Havana

5,1
Kan beter
HennyDijk .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wat is er in godsnaam met deze tent gebeurd? Vorig jaar was het zoveel beter dan nu, of gewoon op een verkeerde a vond gekomen maar als ik alles hieronder lees geen incident.
Personeel ziet je niet, komt niet naar je toe en als je met gods gratie eindelijk je drankje wel hebt moet je het maar niet al te snel opdrinken want ze komen zeker niet vragen of je er nog 1 wilt. Wil je ook niet, want het is nog warm ook met als excuus dat het net is bijgevuld... Iemand ooit van First In First Out gehoord?
Was vroeger nog niet eens binnen of ik had m'n koude drankje al in m'n handen, en met mij vele andere gasten.

Dit kan niet alleen veel beter, dat zal het ook zeker moeten.
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ben hier zaterdag 20 mei wezen eten samen met mijn vriend. We hebben voor de tapas gekozen. De serveerster had de tapas duidelijk uitgelegt en we werden vlot geholpen. De tapas kwamen redelijk snel uit de keuken. We hadden echt heerlijk gegeten en de bediening was ook de hele tijd vriendelijk en sociaal. Echt een toptent! Ik zou dit zeker aanraden!
Cheyenne R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Dramatisch, asociaal, respectloos, niet representatief en een chaos. Leek net een kinderfeestje. Jolig personeel, buiten via een box keiharde muziek aan het luisteren. Binnen dansen, schreeuwen, shotjes nemen etc. Verschrikkelijk.
H S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wij zijn eerst wat gaan drinken op het terras. Het duurde enige tijd voordat er iemand kwam. Vervolgens bracht de dame een rosé in een smerig glas en het wit bier wat ik bestelde bleek een Leffe Blond te zijn. Wij hadden ruim van te voren een 6 persoons ronde tafel besteld. Bij binnenkomst bleek deze net weg gegeven te zijn aan een ander gezelschap. Omdat wij expliciet om deze tafel hadden gevraagd, vroegen wij aan de dame om het gezelschap een andere tafel aan te bieden. Zij was geenszins van plan dit te doen en wij konden plaatsnemen aan een lange tafel. Nadat wij uiteindelijk toch maar voor de rechte tafel hadden gekozen bleef de dame de discussie opvoeren en betrok ook andere klanten hierbij. Dit was voor mij de druppel en zijn we naar een andere gelegenheid gegaan. Havana is een tijdje een aardig restaurant geweest waar je voor niet al teveel geld prima kon vertoeven. Waar het mis gaat is bij de bediening en de gastvrijheid. De dame in kwestie mist de eigenschappen Om zich in te leven in de klant en gaat uit van haar eigen gelijk. Het respect wat ik voor haar wilde opbrengen heeft zij niet voor mij, als klant kunnen opbrengen en heeft er toe geleid dat ik hier nooit meer zal komen. Overigens heb ik het idee dat dit haar ook totaal niets doet. Havana nooit meer!!!
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Jammer hoor. Had een leuk avondje onbeperkt Tapas eten moeten worden maar helaas. We werden bij aankomst niet begeleid naar onze tafel maar de serveerster wees in de verte het tafeltje aan. Daarna ruim 25 minuten moeten wachten op iemand die kwam vragen of we wellicht een drankje wilden bestellen. Toen weer 15 minuten wachten voordat iemand onze bestelling kwam opnemen en daarna weer 20 minuten voordat het eerste gerechtje op tafel stond. Als je niet zelf de aandacht van de serveerster vroeg dan werd je lang aan je lot over gelaten. Het was duidelijk dat er veel te weinig keukenpersoneel aanwezig was en ook de bediening was karig vertegenwoordigd.
Het eten was redelijk van kwaliteit maar een van de lamsgerechten was grofweg vies. Leek wel bedorven vlees.
Gaan wij niet meer naar toe.
C M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wat een teleurstelling. ... Een blamage!
Wat een gezellig avondje tapas eten bij Havana had moeten worden werd een avondje bij de Boekenkast. Waar we overigens wel prima bediend werden. Iets voor 19:00u waren we met z'n vieren binnen bij Havana. 19:15u kwam er nadat we een seintje hadden gegeven iemand van de bediening naar ons toe. We bestelde onze drankjes welke 10 minuten later werden gebracht. We gaven meteen aan dat we graag tapas wilden komen eten, en of we konden bestellen. De vriendelijke jongen die nog erg weinig ervaring had gaf aan dat hij dat niet mocht doen maar dat we even moesten wachten op de blonde dame met de staart. Nadat we die gewenkt hadden kwam ze met een onvriendelijk gezicht naar onze tafel. Pakte haar blocknote en vroeg of we een keuze hadden gemaakt. ??? Wij gaven vervolgens aan dat we tapas wilde eten, maar nog geen kaart hadden gekregen. 'oh nou dan neem ik de kaart weer mee (er lag namelijk een a la carte menu kaart op tafel), en ze liep weg. Om vervolgens niet meer terug te komen. We hebben fatsoenshalve nog een poosje gewacht of er nog iemand kwam om ons te bedienen, maar toen dat niet het geval bleek hebben we om 19:45u onze drankjes afgerekend en zijn weg gegaan. De betreffende blonde dame met staart rekende af, en vroeg of alles naar wens was geweest. (???!!!) Ik keek haar aan, wees naar de rekening van €9,20 en zei dat dat niet het geval was, aangezien we nog geen hap te eten hadden gekregen. Dat de kaart weg was gehaald, maar dat we vervolgens geen tapas kaart meer kregen. Ze sloeg verschrikt haar handen voor haar gezicht en zei dat dit haar fout was en dat het haar speet.
Nou, het spijt mij ook; heb afgerekend en ben naar de buren gegaan.
Heerlijk gegeten bij de Boekenkast!
NOOIT MEER NAAR HAVANA!
Daniel F.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
eenmaal aan tafel krijg je een uitleg over all you can eat. het meisje verteld over
meer prijs voor gerechten dessert niet bij inbegrepen wat je niet op eet moet je wel betalen ......wow een bak informatie waar ik niet op sta te wachten. anyway we namen beide het tapas menu.
op de garnalen na was alles een kleffe, gefrituurde massa. de tonijn was regelrecht uit blik en geserveerd met een blaadje sla. volgens mij waren ze de dressing ook vergeten. de sardien ter grote van een haring rook erg sterk hebben we maar laten staan.
na 3 rondjes van de 4 hebben we het opgegeven. jammer want het kan zo leuk zijn tappas eten.
verder duurt het vrij lang en moet je elke keer weer de attentie van de bediening zien te krijgen.
terwijl het absoluut niet druk was.
we betaalden 65 euro en dat was het echt niet waard.
jammer
Phantagora ..
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Hier gegeten omdat het terras lekker in het zonnetje lag. Maar wat een spijt. Service was erg slecht, niemand kwam langs om ons te bedienen. We gingen zelfs naar binnen om de kaart te halen. Verder kreeg de bediening ruzie, omdat een collega blijkbaar zat te drinken op het terras en niet mee hielp. Verder het eten: veel te duur voor wat je krijgt. Het is erg tegengevallen...
rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ons laatste bezoek! Na jaren goed eten bij de Brasserie en later wat minder bij Havanna hebben we nu een historisch dieptepunt bereikt en zullen we er nooit meer terugkomen. Vandaag was de bediening zo onbeschoft dat we vertrokken zijn voordat ik zelfs een slok thee gedronken had. De serveerster was te beroerd om naar onze tafel te komen en deed er behoorlijk lang over om maar eens te informeren "wat we wilden" terwijl ik nog aan het praten was, liep ze al weg. Ik had gevraagd om zoetjes, die zaten er niet bij. Bij het bestellen van de lunch begon mijn vriend met zijn bestelling voor een uitsmijter, en ineens loopt ze met een diepe zucht weg met de tekst "ik ga wel een notitieboekje halen". Vervolgens levert ze commentaar op mijn lactosevrije omelet bestelling, daar gaat normaal melk of room in en wilde dat verkopen als altijd zonder lactose. Toen ik daar wat van zei, kwam er een lullige opmerking. We hebben toen besloten om weg te gaan en daarna werd ze pas echt onbeschoft. Natuurlijk zal het je gebeuren dat je eens een manager nodig hebt die er dan niet is. Stuur maar een mailtje - die waarschijnlijk zoek raakt voordat iemand het leest - ze wilde niet eens haar naam geven voor dat emailtje. Ze beschuldigde ons ervan onbeschofte klanten te zijn, terwijl we heel normaal, zoals altijd onze bestelling deden. NOOIT MEER!!!
Jeanine P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gezellig een hapje eten dachten we. Hadden niet gereserveerd dus vroegen bij binnenkomst of we met z'n 2 konden eten, rond een uur of 19.30u. Meisje die ons aansprak keek zuchtend op haar horloge en zei tenslotte dat we een plekje konden uitkiezen. Vervolgens kwam ze zwijgend aan onze tafel staan en bleef naar ons staren totdat we door hadden dat we onze drankjes konden bestellen. Vervolgens ons eten besteld. A la carte. Ik had de zachte enchilladas met kip en groentes. Het was wel ok. Niet speciaal of erg lekker. Vond de bediening slecht en heel ongeïnteresseerd overkomen. Kom hier niet snel weer terug.
Agnes Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik had vrijdag al een keek of 4 gebeld. Telefoon werd niet beantwoord. Nu via internet een reservering gemaakt waar ik ook een bevestiging van had op mijn 06. Kom daar zaterdagavond rond 17.30 en ze weten nergens van. Gevraagd of de Patata Brava's op de ouderwetse manier was of die kleine vierkantjes. De ouderwetse manier. Niet dus. Iets groter dan klein. De beef had ik met honing en nog iets van een kruid in saus. Wat ver te zoeken en honing zat er niet in. Ik ben dit van hun niet gewend. Maar voorlopig even voor het laatst geweest terwijl ik hier iedere 2 weken ging eten.
Raul23 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
2 keer eerder gegeten en toen was het eten dik in orde. Dit keer helaas niet, de tapas waren niet vers en soms ook veel te zout. `de bediening was verder ok. Helaas....enige pluspunt was de leuke " authentieke" uitstraling van de tent.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De bediening heeft werkelijk geen idee!!!
Met een 50 euro diner cheque mochten we geen tapas. Waarom niet? "Omdat we er niets aan verdienen",
Dan maar van de kaart.
Snitzel was baggervet, bakje sla kwam uit een zakje. Garnalen waren wel lekker maar heel erg vet.
Service echt belachelijk. Jonge jongen eerst heel veel alcohol schenken om hem vervolgens van het terras af te gooien! Jammer, vroeger was het een toptent, maar deze nieuwe eigenaar en met dit personeel ga je het niet redden.
Tafeltje naast ons was er ook zeker niet over te spreken. Gemiste kans!
eenklant01 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Jammer dat wanneer je een spa rood en cola light besteld, je een sprite en een normale cola krijgt. Waarna je na 3 keer vragen ruim een half uur moet wachten op de juiste drankjes. Ook bijna een uur gewacht op de lunch. Een broodje met kip spicy. Was lekker alleen totaal niet spicy. Is dus niet volgens de menu kaart. Ook jammer als je op zondag avond om kwart voor 10 nog een drankje wilt gaan doen, je gaat zitten en er nog ruim 15 andere gasten in het rastaurant zitten, er gezegd wordt dat de laatste ronde al geweest is en we niks meer mogen bestellen. Terwijl ze eigenlijk tot 12 uur open horen te zijn. In het verleden heel veel leuke en gezellige ervaringen gehad bij havana. Je merkt dat het door vele wisseling van personeel en onrust mindere kwaliteit en service wordt. Steeds meer ruzies en gevechten savonds. Jammer dat dit gebeurd met iets wat zon leuke tent kan zijn.
mirandawoelders .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We hadden gereserveerd via de Iens pagina maar toen we aankwamen bleek onze reservering niet bij Havana bekend te zijn. Ondanks dat kregen we een mooi tafeltje bij het raam.
We kozen voor onbeperkt tapas eten. Dat bleken 5 rondes te zijn waarbij je in elke ronde 2 gerechtjes per persoon mocht kiezen. Wat onbeperkt inhoud is ons dus niet helemaal duidelijk.
Brood was bij de prijs inbegrepen en kon steeds bij besteld worden. De gerechtjes zijn lekker, goed klaargemaakt. Vooral de vleesgerechtjes waren mooi rosé. Bij tapas denk je aan Spaanse smaken. Die hebben wij niet ontdekt. Alles had een Hollandse smaak, niks mis mee maar je verwacht anders.
De inrichting van de zaak is aardig,hier en daar kan het wel een opknapbeurt gebruiken.
De bediening is oké. Al met al lekker gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is in orde.
maggiearens .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Ik kreeg zomaar een tomatensoep voorgeschoteld met als uitleg dat de groentensoep op was. En als ik toch groentensoep wil dat het dan uit blik zou zijn. Ik gaf te kennen dat ik dat niet wilde en zou iets anders bestellen van de menukaart. De serveerster zei dat ze toch ging kijken als er nog groentensoep was. Na 10 seconden kreeg ik een kop boullion met 3 kleine stukjes groente erin. Heel slecht dit. Er werd niet eens excuses aan geboden.
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
op een vrijdagavond hier gegeten, onbeperkt tapas, smaakte allemaal goed. Sommige gerechten mogen wel wat meer gekruid worden, bv de zalm en gegrilde kipstukken hier zat echt geen smaak aan, beetje zout / peper doet wonderen. De bediening laat je soms net iets te lang wachten, dit verdiend wel aandacht.. Kortom voor een leuke gezellige cocktail avond met tapas zit je hier wel goed, sommige gerechten mogen echt wat meer aandacht krijgen. Tapas hoort goed gekruid te zijn en smakelijk.
Jeannine V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
ONBEPERKT TAPAS eten voor 18.5euro!
Prachtige formule en prachtig verzorgd en heel lekker geserveerd door heel vriendelijke en attentvolle diensters !
Groetjes van het Belgische koppel !
Willemjan58 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Op donderdagavond met 14 man afdelingsetentje gehad bij Havana. Gekozen omdat we er met zijn tweeen al vaker lekker en gezellig hebben gegeten. Met 14 personen was geen probleem. Heerlijke spareribs en andere gerechten, alles nagenoeg gelijktijdig op tafel. Vriendelijke en prima bediening. Eerdere negatieve recensies zijn onherkenbaar! En alles tegen een redelijke prijs. Wij komen terug!
Ronaldi .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Eerste pinksterdag gegeten bij Havana de helft van de familie tapas en d'r andere helft een hoofdgerecht .ik kan niet anders zeggen dat het heerlijk was en de bediening super vriendelijk !de recensies die ik hiervoor gelezen heb komen niet met onze avond overeen .voor ons is het wel voor herhaling vatbaar !