Haverkort Eten en Drinken

Geert Migchelsweg 5 7776 RZ Slagharen Nederland Kaart

Over het restaurant Haverkort Eten en Drinken

Van haver tot gort

Hier leer je Overijssel persoonlijk kennen. Haverkort Eten & Drinken is de plek waar inwoners en gasten graag samenkomen voor een biertje aan de bar, een potje darten of biljarten. Onder het genot van borrelhapjes of een stevige maaltijd maak jij hier deel uit van het sociale leven. Buiten de kaart om presenteert de keukenbrigade de Rommelkaart. Nieuwsgierig geworden? Schuif dan aan bij Haverkort Eten & Drinken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Haverkort Eten en Drinken

• Airconditioning , Bar , Catering , Terras , Wi-Fi
renadevogel .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
We kregen een heerlijke aspergesoep, gevolgd door varkenshaas. Het dessert was ijs met oreokruimels, niet echt ons favoriete toetje. Onze hond mocht mee naar binnen, wat wij erg fijn vonden.
G R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We lieten ons verrasen door de kok. We kregen verschillende groenten en aardappelgerechten, bij de kipfiltet met saus. De saus werd geserveerd in een kommetje zodat je de kipfilet ook puur kunt proeven
We komen hier zeker terug
Kabbel .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Schitterende locatie, prachtig ingericht en zeer aardig personeel. Jammer dat niet alle tafels bezet waren. Begreep dat ze misschien extra maandag 30 januari nog open gingen om zo klanten nog de mogelijkheid te geven gebruik van de A&H actie te maken. Heerlijk goud van oud muziek. Een aanrader.
Sil S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Erg lekker eten voor een lage prijs!
Goede kok, super gezellige bediening, prachtig gezellig terras.
We hebben bijna de hele menukaart gehad en alles smaakt goed naar behoren