Heeren van Beijerland

Marktplein 2 3261 BZ Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Heeren van Beijerland

Culinair middelpunt van Oud-Beijerland

Dit statige restaurant is gevestigd in het historische centrum van Oud-Beijerland. Met een fraai uitzicht op het oude raadhuis vormt de “Heeren” het middelpunt van het gezellige winkelcentrum. Plof neer voor een lekkere kop koffie, schuif aan voor de lunch of bereid je voor op een uitgebreid diner. Ook de wijnkaart mag er zijn. Vergeet dus niet om hier een blik op te werpen en een mooi passend glas bij jouw gerecht te kiezen.

Meer informatie over restaurant Heeren van Beijerland

Maandag t/m Zaterdag vanaf 09:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
6,9

Jouw recensie over het restaurant Heeren van Beijerland

GastroCriticFanatic .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Onvriendelijke en onbekwame bediening, weet niets van de kaart (ingrediënten), weet geen prijzen te noemen. Moet voor elke vraag naar binnen om het antwoord te achterhalen. Ongeschikt.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het eten was prima, het terras is super, de bediening was top, gezellige mensen. De inrichting binnen is toe aan iets nieuws.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Niet vriendelijk bediend door de ober. Eigenlijk was hij op het onbeschofte af!
Er mag wel op de kaart vermeld worden dat het rustieke broodplankje met smeerseltjes het brood olijven bevatten. Verdere eten was lekker maar we misten wel groenten voor die prijs.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Lekker gegeten, heel vriendelijk geholpen. Heerlijk terras.
D.H. V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten alles was prima.
L E.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Broodje zalm op het terras was zeer karig belegd: erg weinig zalm, smaak was goed. Bediening was niet erg attent. Tafeltje was niet schoon. We moesten moeite doen om iets te bestellen. Cappucino werd niet op tafel gezet, maar moest ik aanpakken. Had een voetenbadje.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Was er hier voor een zakelijke lunch. We hadden de mazzel dat we heerlijk rustig aan de grote tafel in de serre konden zitten. Is echt een fijne plek. Bediening was knullig. Net een nieuw meisje die niet echt was ingewerkt zullen we maar zeggen. Lunch was prima!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Kaart is ietwat beperkt en doet ouderwets aan, maar de gerechten zijn erg lekker en minder standaard dan je zou verwachten.
Drankjes zijn goed geprijsd, prijzen daarvan staan veelal niet op de kaart.
Prijs/kwaliteit is goed en ligging met uitzicht op de gracht draagt bij aan de sfeer.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten hier,voor herhaling vatbaar!
Weslie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik kende de locatie van meer dan 10 jaar geleden. Met vrienden gegeten in een sfeervolle ongedwongen locatie. De chefkok is een goede bekende van ons. Ik was erg benieuwd. Je merkt aan alles dat het met liefde is gemaakt. Verse producten, malse steak in een heerlijk stoofpotje met zelfgemaakte stroganoff sauce. De uiensoep was op basis van donker bier, zacht van smaak. Zeker niet te zoet of zout, maar boterzacht. Ook even kunnen proeven bij mijn buurvrouw der gamba met pasta. Zo hoort het goed in evenwicht en stevige gamba's. De locatie is erg fraai en sfeervol. Een aanrader in deze regio. Ook voor de Drechtsteden. We hebben genoten. Dankjewel.
P. G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Over het algemeen goed eten en bediening waar men tenminste kan kiezen van de vigerende menukaart wat bij anderen zelden of nooit is omdat je daar van een speciale AhHrestaurantkortingskaart moet kiezen.
Dat zou bij alle aangesloten restaurants moeten zijn. Bij De Heeren van Beijerland trekken ze gewoon de laagste menukaart prijzen eraf. Geweldig is dat.
Lizette W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij zijn hier met zes personen wezen eten met de AH actie. Vooraf de carpaccio en de geitenkaas gekozen, deze waren beiden prima. Mooie presentatie. Als hoofdgerecht zalm, spies varkenshaas en spareribs. De varkenshaas was iets te droog, de kerriesaus werd wel netjes apart erbij geserveerd. De zalm was gaar maar nog wel zacht en ook de spareribs vielen in de smaak. Geen doekje of bakje water voor je vingers en ook een bakje voor de botjes had makkelijk geweest.
Twee kleine bakjes frites/gebakken aardappeltjes voor zes personen is wel karig, maar de extra bestelde frites bleek niet op de rekening te staan. Lekkere toetjes, maar als je niet van ijs houdt heb je weinig alternatief.
De bediening aan tafel was goed, bij binnenkomst had de ontvangst beter gekund. Het is wel rumoerig in de serre waar wij zaten.
Voor een prikkie gegeten, normale prijzen zijn redelijk.
Julian V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Op 2 augustus zijn wij met mijn ouders gaan eten bij De Heeren van Beijerland. Het was ons cadeau aan Margreet voor haar verjaardag, en de actie van Albert Heijn was hiermee goed te combineren.

Ik koos voor het geitenkaasje, gebakken in courgette en met honing besprenkeld als vooraf. Dit vond ik echt ontzettend lekker. wat ik in eerste instantie niet verwacht had.
Als hoofdgerecht had ik de spareribs, die ik niet zeer bijzonder vond. Het vetgehalte was behoorlijk hoog.
De Heeren coupe na is echt van fantastische kwaliteit. Oudhollands ijs dat je werkelijk nergens anders tegenkomt: kaneelijs, met rozijnen en noten in het ijs verwerkt.

Het enige wat me tegenviel is dat het restaurant op de hoogte was van een jarige en het in het bijzijn van de jarige over de Albert Heijn actie heeft gehad. Dit kwam voor mij als een koude domper.
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Een afspraak met een nieuwe vriendin in Oud-Beijerland. Nog nooit geweest, maar leuke plaats! Het restaurant ligt midden in het centrum van het plaatsje, gevoelsmatig zit je ook echt in het midden, op een soort kruispunt van water en winkelstraat. Het restaurant heeft een warme uitstraling, er is een bar dichtbij de entree waar je overigens weinig last van hebt -al zaten we wel in de serre, dus niet dichtbij. Mijn tafelgenote had gereserveerd omdat ze goede verhalen over het restaurant had gehoord. Als voorgerecht had zij een mandje brood (...) en ik heb gerookte zalm genomen. Het brood was vers, valt verder niet veel van te zeggen... De zalm lag op geroosterd stokbrood en ging vergezeld van wat groenten. Het zag er heel leuk uit en smaakte prima, maar echt bijzonder was het niet. Gewoon netjes en goed- en houd me ten goede: daar is dus niks mis mee! Door naar het volgende: kipsaté. Hadden we gewoon zin in! Deze was heerlijk mals, de saus was ook erg goed en het was zeker voldoende. De salade was leuk opgemaakt en ook deze smaakte prima. De obligate kroepoek was ook goed, net als de verse friet. Een leuk gepresenteerde en prima saté. Als dessert had zij een chocolade / koffie-ijs. Omdat ze alleen chocolade wilde, werd het andere ijs weggelaten. Keurige coupe en het smaakte haar prima. Ik had zelf enkele ijssoorten die een beetje Ben&Jerry's aandeden (cookie-dough / cheesecake) en een wat onbestemd bolletje wat ik maar mango noem. Hartstikke lekker ijs, keurig geserveerd. De bediening was overall correct en op de goede momenten aanwezig. Wat opvalt bij de restaurant is dat veel mensen die er zaten, het personeel leken te kennen. Bij recensies zie je dit ook: het lijkt een soort stamrestaurant. Dit kan ik me ook voorstellen want als het bij mij in de buurt was, kwam ik er absoluut vaker. Resumerend: je kunt hier goed eten, zeker als je niet van de verrassingen bent, maar ik vind het niet bijzonder genoeg om er 75 kilometer enkel voor te rijden (wat ik dus wel gedaan heb).
MamaSyl .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het eten was heerlijk, zelden zulk lekker mals vlees op. Sfeervol restaurant waar je gezellig kunt zitten zowel buiten als binnen. Enige minpunt was de serveerster die ons bediende, die keek alleen maar chagrijnig.
Jody B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Met een groep vriendinnen afgesproken bij de Heeren van Beijerland om gezellig een drankje te doen. De positieve ervaring van de vorige keer was hiertoe de aanleiding. Doordat wij op de eerste etage moesten plaatsnemen, is het meerdere keer voorgekomen dat het zeer lang duurde voordat de bediening kwam voor het opnemen van een bestelling. Verbeterpunt voor de volgende keer!
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Zaterdagmiddag 21 november geluncht bij Heeren van Beijerland in Oud-Beijerland. Deze zaak heeft een gezellige uitstraling en een groot terras. Het is er altijd druk. Beneden was het vol dus naar boven. De door ons bestelde broodjes waren uistekend. Een broodje bal en een broodje gezond, alles knisperend vers en het broodje gezond flink versierd met gezonde ingediënten. Het meisje dat ons bediende was erg vriendelijk en hield alles in de gaten.
Geachte mevrouw,
wij zullen de complimenten overbrengen aan de keukenbrigade en de bediening.

Fijnglutenvrij .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Wat een tegenvaller helaas. De lunchkaart is prijzig, we vonden de dame van de bediening niet erg klantvriendelijk. Heel kortaf. Ik wilde een gerecht maar 1 ingrediënt mag ik niet vanwege een allergie. Ik vroeg of ik dit ook kon bestellen zonder dit ingrediënt, waarop de bediening aangeeft dat dit niet mogelijk is omdat alles van tevoren al klaar is gemaakt. Lekker vers dus! En dat voor zulke hoge prijzen.

Ik vraag me hardop af wat ik dan wel van de kaart kan nemen, waarop de dame niet behulpzaam is of suggesties kan geven. Ze bleef stilzwijgend staan kijken. Ik heb het vervolgens maar bij een tosti gelaten. Die werd op een klein schoteltje (wat wij normaal voor een theekopje gebruiken) geserveerd met een zakje ketchup ernaast. Niks geen garnering of op een normaal bord.

Wat een afknapper was dit.
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Restaurant in een mooie historische omgeving.
Goede service en een uitstekende keuken.
Hier gaan we vaker genieten van de heerlijke gerechten of gewoon een kop koffie.
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
hier mijn 60 ste verjaardag afgesloten met een etentje voor de familie, van te voren afspraken gemaakt en alles was mogelijk.
we hebben er heerlijk en relaxt kunnen genieten van het eten, werkelijk alles was perfect.
de bediening was erg leuk en vlot.
ik had diverse mensen in het gezelschap die zeiden zeker terug te gaan, een heel gezellige sfeer waarin we zaten , echt een aanrader en wij komen er nu regelmatig ook voor een heerlijk broodje en een biertje.