Hebberd Eeterij De

Jan van Schaffelaarstraat 61 3771 BS Barneveld Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hebberd Eeterij De

Es74 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Zeer vriendelijke bediening, sate helaas maar 1 stok dit zou wel iets meer mogen zijn.
Maar de salade was zeer goed gevuld. Op een mooie locatie in Barneveld.
Franky-R .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Op de avond dat we hier gegeten hebben was het behoorlijk druk. Toch heeft de bediening alles goed in de gaten. Wachttijden hadden we niet en wat een vriendelijke mensen werken daar. De Hebberd heeft een ongecompliceerde kaart, maar voor elk wat wil; vlees, vis, salade's, grote hap of kleine hap en lekkere biertjes uit de tap.
De spare ribs zijn heerlijk mals en de vissalade was een goed gevulde maaltijdsalade en dat alles voor schappelijke prijzen.
Voor ons zeker een aanrader.
Willem-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Er is in Barneveld dus toch wel iets open op zondag! Vlotte bediening met een attent oog. Eten is ongecompliceerd en lekker, bijgerechtjes worden naar wens bijgevuld. Verschillende wijnen van de kaart zijn per glas te bestellen, dat zien we graag. Leuke ontdekking in de buurt.
Diena L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Met een grote groep gereserveerd bij de hebberd omdat we naar het theater in Barneveld gingen en op de site van het theater duidelijk werd dat ze een soort samenwerking hadden waarin ze min of meer garandeerden dat je op tijd voor de voorstelling zou zijn.
De voorstelling begon vroeg, 19.30 uur. Verschillende mensen van onze groep konden er pas na 18.00 uur zijn. We hadden van te voren door gegeven wat onze gerechten waren, natuurlijk veranderde 1 persoon van mening toen we er waren. En kwam een ander te laat.. dit werd echter door de bediening profesioneel en soepel opgelost. Voor alle gerechten niets dan lof maar vooral de geitje en bijtje salade (een mooie uitgebalanceerde mix) en de Hebberd (Sate van de haas) zijn voortreffelijk. Het sprinted varken werd gevangen en met smaak verorbert, daar het gewoon goed was. De Junky XL was mals en de champignon saus ruim aanwezig en goed op smaak, De bijgerechten werden door het oplettende personeel vlot aangevuld. Er was zelfs nog tijd voor een nagerecht. Super geregeld. Zelf het appart afrekenen wat we van tevoren gevraagd hadden liep soepel. Chapeau
Ik ga er zeker nog een keer heen voor een rustig uitgebreid genieten.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ik ging zetten en we werden direct geholpen! Hoefden niet lang te wachten op ons drankje en konden meteen onze lunch bestellen! Tot dusver heel vriendelijk geholpen! Wanneer ons eten er aan komt ziet de medewerkster dat mijn glas bijna leeg is en vraagt of ik nog wat wilde drinken. Dit drankje kwam vrij snel en een vriend waar ik mee zat bestelde toen pas zijn drankje , waar meestal ergenis op het gezicht van de medewerksters komt glimlachte ze en gaf de bestelling door ! Het eten was formidable ! Zelde een vers broodje als deze gehad. Alles op goeie temperatuur ! Geen kwaad woord over te spreken! Super !!!
Harskamper013845 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Ziet er leuk Uit.. Bediening zeer onpersoonlijk en het eten van een vreetschuur niveau... Leuk als je er van houd maar biets voor ons. Sorry
David B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Een rustige doordeweekse dag. Een goede relatie trakteert me op de lunch.
We worden vriendelijk verwelkomd en steeds door even vriendelijk glimlachende, vrolijke en attente bedienden geholpen.
Bij ‘De Hebberd’ hebben ze een ‘Menu Kaart’ (!) met een interessant taalgebruik dat ons enkele minuten bezighoudt en amuseert. Maar de keus is ruim, duidelijk en schappelijk geprijsd. Mijn omelet champignons met meergranen oerbrood is rijk gevuld, licht en bijzonder smakelijk (ong. €7,40 – het oerbrood is extra, in plaats van ‘gewoon’ bruin brood).
De kipsalade (kleine portie €9,40) is verrassend groot en ziet er heel fris en aantrekkelijk uit.
Groene thee en sap – allemaal redelijk geprijsd en royaal van maat.
De achtergrondmuziek beschouw ik als de enige ‘misser’ bij ‘De Hebberd’: onnodig hard en ‘schreeuwerig’.
Hier weer eten? Ja, graag!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Met een uit het hele land afkomstige groep van 7 personen gegeten bij De Hebberd, voorafgaande aan een bijeenkomst in Barneveld. De Hebberd ligt gunstig langs de aanrijroute en heeft op loopafstand een ruime parkeerplaats (wel betaald parkeren).

Gevraagd om een ruime tafel in een rustige hoek en deze ook gekregen. Gelet op de weinig beschikbare tijd werd door de bediening efficiënt meegedacht, zodat de gerechten tijdig werden opgenomen en werden uitgeserveerd. Ondanks de diversiteit aan bestelde hoofdgerechten (vis, vlees, salades) werd alles in één keer uitgeserveerd. Chapeau!

Het is goed toeven en eten in De Hebberd. Voor herhaling vatbaar.
Wilcastricumm .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Beetje oudboullig restaurant met een mooie overkapping. Langzame service en een beetje te standaard eten.. Jammer maar niet heel bijzonder... Er zijn betere alternatieven in barneveld te vinden
Rianneke H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Tijdens een zonnige dag hij De Hebberd gegeten. Heerlijk! Ze hebben een prachtig nieuw terras die als het kouder wordt verwarmd is. Als voorgerecht de kip ying yang gegeten, lekkerste gemarineerde kip ooit! De gerechten zijn leuk opgediend en alles ruim genoeg. De bediening is super en zorgt voor een gezellige sfeer. Zoals een avondje uiteten hoort te zijn. Wij komen terug!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Hier samen met eenvriendingegeten. We kregen 6 heerlijke broodjes met verschillende smeersels vooraf. Dit was zeker een goed begin. Als hoofdgerecht had ik de kipsalade (klein). Dit was een zeer grote en zeer goed gevulde salade. Hij was heerlijk. Het was rustig, waarschijnlijk omdat het maandagavond was. De stoelen zaten prima en de bediening kram regelmatig vragen of alles naar wens was. Als afsluiting verse muntthee gehad
4Kooltjes .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
met Moederdag bij de Hebberd gegeten. Een vertrouwde stek inmiddels, met de vertrouwde, goede, kwaliteit van het eten. Voor ons niet verrassend meer ???? maar het blijft lekker! De bediening is altijd top, ook als onze kleine mannen mee zijn. Nu waren er vier kindjes in het gezelschap en daar waren ze erg behulpzaam voor. Een extra glas, wat snellere bediening... Tiptop. Wat ik dit keer wat minder vond was dat er wel erg vaak werd gevraagd of er nog wat te drinken gewenst was. Maar al met al ook nu weer een prima avond gehad! Tot de volgende keer maar weer!
Vd-top .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
De Hebberd is gewoon een goed en leuk restaurant. Wij komen er vaker en nooit teleurgesteld. Niet te druk qua ambiance, je kunt elkaar gewoon goed verstaan. En het eten is prima. Het liflaf nagerecht was leuk gedaan.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Kent u dat nummer van Gordon en Re-play...Never Nooit Meer, een schitterende ballade over de liefde. Maar in casu De Hebberd is enkel de titel van toepassing. Even buiten gaan zitten voor een drankje en een hapje. Bediending was er snel maar ongeïnteresseerd, keek je ook niet aan. Toen het buiten te koud bleek ondanks de verwarming buiten maar naar binnen gegaan, meteen de vraag of we al een keuze hadden kunnen maken, ik vroeg de medewerkster nog net niet of ze haast had. Nadat een keuze gemaakt was voor een plate kogelbiefstuk duurde het tijden, zo snel als ze kwamen voor het drankje zo lang duurde het voor de koe geschoten was. Wat ook opviel is dat er niet is opgemerkt hoe ik de biefstuk wilde hebben, zulks was minstgenomen een vervolgvraag geweest op de bestelling. Toen het bord uiteindelijk ter tafel kwam trof ik een kogelbiefstuk van een goed formaat maar toen ik het mes erin zette en de eerste hap nam verging mij de eetlust direct. Taai, niet sappig net een stuk rubber (bij wijze van spreken want heb nimmer rubber gegeten maar u snapt mijn punt) De salade saai en flauw en de spicy wedges overheersen te veel. Na 2 happen de biefstuk keurig begraven onder het konijnenvoer en het bord laten staan. Bij het afrekenen maakte de vriendelijke houding van de jongedame aan de kassa toch nog iets goed. Misschien was dat wel het beste van de middag, de glimlach van de jongedame aan de kassa.

Erg jammer, De Hebberd schijnt de winnaar te zijn geweest van een heuse terrasverkiezing, en het moet gezegd dat terras is mooi en nu overdekt en warm. Maar eten ga ik hier Never Nooit Meer doen.
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Heerlijk gegeten, ontzettend goede en vriendelijke bediening. Het is dat Barneveld voor ons niet om de hoek is anders zou ik hier vaker gaan eten!
Suzanne .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Lekker eetcafé waar je prima kunt lunchen en dineren.. Niets fancy, gewoon recht toe recht aan.. Echt een eetcafé, aanrader vind ik de salade met gemarineerde kip. Borrelen kun je er ook goed en dan met die heerlijke kaassticks...:-)
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Leukste restaurant van Barneveld. We eten hier regelmatig met ons gezin, zelf neem ik zakenrelaties nogal eens mee naar De Hebberd voor een lunch.
Kaart mag wel eens wat worden vernieuwd. Gerechten zijn goed, niet uitzonderlijk. We komen hier vooral omdat het altijd gezellig druk is, het eten prima. Personeel is vriendelijk, de vaste ober is echt een topper, zeer gastvrij en klantgericht. De eigenaar is niet erg vriendelijk, soms wat bot tegen zijn personeel. Zijn liefde voor het vak lijkt wat te ontbreken.
Carel2 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Voor alle zekerheid reserveerden we een tafel. Toen we ons meldden, werd ons een andere (ongunstige) tafel gewezen. Nadat we aangaven dan maar te vertrekken, kregen we een betere tafel, een gratis drankje en excuses voor het misverstand. We namen de paddenstoelensoep vooraf. Grote kom soep, die vrij snel na onze bestelling op tafel kwam, dit tot verbazing van ons en de bediening. Soep smaakte redelijk, doch was lauwwarm. Enkele later bij de soep gevoegde paddenstoelen, waren nog koud van binnen. Als hoofd-gerecht hadden we saté en het wildtrio. Bij het laatste waren wel twee lepels boerenkool-stamppot gevoegd. Vier hapjes en weg was de boerenkool. Ook hier was het eten redelijk van smaak, doch bij beiden was het vlees lauw. Waar ligt dat aan? Heeft de kok zijn zaakjes niet op orde, was het te druk of staat het eten te lang klaar bij het uitserveren. Gezien het gebodene en de prijsstelling teleurstellend. We gaan nog een keer op herhaling, hetzij in Barneveld, hetzij in Amersfoort.
Sacco .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
We hebben de lunch gebruikt op het terras buiten. Besteld twee maal een tosti "De Hebberd" , Zag er keurig netjes uit en smaakte ook heel goed.Niets op aan te merken, ook de bediening was uiterst correct en vriendelijk.
Alleen jammer dat de sfeer minder werd toen de baas ten tonele verscheen, personeel werd niet echt klantvriendelijk afgeblaft en over bepaalde klanten werd luid en duidelijk negatief over gesproken. Zo zie je ineens de sfeer van de lunch ten nadele veranderen. Misschien is een cursus "communicatie" voor de werkgever geen overbodige luxe
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
gisteren geluncht op het terras met prachtig nieuwe overkapping! Heerlijk in het zonnetje gezeten, echt zalig. Vanwege een laat ontbijt en vroeg diner wilden we niet uitgebreid lunchen en we bestelden een wit bolletje met tonijnsalade. Met de smaak was niets mis, wel met de hoeveelheid salade: erg weinig..Omdat ik het niet prettig vindt een broodje salade met de handen te eten haalde ik het kapje eraf en wilde een gedeelte van de salade daar op doen. Dit was bijna niet mogelijk, er bleef op het andere kapje weinig over.. Ontzettend jammer, want ik ben zeker niet de enige die een broodje op deze manier eet. Voor het broodje betaal je €3,25 en als je het broodje bijv. €0,20 duurder maakt kun je meer salade op een broodje doen. Het was nu erg karig..Personeel erg aardig en attent!