Heeren van Coevorden

Meer informatie over restaurant Heeren van Coevorden

Voordelig
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Prima, heerlijk buiten gegeten. Alle gerechten waren heerlijk en ook nog mooi opgemaakt. Ook mijn 8 tafelgenoten hebben dezelfde ervaring. De bediening was ook goed, niet lang hoeven wachten. De ober was zeer enthousiast met zijn uitleg. Één minpuntje eerst was het mogelijk om p.p. af te rekenen later helaas niet, werd toen wel wat gedoe, maar ging zonder problemen
Nannedje .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben hier de lunch genuttigd. Ik had een club sandwich met zalm en mijn man had een weideburger op een Italiaanse bol, beide gerechten waren € 13,50. De burger van mijn man was aan de kleine kant maar gelukkig werd er patat bij geserveerd. Ik had de club sandwich waarvan het brood naar mijn smaak te dik en te droog was helaas. Dat was een beetje jammer. De zalm die er tussen zat en de huisgemaakte patat met mayonaise was wel erg lekker. Ik vind de prijs/kwaliteit hier niet echt in verhouding. Wel prettige en vlotte bediening en een leuke zaak om te zitten, zowel buiten als binnen.
Snard .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben het verrassingsmenu genomen. Dat is dn een échte verrassing want de gerechtjes stonden niet op de kaart. De tonijn (in meerdere varianten) was de topper!. Samen met de heerlijke wijntjes was dit hét hoogtepunt van ons weekendje Coevorden.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Altijd goed eten, en goede service bij de Heeren van Coevorden. Biefstuk van 400 gram was mooi gebakken met een fijne stroganoffsaus, genoeg salade en frietjes.
Ko A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Heerlijk geluncht (zes personen w.o. twee kinderen, voor wie een speciale kaart beschikbaar is) Ruim voldoende uitzoek en ook de gerechten zijn in omvang ruim voldoende. Aanrader!
A_Amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Aanrader!! Heerlijk eten, attente bediening en prachtige entourage! En zelfs op zondag zat het vol! Naast de reguliere kaart ook nog mooie seizoensgerechten met oa wild, was dus moeilijk kiezen! Uiteindelijk gekozen voor carpaccio van hert, kalfwang (super!!) en bavaroise van sinaasappel met witte chocoladesaus, mint en vers rood fruit. Hoogwaardige kwaliteit, en ruime porties. De rode negroamaro wijn smaakte erg goed. De slechte recensie snap ik echt niet, wellicht van een jaloerse concurrent? Ik heb in tijden niet zo prettig en lekker gegeten!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance en zeer vriendelijke bedoening. We waren met z'n vijven. Mooie glazen, lekkere wijn, veel ruimte aan tafel. Bediening erg attent en behulpzaam. Ik heb spare-ribs gegeten, waren lekker gekruid, met zelfgemaakte friet en salade. Er is ook een mooie wild-kaart voor de liefhebbers. Als dessert had ik een sinaasappelbavarois, niet te versmaden.
Lezeres .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Na de andere beoordelingen te zien heb ik wel pech gehad .Het decor was mooi.De zeeduivel was dat niet:klein, rubber,taai en geen smaak.Dit gemeld en kreeg daarvoor 1 kopje koffie.Heb mijn vis niet opgegeten .Na het eten werd gevraagd of wij genoeg frietjes gekregen hadden.Nee.Duur en niet gegeten.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Na een regenachtige wandeltocht van het Pieterpad,gast vrij ontvangen in de Heeren van Coevorden.
Allebei de hertenrugfilet genomen. Het vlees was erg goed en de saus erbij was super. Wij vroegen het geheim van de saus,en we kregen niet alleen het recept maar ook een bakje saus mee! Een aanrader!!
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Drentse gastvrijheid leer je hier kennen. Zowel diverse gerechten van de kleine kaart als van de grote kaart gegeten en alles was dik in orde. Ruime keuze, keurig opgemaakte borden met goed warm geserveerde gerechten. Ook qua dranken is de prijs-kwaliteit verhouding dik in orde.
Een gezellig team maakt de ervaring compleet.
Wij komen hier graag terug.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Vanmiddag deel genomen aan de kerstbrunch. Was uitstekend verzorgd. Hele leuke en attente bediening. Hebben hier al vaker gegeten. Altijd weer een feest voor de smaakpapillen. Leuke ambience.
Chriswroth .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2012
Op 9 oktober 2012 een overheerlijk tussendoortje genuttigd: gehaktballetjes met friet en salade. Bij entree ziet het er gelijk gezellig en ruimtelijk uit. Keuzemogelijkheid genoeg om een rustig of gezellig plekje op te zoeken om te gaan drinken of eten. Het was heerlijk. Het meest bijzondere was de saus bij de gehaktballetjes... Dit móet je geproefd hebben als je in de buurt bent! Personeel was erg hoffelijk.