HCR de Sluiskop

Pastoriedijk 325 3195 HD Pernis Nederland Kaart

Over het restaurant HCR de Sluiskop

Voor ieder wat wils

Onder de rook van de Rotterdamse haven ligt het pittoreske dorpje Pernis. In dit kleine dorpje vind je restaurant HCR de Sluiskop, een restaurant dat voor ieder wat wils te bieden heeft. Stamppot of Chinees, jong of oud, eerste date of verjaardag; hier is alles mogelijk! Het is voor de bewoners van Pernis dan ook een zeer gewilde plek om neer te strijken voor een kopje koffie, een lunch of een diner. Geef ze maar eens ongelijk!

Meer informatie over restaurant HCR de Sluiskop

koos.vanwanum .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Dhr. C Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten, alleen het het nagerecht was niet om over naar huis te schrijven , het hoofdgerecht
smaakte uitmuntend. Een gezellige en rustige sfeer.
Een echte aanrader.
pkarreman46 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
De bediening was heel vriendelijk en attent.
Er is niets negatiefs te melden over dit restaurant.
Christina B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gerechten waren prima ,genoeg keus voor ah actie.Alleen het duo vlees was te veel doorgebakken dus taai.Smaak was wel goed.
Ontvangst en bediening was erg goed
D D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Alweer heerlijk gegeten d.m.v. de Albert Heijn actie. Zeker voor herhaling vatbaar. Er was een prima keuzemenu samengesteld
Krijn H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Als meerdere keren gegeten bij de Sluiskop en ook deze keer was het weer erg goed. Het maandmenu is inmiddels uitgebreid. Je kan nu kiezen uit 5 voor-, hoofd-, en nagerechten. We waren met 4 en we hadden verschillende keuzes en alles was lekker. Zoals altijd was de bediening aardig en attent. Een aanrader.
cmvanvil .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
De service was prima, het eten lekker. Het is een leuke locatie. Maar de parkeergelegenheid mag beter worden aangegeven.
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Een gezellig restaurant, huiskamer sfeer. Heerlijk stoelen! Ook ronde tafels beschikbaar coor 6 personen.
Voorgerecht carpaccio vond ik wat smakeloos. Versheid en opmaak in orde. Hoofdgerecht stoofvlees was erg lekker. Nagerecht de Luikse wafel was niet oké. De wafel was niet zelf of vers gemaakt, een misser.
Met AH actie bon gegeten. Keuze uit een aantal voor, hoofd en nagerechten. Toch beveel ik dit restaurant aan!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten viel een beetje tegen. Het stoofvlees was redelijk taai en de smaak van bijna alles was wat vlak.

Soep en toetje waren wel heel lekker
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De Sluiskop is een gezellig ingericht restaurant waar we ons erg thuis voelde. Het personeel is erg aardig. Het eten was ontzettend heerlijk, precies genoeg. Het is zeker een aanrader om daar te gaan eten.
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en in eerste instantie werden we aan een grote tafel gezet. We waren maar met z'n vieren en mijn schoonmoeder is nogal slecht horend, dus dat was niet zo prettig. We vroegen of we een andere tafel konden krijgen en dat was absoluut geen probleem. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. De bediening vriendelijk en attent. Een aanrader.
Ronnella S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het was een heerlijke avond. Het eten was goed alles zag er zeer gezellig uit. Je komt binnen in de kroeg zag er ook gezellig uit. En vandaar werd je zo naar het restaurant geleid wat erg netjes was. Zelfs met tafellinnen gedekt. Echt op z'n Rotterdams no nonsens.
SGJ H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Leuk ingerichte zaak, het is een hotel/restaurant maar erg gezellig binnen.
Er heerst een goede sfeer, het personeel is vriendelijk en het eten was erg lekker!
Voor de AH actie hebben ze een leuke menu kaart met genoeg keus voor iedereen.
De grote burger was heerlijk en het stoofpotje is zeker een aanrader. Als toetje de luikse wafel met ijs en slagroom, een heerlijk warme knapperige wafel.
Echt een goed restaurant, zeker de moeite waard!
fam-van-son .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Goede ontvangst en zeer vriendelijk personeel. Sfeervol restaurant en ruime keuze op de menukaart. Eten is zeer goed. Een aanrader
ckon .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goede accommodatie ,vriendelijk personeel en het eten was voortreffelijk en alles op je gemak.
Leuke huiskamer achtig restaurant en je kan ook nog een hotelkamer boeken .
marjonvanderboom .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gezellige avond met vriendinnen. Er was veel keuze: 5 voorgerechten, 5 hoofdgerechten en 5 desserts. Het enige dat we jammer vonden is dat er niet regelmatig gevraagd werd of we iets wilden drinken, zodat we dorstig de zaak hebben verlaten. Maar de tijd van bedienining tussen de gerechten was precies goed. Maar ren dan niet weg en vraag of we er iets te drinken bij willen.
Fia B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Een heel nette eetgelegenheid. Wel erg stil, wat de gelegenheid wat saai maakt. Voordeel is wel dat je erg gemakkelijk kan reserveren.
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heel tevreden over ons restaurantbezoek n.a.v. de AH actie! We werden heel snel en vriendelijk geholpen. Het personeel was heel gastvrij. Ook het eten smaakte naar volle tevredenheid. Een aanrader!