Havenzicht

Meer informatie over restaurant Havenzicht

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
We liggen in de jachthaven met de boot. Door De Havengids zijn wij bij dit restaurant gekomen. We hebben heerlijk gegeten. We hadden varkenshaas en ossenhaas, beide uitstekend. De zelfgemaakte pepersaus was uitstekend.
Arjen_de_Proever .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Gegeten met een groep van 30 mensen. Dit was wel wat te hoog gegrepen voor dit restaurant. Zelf had ik de zeebaars filet. Iets te weinig en te zout. Over de slibtongen hoorde ik wel goede verhalen. Ondanks de reservering leek het personeel onderbezet.
Marianneke85 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Als je op Texel zit, moet je zeker hier een keer hebben gegeten.

Eten: Wij hadden alleen een hoofdgerecht gepakt, maar die was echt heel lekker. Zelf gekozen voor een stoofpotje van vis. Heel lekker, zonder teveel poespas, precies wat je ervan kunt verwachten. De gerechten van de andere zagen er ook allemaal heel lekker uit en iedereen (6 pers.) zou hier zo terug komen.

Service: gewoon ok. Aardig, netjes. Je werd snel en fatsoenlijk behandeld.

Decor: Restaurant zelf is netjes, misschien een beetje oudbollig, maar het uitzicht maakt alles goed. Omdat je zelf wat hoger zit heb je een super uitzicht op de haven.
Vera M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Lekkere champignonsoep . Tournedos zoals besteld ( medium to rare) en een sappig varkenshaasje. Wel veel te veel bijgerechten bij het vlees. Bediening perfect. Kortom een aanrader.
Fijnproefster81 N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Beetje jaren 70 qua eten en ambiance.
Vriendelijke bediening die je vlot helpt. Mooi terras waar je lekker kan zitten.
Hotel boven restaurant perfect!
CEM .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2012
Redelijk gegeten in een wat oubollige tent. Er kwam ook een wat ouder publiek en het menu was hier ook op afgestemd (veel gekookte groente etc.). De bediening was vriendelijk, maar niet meer dan dat. Het eten smaakte wel, maar was niet erg bijzonder. Jammer dat de vis in zijn geheel werd gefrituurd, lekker op de huid gebakken is veel lekkerder. Kindermenuutjes zagen er feestelijk uit en er was een mooi uitzicht over de haven.