Haven Indah

Erg voordelig
Erg kort
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijke saté en mihoen, maar de rest is ook extreem goed.
Alles ziet er lekker uit. Een hele strakke hut. Dat zie je nergens.
Het is eigenlijk te lekker :)
Henk Thea V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gisteren dagschotel gehaald het vlees was erg droog en taai jammer voor zoon zaak dit kan gewoon niet

het kan veel beter de ervaring is in huis.
ArRe .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Al jaren een constante kwaliteit! Wij wonen dik 25 jaar nu in Maassluis en Haven Indah en wij hebben een innige relatie. Wat laten we vaak een heerlijke nasi koening bezorgen! met extra s.g. tempe, bijvoorbeeld. Met ook een saté babi daarbij. Gewoon heel erg goed. Natuurlijk wel in de hete variant, hè, want daarbij dan de blado, echt geweldig. In zeker 20 jaar nauwelijks iets verkeerd gegaan met al die bestellingen. Ja, ooit 1 keer een atjar vergeten of een zakje kroepoek. Op een vrijdag was ik zo verbaasd toen de bestelling kwam: waar is mijn blado! Maar ik had per ongeluk de milde variant besteld. Enfin, gewoon goed, constant goed! anders doen we dat toch niet meer? Het decor is iets minder, want geen echt restaurant, meer een 'warung' en dat heeft dan ook weer iets aparts. Vroeger met de kids veel rijsttafel besteld, maar nu meestal de nasi koening en af en toe een zelf samengestelde schotel (er is ook lontong, s.g. terong en pepesan!). Ik heb even een tissue nodig, want ik ga kwijlen: zo lekker. Ik kan wel blijven schrijven, mjammie!
Dre M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Heerlijke gerechten, echt top ! Pittige nasi Rames is echt super. Goede en snelle bezorging. Locatie zelf is ok.
Verzorgen goede catering.
Dylan V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Besteld bij Haven Indah en binnen een kwartier in huis! Het eten was boven verwachting, je kunt zelf variëren en de grootte van je portie aanpassen. Topservice!
RayHolland .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Al sinds jaar en dag haal ik een rijsttafel bij Haven Indah. Ik bestel er geen kant en klare maaltijden maar stel die zelf samen. In een vitrine zie je een ruime keuze aan allerlei Indonesische gerechten die je dan in naar keuze een klein, middel, of groot bakje warm of koud kunt meenemen. Goedkoop is het niet als je op deze manier een rijsttafel samenstelt. Lekker is het wel. Ook heb ik Haven Indah al enkele malen voor een groter gezelschap laten cateren. De smaak is authentiek de Indische keuken. Wel valt me de laatste jaren op dat de kwaliteit niet constant is en neigt achteruit te gaan. De saté babi, bereid van doorregen vlees, en juist daarom smakelijk, vergeleken bij mager vlees, is een aantal malen al oneetbaar vet geweest. Ik trof er grote hompen taai vet in aan. Dat is nu ook weer niet de bedoeling. Ook is de prijs aan de stijve kant. Waar de prijs/kwaliteit vroeger met gemak een 8 was, zou ik die nu een magere 7 geven. Helaas kan je de prijs / kwaliteit niet apart beoordelen op Iens, maar wel de smaak, en daar gaat het om. Haven Indah is voornamelijk een afhaalrestaurant met enkele tafeltjes.
SophiaJan .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Ben al jaren (8) een zeer happy mens, door Haven Indah uit Maassluis. Het levert al die jaren een constante kwaliteit, het eten is altijd heerlijk, smakelijk, voldoende. Dus in een woord goed. Waar vind je deze kwaliteit nog? Nergens dus, alleen bij Haven Indah.
Als je het bestelt, telefonisch of via het internet, ze staan altijd op tijd voor je neus met heerlijk warm en voldoende eten. En je krijgt altijd wat je besteld hebt.
Haven Indah staat voor mij voor HEERLIJK ETEN en klantvriendelijk personeel.
Erna T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Slecht, slechter en slechtst.
Al langer klant, in het begin was het goed en smaakte het prima. Naarmate we meerdere keren eten hebben laten bezorgen, wordt het steeds minder, zowel de qualiteit als de hoeveelheid. Laatste keer was de sate koud, de bami was 1 grote klont. Er wordt altijd een grote bestelling gedaan, dus ze reden niet voor een paar euro met eten naar ons toe. Al meerdere keren verteld dat ze achteruit gingen, maar er veranderde niets.Nu is het klaar, hier spenderen we geen euro meer.
Jagertje .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Inderdaad zit Haven Indah al jaren in Maassluis. Het is niet echt een restaurant maar meer afhaal. Wij halen hier meerdere malen per maand een maaltijd en wij zijn goed te spreken over het eten.
Nasi rames voor 9 euro incl 1 stokje sate, bakje komkommer en zakje kroepoek. Maandag gesloten. Lekker alternatief als je geen zin hebt om te koken ;)