Heere aan de Maas / Ridder van Asenrode

Oolderhuuske 3 6041 TR Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Heere aan de Maas / Ridder van Asenrode

Heere aan de Maas

Zoals aangegeven zullen ze het diner in dezelfde stijl blijven presenteren als je van ons gewend bent. Naast restaurant ‘Heere aan de Maas openen ze volgend jaar een loungebar, genaamd ‘De Ridder’. Eerst lekker borrelen, vervolgens genieten van het Diner Tastou en eventueel afsluiten in De Ridder, of gewoon een avondje bijkletsen.

De gedachte achter de naam van het nieuwe restaurant. Een paar aanwijzingen:
- Heere Bart en Pierre.
- de Heere in de keuken.
- de Heere en jonkvrouwen in de bediening.
- de ridder stond vroeger in dienst van de heren; dankzij die ridder kunnen we nu de heere worden.
- heden en verleden komen in deze naam krachtig samen.

Meer informatie over restaurant Heere aan de Maas / Ridder van Asenrode

• Kom je met de auto?
    Door de bordjes Marina oolderhuuske te volgen wordt u naar ons restaurant gestuurd.
  • : Bij aankomst vind u aan de rechterzijde de parkeerplaats, door €2 in de slagboom te werpen gaat deze open en staat u auto op een bewaakt terrein.

Maandag en dindsdag Gesloten
woensdag t/m Zaterdag vanaf 18:00 presenteren wij het diner tastou.
Zondag presenteren wij het diner tastou vanaf 17 uur.
Reserveren is zeer gewenst.

Jouw recensie over het restaurant Heere aan de Maas / Ridder van Asenrode

Marian V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen.
De bediening was snel met het brengen van de bestelde consumpties en het wegruimen van de vieze borden.
De tussen gerechtjes waren erg lekker.
Helaas was de soep en de ragout lauw, en in de hal bij de garderobe rook je het riool.
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eenmaal binnen alles perfect voor iedereen.

Ter plekke parkeerplaats niet duidelijk aangegeven (zeker bij slecht weer / in het donker), betaald parkeren (slechts euro 2, maar wel munten nodig!)

Wandeling van parkeerplaats naar restaurant prachtig mits het niet regent :-). Voor mensen die slecht ter been zijn: gebruik echt hun service om tot aan restaurant te kunnen rijden, en vraag vooraf hoe dat werkt.
Wat Lange / steile hellingbaan voor mensen die afhankelijk zijn van rollator, nog geen leen-rolstoel voor handen.
rita M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het was geweldig, heerlijk en gezellig.
Ga zo door heren,en geniet van jullie gezellige en mooie locatie.
Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een heerlijk laagdrempelig restaurant. De leiding is hartelijk. Het eten lekker. Thuis komen.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ik was reeds bij de opening op 1 november jl. Gisteren voor de 2e maal bij De Heere aan de Maas geweest met vrienden. Super lekker gegeten, heel gezellig. De nieuwe zaak, prachtig ingericht en sfeervol. De gerechten allemaal heel erg lekker en leuk opgediend. De Ridder van Asenrode was mijn favoriete restaurant, De Heere aan de Maas (nieuwe naam en nieuwe locatie) is nu mijn favoriete restaurant.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Beste Pierre en Bart, Jullie diner tastou formule is keigoed en staat als een huis.
Het enorme werk dat jullie in de nieuwe locatie hebben gestoken is het dubbel en dwars waard geweest. Het ziet er geweldig uit! De ambiance op jullie locatie is fantastisch! Hulde ook aan de koks en de bediening. Allemaal hebben ze er voor ons een geweldige avond van gemaakt. We hebben enorm genoten. We kijken uit naar de volgende keer. Tot gauw!
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben met z’n allen genoten van het heerlijke eten, een geweldig concept.
Bedankt voor deze geweldige avond!!
Zelfs de mensen met een gluten allergie hebben hier geen beperking, super nogmaals bedankt
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker gegeten met ruime keuze en vlotte bediening een aanrader voor een gezellig avondje uit.
Komen zeker nog eens terug
Felix W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk eten van goede kwaliteit, personeel erg vriendelijk en zeer behulpzaam.
Ook een echte aanrader voor mensen met een rolstoel. Erg rolstoelvriendelijk.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hebben een hele gezellige avond gehad. Fantastisch ontvangen. De kwaliteit van het eten is goed, alleen is de warmtegraad van de gerechtjes zeer wisselend. Jammer, maar ik heb begrepen dat dit nog een verbeterpunt is. Ze zijn immers pas twee weken geopend. We komen zeker nog een keer terug.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten er was genoeg keus.
Een echte aanrader. Top
En nog maals gefeliciteerd.
Groet Frans en Margreth.
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We vonden het fijn om eindelijk weer bij jullie te komen eten. En het was weer ontzettend lekker! We hebben genoten van de avond. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Lokatie was even wennen aangezien het meer open was en daardoor minder knus dan de vorige lokatie maar we komen graag terug!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Voorgerechten en nagerechten waren goed. Hoofdgerechten o.a. vlees was te koud.
Tucker W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Voor het eerst, na "de ridder" weer wezen eten bij Heere aan de Maas. Het eten en de service waren voortreffelijk. Fijn en altijd vriendelijk personeel. De locatie is schitterend en wij hebben een heerlijke avond gehad. Wij hadden wat te vieren en waren met 25 personen. Iedereen was super tevreden. Tot de volgende keer.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De kwaliteit eten is nog steeds heerlijk! Het aanbod is net als vroeger goed, maar er zijn toch een paar minpuntjes sinds jullie op de nieuwe locatie zitten:
Vorige locatie straalde meer knusheid, gezelligheid uit. De toegankelijkheid naar gerechten is niet zo geweldig, bijv. bij de soep sta je bijna in een hoekje gedrukt, bij de salade bar moet je altijd door een rij mensen heen. Als je vlak bij de ingangsdeur zit, zit je helaas op de tocht en de geur van de toiletten komt zo naar binnen... wij vonden dat niet zo fijn tijdens het eten....
Dus een paar puntjes waar aan gewerkt moet worden. We komen zeker nog terug, maar niet op dezelfde plaats als de laatste keer.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Helaas te massaal geworden; op een gegeven moment stond er een wachtrij van ca. 25 mensen voor de warme gerechten. Ontzettend jammer, kwam er vroeger altijd graag !
Nicky E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De charme van de ridder is verdwenen en heeft plaats gemaakt voor een all you can eat imago. Wachtrijen voor het hoofdgerecht en enorme drukte. Dit gaf een beetje een vreetschuur gevoel. Kwaliteit van het eten was helaas ook niet wat het geweest is.
Dank voor uw reactie. De sfeer van de Ridder, deze is er helaas niet meer, ook wij moeten deze los laten en samen met u als gasten een nieuwe start maken. Door de open uitstraling oogt het drukker, hier gaan we kijken hoe we dit kunnen aanpassen. Qua gerechten zouden we graag persoonlijk contact met u hebben, deze is zo breed geformuleerd. U kunt ons persoonlijk bereiken op het nr. 0475-324231
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Toffe zaak , aanrader , gewoon lekker en in orde , prijs kwaliteit uitstekende verhouding , soep gewoon lekker , voorgerechtjes super , hoofdmaaltijd keuze te over , dessert lekker
Marie-Louise M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Fijne ambiance om gezellig en lekker te eten. Het tastou menu biedt genoeg variatie voor iedereen. Het personeel is heel vriendelijk en attent. Echt een aanrader!!
Daisy K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Wat een super mooie locatie! Bediening was top! Vertrouwd, als van ouds! Wij komen zeker terug.