Haweli

• ...
31-206167700

Over restaurant Haweli

Indiase gezelligheid

Kom binnen en geniet van de lekkerste Indiase gerechten van Amsterdam. Midden op de Postjesweg zit dit fantastische restaurant. Lekker dineren in een gezellige maar toch intieme sfeer, dat kan hier! De gevarieerde menukaart biedt voor ieder wat wils. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Haweli

Martingraham .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Erg lekker en authentiek Indiaas gegeten. Het Haweli mix grill is zeker een aanrader. Ook de butter chicken is een aanrader. Restaurant is onlangs gerenoveerd.
Shantal B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
afgelopen week hier gegeten.
het lijkt niet echt op een restaurant, meer op een afhaal/bezorg zaak.
het eten is een beetje monotoon het is niet vies ofzo. maar het er is niks speciaal aan.
De bediening is in een paar woorden lui, ongehoorzaam en vergeetachtig.
ik moest een paar keer om mijn drankjes vragen.
Ik baalde als een stekker ik had veel meer verwacht.
jammer......
Khan036 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
We moesten 18 nan´s hebben dat was niet mogelijk of we blij waren met 12 nan´s en 6 Indiase roti´s, De chicken jalfrezi, choley, chicken tikka en Saag waren lekker, al hadden we doorgegeven dat het mild moest zijn maar dat was het niet.

De service is uitermate slecht, we hadden als drinken lassi besteld, tot 4x toe doorgegeven maar dat is niet gebracht.