Havana

Heuvel 22 5038 CP Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Havana

Jouw recensie over het restaurant Havana

Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Mooie entourage, maar lang moeten wachten op eten. Lauw opgediend en ongekookte rijstkorrels in de rijst.
Toine D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
De afgelopen jaren kregen we regelmatig een GiftForYou-bon die we dan altijd bij Havana in Tilburg inwisselden voor een luxe borrelplank. Die bestond dan uit een portie bitterballen, kaasblokjes, ham, broodje met kruidenboter, olijven en een flesje rode huiswijn. Kortom, erg gevarieerd! Afgelopen donderdag bleek de borrelplank te zijn aangepast en kregen we alleen vlees (parmaham, shorizoworst, paté, bierworstjes) en een portie kaasblokjes. Wij vonden het erg jammer dat het 'vertrouwde' en gevarieerde plankje was vervangen. Hopelijk zorgt deze feedback er voor dat het 'oude' plankje weer terugkomt.
M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We waren lekker vroeg dus het was nog rustig. Lekker en gezellig eten! Aardige bediening. De nachos met gehakt zijn zeker een aanrader! Leuke en goede sfeer.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Leuke kaart, lekker gegeten en leuke coktails. Bediening kan nog wel wat beter, kwamen 2x vragen of we uitgegeten waren terwijl dit duidelijk nog niet het geval was. Verder een prima avond gehad.
Young-Ae V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wij vonden het super gezellig bij Havana.. vriendelijke bediening. Ondanks dat we 45 minuten te laat kwamen door file vonden ze het geen probleem dat we later kwamen..ik ga er zeker nog een keer heen!! We handig om van te voren te reserveren ivm drukte...top tent!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Mooie Cubaanse sfeer in Havana. De gerechten waren goed wel wat aan de koude kant. Maar we hebben lekker gegeten Het personeel was ook erg vriendelijk. Mijn man had de Ropa Vjiega , ik de fajitas carne beide prima klaargemaakt en lekker
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
heerlijk gegeten ,genoeg keuzes en vriendelijk personeel .lekker op het terras kunnen eten
wij gaan zeker terug komen bij Havanna
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Hoewel we al een paar keed zijn gaan eten bij Havana, viel het nu een beetje tegen. Sfeer was goed, maar eten teleurstellend.
Jimmy A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Goede locatie en goed terras. Wij hebben binnen gezeten waar het een stuk rustiger was. De ambiance is leuk en gezellig. Bediening was goed en vriendelijk. Het eten was lekker. Zeker terugkomen waard.
De tafel van Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten en we werden heel leuk geholpen door een leuke jonge man
Marike D.
Was lekker en gezellig!
Maartje C.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
top
Maartje C.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
altijd goede kaart. ook kleinere porties voor mij.. natchos todos mn favoriet... die moet altijd blijven.
en vriendelijk personeel...
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten is heerlijk en de bediening top! Helaas duurde het wachten op het hoofdgerecht echt heel lang, net zoals vorige keer.
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten.
Helaas was het ontzettend druk en koud en zaten we op een tochtplek in de deuropening, naast de kassa.
Ook was de bediening onze speciale wens vergeten voor onze dochter die precies op die dag 21 jaar was geworden. 's Avonds heb ik last gekregen van het te gekruide vlees maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Personeel is erg aardig en attent.
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
het was voor de 1e keer dat ik er was en het is voor herhaling vatbaar. het eten was heel lekker en ondanks dat het helemaal vol zat met bezoekers moesten wij niet lang wachten op ons eten. de bediening was heel vriendelijk en attent.
William58 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Goede service en kwaliteit was goed, snelle bediening en ruim voldoende. Minpuntje was maar kleine keuze 's op menukaart, wel origineel door middel van een krantje.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Na eerst veel te lang hebben moeten wachten op het eten (bon was niet doorgekomen, gelukkig vroegen we hoe de status was) bleek er toch geen rekening gehouden te zijn met de melk allergie wat we 3 x door hadden gegeven en nog dubbel hadden gevraagd.

Jammer dat zoiets doms onze leuke middag moest verpesten. Het personeel had niet echt een oplossing behalve een nieuw gerecht. Wij komen hier niet mee terug dus..
M. M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Havana was vroeger een zaak waar je lekker en goed kon eten. Nu is het een karige bedoeling met amateuristische bediening.
We hebben 2x de fajitas besteld 1x kip 1x vlees. Het ferecht werd uitgeserveerd in de bekende pannetjes maar waar is de groente? De paprika, ui, mais, bonen? Allemaal wegbezuinigd. 10 stukjes kip, niet eens uitgesproken gemarineerd en welgeteld 6 mini reepjes paprika, niet eens meegebakken. Bij mijn tafelgenoot was het al niet beter.

Binnen is het vuil en niet goed schoongemaakt. De WCs zijn hartstikke vies en aan een grote opknapbeurt toe. De muziek stond hard en waar ze eerder nog latin muziek draaide was het nu fantasieloze top 40.

Op het menu staat 15 jaar HAVANA! Maar HAVANA heeft zijn langste tijd gehad. Tijd voor of a) een bezem erdoor (letterlijk en figuurlijk) of b) een nieuwe frisse zaak met meer kwaliteit en uitstraling.
Lynn1990 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gegeten bij havana een persoon werd ingewerkt denk ik en durfde amper wat aan tafel te zeggen.. We hadden het food en film menu we kregen een klein soepje en als hoofdgerecht een tortilla met geitenkaas echter proefde ik meer geraspte kaas dan geitenkaas maar dat zal wel prijstechnisch zijn. Echt heel lekker was het niet maar oke. Toen ons sorbet ijs MET vers fruit.. Hierbij zaten welgeteld 1 framboos en 1 braam!!!! We zeiden hier iets van maar dit zal ook wel te duur zijn voor het menu. Terwijl wij aan het eten waren werd er een sopje gehaald en begonnen ze met schoonmaken. Ontzettend fijn die geur van schoonmaakmiddel tijdens het eten! De aandacht die je krijgt was al minimaal en toen stopte volgens mij de helft van het personeel en toen werd het nog beroerder. Geen fijne ervaring met dit restaurant, ik hoop dat ze ons nog tegemoet willen komen!!
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Even snel een lunch genuttigd bij Havana in Tilburg. Het broodje met pikante kip, wat bestond uit kippendijen was erg lekker van smaak. Helaas droop het van de chilisaus waardoor het broodje zelf eerder een natte spons was dan een lekker krokant broodje. Kreeg er ook geen servet bij waardoor het nogal een plakboel werd bij het eten. Als ze de saus apart erbij zouden doen had ik een 7 gegeven.
De cocktails waren lekker en waar voor hun geld.
De service van de 2 jonge dames die op het terras liepen was dik in orde.