Havana

Markt 6 1741 BS Schagen Nederland Kaart

Over restaurant Havana

Een avond in Cuba

Maak kennis met de lekkerste kleine hapjes uit verschillende internationale keukens. Vers bereide Hapas is waar dit restaurant om bekend staat in de regio. Naast Hapas serveren ze diverse Mexicaanse gerechten en voortreffelijke vlees- en visgerechten van de houtskoolgrill. Alsof dat allemaal niet genoeg is heeft Havana ook nog is de mooiste binnentuin van Schagen. Dineren tussen de rustieke bomen in een oase van rust, het is net alsof je een avond in Cuba bent.

Meer informatie over restaurant Havana

Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
vanwege mijn partner zijn verjaardag zij wij er geweest om te eten, de sfeer is prima, vriendelijk bediening, eten is goed, als je van kleine porties houdt, maar daarentegen kan je er van alles bijbestellen, de prijzen zijn daardoor ook niet zo groot, de menukaart is als j er nog nooit geweest bent in het begin onoverzichtelijk, maarals je je er in verdiept wel oké.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het eten was erg lekker alleen bij het hoofdgerecht geen salade gekregen wel patat de rest was erg lekker bediening vlot en vriendelijk.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben echt super lekker gegeten, de sfeer is onwijs gezellig, goede bediening ze zijn er erg behulpzaam. Kortom we hebben een onwijs leuke avond gehad!! Zeker voor herhaling vatbaar. Volgend jaar weer hard sparen bij de AH voor restaurantbonnen, dan gaan we weer heen!!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
begon lekker rustig, maar liep daarna toch goed vol. Erg lekkere gerechten, net iets anders dan de standaard tapas. Op leuke houten plank geserveerd. Vriendelijke en snelle bediening. Alleen kip spiesje te zwart maar werd meteen vervangen. Lekkere wijn
Tulpenbol .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik vond dat je niet veel smaak verschil tussen de produkten.
Alles smaakte een beetje het zelfde.
Wel goede en vriendelijke bediening het was rustig en ik vroeg me later wel af waarom we niet een rustiger plekje hadden gekregen zaten nu tegenover de open keuken.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vriendelijke bediening, lekker wijntje met glaasjes water. Het eten was redelijk. Allemaal kleine tapasjes wat leuk is. Een sateetje was aangebrand en daarom niet opgegeten. Wel iets van gezegd, maar niets mee gedaan.
Christy M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Je krijgt altijd goede gerechten bij Havana. 3 gangenmenu met vooraf koude gerechten, als hoofd verschillende warme gerechten van biefstukspiesjes tot kippenbouten en vis en als nagerecht verschillende kleine toetjes. De wachttijd kun je zelf zo lang maken als je wilt, je kunt aangeven wanneer je de volgende gang wilt nuttigen. Wij vermaken ons hier altijd een hele avond. Komen regelmatig terug. Puntje van verbetering is de afzuiging. Bij binnenkomst staat het restaurant altijd al blauw.
Dinkie2003 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Lekker gegeten.
Goede ontvangst.
Aardige mensen.
Misschien ff als tip; tussen de gerechten door even een doekje over de tafel hadden we op zich wel prettig gevonden. En een apart bordje en bestek voor de voorgerechten en voor de hoofdgerechtjes was fijn geweest.
Kleinigheidje, maar nét ff dat beetje meer aandacht ;-)
AndreLo .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Vorig jaar met AH actie en daarna bij Havana gegeten en beide keren erg goed. Dit jaar was het stukken minder. Waar vorig jaar luxere en heerlijke tapas werden geserveerd moesten we het nu doen met een stuk minder. Bij de voorgerechten bijvoorbeeld een paar mini harde worstjes (a.h.w. zo in de supermarkt gekocht en bij de warme tapas een sponsige minihambuger en een spietje met wat stukjes kip. Het zalmmoot en de paddestoelen waren wel lekker. Al met al het was geen reclame en we komen voorlopig niet meet terug. Vorige week heerlijk in Groet gegeten (voor 5 euro meer 3 x zo goed!!!)
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wij komen hier vaker; was weer erg gezellig en lekker.
Indie .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
we waren met de ah actie. Voorgerecht was lekker. Het hoofdgerecht was op de kipspies na(die was koud) goed. Het nagerecht was lekker. We vonden het geen 30 euro pp waard voor wat je kreeg.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De plek is prima, aan de markt, goed terras. Meubilair kan iets solider, bij ons en naast ons vielen glazen van de tafels omdat de tafel niet stabiel waren. Er lekte jus op iemands broek van de leien plaat waarop de vleessoorten geserveerd werd. Vlotte bediening, maar weinig reactie op dergelijke voorvallen. Eten (enchillada's) is smakelijk maar niet erg Mexicaans. Voor een mooie zomeravond een redelijk adres.
Annekevandernagel .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, waren er om 18.30 ,de eerste gang kwam om 19.15 en de laatste gang was pas om 21.30! Waarom moesten wij zo lang wachten?
Tlont78 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het duurde allemaal erg lang voor we wat kregen. De serveerster vroeg op een gegeven moment of we het voorgerecht al hadden gehad, dit was niet het geval dit moest nog aan de keuken worden doorgegeven. Nadat het voorgerecht op was duurde het weer erg lang. Het was weer niet doorgegeven aan de keuken!! We waren er om 18.15 en om 21.00 hadden we pas de drie gangen gekregen!!! Het eten was erg minimaal aan hoeveelheid, we gingen met honger van tafel!! beetje jammer en niet voor herhaling vatbaar
Jen_soemers .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Bediening was prima! We hebben niet zonder drinken gezeten en er werd tussendoor gevraagd of alles naar wens was. Eten was verder ook prima, een heerlijk proeverijtje voor de AH actie.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Eigenlijk waren alle gangen heerlijk! We hebben hier al vaker gegeten en het blijft absoluut voor herhaling vatbaar. Maar een absolute topper was de kipsaté.
Cynersan .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Nadat de tent 3X blank van de rook had gestaan, kregen we ons voorgerecht. (We waren met de ah actie)
We kregen vier ieniemienie schaaltjes een met tonijn salade (en vier stukjes toast) een met komkommer met saus, een met hele grove worst en de ander met chorizo. Op zich was het, buiten het feit dat het erg weinig was, ok.

Toen het hoofdgerecht. Vijf schaaltjes, Champignons in kaas en knoflook (zo vet was het bah) twee hamburgers waar zo ontzettend veel vet uit kwam dat we die hebben laten staan, kipsate die enigszins verbrand was ( bij het doorsnijden bleek deze rauw. Na enige discussie, hun argument was dat het kippendij was en dat het zo hoorde (maar het was echt rauw, na vijf min kregen we kalfsfilet dit was lekker.) Ook nog twee minuscule stukjes kalkoen en schaaltje friet.

Na gerecht was ok.

Voor het geld dat je betaald (en de tweede gratis ) krijg je erg weinig.
Ik zou hier zeker niet nog eens heen gaan!
Lexschippers .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Uitstekend eten en vriendelijke en vlotte bediening,
Toch nog wat verbeterpunten: We zijn er nu 2 keer geweest met het AH menu. Een keer met 4 en een keer met 6 personen. Er werd een grote variëteit aan schoteltjes opgediend met net iets te weinig op ieder schoteltje. Dus liever minder schotels en meer per schotel, bv 6 kippenpootjes zodat ieder er 1 kan proeven. Dat geldt ook voor het dessert waar je met de lepel die je in je mond gehad hebt weer terug in het bakje moet scheppen. Niet zo'n probleem als je alleen met je partner bent maar met 6 personen toch minder hygiënisch.
Anders was de beoordeling een dikke 9 geweest.
Bart_nijdam .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij hebben daar lekker gegeten, de bediening is vlot. Maar een min puntje is met de A H actie dat het menu dat je krijgt op de kaart staat voor 27,50 en bij afrekenen 30 euro worden betaald en bij het hoofdgerecht oorspronkelijk 5 gerechtjes is krijg je bij A H actie 4