HCR de Sluiskop

Pastoriedijk 325 3195 HD Pernis Nederland Kaart

Over restaurant HCR de Sluiskop

Voor ieder wat wils

Onder de rook van de Rotterdamse haven ligt het pittoreske dorpje Pernis. In dit kleine dorpje vind je restaurant HCR de Sluiskop, een restaurant dat voor ieder wat wils te bieden heeft. Stamppot of Chinees, jong of oud, eerste date of verjaardag; hier is alles mogelijk! Het is voor de bewoners van Pernis dan ook een zeer gewilde plek om neer te strijken voor een kopje koffie, een lunch of een diner. Geef ze maar eens ongelijk!

Meer informatie over restaurant HCR de Sluiskop

- High Tea 14:00 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg lekker gegeten, precies genoeg om goed vol te zitten.
Weer eens wat andere combinaties dan 'normaal'
Fijne ambiance en bediening.
Marie Jose V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een gelegenheid, zonder poespas en waar je prima kunt eten. Uitstekende stoel, ruime tafels, vriendelijke bediening en lekker eten. Geen liflafjes, wel leuk ophemaakt en ruim voldoende tegen normale prijzen.
Dianak1 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met de AH bon hier het maandmenu november gegeten. Partner had de beenham, ik de zalm. Allebei erg lekker. Hoofdgerecht boerensnitzel en nagerecht chocoladefeestje. Allebei erg smakelijk. Bovendien heerlijke stoelen. Hier kun je nog lekker natafelen. Best een aanrader voor zo'n klein dorp
Wvss .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit. Ruim voldoende vlees. Heerlijk toetje. Voldaan naar buiten . Bediening is zeer correct.
27lvanhengel .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het was voor de tweede maal en was weer uitstekend bediening zeer goed en het eten was prefect en voor herhaling vatbaar en alles netjes schoon
Lg.deurloo .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We gingen met 7 personen uit eten met de bonnen van a.h. We konden kiezen uit het drie gangen maand menu.Het was eenvoudig maar erg goed en smakelijk en een zeer goed wijntje erbij gedronken.
Bediening zeer vriendelijk,juiste tempo van uitserveren,iedereen tevreden.
We gaan hier zeker nog eens terug.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voor de 2e keer hier geweest met de AH restaurantactie. En wederom heerlijk gegeten. Ze hanteren hier een maandmenu en er zijn altijd lekkere gerechten bij. Ga er zeker vaker naar toe
Pklerk K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een geweldig maand menu gegeten, en super vriendelijk personeel.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Driegangen keuze menu. Ossestaartsoep, spies met saus, salade en verschillende soorten aardappelgerecht en als verrassingtoetje een heerlijke bevroren bloedsinaasappelmousse met echte slagroom gekozen. Bediening he er leuk netjes en vriendelijk. Wij kregen zelfs vooraf een mandje met warm stokbrood en kruidenboter. Hoorde erbij. Echt een aanrader
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We werden prima ontvangen, en naar het keurige restaurant gedeelte geleidt,
Het AH keuze menu was voor alle smaken wat, goed van smaak en dat voor een heel aantrekkelijke prijs. De vriendelijke bediening zorgde voor een gezellige avond.
Lwildeman .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
we hebben hier heerlijk gegeten. goede sfeer, personeel erg vriendelijk , mochten kiezen uit het 3 gangen
maand-menu vooraf heerlijke ossenstaart soep gekozen, 1 pers. diamanthaas, 2e pers. stoofpotje vlees, aardapp. en friet er bij, kleine salade en groenten op het bord, toe: verrassing vd chef.
Iedereen erg vriendelijk.
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten met de ah bonnen. De ontvangst was bijzonder hartelijk. We konden een keuze maken uit het 3-gangenmenu. We namen de ossenstaartsoep, die goed op smaak was. We kregen er een mandje stokbrood bij. De hoofdgerechten stonden uit een heerlijk visstoofpotje en een runderspies met pepersaus. Beiden prima op smaak. Het verrassingstoetje en de bastogneparfait waren heerlijk. Kortom, we hebben heerlijk gegeten. Het enige minpuntje vonden we dat de drankjes relatief duur waren, maar de ah bonnen maakten dat dan weer goed. ????
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Vanavond hier gegeten met de ah bonnen. We werden heel hartelijk ontvangen in een gezellig pand op een idillysch dijkje. We begonnen met een heerlijke ossenstaartsoep geserveerd met ruim stokbrood. Het hoofdgerecht was een heerlijke spies gemaakt in de green egg ,met champignonsaus. Botermals met een assortiment gestoomde groente en diverse patat/aardappelvariaties. Het andere hoofdgerecht was een runder stoofschotel. Hier zat verder geen groente bij wat wel een gemis was. Het gerecht smaakte echter prima. Als toetje een heerlijk verrassingsdessert, met een kleine muffin, iis, appeltaart en een dot slagroom met een chocolaatje.
Een heerlijk kopje koffie als afsluiter van een fantastisch diner. De bediening bleef super aardig. Kortom, een aanrader.
Dik B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Al verschillende keren wezen genieten van het maandmenu! erg goed. fijne zaak.
Goede stoelen. Fijne en gezellige bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding.
We zijn nu al weer benieuwd naar het maandmenu van november!
Komen zeker terug !
Jaap En Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Informele omgeving, ruime porties goed verzorgde gerechten, prima persoonlijke aandacht.
A.vink16 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Goed eten voor redelijke prijs, vriendelijk personeel, na het eten kun je nog een wandelingetje maken aan het water met een grandioos uitzicht naar de wereld havenstad Rotterdam.
Wat ons ook opgevallen was dat ze fijne goed zittende stoelen hebben, vaak is dit anders.
27lvanhengel .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was uitstekend en de bediening ook echt een aanrader
alles netjes en schoon
een heel goed restaurant goede sfeer
Dik B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Voor de tweede keer wezen eten. Ook nu weer genoten! Het eten is prima, vlotte bediening.
Alles ruim voldoende, alleen groente wat aan de karige kant. Gezellig personeel, mooie, ruime zaak. Prima prijs/kwaliteit verhouding. We komen zeker terug. Parkeren (gratis) kan wel eens een probleem zijn, dan moet je een stukje lopen.
Butterflyprincess19 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wat een toprestaurant! Het was erg warm buiten, dus bij binnenkomst was de airco al erg fijn. Werden snel geholpen en naar onze tafel gebracht, waar het kinderstoeltje al klaar stond. Het eten was heerlijk en werd echt snel na bestellen geserveerd. Dit vonden wij erg fijn aangezien we een peuter bijhadden! Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, gingen ook heel leuk met de kleine om! Al met al hebben wij een super avond gehad, wij komen zeker nog eens terug!!