Heeren van Ghemert

Meer informatie over restaurant Heeren van Ghemert

Jouw recensie over het restaurant Heeren van Ghemert

• Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Top kerstdiner!
Heerlijk eten, lekkere drankjes en een echte candlelight sfeer.
Hoge kwaliteit voor een brasserie.
We willen graag het volgend jaar weer terugkomen.
Ursaline W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gezien de uitstraling van het gebouw, prachtig en statig, had ik iets meer verwacht van het eten. Maar het was verder gezellig, zeker later op de avond toen het wat drukker werd en we waren met goed gezelschap.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Onder het genot van een drankje hebben wij een heerlijk soepje, een heerensnitzel en een kopje koffie gebruikt,
op een gezellige lokatie.
De dames van de bediening waren heel vriendelijk.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
wij hadden een sneukelarrangement het hoofdgerecht vond ik matig de sparrips waren niet mals, kip spies vond ik te glibberig, en bij gefrituurde garnalen miste ik een sausje.
K_v_E .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
De Heeren van Gemert is een van mijn favoriete plekken om lekker te borrelen. De sneukelkaart is geweldig en vooral de nacho's en zalmwrap zijn bij mij favoriet. Ik ben laatste wezen lunchen met mijn vriend en dat is toch wat tegengevallen. We hebben 1,5 uur gewacht op een kop soep en een broodje. (1 uur voor de soep, half uur voor het broodje) De kop soep bleek vervolgens zo klein dat die na een slok al op was. Personeel is verder vriendelijk, hoewel de eigenaar ietwat vreemd overkomt.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Afgelopen zaterdag zijn wij bij de Heeren van Ghemert gaan eten. In het verleden al vaker geweest, meestal om te lunchen. Het lunchen daar heet namelijk Sneukelen (Gemerts voor snacken is mij verteld)
Je krijgt dan allemaal kleine gerechtjes op een grote schaal die je met jouw tafelgenoten kunt delen.
Ditmaal zijn we hier wezen dineren.
De ambiance is modern/klassiek, type loungebar (met bijpassende lounge muziek).
Het eten is goed, ik had als hoofdgerecht een steak, ingelegd met zalm en gemarineerde gamba's. Een aparte combinatie, zeker niet verkeerd, ik vond alleen de zalm qua smaak niet echt een toevoeging. Er ging teveel smaak verloren van de zalm door de steak en vooral de saus die erover heen zat.
Een van onze tafelgenoten had de maaltijdsalade, deze kun je zelf samenstellen met een aparte menukaart met ingrediënten. Deze salade was erg lekker, en zeker voldoende als maaltijd, een compleet (diep) bord gevuld.
Het jammere van de ambiance vind ik dat het er redelijk donker is binnen, zeker 's avonds is het dan lastig te zien wat je op je bord hebt. Het past wel bij de lounge sfeer, maar iets meer licht is wel wat handiger.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en ik vermoed dat wij hier zeker nog wel eens gaan eten.