Heere aan de Maas / Ridder van Asenrode

Oolderhuuske 3 6041 TR Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Heere aan de Maas / Ridder van Asenrode

Wat een nachtmerrie! In De Ridder van Asenrode heeft zondagochtend 11 september een grote brand gewoed. Hoewel de ridder de strijd nog is aangegaan, heeft hij toch verloren van het vuur. Gelukkig hebben zijn zwaard, schild en lans de vlammen overleefd. Deze tegenslag kan de ridder dus niet helemaal stoppen! Na een grondige verbouwing zal De Ridder van Asenrode sterker dan ooit terugkeren. We wachten allemaal in spanning af tot de deuren weer opengaan...

Meer informatie over restaurant Heere aan de Maas / Ridder van Asenrode

• Kom je met de auto?
    Door de bordjes Marina oolderhuuske te volgen wordt u naar ons restaurant gestuurd.
  • : Bij aankomst vind u aan de rechterzijde de parkeerplaats, door €2 in de slagboom te werpen gaat deze open en staat u auto op een bewaakt terrein.

Maandag en dindsdag Gesloten
woensdag t/m Zaterdag vanaf 18:00 presenteren wij het diner tastou.
Zondag presenteren wij het diner tastou vanaf 17 uur.
Reserveren is zeer gewenst.

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Heere aan de Maas / Ridder van Asenrode

Jill S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Super lekker gegeten buiten. Personeel neemt altijd de moeite om met je te praten. Een van de weinige restaurants waar het all you can eat concept lekker en geen wreet schuur is! Gerechten zijn altijd weer vernieuwend.
Ook zeer kindvriendelijk.
Ceciel P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
HET WAS MOEDERDAG EN WE HEBBEN MIJN MOEDER MEE GENOMEN UITETEN HET WAS HEEL ERG LEKKER EN VEEL KEUS EN HEEL GEZELLIG.
WE KOMEN ZEKER GAUW TERUG
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wij zijn al vaker geweest maar deze keer met de hele familie.
We hebben lekker gegeten erg gezellig een echte aanrader.
Het eten was smaakvol klaargemaakt voor ieder wat wils. Genoeg te kiezen.
Bjorn T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De drankjes uit de flesjes waren warm op einde van de avond.

Het was anders met de gerechtjes als bij de ridder maar het was heerlijk.
irene71 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Lunch overdag van de kaart. Maaltijden liefdeloos. Kipsaté bleek bleke gekookte kip zonder dat het even was gebakken of gegrild. Dat is niet lekker! Dit kost 15.50€. Biefstuk kost 21.50€. Dit is een erg hoge prijs voor wat er lag. Dot sla, stuk vlees van echt maar redelijke kwaliteit en niet medium, te zoute patat.
We hebben gehoord dat het buffet in de avond goed en populair is. Dus ik ben verbaasd over wat er hier op tafel verscheen.
Tafels werden te weinig leeggeruimd. De (bekende) bediening is vriendelijk en hulpvaardig. Jonger personeel heeft te lang niet in de gaten dat je iets wilt bestellen, praat met elkaar.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Prachtige locatie aan het water, alles ziet er piekfijn uit. Zeer vriendelijke en attente gastheren. En het eten is heerlijk ! Top ! Wanneer je een gezellig avondje uit wilt moet je bij Heere aan de Maas zijn.
LJM J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Uitstekende locatie. Heel goede gastheren,warm ontvangst en afscheid en het keukenteam een 9.
Uitstekende gerechten, een feest voor je papillen. Aanrader dus.
Marjo A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Goede formule, zeker om met een groep mensen te doen. Kwaliteit van het eten was prima. Ruime keuze.
Kortom: we komen zeker nog eens terug
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Mooi restaurant, prachtig gelegen en ingericht, heerlijk eten, correcte ontvangst en bediening. Aan ieder aan te bevelen.
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Supergezellig en heel erg lekker gegeten. ...personeel echt top...een echt aanrader...prijs en kwaliteit verhouding goed
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
de weg er naar toe is minder..
er zou meer verlichting mogen komen
verder was alles goed , zoals vanouds !
lekker en gezellig gegeten
Nancy .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Heere aan de Maas. Jullie blijven ons favoriete restaurant. De nieuwe locatie is echt top. Tot snel!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Een aanrader voor iedereen, Volop keuze en mooi gepresenteerd. In de zomer met een mooi terras erbij en uitzicht op de Maas dan worst het echt genieten bij de Heere aan de Maas.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Zoals vanouds, heerlijk, wederom voor herhaling vatbaar. Goede uitleg aan tafel. Gezellige sfeer. Hardwerkend personeel en eigenaars.
Alberto N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Mijn vrouw en ik waren bij de Ridder vaste klanten. Dit was de eerste keer dat we naar Heere aan de maas gingen en het eten was als van ouds super. De bediening heel vriendelijk en attend. Ook heel actief en de gastheren Pierre en Bart 2 toppers. Heel erg betrokken met de klanten. Dit alles zorgt ervoor, dat dit restaurant een succes formule is. Een absolute aanrader.
C.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het was een zeer geslaagde avond. Heerlijk gegeten en perfecte zitplaats. De ambiance is hetzelfde als de vorige lokactie. Wel wat lastiger te vinden, maar als dat alles is. We gaan zeker nog eens terug met een familie aangelegenheid.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ik vond het geluid, rumoer veel te hard. Je kon elkaar niet goed verstaan, zeker niet degene die niet naast je zat. Dat is zeer jammer, je mist het groepscontact. Nu moesten we steeds van plaats wisselen om met elkaar te kunnen praten.
Het lijkt me handig om wat stoffen decoratie aan te brengen, dat dempt het geluid.

Maar we hebben heerlijk gegeten, de bediening was perfect. Iedereen even vriendelijk, zowel de mensen die ons aan tafel bedienden als de mensen in de keuken.
Dank je wel.
F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
het heeft ons heel goed bevallen in jullie restaurant
alleen hoorde we van de familie dat eengesprek onder elkaar wat moeilijker was
verder was alles prima
ME T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
De bediening kon beter, ondanks de drukte. Stokbrood niet vers gebakken en presentatie in een papieren zak op tafel is niet erg klantvriendelijk. Ook waren op 2 van de 3 damestoiletten de papierhouders defect. Er kwam geen papier uit de automaat. Ik heb dit aan een serveerster gemeld maar het was 1 uur later (nog) niet verholpen. Al met al was dit heel erg vervelend!!