Haverkort Eten en Drinken

Geert Migchelsweg 5 7776 RZ Slagharen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 28.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Dessert
      Dessert

Over het restaurant Haverkort Eten en Drinken

Van haver tot gort

Hier leer je Overijssel persoonlijk kennen. Haverkort Eten & Drinken is de plek waar inwoners en gasten graag samenkomen voor een biertje aan de bar, een potje darten of biljarten. Onder het genot van borrelhapjes of een stevige maaltijd maak jij hier deel uit van het sociale leven. Buiten de kaart om presenteert de keukenbrigade de Rommelkaart. Nieuwsgierig geworden? Schuif dan aan bij Haverkort Eten & Drinken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Haverkort Eten en Drinken

• Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Haverkort Eten en Drinken

K V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Ontvangst was hartelijk en accuraat. Snelle service en leuk verrassingsmenu.
Enige puntje van 'kritiek' was dat het lang duurde voordat de borden en lege schalen van het hoofdgerecht werden weggehaald en ons het dessert werd gereserveerd (maar op dat tijdstip was het ook erg druk).
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Wat een verrassing hier bij Haverkort met de ah actie ...
We zijn in de Vechtstreek op vakantie en wilden graag uit eten .. zo kwamen we bij haverkort uit ..
Met 7 personen gereserveerd waarvan 3 kids...
We mochten kiezen tussen een 3 of 4 gangen menu ..
Vakantie is verwennen dus u begrijpt...
Dit was echt geen verkeerde keuze want zo ontzettend gesmuld ... van alles ????????
De kids genieten van een kindernu
Een kleine pizza in een echte pizza doos .. kleurplaten / kleurtjes .. ranja met een rietje .. en als je naar huis gaat zelfs een cadeautje ...
We hebben gesmuld / genoten en bij deze een compliment voor de bediening ... ????????
Fijn dat wij er mochten zijn ..
Leny B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
in een woord:voortreffelijk
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Vriendelijk personeel. Kok neemt altijd even de tijd om een praatje te maken. Goed eten voor weinig geld.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We hebben genoten vriendelijke bediening en heerlijk eten
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We moesten wat lang wachten in het begin van de avond.
Het ging later beter.
Berrie H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Mijn reservering via Iens maar was door het restaurant niet geregistreerd. Wij vonden ons een beetje te kakken gezet. De bediening bestond uit studentes die dit mi voor de bijverdiensten erbij deden. Na de soep moesten wij 50 minuten wachten op het hoofdgerecht en hierna weer geruime tijd op het dessert. Naast ons was een gezelschap met kinderen, die door het restaurant heen renden en ook bij ons aan het tafeltje kwamen staan. Ik heb niets tegen kinderen maar vond dit nogal impertinent hoewel de ouders hun wel terugriepen. De stoelen van het restaurant zijn van het model "keukenstoel" na een 1/2 uur had ik rug en schouderklachten en ik was blij klaar te zijn met ons menu. Het eten zelf was redelijk tot goed .Het portie vlees was klein maar voor ons voldoende maar prijstechnisch wat duur, de frietjes en gebakken aardappeltjes lekker, de groente doperwten uit blik en wat komkommersalade pover en dessert was lekker.
Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
gebruik gemaakt van de ah actie.het is niet 1menu en het tweede gratis.elk menu kost bijna 15 euro.hier kun je niet veel (kwaliteit) van verwachten en dat bleek helaas waar te zijn.gemiste kans om jouw restaurant op de kaart te zetten
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
zalig gegeten, zag er allemaal zeer goed en luxe uit.
Hilda K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het eten werd mooi gepresenteerd,een feestje om te zien
Fvtuyll T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Gezellig binnen gezeten. Met AH verrassingsmenu.
Eten is lekker, genoeg, en leuk geserveerd.
Voor herhaling vatbaar-
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
heel vriendelijk personeel. eten uitstekend. Hier gaan we zeker weer naar toe. Gert en Nel
Hfk K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het betreft hier een door de chef samengesteld menu voor AH-Klanten. Als voorgerecht een rodebieten/kool soep. Hoe kun je het bedenken. Dus niet genuttigd. Nagerecht een mierzoete parfait, totaal ongeschikt met diabetici-patiente. Wordt geen rekening mee gehouden. Hoofdgerecht: een gortdroge kipfilet tesamen met paar stukjes biefstuk. Howel medium gevraagd werden deze meer dan doorgebakken met zwarte randen geserveerd. Een minimaal sausje moest de droogheid corrigeren. Veel te weinig dus. Een bijbesteld glas huiswijn was van abominabele kwaliteit. Slechtste restauarant ooit. Ondanks geen gebruik gemaakt van voor- en nagerecht werd toch de volledige rekening gepresenteerd. Klantvriendelijkheid dus onbekend in Slagharen.
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Gezellig restaurant, waar je een verrassingsmenu krijgt met de AH-actie, Je kunt ook het laten upgraden naar een 4-gangen verrassingsmenu, maar de prijs hiervan is me niet duidelijk geworden.
Al met al is het wel een aanrader.
Leno W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Redelijk verblijf in het restaurant, maar verschrikkelijk gestoorddoor vliegen. Soms vijf tegelijk op detafel en je bord. Onacceptabel !,
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
De tafels staan zo dicht op elkaar dat de bedoening bijna niet mogelijk is. Geen keuze menu maar verrassingsmemu. Groente leek opgewarmd te zijn. Niet smakelijk.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het eten was voortreffelijk alleen het dessert zou in onze ogen wat beter kunnen.
Jose E.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Zeer aan te raden!Zeker keer terugkomen híer
Aaf-Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Prima eten. Aardige bediening. Leuk terras. AH restaurant actie: Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018