HCR de Sluiskop

Pastoriedijk 325 3195 HD Pernis Nederland Kaart

Over het restaurant HCR de Sluiskop

Voor ieder wat wils

Onder de rook van de Rotterdamse haven ligt het pittoreske dorpje Pernis. In dit kleine dorpje vind je restaurant HCR de Sluiskop, een restaurant dat voor ieder wat wils te bieden heeft. Stamppot of Chinees, jong of oud, eerste date of verjaardag; hier is alles mogelijk! Het is voor de bewoners van Pernis dan ook een zeer gewilde plek om neer te strijken voor een kopje koffie, een lunch of een diner. Geef ze maar eens ongelijk!

Meer informatie over restaurant HCR de Sluiskop

- High Tea 14:00 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
cmvanderleek .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
weer zoals altijd heerlijk eten, gezellige sfeer. heel goed zijn de maand menu.s. vooral de Kabeljauw die er deze maand keer bij was.... houden zo!!
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Hier gegeten met de AH restaurantactie. Mochten keuze maken uit een maandmenu. Zeer vriendelijk personeel. Eten was goed en smakelijk. Als toetje hadden we een verrassingstoetje deze was naar onze mening iets te simpel. Soesjes met bolletje ijs en slagroom. Maar het smaakte lekker dus al met al fijne avond gehad.
paula V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We zijn hier al eerder geweest en net als de vorige keren hebben we hier heerlijk en op ons gemak gegeten. De sfeer was erg gezellig.
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Teruggekeerd naar aanleiding van eerdere ervaring. Ook nu weer voldoende keuze uit het maandmenu. Paar slordige foutjes bij de bediening zorgen voor een iets minder positieve ervaring dan de vorige keer, maar maakt niet dat we niet meer terugkomen. Integendeel, we zijn ook benieuwd naar de rest van de kaart!
Pklerk K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was weer goed verzorgd.
Anja I.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hebben samen heerlijk gegeten in het gezellig ingerichte restaurant. Alles ziet er heel netjes uit.
Vriendelijk personeel. Komen hier zeker nog een keertje terug.
k V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
personeel heel vriendelijk , ook het eten was prima .niets op aan te merken.
voor herhaling vatbaar wij bevelen het aan bij kennissen en vrienden om daar heerlijk te gaan eten .
d.vuijk5 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Erg lekker en fijne bediening.het eten was erg lekker en genoeg.de bediening was vriendelijk en keurig.het interieur is netjes en je zit er op je gemakje.
ckon .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Bediening staat voor zijn werk en is erop gericht om het de klant naar zijn zin te maken.
Leuk en knus restaurant (een soort huiskamer) alles netjes en verzorgd.
Eten goed en prijs kwaliteit komen met elkaar overeen .
Dit was onze derde keer al en niet de laatste.!!!!!
paula V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Je voelt je er welkom en een graag geziene gast. We komen hier beslist nog eens terug.
Fam D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
weer heerlijk gegeten gister!
De Sluiskop is echt favoriet bij ons....lekker eten + goede porties ook /leuke bediening...top!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
In een woord wauw! Hier weten ze wat service Is, het personeel is onwijs vriendelijk, daar kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen. Het eten is er super echt helemaal niets op aan te merken. Zeker een aanrader en een plek om terug te komen.
Ary M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
ontvangst en service goed, prima eten tevens prima prijs/ kwaliteit, bediening vriendelijk en behulpzaam, al met al een leuke avond en voor herhaling vatbaar.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst. Het maandmenu was prima en zag er verzorgd uit . Tussen de maaltijden door kwam het bedienend personeel steeds vragen of het goed gesmaakt had en of de volgende gang mocht komen.
Wij komen zeker terug met onze vrienden.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Lekker gegeten! Gezellige zaak. En vriendelijk personeel! En het was erg goed te doen met 2 jonge kinderen!! Ga zeker nog voor de 3de keer terug.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg lekker gegeten, precies genoeg om goed vol te zitten.
Weer eens wat andere combinaties dan 'normaal'
Fijne ambiance en bediening.
Marie Jose V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een gelegenheid, zonder poespas en waar je prima kunt eten. Uitstekende stoel, ruime tafels, vriendelijke bediening en lekker eten. Geen liflafjes, wel leuk ophemaakt en ruim voldoende tegen normale prijzen.
dianak1 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met de AH bon hier het maandmenu november gegeten. Partner had de beenham, ik de zalm. Allebei erg lekker. Hoofdgerecht boerensnitzel en nagerecht chocoladefeestje. Allebei erg smakelijk. Bovendien heerlijke stoelen. Hier kun je nog lekker natafelen. Best een aanrader voor zo'n klein dorp
wvss .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit. Ruim voldoende vlees. Heerlijk toetje. Voldaan naar buiten . Bediening is zeer correct.