Havenstad

Meer informatie over restaurant Havenstad

• Amex , Mastercard , Visa card
Rotciv .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
De bediening is erg vriendelijk en hartelijk, er is veel variatie op de kaart en de prijs-kwaliteit verhouding is geweldig. Aanrader
Folkersm .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Werkelijk uitstekend Chinees restaurant. Bijzondere gevarieerde kaart met gerechten uit alle streken in China. Eigenaar zorgt voor ontspannen sfeer.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2014
Wij eten zeker twee keer in de maand bij havenstad terwijl we in zaandam wonen zo lekker is het eten daar vooral Ti Pan alla havenstad en mijn vrouw neemt vaak ossehaas met annenas in zoetzurensaus eigenlijk is alles lekker.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Vrijdag 31 januari heerlijk gegeten. Heerlijke mix van klassieke NL-Chinees gerechten. Vooral de eend was erg goed. Aardige en attent personeel, zeker voor kinderen. Hier komen we terug.
FritsW .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
24/01 Vaak als we bij de kinderen in Amsterdam waren , dan haalde wij bij Chinees Restaurant Havenstad een Chinese maaltijd . Meestal was het Bami of soms rijst met Foe yong hai . De nodige porties saté en wat kroepoek . Tijdens het wachten werd je een consumptie aangeboden . Een keer hebben wij er gegeten , onze kleindochter zocht dan een tafel bij het aquarium uit , dan kon ze naar de karpers kijken , wij waren tevreden over de bediening .
Na de rijsttafel en toetje gingen wij tevreden naar huis .
Mulligans V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Gisteren bij onze favoriete buurt-chinees weer ti-pan gerechten gegeten, zinderend en geweldig van smaak.
Eerder de menu's van de diverse chinese keuken geprobeerd (Kanonees, Szechuan). Allergrootste aanrader is het speciale eendemenu. (van te voren bestellen). Geweldig!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Na de goede recensies op iens hier naar toe gelokt toen we in de buurt een feestje hadden. Restaurant aan buitenzijde niet erg inspirerend, maar sluit me verder aan bij de vorige recencies. Heerlijk Chinees eten, voortreffelijke bediening. Omrijden waard.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Twee keer hier gegeten nu. Een standaard NL-chinees menu voor de standaardprijs. Maar de kwaliteit is matig en wat vooral opvalt is dat alle gerechten zo flauw zijn. Zonder toevoeging van sambal is er echt weinig aan.