Havenrestaurant De Lunch

Haven 96 1132 EV Volendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Havenrestaurant De Lunch

Jipjanneke .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
De kibbeling was prima, verse kabeljauw. De friet was normaal / goed. We hebben geen vlees gegeten.
Bediening is heel toegankelijk, maar kan nog beter, we mochten een drankje uit het kindermenu niet ruilen voor een ander drankje. "Dat kan niet", zei de juffrouw. En "dat heeft nog nooit iemand gevraagd." Dus het is geen onwil denk ik.
De inrichting is heel leuk, wanden vol schilderijen, kitch en olieverf, vissers en zo. En oude filmpjes van Volendam. Tip: als je je wilt onderscheiden van andere fish & chips tenten, ga dan zelf aardappels snijden voor de friet, dat lijkt me helemaal top!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Lekkere kibbeling met patat en hele snelle bediening. Leuke oude filmpjes van Volendam op displays boven tafel. Wel een beetje ongezellig, eten en TV kijken.
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
even lekker gelunched in dit knusse restaurantje , de service was snel en zeer vriendelijk het decor is gezellig huiselijk al vind ik de stoelen niet fijn zitten voor als je langer zit maar voor de lunch was het ok het eten de kibbeling was supervers gebakken goed van smaak zelfs de rauwkost was lekker vers. al met al goed gegeten.