Heeren van Coevorden

Kasteel 1 7741 GC Coevorden Nederland Kaart

Over het restaurant Heeren van Coevorden

Coevorden is een vrij kleine, onbekende gemeente in het noordoosten van Nederland. Ondanks dat het geen toeristische trekpleister is moet je zeker wel eens langskomen voor één iets: restaurant Heeren van Coevorden. Dit restaurant is zeer geschikt voor een bedrijfslunch, maar kan zeker ook door de gewone, particuliere restaurantliefhebber worden bezocht! De kaart is uitgebreid en biedt voldoende variatie voor elke soort eter wel aan zijn trekken te laten komen. Een mooie extra is dat Heeren van Coevorden ook doet aan catering. Je kunt dus het lekkere assortiment van deze zaak ook gewoon thuis of op een familiefeest verorberen!
Nieuwsgierig geworden? Reserveer snel!

Meer informatie over restaurant Heeren van Coevorden

Jouw recensie over het restaurant Heeren van Coevorden

R.C V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Onverwachts fantastisch gegeten! Na een dag motorrijden kwam ik met mijn vader hier terecht! We hebben er heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden en de smaak was fantastisch. Bediening was attent en we kwamen niks te kort! Zeker de moeite waard om te eten als je in Coevorden bent!
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Goed gegeten in dit goede restaurant. Het eten is best verfijnd en de borden zijn mooi opgemaakt. De veelheid brood en friet die als side dishes komen zijn daardoor totaal overbodig en onnodig.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Men zegt niet mee te doen met AH actie maar stuurt ook niet een bericht dat het niet terwijl ik ruim een week geleden geboekt heb.
Sam L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Goed eten ruime kaart. Keuze uit plates maar ook specialiteiten. Wij hebben voor het drie gangen menu gekozen met keuze van de kok en dit was top!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Geluncht op het terras, onde een parasol. Uitzicht over het Marktplein. Lekker geluncht, vers brood erg royaal belegd. Goede wijn en lekkere koffie na. Ambiance is prachtig, modern restaurant in oude stad. Geen stoffige Drentse taferelen, maar fris en modern. Vlotte, vriendelijke en kundige bediening. Niets op aan te merken. De kaart biedt voor elk wat wils.
L. H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Dit keer het verrassingsmenu gekozen , was heerlijk .
Monika H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Geweldige sfeer, erg leuk personeel en verrukkelijk eten.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Altijd ‘n genot om bij de Heeren van. Opvoeden te lunchen! Smakelijk eten, professionele/fijne bediening, ruime porties.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Hier eet je echt lekker. Huisgemaakte mayonaise, jammie!! Kaart wisselt regelmatig. Leuke plek om te zitten en vriendelijk personeel!
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker eten. Kwaliteit. Hoog niveau. Vriendelijk personeel. Prettige sfeer.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
heerlijk gegeten. we hadden een drie gangen verrassingsmenu. Meer dan genoeg werd er geserveerd aan bijgerechten en een heerlijke amuse.
Hella S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Mooie menukaart met aandacht voor seizoensproducten. Kwaliteit mooi gepresenteerd . Topkeuken !
Reservering verliep vlot. Bediening heel vriendelijk en lief voor mijn kleinzoon.
Verhouding prijs-kwaliteit zeer goed.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Eten was prima, maar de prijs-kwaliteit verhouding is iets scheef. We moesten lang wachten tot we nota bene opnieuw drinken konden bestellen. Zijn toch gemiste kansen.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Modern ingericht restaurant centraal in Coevorden. Enthousiast en kundig personeel dat bij ons verrassingsmenu en bijbehorende wijnen uitgebreid vertelde wat ons werd voorgezet.
V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk genoten van een super vers 3 gangen verrassing diner. Met correcte nette bediening.
Als we ooit nog eens in de buurt zijn, zullen we zeker langs komen!!!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Het eten was van hoge kwaliteit, de bediening voortreffelijk. Een geweldige aanrader!
De enige plek in Coevorden waar je echt goed kunt eten in een prima ambiance
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Prima gegeten, vriendelijke bediening en een mooi pand.
Body S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Uitstekende service, heerlijk eten
Nathalie L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
De smaken waren verrassend en verrukkelijk!
Kyra E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Eten was lekker, net als de wijn en het bier (ruim assortiment speciaalbier). Service prima, vlot en vriendelijk.