Havana

Kan beter
Kan beter
rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ons laatste bezoek! Na jaren goed eten bij de Brasserie en later wat minder bij Havanna hebben we nu een historisch dieptepunt bereikt en zullen we er nooit meer terugkomen. Vandaag was de bediening zo onbeschoft dat we vertrokken zijn voordat ik zelfs een slok thee gedronken had. De serveerster was te beroerd om naar onze tafel te komen en deed er behoorlijk lang over om maar eens te informeren "wat we wilden" terwijl ik nog aan het praten was, liep ze al weg. Ik had gevraagd om zoetjes, die zaten er niet bij. Bij het bestellen van de lunch begon mijn vriend met zijn bestelling voor een uitsmijter, en ineens loopt ze met een diepe zucht weg met de tekst "ik ga wel een notitieboekje halen". Vervolgens levert ze commentaar op mijn lactosevrije omelet bestelling, daar gaat normaal melk of room in en wilde dat verkopen als altijd zonder lactose. Toen ik daar wat van zei, kwam er een lullige opmerking. We hebben toen besloten om weg te gaan en daarna werd ze pas echt onbeschoft. Natuurlijk zal het je gebeuren dat je eens een manager nodig hebt die er dan niet is. Stuur maar een mailtje - die waarschijnlijk zoek raakt voordat iemand het leest - ze wilde niet eens haar naam geven voor dat emailtje. Ze beschuldigde ons ervan onbeschofte klanten te zijn, terwijl we heel normaal, zoals altijd onze bestelling deden. NOOIT MEER!!!
Jeanine P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gezellig een hapje eten dachten we. Hadden niet gereserveerd dus vroegen bij binnenkomst of we met z'n 2 konden eten, rond een uur of 19.30u. Meisje die ons aansprak keek zuchtend op haar horloge en zei tenslotte dat we een plekje konden uitkiezen. Vervolgens kwam ze zwijgend aan onze tafel staan en bleef naar ons staren totdat we door hadden dat we onze drankjes konden bestellen. Vervolgens ons eten besteld. A la carte. Ik had de zachte enchilladas met kip en groentes. Het was wel ok. Niet speciaal of erg lekker. Vond de bediening slecht en heel ongeïnteresseerd overkomen. Kom hier niet snel weer terug.
Agnes Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik had vrijdag al een keek of 4 gebeld. Telefoon werd niet beantwoord. Nu via internet een reservering gemaakt waar ik ook een bevestiging van had op mijn 06. Kom daar zaterdagavond rond 17.30 en ze weten nergens van. Gevraagd of de Patata Brava's op de ouderwetse manier was of die kleine vierkantjes. De ouderwetse manier. Niet dus. Iets groter dan klein. De beef had ik met honing en nog iets van een kruid in saus. Wat ver te zoeken en honing zat er niet in. Ik ben dit van hun niet gewend. Maar voorlopig even voor het laatst geweest terwijl ik hier iedere 2 weken ging eten.
Raul23 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
2 keer eerder gegeten en toen was het eten dik in orde. Dit keer helaas niet, de tapas waren niet vers en soms ook veel te zout. `de bediening was verder ok. Helaas....enige pluspunt was de leuke " authentieke" uitstraling van de tent.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De bediening heeft werkelijk geen idee!!!
Met een 50 euro diner cheque mochten we geen tapas. Waarom niet? "Omdat we er niets aan verdienen",
Dan maar van de kaart.
Snitzel was baggervet, bakje sla kwam uit een zakje. Garnalen waren wel lekker maar heel erg vet.
Service echt belachelijk. Jonge jongen eerst heel veel alcohol schenken om hem vervolgens van het terras af te gooien! Jammer, vroeger was het een toptent, maar deze nieuwe eigenaar en met dit personeel ga je het niet redden.
Tafeltje naast ons was er ook zeker niet over te spreken. Gemiste kans!
eenklant01 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Jammer dat wanneer je een spa rood en cola light besteld, je een sprite en een normale cola krijgt. Waarna je na 3 keer vragen ruim een half uur moet wachten op de juiste drankjes. Ook bijna een uur gewacht op de lunch. Een broodje met kip spicy. Was lekker alleen totaal niet spicy. Is dus niet volgens de menu kaart. Ook jammer als je op zondag avond om kwart voor 10 nog een drankje wilt gaan doen, je gaat zitten en er nog ruim 15 andere gasten in het rastaurant zitten, er gezegd wordt dat de laatste ronde al geweest is en we niks meer mogen bestellen. Terwijl ze eigenlijk tot 12 uur open horen te zijn. In het verleden heel veel leuke en gezellige ervaringen gehad bij havana. Je merkt dat het door vele wisseling van personeel en onrust mindere kwaliteit en service wordt. Steeds meer ruzies en gevechten savonds. Jammer dat dit gebeurd met iets wat zon leuke tent kan zijn.
mirandawoelders .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We hadden gereserveerd via de Iens pagina maar toen we aankwamen bleek onze reservering niet bij Havana bekend te zijn. Ondanks dat kregen we een mooi tafeltje bij het raam.
We kozen voor onbeperkt tapas eten. Dat bleken 5 rondes te zijn waarbij je in elke ronde 2 gerechtjes per persoon mocht kiezen. Wat onbeperkt inhoud is ons dus niet helemaal duidelijk.
Brood was bij de prijs inbegrepen en kon steeds bij besteld worden. De gerechtjes zijn lekker, goed klaargemaakt. Vooral de vleesgerechtjes waren mooi rosé. Bij tapas denk je aan Spaanse smaken. Die hebben wij niet ontdekt. Alles had een Hollandse smaak, niks mis mee maar je verwacht anders.
De inrichting van de zaak is aardig,hier en daar kan het wel een opknapbeurt gebruiken.
De bediening is oké. Al met al lekker gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is in orde.
maggiearens .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Ik kreeg zomaar een tomatensoep voorgeschoteld met als uitleg dat de groentensoep op was. En als ik toch groentensoep wil dat het dan uit blik zou zijn. Ik gaf te kennen dat ik dat niet wilde en zou iets anders bestellen van de menukaart. De serveerster zei dat ze toch ging kijken als er nog groentensoep was. Na 10 seconden kreeg ik een kop boullion met 3 kleine stukjes groente erin. Heel slecht dit. Er werd niet eens excuses aan geboden.
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
op een vrijdagavond hier gegeten, onbeperkt tapas, smaakte allemaal goed. Sommige gerechten mogen wel wat meer gekruid worden, bv de zalm en gegrilde kipstukken hier zat echt geen smaak aan, beetje zout / peper doet wonderen. De bediening laat je soms net iets te lang wachten, dit verdiend wel aandacht.. Kortom voor een leuke gezellige cocktail avond met tapas zit je hier wel goed, sommige gerechten mogen echt wat meer aandacht krijgen. Tapas hoort goed gekruid te zijn en smakelijk.
Jeannine V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
ONBEPERKT TAPAS eten voor 18.5euro!
Prachtige formule en prachtig verzorgd en heel lekker geserveerd door heel vriendelijke en attentvolle diensters !
Groetjes van het Belgische koppel !
Willemjan58 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Op donderdagavond met 14 man afdelingsetentje gehad bij Havana. Gekozen omdat we er met zijn tweeen al vaker lekker en gezellig hebben gegeten. Met 14 personen was geen probleem. Heerlijke spareribs en andere gerechten, alles nagenoeg gelijktijdig op tafel. Vriendelijke en prima bediening. Eerdere negatieve recensies zijn onherkenbaar! En alles tegen een redelijke prijs. Wij komen terug!
Ronaldi .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Eerste pinksterdag gegeten bij Havana de helft van de familie tapas en d'r andere helft een hoofdgerecht .ik kan niet anders zeggen dat het heerlijk was en de bediening super vriendelijk !de recensies die ik hiervoor gelezen heb komen niet met onze avond overeen .voor ons is het wel voor herhaling vatbaar !
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Al vaker bij Havana gegeten. Vandaag geluncht. Ik bestelde een geitenkaassalade. Deze staat niet meer op de kaart maar dat was geen probleem. Ik kreeg een bord vol oude sla, met veel harde stronkjes. Op stukje toast een klein stukje geitenkaas. Ik heb de sla gelaten voor wat het was. Bagger!! Wellicht tijd voor andere kok? Ik kom niet meer bij Havana.
Hanne B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gisteren onbeperkt tapas gegeten bij Havana. Voor ons is Havana niet voor herhaling vatbaar. De keuze van de tapas was groot maar de smaak daarvan niet bijzonder. Pastei met gehakt, waar het gehakt koud in was. Kip en varkenshaas die wat taai en lauw was. Gegrilde groente stelde ook niet heel veel voor. De zalm waar nog bruine randjes aan zaten en wat er niet smakelijk uit zag. Totaal plaatje niet echt 23,50 euro waardig. Bediening die je zelf moet vragen of je nog een drankje kan bestellen. En we kregen tapas die voor een andere tafel bedoeld waren. Jammer want de site van Havana zag er veel belovend uit.
Fadila A.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Eten is oud. Was van gisteren. De gegrilde kip is niet gekruid. Was zeer vies. Gewoon in de frituurpan gegooid. Mijn lunchpartners heeft n clubsandwich gekregen. Ook oude ingrediënten in hun clubsandwich. Totaal geen aanrader
Blondje101 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Ik heb vanmiddag heerlijk op het terras gezeten in het zonnetje. Ik werd vlot en vriendelijk geholpen. Heb nog een heerlijk broodje vd week gegeten, was ook super lekker. Leuke muziek en gezellige sfeer. Zou er zeker vaker komen!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Zeer slechte bediening binnen,ze hadden alleen oog voor het terras.drinken, eten alles duurde te lang.eten ook nog verkeerd geserveerd,niet wat ik besteld had.medewerkster erop aangesproken,reageerde niet beleefd,gaf haar baas de schuld.duidelijk gemaakt dat ik net zo goed betaal als de gasten buiten.raad havana niet meer aan bij anderen. Chagrijnig ongeïnteresseerd personeel dat zelfs werkgerelateerde dingen roepend Door de zaak heen oplost.erg jammer.
Angel V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Kom net van tafel bij havana . Ik heb onbeperkt gamba s gegeten. 2x besteld. Je krijgt bordjes met wel 20 grote garnalen . Ze dropen van het vet maar ze waren heerlijk en goed op temperatuur. De tweede portie gelukkig minder vet omdat ik er om gevraagd had. Mijn partner had spare ribs. De eerste portie een hele grote, met de verkeerde saus en helaas niet mals. Stug. De tweede portie weer een grote en nu wel met de juiste saus en malser dan de eerste. De rest die volgde ook maar nog steeds niet zoals een sappige spare rib moet zijn. De ambiance is super gezellig en ze draaien er goede spaanstalige muziek. Het personeel, de meisjes zijn erg vriendelijk ondanks dat ze het druk hebben komen ze elke keer even langs om te vragen of het smaakt en of je nog wat nodig hebt.
mirana .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Zondagavond hier wezen eten, was heerlijk weer dus op terras gezeten , werden snel geholpen en de drankjes stonden vrij snel op tafel. Erg leuke bedieningmedewerkers , ondanks het volle terras werden wij erg goed geholpen. Na 1,5 uur naar binnen gegaan en onbeperkt tapas gegeten. Eten was goed op smaak ! Zeer gevarieerd! Wij komen snel weer terug.
Vlotte bediening , lekker eten en een heel leuk sfeertje
HennyDijk .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Gister avond even snel bij Havana nog wat gaan eten, niet de eerste keer dus we wisten wat we konden verwachten. Kwamen wat laat binnen maar al bij al geen enkel probleem. Gerechten werden wel luxer opgemaakt dan tijdens het laatste bezoek maar het is alleen maar leuk om te zien dat Havana zich blijft verbeteren. De barman een klein beetje getest met de cocktailkaart, maar zowel de Sex on the beach, Classic Mojito en de Long Island Ice Tea stonden in no time op tafel... En ze waren lekker ook, nog bedankt Ricardo.