Heavenly Cupcakes

• ...

Meer informatie over restaurant Heavenly Cupcakes

Muletix .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
De eigenaresse was heel vriendelijk en gastvrij. De cupcake chocolade was heel erg lekker. Mooie zaak en erg fijn dat er papier en potloden voor de kinderen zijn en leuk dat er ook veganistische producten worden verkocht.
Umm A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
de cupcakes waren ok, jammer genoeg was de service om van te huilen. heel erg onvriendelijk er kon geen lachje van af! voor ons zeker niet nog een keer!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heavenly Cupcakes verkoopt veganistische cupcakes en veganistische lunches. Het is een bakkerij maar ook een gezellige lunchgelegenheid waar je ook goede koffie kan drinken. De service is uitstekend en de cupcakes zijn heerlijk. Ik ben geen vegetariër laat staan veganist maar ik vind het gewoon lekkere cakejes en heel mooi versierd, vooral de citroen cupcake is mijn favoriet. Voor kinderen zijn er kleurplaten en potloden en er is gelegenheid om buiten te zitten.