Hazzebas

Service4,5/10
Decor5,8/10
Jacqueline V. Fijnproever (2 recensies) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Bediening let niet op. Lang wachten en dan vergeten ze het bloknote. Beloven terug te komen. Daarna 3 klanten geholpen en toen kwam ze erachter dat wij nog wachtten. Geen mayonaise wat toch gevraagd was. Patat was nog half rauw. Broodje beenham was een klein beetje warm. Met de rekening kwamen ze wel heel snel. Wij hoorden ze steeds tegen elke klant sorry zeggen. Ook zij moesten lang wachten of kregen verkeerde bestellingen. Gestressd personeel,
Angelique S. Fijnproever (3 recensies) 3,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Bij het restaurant wordt er op diverse borden reclame gemaakt dat je er onbeperkt kan eten, helaas bleek dit afgelopen vrijdag niet zo te zijn! Dit maakte de serveerster pas duidelijk na het brengen van onze drankjes. Bediening is onbeschoft en waren ons herhaaldelijk aan het weg kijken. Het restaurant was overigens niet eens vol. De bestelde spareribs waren overigens matig, werd ook niet warm geserveerd de eerste keer. De bijbehorende friet is absoluut niet te doen!
Patricia T. Proever (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Droge carpaccio, geen dressing, geen smaak. Daarbij werd droog brood geserveerd. Biefstuk medium besteld, doorbakken gekregen met de verkeerde saus er bij. Kortom veel te duur voor wat je krijgt. 4 cola, carpaccio, roze garnalen cocktail, 2 kogelbiefstuk 72 euro. Bediening wel erg vriendelijk, en een mooie lokatie. Door het slechte eten komen wij alleen niet meer terug.
Djesaya V. Proever (1 recensie) 1,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Niet te eten, eerste rondje spareribs was te doen daarna kregen we n tweede ronden want het was onbeperkt, klaar gemaakt zonder marinade/saus super droog en de patat was ook echt vies.. Raad het niemand aan,
Draakje1990 . Meesterproever (22 recensies) 2,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Wat een domper, steengrillen zogenaamd onbeperkt , droog vlees krijg je dan om te grillen en mocht je bij willen bestellen moet het tot aan het laatste stukje helemaal op zijn en dan ook al is het niet druk moet je alsnog lang wachten op een tweede ronde, personeel die dit maar gewoon vond en niet meedenkend overkwam. Voor het interieur kwamen we al niet, maar voor het steengrillen. Slechte ervaring
Damsca . Proever (1 recensie) 2,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
4,25 euro voor een ijsthee vind ik echt duur. De ijsthee smaakte ook een beetje anders dan de lipton ijsthee die ik gewend ben.
Heb hier niet echt gegeten (ben ik blij anders misschien ben ik meer geld kwijt).
Volgende keer ga ik gewoon een ijsthee bij de kurhaus bestellen.
Jimmy . Meesterproever (16 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
(Ik begrijp dat mijn recensie heel erg afwijkt van voorgaanden. Ik kan niet uitleggen waarom.)

Zonnige dag op Scheveningen afgesloten met (onbeperkte) steengrill voor 2. Brood en kruidenboter vooraf (ciabatta, beter dan het stokbrood dat op meeste plekken geserveerd wordt) was lekker, maar erg veel. Onze gedachte was, gezien het feit dat tafels om ons heen veel minder leken te krijgen, dat men ons vol probeerde te krijgen zodat er niet teveel vlees gegeten werd, en hebben de schaal ook niet leeggemaakt.

Het steengrillen was op zich goed. Weinig patat, maar het vlees was van prima kwaliteit, en uiteindelijk hebben we aan de initiële schaal genoeg gehad, hoefden niet bij te bestellen.

Redelijke prijzen voor op die locatie. Zonder op de kaart te letten waren we onder de streep ongeveer evenveel kwijt als in een ander restaurant in een andere (niet-strand)plaats.

Enig echte nadeel: De muziek. Vervelende liedjes, en tijdens ons hoofdgerecht begon het bandje opnieuw... Ijsje ergens anders gegeten.
Matthias O. Expertproever (7 recensies) 2 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Na wat drankjes te hebben gedronken besloten we toch om hier te blijven eten , dat hadden we beter niet kunnen doen!
Het vlees was niet gaar de patat veel te zout , we vonden de tafels ook niet schoon binnen , ik vond het een blamage en het was ook nog eens aan de prijs , helaas moet ik mij dan ook aansluiten bij onder staande recensies , de service het decor en het belangrijkste het eten ,, we vonden het vlees er een beetje vreemd er uit zien , net of het al een hele tijd had gelegen kleur uiterlijk en opmaak echt niet goed .
Wij komen hier niet meer terug absoluut geen aanrader en nog aan de prijs ook
Phil K. Meesterproever (29 recensies) 2,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
na een dagje Scheveningen wilde wij leuk afsluiten met zoals aangegeven buiten op het bord steengrill onbeperkt 22 euro .. bij dit restaurant .
het duurde vrij lang met het bestellen , het leek wel of ze er geen zin in hadden , na dat ik de aandacht had gekregen kwam er eindelijk iemand , het duurde wel een alf uur voordat alles op tafel stond . we moesten bedelen om extra patat die er toch echt bij zat bij het menu .
De service was niet van hoge kwaliteit en het eten zeer smakeloos het vlees zat ook een rare kleur op de patatjes leek wel op karton kei hard ...
Steengril bord buiten stond niet op PP daar kwamen wij achter met afrekenen ( het stond op de kaart met hele kleine lettertjes pp!!!) , een mooie list dus om mensen naar binnen te lokken, al met al veel centjes kwijt voor weinig en ook slecht van kwaliteit eten
de koffie hebben we maar elders gehaald , we waren snel weg hier
zeer zeer ontevreden echt nóóit meer beh!
Thijs '. Proever (1 recensie) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Onbeperkt spareribs gegeten met 5 man, volgens de menukaart " veel geprobeerd te evenaren".
Vreemd was al dat de voorkeur uitging om dit binnen te laten serveren.
Bediening leek redelijk op tijd te komen om eea op te nemen.
Onbeperkt spareribs dus, vlees zeer zeker los van bot, bijna pap...
Echter heel flauw van smaak.
Eerste schaal binnen vijf minuten leeg, bediening komt 10 min later vragen of we meer wilden... vervolgens duurt 20 min voordat volgende (veel kleinere schaaltje) komt met 5 halve spareribs.
Deze was in 3min op, vervolgens weer 10min wachten voor er weer iemand komt vragen...weer 20 volgende schaaltje 3min op..
En dit herhaalde zich nog 6 keer en toen was avond voorbij en magen niet vol
RH R. Meesterproever (36 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Laat in de middag op het buitenterras gegeten bij dit restaurant op de boulevard van Scheveningen. Wij kozen voor een kleine hap (scholfilet met friet, sateh met friet en een kindermenu). Bediening was vriendelijk, behulpzaam en informeel.
Zoals eerder beschreven in andere recensies is de hoeveelheid friet die op de borden geserveerd wordt bedroevend weinig, een frietje of 10 zal erbij gelegen hebben. Daarnaast was tussen de friet door duidelijk de frituurolie in druppels zichtbaar, de friet zal waarschijnlijk direct uit de frituurpan op het bord zijn gedaan zonder goed uit te lekken. Kroepoek die bij de sateh werd geserveerd was duidelijk oud en taai. Volgens de serveerster was dat vreemd, want zij verzekerde mij ervan dat dit elke ochtend vers werd gebakken. Het stokje sateh zelf was gefrituurd, nog duidelijk zichtbaar aan het begin en einde van het stokje. De satehsaus was prima van smaak.
Samenvattend was het totale bezoek gemiddeld, maar de keuken kan echt nog wel wat verbetering gebruiken.
Joost1923 . Fijnproever (3 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Afgelopen zondagmiddag met z,n vijven lekker gezeten en een paar drankjes gedaan en gegeten.
Ondanks wisselvallig weer prettig gezeten met de verwarming aan.
Keurig geholpen door 2 wat ouderen heren ( eigenaar en een werknemer?) met gevoel voor humor ondanks de regen en wind.
Persoonlijk vinden wij wat meer " ervaring " wel prettig, we komen dan ook zeker een keer terug om te eten.
Barbera V. Fijnproever (4 recensies) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Het zag er gezellig uit dus daarom hier gaan eten. We kregen vrijwel meteen te drinken maar daarna werden we een hele tijd compleet genegeerd. Ik nam alleen een voorgerecht (salade caprese) en frietjes omdat kroketten niet meer besteld mochten na 1700 terwijl ze nog wel op het reclamebord aangeprezen stonden. De tomaat was echt smakeloos, en drie blaadjes basilicum was erg weinig. Daarnaast moest ik peper en zout zelf bij een ander tafeltjes gaan halen want werden weer genegeerd. De patat was wel oke maar heel weinig! Verder werd ik na kortaf behandeld te worden door het personeel tijdens het betalen nog even compleet onbeschoft behandeld. (Op bonnetje staat gastheer:Falon) Ik baal stevig van de 35 euro die ik hier heb besteed voor 2 pers. En ga hier niet weer heen.
TheFons . Proever (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Wienerschnitsel uit het 3 keuze menu besteld.
Taai en droog stuk vlees met een zeer vreemde smaak.
1 klein schaaltje patat voor 4 personen en mayonaise wat voor 1 persoon net genoeg was.
19,50 euro is niet veel, maar voor wat hier gereserveerd is dat veel te veel.
Daarnaast waren de toiletten erg vies!
Echt een afrader! Niet doen!
Eierkamp . Proever (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Helaas werden we misleid door een advertentiebord aan de buitenzijde van het pand.
Zonder de menu kaart te hebben gezien hebben we deze vlees-spiezen + friet besteld + ice tea.
Friethoeveelheid was minimaal (één klein schaaltje voor twee personen) en de vleesspiezen smaakten redelijk maar of bovengenoemde combinatie totaal 44 euro waard is...echt niet !!
We zijn thuis maar verder gaan eten.
Dick S. Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Vind de vorige reaktie zeer vreemd. Wij zaten er namelijk ook die avond en ik moet zeggen wij hebben fantastisch gegeten. wij waren met 6 personen en hadden een minder valide persoon bij ons. De bediening was zeer behulpzaam met tafels en stoelen opzij zetten zodat de rolstoel erbij kon etc. wij hebben ook met 3 prsonen gesteengrilled, de anderen hadden spareribs. Ik moet zeggen het eten was heerlijk geen oud vlees maar lekker gekruid we kregen 5 soorten en ruim voldoende we hebben zelfs 2x bijgekregen, nee van oud vlees is geen sprake geweest.
Ik zag dat de tafel met 4 personen achter ons zich wel ergerden maar die hadden al ruzie toen ze binnen kwamen. wij hadden dezelfde kelner (er was dr maar 1) en tegen ons was hij zeer vriendelijk. Ik vindt het niet terecht dat mensen die onderling ruzie hebben dit afreageren op het restaurant. de aanjager van het gezelschap was een vrouw die duidelijk de broek aanhad vreselijk je zal ermee getrouwd zijn.
Ja wij moesten ook mayonaise betalen, omdat wij dit extra besteld hebben. so what 1euro big deal. het ligt er net aan hoe je pet staat als je binnenkomt. Wij moesten 151eur afrekenen en hebben er 9 euro fooi bijgedaan. We kregen ook nog een waardebon voor koffie met lekkernij voor een volgende keer.
Hazzebas wij komen zeker weer heerlijk gegeten
Mloes N. Proever (1 recensie) 1 /10
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Vandaag met vrienden wezen eten. Echt een afrader. Onbeperkt steengrillen is niet te eten, je zag aan het vlees dat het oud was. En de rauwe friet was ook niet echt aangrnaam. Daarnaast kon er werkelijk geen glimlach af bij de bediening, lieten ze drinken vallen en het vlees vallen over de tafel, zonder excuses. Ook een grote zwarte hond liep er rond in het restaurant en die schroomde zich niet om ook even een kijkje in de keuken te nemen. Waarnaast het rond uit schandalig is dat we €1,- moeten betalen voor een iniminibakje mayonaise. Wil je even opwarmen? Geen succes, bij Hazzebas houden ze namelijk geen rekening met de klanten die binnen zitten en stoken ze voor heel Scheveningen met de deur constant open. Hopelijk is de Liander hier wel blij mee. Het hebben van geen wisselgeld is bij Hazzebas blijkbaar normaal. Wat een domper!!