Heere aan de Maas / Ridder van Asenrode

Oolderhuuske 3 6041 TR Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Heere aan de Maas / Ridder van Asenrode

Wat een nachtmerrie! In De Ridder van Asenrode heeft zondagochtend 11 september een grote brand gewoed. Hoewel de ridder de strijd nog is aangegaan, heeft hij toch verloren van het vuur. Gelukkig hebben zijn zwaard, schild en lans de vlammen overleefd. Deze tegenslag kan de ridder dus niet helemaal stoppen! Na een grondige verbouwing zal De Ridder van Asenrode sterker dan ooit terugkeren. We wachten allemaal in spanning af tot de deuren weer opengaan...

Meer informatie over restaurant Heere aan de Maas / Ridder van Asenrode

• Kom je met de auto?
    Door de bordjes Marina oolderhuuske te volgen wordt u naar ons restaurant gestuurd.
  • : Bij aankomst vind u aan de rechterzijde de parkeerplaats, door €2 in de slagboom te werpen gaat deze open en staat u auto op een bewaakt terrein.

Maandag en dindsdag Gesloten
woensdag t/m Zaterdag vanaf 18:00 presenteren wij het diner tastou.
Zondag presenteren wij het diner tastou vanaf 17 uur.
Reserveren is zeer gewenst.

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Heere aan de Maas / Ridder van Asenrode

Nancy .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Heere aan de Maas. Jullie blijven ons favoriete restaurant. De nieuwe locatie is echt top. Tot snel!
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
de weg er naar toe is minder..
er zou meer verlichting mogen komen
verder was alles goed , zoals vanouds !
lekker en gezellig gegeten
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Een aanrader voor iedereen, Volop keuze en mooi gepresenteerd. In de zomer met een mooi terras erbij en uitzicht op de Maas dan worst het echt genieten bij de Heere aan de Maas.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Zoals vanouds, heerlijk, wederom voor herhaling vatbaar. Goede uitleg aan tafel. Gezellige sfeer. Hardwerkend personeel en eigenaars.
Alberto N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Mijn vrouw en ik waren bij de Ridder vaste klanten. Dit was de eerste keer dat we naar Heere aan de maas gingen en het eten was als van ouds super. De bediening heel vriendelijk en attend. Ook heel actief en de gastheren Pierre en Bart 2 toppers. Heel erg betrokken met de klanten. Dit alles zorgt ervoor, dat dit restaurant een succes formule is. Een absolute aanrader.
C.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het was een zeer geslaagde avond. Heerlijk gegeten en perfecte zitplaats. De ambiance is hetzelfde als de vorige lokactie. Wel wat lastiger te vinden, maar als dat alles is. We gaan zeker nog eens terug met een familie aangelegenheid.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ik vond het geluid, rumoer veel te hard. Je kon elkaar niet goed verstaan, zeker niet degene die niet naast je zat. Dat is zeer jammer, je mist het groepscontact. Nu moesten we steeds van plaats wisselen om met elkaar te kunnen praten.
Het lijkt me handig om wat stoffen decoratie aan te brengen, dat dempt het geluid.

Maar we hebben heerlijk gegeten, de bediening was perfect. Iedereen even vriendelijk, zowel de mensen die ons aan tafel bedienden als de mensen in de keuken.
Dank je wel.
F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
het heeft ons heel goed bevallen in jullie restaurant
alleen hoorde we van de familie dat eengesprek onder elkaar wat moeilijker was
verder was alles prima
ME T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
De bediening kon beter, ondanks de drukte. Stokbrood niet vers gebakken en presentatie in een papieren zak op tafel is niet erg klantvriendelijk. Ook waren op 2 van de 3 damestoiletten de papierhouders defect. Er kwam geen papier uit de automaat. Ik heb dit aan een serveerster gemeld maar het was 1 uur later (nog) niet verholpen. Al met al was dit heel erg vervelend!!
Hanny I.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het was weer een topavondje, zeer smaakvolle gerechtjes, vriendelijke bediening, prachtige ligging. We komen zeker terug.
E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
gisteren weer genoten van jullie heerlijke gerechten.
het nieuwe restaurant is heel mooi, gezellig ingericht.
en de bediening weer top.
toto snel
S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
zeer goed en lekker gegeten personeel heel vriendelijk goede bediening.
allen zou er wel eens een rondje van de zaak af kunnen als je een groot bedrag moet betalen.
wij moesten bijna 400 euro betalen.
Arno L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Attent en vriendelijk personeel , goed bedacht consumptieformule ( rode lamp ).
Een opmerking : sommige warme voorgerechten konden iets warmer , maar smaakte nog altijd goed.
Tevens als er een grote groep naar het hoofdbuffet ging , en je sloot aan , konden de koks het niet bij benen , en waren diverse geechten niet voor handen . We hadden een gezellige avond en hebben lekker gegeten ( deserts erg lekker ).
We komen zeker terug .
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zeer gemoedelijke sfeer, lekker eten, voor ieder wat wils, doorlopend aangevuld, heel vriendelijk personeel. Komen zeker weer terug!
Silvana H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijke gerechtjes, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie omgeving en moderne maar rustige inrichting. Altijd een aanrader
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
gerechten zijn weer zoals vanouds warm, en erg lekker, en veel keuze, erg snel bijgevuld.

Aan de putjeslucht bij binnenkomst was al gewerkt
Op sommige plaatsen is het koud en tocht het, maar de bazen kennende word daar ook snel aan gewerkt.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was snel en vriendelijk.
Het is echt een aanrader om daar te gaan eten. De eigenaren zijn leuke mensen.
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
ik ben zelf meer een vleesliefhebber en vond de keuze wat beperkt hierin, terwijl visliefhebbers volop aan hun trekken komen. hetgeen wat ik heb gehad was lekker, ook goede service.
Moniek H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
mooie locatie aan het water. op zich mooi en modern ingericht, maar wel een stuk minder intiem dan we gewend waren van de ridder van asenray. Wat eten betreft voldoende keuze en mooie gerechten. alleen jammer dat diverse hoofdgerechten echt niet warm waren te noemen, sommige zelfs gewoonweg koud.
V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het was weer super goed. we hebben er anderhalf jaar op gewacht, maar we hebben er weer van genoten.
We komen zeker terug. ook voor kinderen is overal aan gedacht. toppie