Havana

Markt 6 1741 BS Schagen Nederland Kaart

Over het restaurant Havana

Een avond in Cuba

Maak kennis met de lekkerste kleine hapjes uit verschillende internationale keukens. Vers bereide Hapas is waar dit restaurant om bekend staat in de regio. Naast Hapas serveren ze diverse Mexicaanse gerechten en voortreffelijke vlees- en visgerechten van de houtskoolgrill. Alsof dat allemaal niet genoeg is heeft Havana ook nog is de mooiste binnentuin van Schagen. Dineren tussen de rustieke bomen in een oase van rust, het is net alsof je een avond in Cuba bent.

Meer informatie over restaurant Havana

Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
1. duidelijk te merken dat de smaken steeds fijner worden.
2. het kiezen van gerechten geeft veel problemen door de kleine druk van de kaart en te zwakke verlichting
3. op het heren toilet ontbreekt een mogelijkheid voor de handen te drogen.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Super goed eten en bediening top om hier heen te gaan eten en drinken heerlijk restaurant vrolijke mensen en betaalbaar
Krielen-Bense E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een heerlijke proeverij van allerlei kleine gerechtjes in zowel voor- hoofd- en nagerecht. Afwisselend en heel smakelijk. We hebben heel lekker gegeten en zullen zeker weer eens terugkomen!
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het AH menu was goed. Goede uitleg over de mogelijkheden. Prettige bediening en goede sfeer. De gangen werden in overleg geserveerd, we konden zelf het tempo bepalen.
Weer voor herhaling vatbaar.
Doris K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Havana is een leuk en gezellig restaurant met heel vriendelijke bediening en lekker eten! Wij zijn voor de eerste keer geweest en het is zeker niet de laatste keer geweest!
bosman.h .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Bij Havanna hapas eten met de AH actie,een goede ontvangst en een aardige bediening, waarbij het voorgerecht bestond uit een paar plakjes rauwe ham en tapenade meteen paar geroosterde broodjes. Het hoofdgerecht bestaat uit 5 garnalen ,2 mini kroketjes en 2stokjes saté met patat en salade om vol van te raken met een minipotje mayonaise, het nagerecht mini schaaltjes met van alles wat. Geen reden om nogmaals heen te gaan. AH actie was dit jaar een stuk minder als vorig jaar
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
het personeel was niet erg enthousiast, misschien omdat ze op 5 december moesten werken ?
Drankjes pittig aan de prijs
wel lekkere hapjes en heerlijk nagerechten
marina V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
vanwege mijn partner zijn verjaardag zij wij er geweest om te eten, de sfeer is prima, vriendelijk bediening, eten is goed, als je van kleine porties houdt, maar daarentegen kan je er van alles bijbestellen, de prijzen zijn daardoor ook niet zo groot, de menukaart is als j er nog nooit geweest bent in het begin onoverzichtelijk, maarals je je er in verdiept wel oké.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het eten was erg lekker alleen bij het hoofdgerecht geen salade gekregen wel patat de rest was erg lekker bediening vlot en vriendelijk.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben echt super lekker gegeten, de sfeer is onwijs gezellig, goede bediening ze zijn er erg behulpzaam. Kortom we hebben een onwijs leuke avond gehad!! Zeker voor herhaling vatbaar. Volgend jaar weer hard sparen bij de AH voor restaurantbonnen, dan gaan we weer heen!!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
begon lekker rustig, maar liep daarna toch goed vol. Erg lekkere gerechten, net iets anders dan de standaard tapas. Op leuke houten plank geserveerd. Vriendelijke en snelle bediening. Alleen kip spiesje te zwart maar werd meteen vervangen. Lekkere wijn
tulpenbol .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik vond dat je niet veel smaak verschil tussen de produkten.
Alles smaakte een beetje het zelfde.
Wel goede en vriendelijke bediening het was rustig en ik vroeg me later wel af waarom we niet een rustiger plekje hadden gekregen zaten nu tegenover de open keuken.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vriendelijke bediening, lekker wijntje met glaasjes water. Het eten was redelijk. Allemaal kleine tapasjes wat leuk is. Een sateetje was aangebrand en daarom niet opgegeten. Wel iets van gezegd, maar niets mee gedaan.
Christy M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Je krijgt altijd goede gerechten bij Havana. 3 gangenmenu met vooraf koude gerechten, als hoofd verschillende warme gerechten van biefstukspiesjes tot kippenbouten en vis en als nagerecht verschillende kleine toetjes. De wachttijd kun je zelf zo lang maken als je wilt, je kunt aangeven wanneer je de volgende gang wilt nuttigen. Wij vermaken ons hier altijd een hele avond. Komen regelmatig terug. Puntje van verbetering is de afzuiging. Bij binnenkomst staat het restaurant altijd al blauw.
dinkie2003 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Lekker gegeten.
Goede ontvangst.
Aardige mensen.
Misschien ff als tip; tussen de gerechten door even een doekje over de tafel hadden we op zich wel prettig gevonden. En een apart bordje en bestek voor de voorgerechten en voor de hoofdgerechtjes was fijn geweest.
Kleinigheidje, maar nét ff dat beetje meer aandacht ;-)
AndreLo .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Vorig jaar met AH actie en daarna bij Havana gegeten en beide keren erg goed. Dit jaar was het stukken minder. Waar vorig jaar luxere en heerlijke tapas werden geserveerd moesten we het nu doen met een stuk minder. Bij de voorgerechten bijvoorbeeld een paar mini harde worstjes (a.h.w. zo in de supermarkt gekocht en bij de warme tapas een sponsige minihambuger en een spietje met wat stukjes kip. Het zalmmoot en de paddestoelen waren wel lekker. Al met al het was geen reclame en we komen voorlopig niet meet terug. Vorige week heerlijk in Groet gegeten (voor 5 euro meer 3 x zo goed!!!)
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wij komen hier vaker; was weer erg gezellig en lekker.
indie .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
we waren met de ah actie. Voorgerecht was lekker. Het hoofdgerecht was op de kipspies na(die was koud) goed. Het nagerecht was lekker. We vonden het geen 30 euro pp waard voor wat je kreeg.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De plek is prima, aan de markt, goed terras. Meubilair kan iets solider, bij ons en naast ons vielen glazen van de tafels omdat de tafel niet stabiel waren. Er lekte jus op iemands broek van de leien plaat waarop de vleessoorten geserveerd werd. Vlotte bediening, maar weinig reactie op dergelijke voorvallen. Eten (enchillada's) is smakelijk maar niet erg Mexicaans. Voor een mooie zomeravond een redelijk adres.
annekevandernagel .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, waren er om 18.30 ,de eerste gang kwam om 19.15 en de laatste gang was pas om 21.30! Waarom moesten wij zo lang wachten?