Heaven's Kitchen

Meer informatie over restaurant Heaven's Kitchen

Erg kort
Lars O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Lekker relaxte tent en in een ontspannen sfeer gegeten. Kaart is leuk en de gerechten zijn prima. De kwaliteit is niet bijzonder, maar de sfeer maakt dat goed en de prijzen zijn ok. De bediening, viel ons op, is erg gastvrij en vriendelijk.
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Leuk tentje, wat aan de buitenkant nog niet echt te zien is. We hebben er effe gelunched. Eten is niet bijzonder, gezien de prijs. Deze verhouding kan beter. Weer wat anders dan normaal decor. Leuk om effe te stoppen.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Je zit hier erg leuk, binnen en op het terras. Lekker vlees met prima gegrillde groenten. Bediening deed alles goed. Terugkomertje.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Leuke locatie aan de piushaven in een denk ik voormalig fabriekspand. Leuk ingericht . gezellige bediening. Eten goed ik heb de spareribs genomen. Een hoofdgerecht met een toetje en twee consumpties voor 32 euro vind ik een goede prijs. Alleen jammer dat de menu kaart niet op hun site staat.
Clair23 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Zeer sfeervol etablissement! Al drie maal wezen eten. Eerste twee keer diner en alles was helemaal naar wens, goed vlees (Australische Bavette) e.d. Maar de derde keer voor lunch viel ietwat tegen. De Pure Dutch Burger was een tegenvaller helaas. Dik, compact vlees en leek niet ambachtelijk.
Mike I.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Door de josper enigszins beperkt in de variëteit en niet geschikt voor elk type product. Toch een aantal zeer lekkere gerechten op de kaart, dus je moet weten wat je bestelt.
Zeer vriendelijke bediening, die het alleen bij drukte weleens wat laat afweten.
Ziet er verder erg origineel uit en ook zomers prima vertoeven.
Rfvanrrooijen .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Met 6 mannen gaan we aan tafel. We kiezen een lekker biertje en hebben een keuze in de huiswijn (al raad de bediening de malbec aan die niet per glas is te bestellen). Terwijl we naar de kaart kijken krijgen we een broodje vooraf. Erg groot is het niet, we kunnen er net 6 stukjes vanaf halen. Maar het is een lekker broodje en de boter is zacht en smakelijk. Ik kan de kaart slecht lezen, we zaten ook in een donker hoekje. Maar gelukkig krijg ik van de bediening een leesbrilletje aangereikt. De prijzen van de voorgerechten zijn aan de hoge kant. Maar we zien dat het gaat om platters om te delen. Als we twee platters bestellen weet de bediening te vertellen dat het gewoon 1-persoonsgerechten zijn. We laten het even bij een platter vlees en vis en dat is voor ons voldoende en bied genoeg variëteit op de plank. Helaas komen we er alleen achter wat het is door te proeven. Omdat we niet gelijk het hoofdgerecht hebben besteld duurt het even voordat we kunnen bestellen. Als we onze keuze hebben gemaakt horen we dat de spareribs op zijn. De bavette wordt aangeraden door de bediening en deze komt dan ook op tafel samen met de gamba's en pork. De met knoflook overladen bavette is heerlijk mals en ook de pork en de gamba's zijn smakelijk. De vier bavettes verschillen wel in grootte, dus dat levert wat jaloerse blikken op. De garnituren hebben allemaal een zelfde kruid dus daar moet je van houden. Door het matige licht is wederom goed proeven wat er op het bord ligt. Gelukkig kan de bediening onthullen dat we truffelaardappel op het bord hebben liggen. We sluiten af met een dessert. Er is ruime keuze. Verschillende ijscoupes worden gekozen, een kaasplank en irish coffee. De irish coffee komt direct op tafel. En deze is al op voordat de andere desserts op tafel komen. Ik ga voor het kaasplankje. Helaas weet de bediening me van tevoren niet vertellen welke kazen er op de plank liggen. De kaart verteld dat deze zijn geselecteerd door cheese queen Mir (helaas niet bekend bij de bediening). Tot ieders verbazing krijg ik een plank met heel veel kaas. Daar kan de hele tafel van meegenieten. Nogmaals vraag ik naar de kazen. De bediening komt uiteindelijk een mapje uit de kazen waar de kazen op staan met de hoeveelheden. Daar zie ik dat per kaassoort er 175gr. op de plank komt. We missen zelfs nog één kaasje, dus deze komt er nog bij. Dat betekent 875gr. kaas als nagerecht voor 1 persoon. Gelukkig wordt er een prima port bij geschonken. Terwijl ik geniet van de kaas, nemen de anderen een afzakkertje. Helaas is er nog maar 1 Tia Maria te serveren, want ook deze is verder op. Er wordt voor geëxcuseerd, maar er wordt geen alternatief geboden. We hebben ons in een prima gezelschap bevonden en dat heeft er voor gezorgd dat we een gezellige avond hebben gehad. Het restaurant is sfeervol, maar oogt erg groot voor een maandagavond waar maar enkele tafels zijn bezet. De bediening heeft niets bijgedragen aan de sfeer en beschikt over te weinig kennis. De prijzen lijken te hoog al is de kwaliteit ga het eten goed.
Sandra750 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Lekker gegeten, heerlijke cake bij de thee, goede prijs-kwaliteitverhouding, aardige bediening. De inrichting is leuk maar zou iets rustiger mogen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Horrorverhalen hier. Met zoonlief een burgertje gegeten na de laatste schooldag rond een uur of 1 's middags. Dat scheelt. Veel klachten hebben betrekking op de drukte. En ja, niet elk bedrijf is er gek genoeg op ingesteld om grote groepen gasten te vermaken. Dat kost ook tijd. Maar bedrijven worden tegenwoordig opgezet met enorme schaalvergroting. Een meerjarenplan is er dikwijls niet. Gas erop en we zien wel waar het schip strand. Nu mijn ervaring. Heerlijk zonnetje, fijn terras met uitzicht over de steeds mooier wordende Piushaven. Burger is keurig op tijd en "sinas" is van een - voor ons - onbekend merk, maar die is lekker. Prima eten, keurige prijs. Lekkere lunch. Zo, ook eens een positief verhaal.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Lekker op het terras gezeten en genoten van een hele dorade van de Josper. Vis was prima gegaard met lekkere frieten. Mijn tafelgenoten hadden allemaal de barbecue mosselen waar helaas een enorme hoeveelheid vliegen op af kwamen. Gelukkig niet de eerste keer dat de bediening er tegenaan liep en al snel werden er tafeltjes achter ons gezet om de lege schelpen op kwijt te kunnen zodat de vliegen niet op de tafel zaten en toen dat nog niet voldoende hielp werd er ook nog een ventilator aangerukt die de beestjes snel verjoegen. Bediening erg vriendelijk, informeel en meedenkend!
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Paar keer gelunched op het terras. De bediening is erg okay en de aankleding van het terrras en het interieur ook. De gerechten zijn niet zo bijzonder als de kaart doet geloven. De broodjes zijn nogal droog en missen een echte bite. De kaart mist vegetarische gerechten. Ik kom hier liever om wat te drinken met een borrelhap, meer niet. Beetje ongelukkig gekozen naam heeft deze tent.
HBe .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Laagdrempelige uitspanning waar zeker tijdens de spits hard gewerkt wordt!
Leuke combi's waarbij niet de geijkte ingrediënten worden gebruikt.
Heerlijk gekruide Australian bavette!
Vertel wat je wensen zijn en ik denk dat ze daar aan zullen voldoen. De intentie is er in ieder geval.
Ook een lactose intolerantie is geen probleem voor de keuken. Chapeau!!
We hebben heerlijk gegeten in een leuke ambiance.
Een uitdaging die we waarschijnlijk nog wel "een keer " aan gaan!
Als je de Piushaven bezoekt hoef je niet ver te zoeken naar een plek om lekker te kunnen eten!
Monica J.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Heerlijk en gezellig gegeten met 8 personen op zondagavond. Bijzondere inrichting, muziek was in het begin wat aan de harde kant.
Bediening dacht goed mee, men stelde goede alternatieven voor en ze hadden oog en oor voor onze opmerkingen. Lekkere gerechten, de Josper oven zorgt voor een aparte smaak. Op het bord ook een mooi garnituur van bijzondere groenten.
Wat ons betreft een aanrader, we komen zeker nog eens terug.
JannekeMarijn .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Door een fout van de bediening hebben we maar liefst 100 minuten moeten wachten op ons hoofdgerecht. Toen we ons hoofdgerecht kregen hebben na 15 minuten zelf nog moeten vragen naar de frietjes die bij de hoofdgerechten geserveerd zou worden. De mosselen waren taai. De rib-eye is wel een aanrader! Ook het dessert met ananas kan ik enkel de mensen aanbevelen die houden van een rokerige en verbrande smaak.

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
met een grote groep hier gegeten in verband met een jubileum van een collega. De bediening adviseerde als hoofdgerecht de heerlijke malse sappige Australische steak, dus die genomen net als het merendeel van mijn collega's. Nog nooit zo'n slecht stuk vlees op mijn bord gehad. Het woord kauwgum komt in de buurt met wat ik kreeg. Alleen maar vetranden waar niet doorheen te komen viel. En ik was niet de enige; ook mijn collega's kampten met hetzelfde probleem. Het voor- en nagerecht werden overigens wel leuk opgediend maar was ook niet bijzonder.
Dit was voor mij een eenmalige ervaring bij Heaven's Kitchen . Ze zien mij hier nooit meer.
Kizzy V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Wij hebben hier gegeten met een grote groep. We hebben erg lang op ons eten moeten wachten. Bijna 1,5 uur. Het eten is wel erg lekker. Als voorgerecht hadden we verschillende platen met koude gerechten tappas. Heel lekker. Mij lijkt dat je hier niet 1,5u over doet om te bereiden. Hoofdgerechten: Gamba plaat was top. Zalmmoot zat bij iedereen bordenvol graten. Vlees was goed.
Bediening goed. Decor geweldig leuk gedaan. Erg sfeervol. Plaatsen ruim opgezet, muziek mag een tikkie zachter wat mij betreft.
Margo G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Woensdag 3 december heerlijk gegeten bij Heaven's Kitchen. Ik vond de BBQ mosselen heel lekker. De vissoep vooraf was perfect. Geen grote keuzemogelijkheid, maar wat ze aanbieden is goed. Ik vind het een gezellig restaurant. Leuke sfeer en we zijn vriendelijk geholpen. Goede locatie aan de Piushaven.
Nicolette D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Trage en ongeïnteresseerde bediening. Het feit dat er een haar in mijn gerecht zat werd weggewimpeld. Eten niet bijzonder en aan de dure kant voor wat je krijgt. Grappig decor, maar eerste en laatste keer.
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Zondagmiddag, het was redelijk rustig. Erg vriendelijke dame van de bediening. Biertje gedronken en Sweet & Spicy kip gegeten. Goed gekruid, echte houtskoolsmaak. Lekkere dikke frietjes en sla bij geserveerd. Niets te klagen. Ook het decor is erg leuk, je kunt zien dat er veel aandacht aan besteed is.
Gery2 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Op maandagavond was het gezellig druk. Neem de tijd, want de bediening is slow. Het decor is bijzonder en leuk om iets te drinken, maar niet voor een restaurant. Door het gekleurde licht kun je echt niet meer zien wat er op je bord ligt en ziet het er ook niet smakelijk uit. De kaart is erg beperkt. We aten de rib-eye. Viel tegen, door de bereidingswijze smaakt alles naar rook. Het toetje was ok. Hoofdgerecht-nagerecht- koffie en een fles wijn leverden een rekening op van 97euro. Wat ons betreft veel te duur in relatie tot de kwaliteit. Leuke tent om een keer binnen te kijken, maar niet om te eten.....