Hayran

Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 02:00

Voordelig
Drik D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Ongetwijfeld de beste shoarma van Amsterdam en omstreken. Ik houd normaliter nieteens van shoarma maar een broodje van hayran is onweerstaanbaar. Voor de duidelijkheid er word GEEN varkensvlees geserveerd bestel je bijvoorbeeld een pizza met salami dan krijg je runder salami(halal).
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Heerlijk eten. Ben gek op de shoarma schotel. Shoarma is vers en smaakt lekker. De pollo ai funghi is ook n aanrader heerlijke kipfilet met champiogne-saus.
Hassan E.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Top kwaliteit, ongetwijfeld beste shoarma van Amsterdam , vlees lekker mals en lekkere coco's ijs nog nooit zo lekker gegeten. Top restaurant.
Hansvandewaard .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Dit turkse specialiteiten restaurant heeft verukkelijke shoarma schotels. Vandaag de shoarma schotel met patat gehad, heerlijk lamsvlees met patat en sla. De saus is fantastisch en het eten proeft altijd vers. Met het iets wat oude interieur waan je je haast in Turkije. Het personeel is altijd vriendelijk en deze keer was het een jonge hardwerkende heer die me goed hielp. Athentiek en lekker zijn woorden die hier bij passen.
Jvdbrink .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Ik heb hier een lekekre turkse pizza en shoarma gegeten. Het vlees was erg mals en lekker en de sauzen die je erbij krijgt zijn erg lekker. De prijs is dik in orde en de de service erg goed. Voor het decor hoef je het niet te doen, maar aan de andere kant is het een shoarma zaak en dan is het wel weer wat je ervan mag verwachten. Ik kom hier graag nog eens terug.
Levelt .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Fantastisch lekkere shoarma, meer kan ik niet zeggen. Shoarma zoals het hoort, lekker gekruid in een vers warm broodje met lekkere saus. De bediening is erg behulpzaam en staat altijd voor je klaar. Het decor doet denken aan een shoarma zaak in Turkije.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Je hebt het gevoel daar dat je erg rijk bent.
Eten is lekker en goedkoop.
Alleen even een sociale hygiëne halen dan kan er ook bier verkocht worden.
Janvanderwouw .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Als je de beste shoarma van Amsterdam wilt eten moet je bij Hayran zijn. Heerlijke shoarma met heerlijke sauzen. Decor doet erg turks aan, wel wat gedateerd maar dat is wel weer de charme van deze zaak. Het personeel is altijd vriendelijk en attent en er is altijd drukte in de zaak wat het erg leuk maakt.
HetBuurtComite .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wat mij betreft een van de beste shoarma zaken van Amsterdam. Het ks er altijd schoon en netjes, iets wat je minder vaak ziet bij soortgelijke zaken. Kom hier al jaren om af en toe een shoarma te eten. Hoer kun je nog echte shoarma krijgen, stukjes lamsvlees in lekker Turks brood. Goede knoflook saus en uiensaus. Verder de standaard frisdranken. De Lahmajun is ook echt een aanrader, goed op snaak, lekker krokant.

Decor:
Altijd netjes en schoon. Turks sfeertje en altijd vrolijke Turkse muziek

Service:
Altijd goed, netjes en correct. Eten is snel klaar en het personeel kijkt altijd even naar je om.