HCR de Roskam

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 07:00 - 11:00
- Lunch vanaf 11:30
- Diner vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Buenapprovece .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vanmiddag hier gelunched op het terras. Salamitosti keurig volgens wens zonder tomaat plus bal gehakt met brood. Twee serieuze klachten: de koffie was niet om te drinken (welk Nederlands horecabedrijf schenkt nog slechte koffie tegenwoordig?) en het brood was gewoon oud. Zo kan je een simpel lunchgerecht toch nog om zeep helpen.
Ton C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Traditioneel restaurant naast het café. Verzorgd gedekte tafels. Carpaccio leek meer op rookvlees met daaronder een rode saus (?). De asperge 'Flamand' als hoofdgerecht was heerlijk, alleen erg veel ham en aardappeltjes op het bord. Zou iets minder op het bord doen en eventueel los erbij presenteren. De speciale aspergewijn uit Frankrijk, bleek uit Spanje te komen na bestudering van de fles.
Truusje8 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Zondagmiddag met 2 goede vrienden hier aan de lunch, gezellig bruinachtige inrichting, maar dat maakt het heel erg knus!
De smaak van de lunch gerechten was heel erg goed, en de zalm was leuk opgemaakt, op een meer granen bol!
Wijntjes kwamen uit een heuse gezellige wijnkelder die we van de eigenaar Theo van Uhm even in mochten kijken!
Bedankt......
Martine Z.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Voorgaande recensies hadden gelijk: aardige Zeeuwse eigenaresse (vorig jaar 25 jaar in de zaak), erg lekker vegetarisch eten en vriendelijke vlotte bediening! Prima adresje met groot terras, dat overkapt kan worden. Je kijkt uit op de kerk. Binnen beetje klassieke inrichting, maar gezellig. En natuurlijk Koko, de papegaai in het café.
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Een gezellig en gemoedelijk restaurant, op een leuke locatie in een gezellig dorp. Wij hebben hier enkele malen een familiediner gehad, lunch is ook prima.
De kaart is gevarieerd met een goede keuze uit vlees-, vis-, of vegetarische gerechten. Het eten is met zorg bereid en uitstekend van smaak. Ook de garing is prima.
Vriendelijke eigenaren, eigenaresse spreekt je aan met een licht Zeeuws accent. Dat verwacht je niet zo snel in deze contreien. Nette, adequate bediening.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Bij dit restaurant even snel een hapje gegeten voor een afspraak. Toen we aangaven maar drie kwartier de tijd te hebben was dit geen probleem en werden we gewoon erg goed en snel, maar wel zeer ontspannen geholpen.
Het restaurant ademt rust uit en heeft een erg sfeervolle ambiance!
En dan het eten: niets te merken van haastig klaargemaakt. Buitengewoon lekker!
Zelf had ik trio van wild, met erg lekkere wildsaus en ook perfect bereid. Goede groenten etc er bij. Goede volledige maaltijd, en ook goed klaargemaakt. Heerlijk zitten in de serre, lekker ontspannen.
Probeer ook zeker de huiswijn, zeer aan te raden.