Over het restaurant Havenrijk

Van feest tot 'gewoon' diner!

Gasten die een bezoekje brengen aan restaurant Havenrijk kunnen genieten van een lekkere wijnkaart, maar ook een mooi uitzicht op het Uitgeestermeer! Havenrijk heeft een zeer uitgebreid menu met voor ieder wat wils. Ook gasten met bepaalde voedselallergieën kunnen in dit restaurant terecht. Havenrijk is een prachtige locatie voor een mooi (trouw)feest)!

Meer informatie over restaurant Havenrijk

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 23:30

6,9
Kan beter
Jessica J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Fijne ambiance, mooie plek, lekker, mooi verzorgd eten
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Leuke avond gehad en lekker gegeten. Jammer dat wij lang moesten wachten op hoofdgerecht.
Fijn was toen het begon te regen we binnen konden zitten.
dirkjan D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een gezellig familie diner met daarbij een heerlijke maaltijd.
anselie K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prettige bediening. Goede keuken en een prachtig uitzicht. Voor Hollandse begrippen is de Prijs/kwaliteit goed.
M. T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
U heeft een heel leuk en gezellig restaurant met een mooie ligging.
Wat u vergeet dat we komen dineren en wat op ons bord willen hebben. ( dat ontbreekt er aan. )
Tevens had mijn gast die vis nam, die waarschijnlijk uit diepvries kwam , de smaak was dan ook onder de maat.
Hopelijk kan u met deze opmerking uw restaurant verbeteren.
Met vriendelijke groet,
M.Timmer
Beste meneer, mevrouw Timmer,

Hartelijk dank voor uw feedback richting ons restaurant.

Om ons te helpen uw feedback beter te begrijpen wil ik u vragen wat u precies bedoelt met "wat u vergeet dat we komen dineren en wat op ons bord willen hebben (dat ontbreekt eraan)". Zou u dit toe kunnen lichten?

Ik betreur het dat de smaak van de vis niet naar wens was. De vis was niet diepvries, want onze vis wordt dagelijks geleverd door vishandel Tel uit IJmuiden.

Ik verneem graag uw reactie.

M.v.g.

Ricardo Lubbes
Restaurant Havenrijk
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
heerlijk gegeten alles wat je vraagt wordt uitgevoerd en super vriendelijke bediening.
Frits P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zeer gezellig restaurant waar je echt heerlijk kunt eten met super aardig personeel en voor een redelijke prijs
Lot L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met hoge verwachting naar prachtige locatie. Kaart beloofd veel lekkers. Voorgerechten vallen erg tegen, karig opgemaakte bordjes. Smaak is prima, niet uitmuntend en het ziet er gewoon niet uitnodigend uit. carpacio, 5stukjes kip op een bordje, platgestampte tartaar. Hoofdgerecht hamburger is veel te sterk gekruid, lijkt nergens op in dit tijdperk waarin iedereen voor de lekkerste hamburger gaat. Hoofdgerecht vis is weinig, veel te veel saus waardoor halverwege het gerecht pas opvalt dat de vis 'te' gronderig smaakt. Komt volgens de kok omdat de vis jn de modder leeft. Oja! Ik heb betere zalmforel gegeten. De garnering op het bord is een soort taaie, lauwe versie van aardappelgratin. Niet te eten. Bijgerechten patat,mayo en rabarber gaan op, is het lekkerste van alles. Gratis koffie omdat de vis niet lekker was?! Gratis koffie voor een gerecht van 22€?! Niet goed geregeld. Dessert hebben we maar overgeslagen.
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben hier met een groep gegeten. Daar is de keuken en de overigens vriendelijke bediening niet erg goed op ingesteld. De gerechten werden rommelig uitgeserveerd. Uiensoep werd aangekondigd als tomatensoep en hangop werd verward met pannacotta. Het voorgerecht, een steak tartaar beviel nog het meest. Mijn hoofdgerecht, zeebaars, had te lang op het vuur gestaan en dat gold ook voor de varkenshaas saté van mijn buurvrouw. Als dessert koos ik de dame blanche met warme chocoladesaus, maar helaas, de saus was koud. Het is er rumoerig en de tafels staan dicht op elkaar.
Carola D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben heerlijk op het terras gegeten. Snelle service, lekker wijn en de Surf en Turf is zeker een aanrader. De garnalen waren heerlijk! Voor herhaling vatbaar!
Lars O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vandaag viel het erg tegen. Ze waren onze tafel vergeten en het eten was gewoon niet goed. De hete knoflook gambas waren zoet en droog. De mosselen veel te lang gekookt en de tournedos(26€) saai. Het was geen gezellige avond. Zonde van de tijd en het geld.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen en mooie sfeer
Langeblondie V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Om het einde van de vakantie te vieren gingen we met het gezin (2 dochters van 14 en 16) uit eten. Vanwege eerdere positieve ervaringen kozen we weer eens voor restaurant Havenrijk. Helaas! Onze reservering stond niet op de lijst terwijl we wel een bevestigingsmail hadden ontvangen. I.v.m. 10-jarig bestaan zouden we bij ontvangst Prosecco krijgen. Daar moesten we 2x om vragen en toen het eindelijk kwam kregen mijn minderjarige dochters ook een glaasje voorgezet!!! Verder duurde het lang. Lang voordat we de kaart kregen. Lang voordat het hoofdgerecht werd opgediend. De bestelling voor een karaf water (naast onze andere drankjes) liet op zich wachten en pas bij de 2e keer vragen werd de karaf pas gebracht. Zelfs om de rekening moesten we 2x vragen. We hebben andere gasten na ons binnen zien komen en weer weggaan voordat wij klaar waren met ons hoofdgerecht. Het nagerecht hebben we hier maar overgeslagen; die zijn we bij een ijssalon gaan eten.
wendy V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Hier gereserveerd met 2 vriendinnen. Ontvangst was prima!Kregen een tafeltje met uitzicht op de haven.Bediening was aardig en vlot! Zowel de voorgerechten(carpaccio en de proeverij) als de hoofdgerechten(tournedos en de proeverij) waren vers bereid en het vlees was heerlijk mals. Ook de nagerechten waren met zorg klaargemaakt en waren uiteraard ook voortreffelijk. Heb hier al een aantal keren gegeten,zowel geluncht als gedineerd en het is altijd goed verzorgd! Complimenten aan de keuken!
Klaas A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Helaas! Ondanks de vriendelijke dames in de bediening was het eten teleurstellend. We zijn grote liefhebbers en daarmee ook wel eens kritisch naar de kok maar wij raden deze plek echt af aan mensen die van lekker eten houden. Geen versproducten, geen goede bereiding en geen goede smaak; aspergesoep zonder asperges(en niet zelfgemaakt-net als tomatensoep), salade ossenhaas met noodles (verdronken met bbq saus die ook bij de spareribes van mijn vriend zaten), driepvriesfriet met (te)veel frietkruidenzout. Kortom ik word daar toch altijd wel een beetje sip van... Sorry voor de dames die aardige gastvrouwen waren!
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gegeten met een groep inclusief kinderen. Vroeg gereserveerd (6u) zodat de kinderen bijtijds hun eten konden krijgen. Voorgerecht duurde bijna een uur. Om acht uur was er nog geen hoofdgerecht. Dit leverde stress op bij ouders, en ongedurigheid bij de kinderen. Bestellingen werden enkele malen vergeten. Ook drankbestelling duurde te lang.
Eten was wisselend, sommigen vonden het goed, anderen minder. Over het algemeen wel aan de hoge kant met zout.
We gingen hierheen wegens de speelkamer, zodat je met kinderen rustig kon eten. Maar tegen zulke lange wachttijden kan geen speelkamer op. We zijn hier vaker voor kerst met een groep geweest, maar dit was de laatste keer.
Ruut54 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Met een gezelschap gegeten bij restaurant Havenrijk te Uitgeest. Het was een teleurstellende ervaring. Waarom? De wachttijd tussen de gangen bedroeg minimaal een half uur en dat op een zondagavond bij een matig gevuld restaurant. Het menu? Zowel vis als vlees op het menu. De wildragout werd opgediend in een ovenschaaltje: het maakte een onappetijtelijke indruk. Wil je iets als ragout serveren, doe dat dan op een bord met mooie groenten en wat aardappelpuree bijvoorbeeld. Ik kreeg op een bord mijn overschaaltje ragout en stukjes koude wortel. Tafelbreed werd er erg zoute patat geserveerd en een minischaaltje groenten. Het waren vooral veel koolhydraten en eiwitten.... De prijskwaliteitverhouding liep erg uit de pas met gerechten van gemiddeld 20,-. De locatie is mooi, maar enige herijking is op zijn plaats bij Havenrijk als het gaat om snelheid van uitserveren en de menu's.
Freek W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Eettentje in de haven. Beetje rommelig vanaf parkeerplaats (ca 250 meter lopen).
Vriendelijke bediening. Lunchmenu van 4 gerechten genomen. Kroket iets te lang in frituur, soep wat zout....niet heel goed. Uitzicht leuk.
Rudieman .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Plezierige ontvangst, (te) warme op haard en smakelijke gerechten.
Het geitenkaas voorgerecht ziet er mooi uit en smaakt goed. Met iets pittigere geitenkaas zou het nog beter zijn.
De lamshaasjes met basilicumboter zijn heerlijk zacht uit de green egg gekomen.
Frieten zijn ok en de lof uit de oven is lekker.
Gaan we nog wel eens een keer naar toe.
loveldman .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
De gerechten die het lekkerst waren de gerechten die gluten vrij waren omdat die apart gemaakt moesten worden.
Meer zorg aan besteed.