Haver

Reinkenstraat 103 2517 CT Den Haag Nederland Kaart
  • Internationale keuken

Meer informatie over restaurant Haver

Jouw recensie over het restaurant Haver

Paul M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk zaakje, vooral voor buurtbewoners van Duinoord. Alleen jammer dat ze om 1700 al sluiten. Taart en cappuccino zijn heel goed, evenals het feestontbijt!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Voor ons het beste lunchadres in Den Haag. Ongedwongen sfeer en heerlijke lunchgerechten. Voor kinderen is er een speelhoek. Wij bestelden de clubsandwich, de Thaise salade en voor de jongeman van 2 1/2 de havermoutpannekoeken. Mooie kwaliteit en heerlijke smaken. Ruime porties. Heerlijke koffie. Voor herhaling vatbaar!!
Meike J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het cafe ziet er goed uit, de smaak is goed. De kwaliteit van de producten was prima.
Ik zou wel even reserveren voor de lunch. Misschien kan deze tent nog wat vernieuwing gebruiken in de gerechten, maar over het algemeen ben ik heel tevreden.
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Fantastische lunchkaart. Broodje procureur was echt zalig en ook de linzenspinaziefetaburger viel goed in de smaak net als de bijpassende wijnen. Bediening is vriendelijk en relaxt. Inrichting is mooi gedaan inclusief lekkere bank en speelhoek voor de kids achterin de zaak. We komen zeker vaker terug in deze nieuwe aanwinst voor Den Haag!