Over het restaurant Havenrijk

Van feest tot 'gewoon' diner!

Gasten die een bezoekje brengen aan restaurant Havenrijk kunnen genieten van een lekkere wijnkaart, maar ook een mooi uitzicht op het Uitgeestermeer! Havenrijk heeft een zeer uitgebreid menu met voor ieder wat wils. Ook gasten met bepaalde voedselallergieën kunnen in dit restaurant terecht. Havenrijk is een prachtige locatie voor een mooi (trouw)feest)!

Meer informatie over restaurant Havenrijk

• : Gratis parkeren, groot parkeerterrein

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Havenrijk

A.j.m. H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Uit de score blijkt dat we tevreden zijn!
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk mosselen gegeten en mijn vrouw de tournedos, top eten.
Aardige en goede bediening.
Zeer aan te raden.
Wil P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Erg gezellig goed eten en zeer vriendelijk personeel
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gezellig en ontspannende sfeer ,fijne en lekker gegeten.zeker voor herhaling vatbaar.!!
Cas W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Wij hebben hier diverse keren tijdens ons verblijf heerlijk gegeten, zowel lunch als diner. Prima bediening en mooi uitzicht. Er zijn altijd mensen die iets te zeurenhebben maar wij komen zeker terug!
Marjan G.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Eten zag er leuk uit, maar smaakte zeer teleurstellend.
Bediening was matig, wiste niet hoe snel ze het weer moesten opruimen. Gaf geen relaxed gevoel, Zeker niet.
Voor ons EENMALIG.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Was goed
De tafel van Betty D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prachtig terras aan het water gelegen. Heel vriendelijk en attent personeel. BBQ van zeer goede kwaliteit. Het was heerlijk genieten!
Bert D.
Prima
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten en niet voor 1e keer. Alleen de aankleding aan tafel kon nu beter. Geen bestek en servetten en tafel niet geheel schoon. Was zaterdag en druk.
Jeffrey H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Erg lekker eten, leuke sfeer en een nog leukere serveerster.
Fania K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Sfeervolle plek, eten met net even een andere twist dan de trend is. Duidelijk aandacht aan besteed. Lekker!
Bettina K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Vriendelijke bediening die attent is en ook bij bijzondere wensen meedenkt. Ik kom hier zeker weer terug.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Waren met 10 personen en hebben eerst s’middags geluncht en s’avonds weer heerlijk gedineerd. De kaart had ruim voldoende keuze en de bediening was top. Ze kwamen steeds vragen of alles naar wens was. Mochten we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Hebben hier 20 juli 2018 gegeten met 10 personen. Het was heerlijk. Smiddags eerst geluncht en avonds heerlijk gegeten. Konden kiezen uit een zeer uitgebreide kaart. De bediening was zeer correct en kwamen vaak vragen of alles naar wens was. Mochten we weer een keer Alkmaar of omgeving bezoeken dan komen we hier zeker weer uitgebreid lunchen en dineren. Fam. Van ‘t Rood en vrienden.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Hebben hier 20 juli 2018 gegeten met 10 personen. Het was heerlijk. Smiddags eerst geluncht en avonds heerlijk gegeten. Konden kiezen uit een zeer uitgebreide kaart. De bediening was zeer correct en kwamen vaak vragen of alles naar wens was. Mochten we weer een keer in Alkmaar of omgeving komen dan komen we hier zeker weer uitgebreid lunchen of dineren.
Christian W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Eten was goed.maar dat is het bij mij thuis ook .
Mischa V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was niet allemaal even goed, maar de bediening maakte alles top.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Mooi uitzicht, gezellig ingericht, vriendelijke bediening en lekker gegeten!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Gezellig, ongedwongen. Vakantiegevoel!
Walter B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Meteen na het plaats nemen op het terras werd door de serveerster een glas wijn omgegooid, waardoor kleding met water gereinigd moest worden. De leidinggevende bood aan een kaartje af te geven om eventuele vervolg schade te kunnen claimen. Dat kaartje is niet gegeven. De geserveerde gerechten waren slecht opgemaakt met op het oog heel oude ingrediënten. De kabeljauwfilet kwam kennelijk uit de vriezer en was niet geheel gaar, maar nog wat glazig. De biefstuk was wel heel klein voor een bedrag van € 25, 50. Absoluut geen restaurant voor een herhaald bezoek.
Beste meneer Busch,

Wat jammer dat uw bezoek aan ons restaurant niet naar tevredenheid is verlopen.

Het was de afgelopen dagen heel erg druk op ons terras en dat is denk ik de reden dat de leidinggevende vergeten is om het kaartje aan u te geven. De leidinggevende gaf wel aan dat zij u een drankje van het huis heeft gegeven.
Zij wilde u de avond zelf nog bellen, maar wij hadden geen telefoonnummer van u. Uiteraard wil ik alsnog de stomerijkosten aan u vergoeden, want dat ongelukje was erg vervelend. U kunt de rekening van de stomerij sturen naar havenrijk@live.nl t.a.v. Ricardo.

Ik vind het jammer dat u een aantal van onze gerechten niet lekker vond. Ik weet niet of u dit ook bij de bediening hebt aangegeven, want dan hadden wij daar op dat moment iets aan kunnen doen.

Wij werken met verse produkten. Onze vis kopen wij vers in bij vishandel Tel uit IJmuiden, dus de kabeljauwfilet kwam niet uit de vriezer.
M.v.g.

Ricardo Lubbes