HCR de Sluiskop

Pastoriedijk 325 3195 HD Pernis Nederland Kaart

Over het restaurant HCR de Sluiskop

Voor ieder wat wils

Onder de rook van de Rotterdamse haven ligt het pittoreske dorpje Pernis. In dit kleine dorpje vind je restaurant HCR de Sluiskop, een restaurant dat voor ieder wat wils te bieden heeft. Stamppot of Chinees, jong of oud, eerste date of verjaardag; hier is alles mogelijk! Het is voor de bewoners van Pernis dan ook een zeer gewilde plek om neer te strijken voor een kopje koffie, een lunch of een diner. Geef ze maar eens ongelijk!

Meer informatie over restaurant HCR de Sluiskop

k V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Na een hartelijk ontvangst hebben we uit een ruime keuzemenu heerlijk gegeten. De gerechten waren mooi opgemaakt en goed van smaak. De bediening is erg attent en deskundig. Bij het serveren van de gerechten wordt er een uitleg gegeven wat het gerecht is en aar het uit bestaat. Al met al een aanrader om hier te eten.
pkarreman46 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
De mensen die er werken zijn heel erg vriendelijk.
Echt wel een restaurant om terug te komen
tiny V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellig sfeervol restaurant. Lekker ruim zeer goede stoelen om heerlijk op je gemak te dineren. En nog even lekker na te zitten.
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de ah bonnen. De wraps en de carpaccio waren erg lekker. Ook het hoofdgerecht, gewokte kip en duo van stoofvlees waren erg smakelijk. De toetjes ook goed verzorgd. De bediening zeer vriendelijk. Kortom: een aanrader
J.H. V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij waren hier naar aanleiding van de AH-restaurantactie :lekker gegeten en een vriendelijke/goede bediening.
Gré en Jan.
elliebergsma .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prettige ontvangst. We waren met z'n zessen, partner en vier vrienden. Gegeten met inlevering van AH-restaurantbonnen. Eten was prima en bedienend personeel vriendelijk.
Corina1970 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekker gegeten en vriendelijk personeel. Op de gewone menukaart staan ook lekkere gerechten. De wrap en mini sandwich waren goed, t stoofvlees was ook prima , de ratatouille had teveel ui. De Luikse wafel als toetje was vers, warm en heerlijk met echte slagroom caramelsaus en vanille ijs.
F V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Altijd een prettig restaurant, waar ik al vaker was in het verleden. Vlotte en opgewekte bediening die
ook zeer attent blijft. Ondanks de matige toegankelijkheid voor een rolstoel of rollator is er snel
behulpzame assistentie bij de deur. Mijn vriendin was n.l. met haar rollator. Vorige keren in de rolstoel.
Verder is de zaak netjes en schoon en is er voldoende ruimte tussen de tafels. Een aanrader daar in Pernis!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Vriendelijk bediening en prima porties zowel de starters als het hoofdgerecht en een heerlijk dessert.
Is zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.
weijd70 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, ruime keus, prima no-nonsens bediening, redelijke prijzen, echt een aanrader. We gaan vast nog een keer terug.
Jilles P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Goed restaurant lekkere gerechten, gegeten met de AH actie zeker aan te bevelen, maar ook gewoon kun je hier goed eten !
Connie62 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het was rustig op zondagavond. Slechts 3 tafels bezet. Er hangt een gemoedelijke dorpssfeer. De keuze uit 5 gerechten per gang is voldoende (AH menu). Voor elk wat wils. Ons gezelschap bestelde rundvlees, varkensvlees en vis. Niemand was teleurgesteld. Alles was goed bereid. Patatjes en wedges erbij en wat rauwkost en gekookte worteltjes. Niet spectaculair maar gewoon lekker en flinke porties. Er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is en voldoende. We gaan vast nog wel eens terug.
FrankHen .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Leuke erg rustige (vooral op Maandag) locatie met goed eten en goede bedieining. Zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met de korting bon van AH. Met de vrienden hebben we al een vervolgafspraak gemaakt bij De Sluiskop, zonder bon. Een echte aanrader!
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima avond/diner. We werden hartelijk ontvangen. Lokatie heeft iets van een huiskamer sfeer wat erg gezellig is.
Het eten was prima en ruim voldoende. Bediening was ook uitstekend. We konden zelf tempo aangeven, dus heb je beperkt tijd dan kan het erg snel, wil je echt 'tafelen' dan houden ze daar ook goed rekening mee.
Zeker waard om nog eens terug te komen.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een leuk en rumoerig dorps/hotel restaurant, de ober was erg druk in alles. Altijd vervelend om met de ah actie een aparte menu lijst te krijgen maar in dit geval waren de gerechten voldoende.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Ruime keuze uit de speciale AH kaart. Gerechten goed op smaak en voldoende porties.
Aanrader, komen zeker een keer terug.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten aparte kaart voor de restaurantzegels van ah keuze genoeg prima bediening mooi restaurant kortom gezelligheid genoeg