Havenpaleis

Voordelig
Erg rustig
Ritabiegel .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteravond met mijn neef uit Zwitserland en zijn vriendin heerlijk vis gegeten in deze sfeervolle zaak! We hebben genoten van de inktvis-de gebakken garnalen- en de gebakken mossel schotel! Op ons verzoek ipv frites dubbele portie salade bij de vis! Simonis is mij bekend : het Havenpaleis doet niet onder integendeel het eten net zo goed, zelfs misschien nog wel smakelijker en het de omgeving is veel rustiger, de bediening veeel persoonlijker! Kom zeker snel terug en ook in Zwitserland wordt dit adres 'doorgegeven' aan een ieder die richting Scheveningen gaat!
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Een veel betere plek om een visje te eten dan bij Simonis. Alles werd vers bereid. Wij hadden mosselen en kibbeling. Anders dan bij Simonis smaakte de kibbeling niet naar frituurvet. Het eten smaakte prima. De zaak ziet er erg schoon en verzorgd uit. Bediening was meer dan top! Naar mijn mening zijn het echte toppers in de bediening: super! Als ik weer in Kijkduin ben zal ik zeker weer terug komen.
Nour Y.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Net uit de zee gekomen na een echte ouderwetse traditionele nieuwjaarsduik. De maagjes rommelde. Bij het Havenpaleis aangekomen stond er verse vis op ons te wachten. Met de hele familie een leuk dagje uit werd perfect afgerond door deze vis specialisten. Zelf had ik het zalm menu met wat extra kibbeling besteld, de vis werd prachtig tentoon gesteld met een heerlijke saus er overheen. De bediening was vriendelijk en huiselijk doch professioneel. Normaal gesproken moet men beneden bestellen maar de jongedame nam toch de tijd om onze bestelling boven op te nemen, toch weer wat extra puntjes verdient. We hebben het restaurant na wat koffie en thee erg voldaan verlaten. Dit is dan ook een ware aanrader en waard om terug te komen. Het havenpaleis, goed bezig! He-le-maal niks mis mee, een waar toppertje!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Goede plek voor om kibbeling of andere vis te eten. Plus is het uitzicht over de haven. Personeel is vriendelijk en kwaliteit van de vis en friet is in orde. Niet voor een romantisch diner maar wel om even zittend te eten. Inmiddels onze vaste stek in scheveningen hiervoor.
A D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Vandaag weer geweest met me zoontje en weer heerlijk gegeten.
Zalm met dillesaus en kibbelingen.
Personeel is altijd vriendelijk en mijn zoontje vind de speelhoek heel erg leuk. Voor ons een wekelijks uitje.
Gege403 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
nu 4 keer geweest en echt helemaal naar wens.
vis wordt traditioneel gebakken en patat waar wij hollanders zo van houden is tot nu toe erg goed.
Goed voor een snelle hap met een wijntje en in ander half uur klaar.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Mooi restaurant en vriendelijk personeel. Het eten viel tegen. Slappe patat met een lekkerbekje dat wel iets langer in de frituurpan had gemogen. Er zat weinig smaak aan. Er was geen klant te bekennen in de zaak. Maar ga het zeker nog een keer proberen.
Y F.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Met zijn tweeën geweest. Heerlijk erwtensoep met spek gegeten en mijn eega tonijn met salade.
Vriendelijke bediening en een strakke uitgelijnde restaurant.
Top.