Heeren van Noortwyck

Quarles van Uffordstraat 103 2202 NE Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Heeren van Noortwyck

Ruik de zee en geniet van je diner

Je ruikt de zee, je voelt de bries en je hoort de meeuwen. De Heeren van Noortwyck is een restaurant op steenworp afstand van strand Noordwijk. Dit is een perfecte plek om na een dag strand te komen borrelen aan hun grote, gezellige bar als paradepaardje, of om te genieten van een uitgebreid diner. Geniet!

Meer informatie over restaurant Heeren van Noortwyck

• : Parkeerplaats

Maandag t/m donderdag 17:00 - 23:30
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 23:30

ajeheus .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
T Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker gegeten, genoeg keuze(ah bon) muziek stond wel hard, hebben een andere plek opgezocht, goede bediening, soms iets te veel aandacht(was niet erg druk) genoeg aan het eten gehad, was smaakvol.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Ik heb hier gisteren met mijn oma gegeten en het was super. Het eten was heerlijk, de porties hadden de juiste maat en de gluten allergie van mijn oma werd zeer serieus genomen. Ik kom zeker weer terug!
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Met oudjaarsavond gegeten met een gezelschap bij de Heeren van Noortwyck. Het was deze avond een 5 gangen arrangement en eerlijk is eerlijk het was perfect! Goed ontvangen vriendelijke bediening en gezellige live muziek. 1 min puntje en dat waren de oliebollen. Deze waren wel echt slecht. Maarja een kok kan niet alles goed bereiden uiteraard. Voor de rest helemaal super en voor herhaling vatbaar!
mary.noordermeer N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten.Duurde vrij lang ivm met 2grote groepen die ook behoorlijk wat lawaai maakten.
Daar kan het restaurant ook niets aan doen,maar zorg dan wel voor een drankje.
Een flesje wijn hebben we bij binnenkomst al besteld maar duurde te lang.
Jammer daar het voor de rest echt super was.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Ze hebben een beperkte kaart. De bediening was vriendelijk. Aan het eind van de avond zaten we echter vrij lang met lege borden voor ons.
Het was erg druk in het restaurant en er zaten mensen te dobbelen? waardoor er erg veel lawaai was.
De voorgerechten waren erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we spareribs. Dit waren heel veel spareribs! Goed van smaak door de lekkere saus, vlees viel goed van het bot af maar was wel wat droog. Er werd netjes aangeboden om de overgebleven spareribs mee naar huis te nemen.
matang .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Lekker gegeten voor een goede prijs. Vriendelijk personeel, er werd goed rekening gehouden met speciale dieetwensen. Voor herhaling vatbaar.
Brownie01 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Omdat we nog een hotelovernachtingsvoucher hadden die we voor einde jaar moesten gebruiken zijn we bij toeval terecht gekomen bij het restaurant Heeren van Noortwyck. Ontvangst was gastvrij, de bediening heel goed en over zowel de verschillende voor-, hoofdgerechten en de toetjes van mijn partner en mij kan ik als Iens-proever maar één woord aangeven: voortreffelijk !! Bij het schrijven van deze recensie loopt het water weer in mijn mond, Een absolute aanrader !!
Birgit D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hadden de zeewolf als hoofdgerecht. Deze was smakeloos. Bij de bakjes friet, sla en de rest van de bakjes ontbraken de opscheplepels. Op het toetje was het stukje mango nog bevroren.
Anny G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het eten was prima,de tussentijd was behoorlijk kort,een volgende keer geven we dat ook wel aan dat er iets meer tijd tussen mag zitten! Verder Prima,we komen wel een keer terug!
Jacoline V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We eten hier vaker en het is altijd goed!
Maar met de AH restaurant bon leek het wel alsof de gerechten kleiner waren en kwalitatief minder. Carpaccio was bijvoorbeeld erg dik en taai.
Jammer, want je kunt hier anders altijd goed eten.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het voorgerecht was heerlijk, wat we ervan verwachtten. Hoofdgerecht Angus biefstuk was uitmuntend. Groentelasagne was ook heel lekker maar ik vond de bechamelsaus wat korrelig, die smaakte niet lekker.
Desserts waren om van te smullen. Vriendelijke bediening en vlot geholpen.
Maurits K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima en gezellig restaurant.
geurtencorrie .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het restaurant was goed en goed schoon.De bediening goed, beleefd en snel. Het eten was goed en zag er anders uit dan gewoonlijk. Het had iets extra's.
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met de AH Iens deal een 3 gangen diner besteld. Er werd een gevarieerd keuzemenu aangeboden (ook vegetarisch). Wij hebben voldoende gegeten en het eten was kwalitatief goed.
De bediening was vriendelijk en speelde goed in toen wij vroegen om een andere tafel vanwege een rumoerige groep gasten. Het voorgerecht kwam wat verlaat, maar dankzij de sfeer in het restaurant was dit niet vervelend. Na een gesprek over verschillende wijnen en hun smaken, kwam de bediening een extra wijn brengen om te proeven. Erg leuk. Prima gegeten en voor herhaling vatbaar.
rkoeman .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Sommige gerechten kwamen niet overeen met wat er op de kaart stond. Zo zat er geen krokant laagje op de zeewolf, die bovendien niet helemaal gaar was. Maar om de romantische avond niet te verpesten heb ik er toen niets van gezegd.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Samengestelde kaart voor de AH restaurantactie was duidelijke en goed.
Er stonden mooie en ceatieve gerechten op we heerlijk gegeten.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Uitgebreide keuze. heerlijk voorgerecht, super hoofdgerecht en verrassend nagerecht. Uitermate gekwalificeerd personeel. Bedankt voor de fijne avond en tot ziens!
duivenva .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH restaurantie actie. Veel keus en de kwaliteit was prima! Klein puntje ter verbetering: laat de messen slijpen dit is echt nodig.
Ldbench D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Speciale kaart voor. Ah aanbieding. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Goede sfeer.lekker en voldaan!