Heeren van Coevorden

Kasteel 1 7741 GC Coevorden Nederland Kaart

Over het restaurant Heeren van Coevorden

Coevorden is een vrij kleine, onbekende gemeente in het noordoosten van Nederland. Ondanks dat het geen toeristische trekpleister is moet je zeker wel eens langskomen voor één iets: restaurant Heeren van Coevorden. Dit restaurant is zeer geschikt voor een bedrijfslunch, maar kan zeker ook door de gewone, particuliere restaurantliefhebber worden bezocht! De kaart is uitgebreid en biedt voldoende variatie voor elke soort eter wel aan zijn trekken te laten komen. Een mooie extra is dat Heeren van Coevorden ook doet aan catering. Je kunt dus het lekkere assortiment van deze zaak ook gewoon thuis of op een familiefeest verorberen!
Nieuwsgierig geworden? Reserveer snel!

Meer informatie over restaurant Heeren van Coevorden

Jouw recensie over het restaurant Heeren van Coevorden

Monika H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Geweldige sfeer, erg leuk personeel en verrukkelijk eten.
Renske D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was allemaal geweldig. Wachttijd tussen de gerechten was perfect. Onze kleindochter (15 maanden) was erbij en zelfs die heeft heerlijk gegeten. Wij hebben genoten!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Altijd ‘n genot om bij de Heeren van. Opvoeden te lunchen! Smakelijk eten, professionele/fijne bediening, ruime porties.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Hier eet je echt lekker. Huisgemaakte mayonaise, jammie!! Kaart wisselt regelmatig. Leuke plek om te zitten en vriendelijk personeel!
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker eten. Kwaliteit. Hoog niveau. Vriendelijk personeel. Prettige sfeer.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
heerlijk gegeten. we hadden een drie gangen verrassingsmenu. Meer dan genoeg werd er geserveerd aan bijgerechten en een heerlijke amuse.
Hella S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Mooie menukaart met aandacht voor seizoensproducten. Kwaliteit mooi gepresenteerd . Topkeuken !
Reservering verliep vlot. Bediening heel vriendelijk en lief voor mijn kleinzoon.
Verhouding prijs-kwaliteit zeer goed.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Eten was prima, maar de prijs-kwaliteit verhouding is iets scheef. We moesten lang wachten tot we nota bene opnieuw drinken konden bestellen. Zijn toch gemiste kansen.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Modern ingericht restaurant centraal in Coevorden. Enthousiast en kundig personeel dat bij ons verrassingsmenu en bijbehorende wijnen uitgebreid vertelde wat ons werd voorgezet.
V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk genoten van een super vers 3 gangen verrassing diner. Met correcte nette bediening.
Als we ooit nog eens in de buurt zijn, zullen we zeker langs komen!!!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Het eten was van hoge kwaliteit, de bediening voortreffelijk. Een geweldige aanrader!
De enige plek in Coevorden waar je echt goed kunt eten in een prima ambiance
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Prima gegeten, vriendelijke bediening en een mooi pand.
Body S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Uitstekende service, heerlijk eten
Nathalie L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
De smaken waren verrassend en verrukkelijk!
Kyra E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Eten was lekker, net als de wijn en het bier (ruim assortiment speciaalbier). Service prima, vlot en vriendelijk.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We eten daar altijd heerlijk. Ook nu was het weer goed voor elkaar
Ewald J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zeer vriendelijk en opgewekt personeel
Nijmeegs Meisje T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Eten op zich prima. maar niet bijzonder. Als een eetcafé. Prijzen zijn voor sommige gerechten best stevig. Bediening was attent en vriendelijk. Het gebouw is modern met veel glas, de inrichting is klassiek. Die combi is wat ons betreft niet geslaagd.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Prima, heerlijk buiten gegeten. Alle gerechten waren heerlijk en ook nog mooi opgemaakt. Ook mijn 8 tafelgenoten hebben dezelfde ervaring. De bediening was ook goed, niet lang hoeven wachten. De ober was zeer enthousiast met zijn uitleg. Één minpuntje eerst was het mogelijk om p.p. af te rekenen later helaas niet, werd toen wel wat gedoe, maar ging zonder problemen
Nannedje .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben hier de lunch genuttigd. Ik had een club sandwich met zalm en mijn man had een weideburger op een Italiaanse bol, beide gerechten waren € 13,50. De burger van mijn man was aan de kleine kant maar gelukkig werd er patat bij geserveerd. Ik had de club sandwich waarvan het brood naar mijn smaak te dik en te droog was helaas. Dat was een beetje jammer. De zalm die er tussen zat en de huisgemaakte patat met mayonaise was wel erg lekker. Ik vind de prijs/kwaliteit hier niet echt in verhouding. Wel prettige en vlotte bediening en een leuke zaak om te zitten, zowel buiten als binnen.