Heeren van Noortwyck

Quarles van Uffordstraat 103 2202 NE Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Heeren van Noortwyck

Ruik de zee en geniet van je diner

Je ruikt de zee, je voelt de bries en je hoort de meeuwen. De Heeren van Noortwyck is een restaurant op steenworp afstand van strand Noordwijk. Dit is een perfecte plek om na een dag strand te komen borrelen aan hun grote, gezellige bar als paradepaardje, of om te genieten van een uitgebreid diner. Geniet!

Meer informatie over restaurant Heeren van Noortwyck

Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Yook V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Het eten was heerlijk, goed van smaak en temperatuur. De bediening was alleraardigst en attent. Het is zeker de moeite waard om hier naar toe te gaan.
Mariëtte C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Prijs kwaliteit verhouding niet goed. Ik heb het gevecht met de verwerking van de taaie fazant al gauw opgegeven. De groente - wortel en peultjes - was niet gaar en stond in een flinke bodem water. Vier aardappelgerechten en een minuscule hoeveelheid groente. Gelukkig was de wijn goed en kregen we een drankje aangeboden als excuus.
idebruyne .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben die avond redelijk gegeten. Niet echt spannende gerechten, aardig klaar gemaakt. De aardappel en groente gerechten die bij het hoofdgerecht werden geserveerd stelden weinig voor. Wanneer je er van uitgaat dat je normaal nog eens de prijs voor een driegangen menu er bij moet tellen zou het schandalig duur zijn geweest voor wat je kreeg. Bij het hoofdgerecht was men mij allergie vergeten. Ik heb dat zelf op mijn bord opgelost maar slordig is het wel. De wijnen daarentegen waren heel erg goed. een grote keuze in wijnen per glas. Het eten zou daar op aangepast moeten worden.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ik was hier voor de tweede keer met mijn Oma en het was super: goede, vriendelijke bediening die echt de moeite nam om uitteleggen wat mijn Oma met een glutenallergie wel mag eten en waar ze evtl. een variatie op kunnen maken. Het eten was heerlijk, de sfeer aangenaam en de wachttijden prima. Wij komen zeker weer terug!
Nadia D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een hele mooie restaurant meteen leuke uitstraling en sfeer. De wachttijd was iets te lang naar mijn gevoel, service mag ook iets beter. Voor- en hoofdgerechten waren super, nagerecht was erg teleurstellend (een rare combi van sorbetijs verzopen in frisdrank). Maar over het algemeen is het een hele fijne plek, ik wil er absoluut nog een keer komen.
berghg .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten, een kleine aanpassing aan het menu was geen probleem. We komen zeker een keer terug.
eric J.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten met ons gezin. Wij hadden het ah menu waarin we leuke en smakelijke keuze hadden. Ook bediening was prettig.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ontzettend lekker eten voor een mooie prijs. Sfeer is gezellig. Bediening onwijs enthousiast en vrolijk. Aanrader!
Bekius .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Alle gerechten waren heel smakelijk.
Maar als bijgerecht heb ik liever rauwkost of andere groente dan de macaronisalade die er nu bij zat...
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
we wilde iets anders dan het AH menu, maar was niet mogelijk ook niet met bijbetaling.
dus dat was erg jammer, voor de volgende keer hebben we geannuleerd.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Met de restaurantzegels van de AH hebben we deze keer heel voordelig en echt heerlijk gegeten bij De Heeren van Noortwijck. We gaan binnenkort zeker weer een tafeltje reserveren.
lenyvanbragt .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het was allemaal super lekker de locatie goed de sfeer prima .Wat Moët ok nog meer era over zeggen.O ja we waren per ongeluk een dag te vroeg daar kwamen we de volgende dag pas achter maar geen probleem.Vele gr Leny van Bragt
Nard V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten in de Heeren van Noortwyck, mochten buiten op terras eten vanwege het mooie weer.
Gerechten werden met smaak opgediend door leuke en vlotte bediening, komen zeker weer terug.
Aanrader!!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We waren iets eerder dan de gereserveerde tijd en werden vriendelijk ontvangen. Er was voldoende keuze qua voor-, hoofd- en nagerecht. Ook hoefden we beide niet hetzelfde te bestellen.
Alle gerechten hebben ons prima gesmaakt en werden in een fijn tempo geserveerd.
Personeel was alleraardigst en service minded.
Hier komen we graag nog een keer terug.
PH H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben al verschillende keren het AH menu gedaan steeds heel lekker gegeten.
gezellig restaurant en leuke bediening.
Wat wil een mens nog meer .
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
lekker gegeten van de AH restaurant actie, vriendelijk personeel. Een min puntje, aan ons is niet gevraagd voor een broodmandje vooraf. Maar verder zeker een aanrader.
Freerk D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Voorgerecht (carpaccio en gamba's) prima. Toetje (crème brûlée) ook. Hoofdgerecht (spinaziequiche) Was de roomkaas te overheersend en zag er niet smakelijk uit.
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de Albert Hein actie. De sfeer in het restaurant is rustig. De bediening is vriendelijk. De gerechten zijn smaakvol en netjes opgemaakt. Wij hebben heerlijk gegeten en komen graag nog een keer terug.
Hr en Mevr W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
veel te weinig groenten bij het eten.
er zat geen zout op het eten of zo weinig dat ik het niet geproefd heb
en een bakje appelmoes dat kan echt niet.
we gaan vaak in Nederland uit eten met de AH dinerbon maar dit was niet goed
jammer
de serveerster was het allerbeste van de avond en dat zou het eten moeten zijn.