HCR de Sluiskop

Pastoriedijk 325 3195 HD Pernis Nederland Kaart

Over het restaurant HCR de Sluiskop

Voor ieder wat wils

Onder de rook van de Rotterdamse haven ligt het pittoreske dorpje Pernis. In dit kleine dorpje vind je restaurant HCR de Sluiskop, een restaurant dat voor ieder wat wils te bieden heeft. Stamppot of Chinees, jong of oud, eerste date of verjaardag; hier is alles mogelijk! Het is voor de bewoners van Pernis dan ook een zeer gewilde plek om neer te strijken voor een kopje koffie, een lunch of een diner. Geef ze maar eens ongelijk!

Meer informatie over restaurant HCR de Sluiskop

- High Tea 14:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant HCR de Sluiskop

Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heel fijn om De Sluiskop te bezoeken; vanwege de gastvrijheid en ongedwongen sfeer en natuurlijk voor de lekkere gerechten. Altijd een prettige kaart met voor ieder een goede keuze.
duchain V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
met 8 personen het restaurant bezocht. alles was prima goede ontvangst ,aardig personeel niets was te veel hadden iemand bij ons die beslist geen pittige gerechten mocht hebben overal werd rekening mee gehouden Super gaan snel weer terug
k V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
het was weer uitstekend wij hebben geweldig gegeten voor herhaling vatbaar ook de bediening altijd vriendelijk prijs kwaliteit verhouding geod
ton B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
we hebben met acht mensen heerlijk gegeten en gedronken,in een goede sfeer met goede bediening is voor herhaling vatbaar
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima eten. leuke bediening, klantgericht., grote porties eten,gaan zeker nog wel een keer terug.
Waren er al eerder geweest en was ons toen ook goed bevallen.
vansonnetje .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De Sluiskop heeft ons wederom niet teleurgesteld. Huiskamer sfeer is perfect. Eten zeer lekker en van goede kwaliteit. Vriendelijke en goede bediening. Echt een aanrader om gezellig en goed uit eten te gaan. We zullen hier zeker nog vaker terug komen.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Geweldig,heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel,we komen zeker terug...mooi rustig restaurant...goede prijs/kwaliteitverhouding..
lenie R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
wij hebben echt genoten van het eten heb het al doorgegeven aan andere vrienden en die gingen ook kijken voor de volgende keer
mevr.T.J. O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellige accomodatie waar je vriendelijk en persoonlijk ontvangen wordt. Het eten is prima en er zijn voldoende keuzemogelijkheden. Parkeren is lastig
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren prima van kwaliteit en smaakvol. Het toetje dat de naam "verrassing" mee had gekregen was op zichzelf al een onaanaangename verrassing. Een bolletje ijs, een grote dot slagroom en een bonbon was de inspiratieloze inhoud die onze verwachting volledig in de grond sloeg. Bediening was actief en attent. Er was veel rumoer en dat werd veroorzaakt door de luidruchtige sfeer van het bargedeelte van het hotel. Hier werd luidruchtig gedronken en daar kregen we alles van mee tijdens het diner. Hier komen niet snel weer terug.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gegeten via de AH-actie. Heerlijk gegeten voor een superlage prijs. Driegangenmenu inclusief drankjes kostte ons € 25,00 per persoon.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk. Keuze uit 5 voorgerechten, 5 hoofdgerechten en 5 desserts. Voor ieder wat wils. Zeer vriendelijke bediening. Goede kwaliteit. Gewoon doen.
ank.nieuwschepen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer. Vriendelijk personeel. Voelden goed het tempo aan. Ze wachtten even met de nagerechten.
Lenie G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Via de AH restaurantactie hadden we met acht personen een 3 gangenmenu. We konden kiezen uit 5 verschillende voor-, hoofd- en nagerechten. Iedereen heeft heerlijk gegeten.
Anna-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Fijne ambiance met ruime keuze uit heerlijke gerechten, voor een ieder wat wils, prettige bediening - leuke locatie - we komen terug!
k V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
uitstekend gegeten goede kwaliteit vriendelijk personeel je kan zelf aangeven wanneer je de volgende gang wil hebben prima ik kan niet anders zeggen voor herhaling vatbaar
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Na een hartelijk ontvangst hebben we uit een ruime keuzemenu heerlijk gegeten. De gerechten waren mooi opgemaakt en goed van smaak. De bediening is erg attent en deskundig. Bij het serveren van de gerechten wordt er een uitleg gegeven wat het gerecht is en aar het uit bestaat. Al met al een aanrader om hier te eten.
pkarreman46 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
De mensen die er werken zijn heel erg vriendelijk.
Echt wel een restaurant om terug te komen
tiny V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellig sfeervol restaurant. Lekker ruim zeer goede stoelen om heerlijk op je gemak te dineren. En nog even lekker na te zitten.
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de ah bonnen. De wraps en de carpaccio waren erg lekker. Ook het hoofdgerecht, gewokte kip en duo van stoofvlees waren erg smakelijk. De toetjes ook goed verzorgd. De bediening zeer vriendelijk. Kortom: een aanrader