restaurant bon leek het wel alsof de gerechten kleiner waren en kwalitatief minder. Carpaccio was bijvoorbeeld erg dik en taai.
Jammer, want je kunt hier anders altijd goed eten.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het voorgerecht was heerlijk, wat we ervan verwachtten. Hoofdgerecht Angus biefstuk was uitmuntend. Groentelasagne was ook heel lekker maar ik vond de bechamelsaus wat korrelig, die smaakte niet lekker.
Desserts waren om van te smullen. Vriendelijke bediening en vlot geholpen.
Maurits K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima en gezellig restaurant.
Geurtencorrie .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het restaurant was goed en goed schoon.De bediening goed, beleefd en snel. Het eten was goed en zag er anders uit dan gewoonlijk. Het had iets extra's.
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met de AH Iens deal een 3 gangen diner besteld. Er werd een gevarieerd keuzemenu aangeboden (ook vegetarisch). Wij hebben voldoende gegeten en het eten was kwalitatief goed.
De bediening was vriendelijk en speelde goed in toen wij vroegen om een andere tafel vanwege een rumoerige groep gasten. Het voorgerecht kwam wat verlaat, maar dankzij de sfeer in het restaurant was dit niet vervelend. Na een gesprek over verschillende wijnen en hun smaken, kwam de bediening een extra wijn brengen om te proeven. Erg leuk. Prima gegeten en voor herhaling vatbaar.
Rkoeman .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Sommige gerechten kwamen niet overeen met wat er op de kaart stond. Zo zat er geen krokant laagje op de zeewolf, die bovendien niet helemaal gaar was. Maar om de romantische avond niet te verpesten heb ik er toen niets van gezegd.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Samengestelde kaart voor de AH restaurantactie was duidelijke en goed.
Er stonden mooie en ceatieve gerechten op we heerlijk gegeten.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Uitgebreide keuze. heerlijk voorgerecht, super hoofdgerecht en verrassend nagerecht. Uitermate gekwalificeerd personeel. Bedankt voor de fijne avond en tot ziens!
Duivenva .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH restaurantie actie. Veel keus en de kwaliteit was prima! Klein puntje ter verbetering: laat de messen slijpen dit is echt nodig.
Ldbench D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Speciale kaart voor. Ah aanbieding. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Goede sfeer.lekker en voldaan!
Inxbr .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk gegeten met de ah restaurantbon! Ruime porties en heerlijke wijn erbij. Als voorgerecht hadden we allebei de zalm, erg lekker bereid. M'n partner had de langzaam gegaarde varkensrib, heel erg smakelijk met groente geserveerd en ik de zeewolf met kruidenkorst, daar had ik een knapperig kruidig korstje omheen verwacht maar bovenop de vis was een pestoachtig sausje, wel lekker overigens met knapperige groente erbij. Erbij gereserveerd frietjes, gebakken aardappeltjes, sla en zelfgemaakte appelmoes. Toen nog het dessert, parfait was erg goed en trio van chocola tongstrelend. Na een kopje koffie gingen wij voldaan van tafel. Echt een aanrader om hier te eten!
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Heerlijk gegeten, was net een nieuw ah menu, die tot 31 oktober geld, wil je lekker eten, ga dan zeker het x proberen. Het was het geld meer dan waard!
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Met AH restaurant actie gegeten bij de HvN. Driegangen keuze menu met optie voor extra gang tegen meerprijs.
Genoten van diner op terras op nazomeravond. Vlotte bediening en goede prijs kwaliteit. Redelijk geprijsde wijnen. Leuke locatie na dagje uit.
Bedankt voor de mooie recensie en graag tot snel ! Met vriendelijke groeten, Jolanda Lanser
Cgiesen67 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We konden kiezen of we binnen of buiten wilden eten. Een leuk keuzemenu, we hebben heerlijk gegeten. Er werd zeker rekening gehouden met de opgegeven allergie. De bediening was erg vriendelijk. Dit was voor ons de eerste kennismaking met dit restaurant, maar we komen zeker terug. Ook leuk is de stempelkaart die ons werd aangeboden.
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
goede ontvangst,lekker 3 gangen menu correcte bediening,wat wil je nog meer?o ja de wijn is ook lekker daar. en in royale glazen.
Mike.hassing .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prima sfeer, lekker en voldoende! Bediening is aardig en behulpzaam. We zaten lekker op het terras, prima avondje weg zo!
Ingeborg19691 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten was prima! Jammer dat we onze bonnen hebben ingeleverd de aanbieding 2voor1 is daar elke woensdag! De keuze van het menu was goed. Voor iedere smaak zat er wel wat bij!
Cewboot .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Porties zijn ruim. De bediening was zeer gastvrij en wist goed wat er verkocht werd.
We komen graag terug. Dankjewel voor de gezellige avond.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima gegeten , aardige attente bediening decor is verzorgd . Eerst buiten voorgerech gegeten en daarna hoofdgerecht en dessert binnen, was geen probleem voor de bedeining.