Meer informatie over restaurant Heemse

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Hermannus .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
De amuse was een mosterdsoep, zeer goed, deze hebben we ook genomen als voorgerecht. Als hoofdmenu koos mijn vrouw voor een snitzel en ik voor een steak. En daar zat het probleem. De snitzel was gefrituurd en de steak was koud. De snitzel was zo slecht dat we in principe weg hadden moeten gaan, maar ja de opvoeding hield ons tegen. We gaan dit restaurant nooit weer aan doen. Veel geld kwijt en diep teleurgesteld.
Rik W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
We zijn uitgenodigd door familie om uit eten te gaan in een goed restaurant van onze keuze. Door het decor verleid hebben we gekozen voor Heemse. Tafel besproken om 19.00 uur. Tafel niet gereed. De ober laat ons in de hal wachten. Biedt niet een stoel of zo aan en excuses kunnen er niet af. We zijn eerder hier geweest. Toen was het restaurant koud. Nu was het bloedheet. De ober neemt een drankje op en dat duurde 10 minuten voor we dat kregen. We bestelden het voorgerecht. Het duurde ruim een half uur voordat dat werd geserveerd. De bestelde salades waren ruim van formaat maar de Mozarella was niet lekker en de tomaten leken veeeel te onrijp. Om de gezelligheid aan tafel niet te verstoren geen aanmerking gemaakt. De Hollandse garnalencocktail verdween zo in een holle kies. Dat zijn we beter gewend zeker gezien de prijs. Het afhalen van de lege borden van het voorgerecht ging zeer knullig en ondeskundig. Personeel moet eenduidig en goed worden opgeleid. De gastheer wilde een drankje bestellen bij de ober. Die antwoordde dat dat straks pas kon. Ze kwam veel later drankjes opnemen. Het hoofdgerecht liet 45 minuten op zich wachten. Knullige bediening door meisjes die nog heel veel moeten leren van een leermeester die aan alle personeel een eenduidige opleiding geeft. Het eten was redelijk van smaak en de bijgerechten voldoende van hoeveelheid.
We twijfelen of we nogmaals van dit wel leuke restaurant gebruik gaan maken.
We gaan de directie schrijven over onze bevindingen.
Joke Piet P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Mooi weer dus lekker aan het water, alles fijn tot het eten kwam.
Grootmoeders stoofpotje was te droog en hard vlees ,alleen vlees, het vocht van het stoven was zeker verdampt, wat een sof.De salade was alleen kool verder niets, partner had een schnitzel met pepersaus, de saus kwam apart in een vingerhoed, veel te weinig.Prijs kwaliteit was echt te hoog.
Locatie is leuk maar je komt voor het eten, de gebakken aardappels waren goed, de groente op het bord moet je van houden bleekselderij en gekookte radijs, niet voor mij dus.
Hesterchika .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
wij zijn 17 augustus ebben wij met 5 volwassennen hier deel genomen aan het all-inn buffet, wat een enorme tegenvaller.
Ik had met het reserveren al gevraagd wat het buffet inhield en men vertelde mj dat het een Bbq buffet werd, na mijn opmerking dat ik dit thuis al een paar keer had gedaan en dat ik de reservereing in wou trekken, zei men: maar mevrouw dit is geen gewone bbq maar er zou wat andere gerechten op de bbq klaargemaakt worden.
toen wij daar savonds kwamen zagen we al direkt dat het wel een gewone bbq was met gewoon hamurger, drumstik, spareribs patat, bbqworstje en satestokje. we dachten oke maakt niet uit, we gaan gezellig uit eten.
maar wat bleek toen we gingen eten, alles koud.
salades niet opgemaakt en geen nagerecht.
viel ons verschrikkelijk tegen, dus nooit weer.
jammer wij dachten een keer wat anders dan een wok buffet

Hester