Haverkort Eten en Drinken

Geert Migchelsweg 5 7776 RZ Slagharen Nederland Kaart

Over het restaurant Haverkort Eten en Drinken

Van haver tot gort

Hier leer je Overijssel persoonlijk kennen. Haverkort Eten & Drinken is de plek waar inwoners en gasten graag samenkomen voor een biertje aan de bar, een potje darten of biljarten. Onder het genot van borrelhapjes of een stevige maaltijd maak jij hier deel uit van het sociale leven. Buiten de kaart om presenteert de keukenbrigade de Rommelkaart. Nieuwsgierig geworden? Schuif dan aan bij Haverkort Eten & Drinken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Haverkort Eten en Drinken

ekkel .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Annelien S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten was heerlijk,maar we hebben er ruim een uur op moeten wachten en kregen het hoofdgerecht en veeeeeeel later pas de bijgerechten!
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vlotte bediening, vriendelijk personeel, leuke inrichting van het restaurant. Het verrassingsmenu was zeer goed. Dit is zeker een aanrader.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het viel niet mee .Miste de placemat op de ongelijke planken tafel. Soep was warm maar miste karakter. Hoofdgerecht niet duidelijk wat er geserveerd wordt. Garnituur wordt genoemd, op de vraag wat er bij komt, verassing. Hadden 1 keer vis en 1 keer kalfsoester. Kwamen beide niet uit de koekenpan, dus ook niet echt warm. Waarschijnlijk in magnetron gegaard en vervolgens met warme saus overgoten. Saus net als de soep, geen karakter. Peper en zout komt er alleen bij wanneer het gevraagd wordt. Gebakken aardappels, patat en groente wel goed warm. Op de groente een onduidelijke en eveneens smakeloze saus. Toetje goed, maar niet overdadig. Alles bij elkaar, teleurstellend.
fam.biemans .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij hebben erg lekker en goed gegeten. Zeer goede kwaliteit / prijs verhouding. Goede bediening. Erg gezellig restaurant. Een echte aanrader.
margotl L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten gebruik gemaakt van de AH actie het was ECHT geweldig en ook de bediening was super terwijl het heeel druk werd echt een aanrader!! Locatie is ook geweldig heerlijk buitenterras
ajtemmink T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Een gezellige avond gehad met lekker eten, fijne bediening en dat in een gastvrije ambiance.
Kortom zeker een aanrader!!
renadevogel .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
We kregen een heerlijke aspergesoep, gevolgd door varkenshaas. Het dessert was ijs met oreokruimels, niet echt ons favoriete toetje. Onze hond mocht mee naar binnen, wat wij erg fijn vonden.
G R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We lieten ons verrasen door de kok. We kregen verschillende groenten en aardappelgerechten, bij de kipfiltet met saus. De saus werd geserveerd in een kommetje zodat je de kipfilet ook puur kunt proeven
We komen hier zeker terug
Kabbel .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Schitterende locatie, prachtig ingericht en zeer aardig personeel. Jammer dat niet alle tafels bezet waren. Begreep dat ze misschien extra maandag 30 januari nog open gingen om zo klanten nog de mogelijkheid te geven gebruik van de A&H actie te maken. Heerlijk goud van oud muziek. Een aanrader.
Sil S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Erg lekker eten voor een lage prijs!
Goede kok, super gezellige bediening, prachtig gezellig terras.
We hebben bijna de hele menukaart gehad en alles smaakt goed naar behoren