Over het restaurant Havenrijk

Van feest tot 'gewoon' diner!

Gasten die een bezoekje brengen aan restaurant Havenrijk kunnen genieten van een lekkere wijnkaart, maar ook een mooi uitzicht op het Uitgeestermeer! Havenrijk heeft een zeer uitgebreid menu met voor ieder wat wils. Ook gasten met bepaalde voedselallergieën kunnen in dit restaurant terecht. Havenrijk is een prachtige locatie voor een mooi (trouw)feest)!

Meer informatie over restaurant Havenrijk

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Havenrijk

Janny P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima eten gezellig
elly Elly T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bij het geserveerde brood kunnen de kortsten met gasten die een kunstgebit hebben, een probleem zijn.
Misschien een idee dunnere sneetjes. Verder echt genoten van het bezoek.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het eten, spareribs en zalmfilet, was erg goed. Bediening erg vriendelijk.
Mooie lokatie. Een aanrader.
Annita B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ontspannen sfeer en super betrokken bediening. Eten was top, zelfs een onverwachte attentie ontvangen. Jullie gaan ons zeker nog een keer zien.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
ondanks de drukte vlotte bediening en erg lekker gegeten.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Uitstekende keuken; prima service, vlotte en leuke bediening
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het is een gezellig restaurant met een goede sfeer en hele aardige bediening. We komen er zeker weer terug.
nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk op het terras gezeten, vlotte bediening en heerlijke gerechten! Voor herhaling vatbaar!
Jessica J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Fijne ambiance, mooie plek, lekker, mooi verzorgd eten
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Leuke avond gehad en lekker gegeten. Jammer dat wij lang moesten wachten op hoofdgerecht.
Fijn was toen het begon te regen we binnen konden zitten.
dirkjan D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een gezellig familie diner met daarbij een heerlijke maaltijd.
anselie K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prettige bediening. Goede keuken en een prachtig uitzicht. Voor Hollandse begrippen is de Prijs/kwaliteit goed.
M. T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
U heeft een heel leuk en gezellig restaurant met een mooie ligging.
Wat u vergeet dat we komen dineren en wat op ons bord willen hebben. ( dat ontbreekt er aan. )
Tevens had mijn gast die vis nam, die waarschijnlijk uit diepvries kwam , de smaak was dan ook onder de maat.
Hopelijk kan u met deze opmerking uw restaurant verbeteren.
Met vriendelijke groet,
M.Timmer
Beste meneer, mevrouw Timmer,

Hartelijk dank voor uw feedback richting ons restaurant.

Om ons te helpen uw feedback beter te begrijpen wil ik u vragen wat u precies bedoelt met "wat u vergeet dat we komen dineren en wat op ons bord willen hebben (dat ontbreekt eraan)". Zou u dit toe kunnen lichten?

Ik betreur het dat de smaak van de vis niet naar wens was. De vis was niet diepvries, want onze vis wordt dagelijks geleverd door vishandel Tel uit IJmuiden.

Ik verneem graag uw reactie.

M.v.g.

Ricardo Lubbes
Restaurant Havenrijk
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
heerlijk gegeten alles wat je vraagt wordt uitgevoerd en super vriendelijke bediening.
Frits P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zeer gezellig restaurant waar je echt heerlijk kunt eten met super aardig personeel en voor een redelijke prijs
Lot L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met hoge verwachting naar prachtige locatie. Kaart beloofd veel lekkers. Voorgerechten vallen erg tegen, karig opgemaakte bordjes. Smaak is prima, niet uitmuntend en het ziet er gewoon niet uitnodigend uit. carpacio, 5stukjes kip op een bordje, platgestampte tartaar. Hoofdgerecht hamburger is veel te sterk gekruid, lijkt nergens op in dit tijdperk waarin iedereen voor de lekkerste hamburger gaat. Hoofdgerecht vis is weinig, veel te veel saus waardoor halverwege het gerecht pas opvalt dat de vis 'te' gronderig smaakt. Komt volgens de kok omdat de vis jn de modder leeft. Oja! Ik heb betere zalmforel gegeten. De garnering op het bord is een soort taaie, lauwe versie van aardappelgratin. Niet te eten. Bijgerechten patat,mayo en rabarber gaan op, is het lekkerste van alles. Gratis koffie omdat de vis niet lekker was?! Gratis koffie voor een gerecht van 22€?! Niet goed geregeld. Dessert hebben we maar overgeslagen.
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben hier met een groep gegeten. Daar is de keuken en de overigens vriendelijke bediening niet erg goed op ingesteld. De gerechten werden rommelig uitgeserveerd. Uiensoep werd aangekondigd als tomatensoep en hangop werd verward met pannacotta. Het voorgerecht, een steak tartaar beviel nog het meest. Mijn hoofdgerecht, zeebaars, had te lang op het vuur gestaan en dat gold ook voor de varkenshaas saté van mijn buurvrouw. Als dessert koos ik de dame blanche met warme chocoladesaus, maar helaas, de saus was koud. Het is er rumoerig en de tafels staan dicht op elkaar.
Carola D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben heerlijk op het terras gegeten. Snelle service, lekker wijn en de Surf en Turf is zeker een aanrader. De garnalen waren heerlijk! Voor herhaling vatbaar!
Lars O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vandaag viel het erg tegen. Ze waren onze tafel vergeten en het eten was gewoon niet goed. De hete knoflook gambas waren zoet en droog. De mosselen veel te lang gekookt en de tournedos(26€) saai. Het was geen gezellige avond. Zonde van de tijd en het geld.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen en mooie sfeer