Havana

6,4
6,8
Lynn1990 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gegeten bij havana een persoon werd ingewerkt denk ik en durfde amper wat aan tafel te zeggen.. We hadden het food en film menu we kregen een klein soepje en als hoofdgerecht een tortilla met geitenkaas echter proefde ik meer geraspte kaas dan geitenkaas maar dat zal wel prijstechnisch zijn. Echt heel lekker was het niet maar oke. Toen ons sorbet ijs MET vers fruit.. Hierbij zaten welgeteld 1 framboos en 1 braam!!!! We zeiden hier iets van maar dit zal ook wel te duur zijn voor het menu. Terwijl wij aan het eten waren werd er een sopje gehaald en begonnen ze met schoonmaken. Ontzettend fijn die geur van schoonmaakmiddel tijdens het eten! De aandacht die je krijgt was al minimaal en toen stopte volgens mij de helft van het personeel en toen werd het nog beroerder. Geen fijne ervaring met dit restaurant, ik hoop dat ze ons nog tegemoet willen komen!!
Robin .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Even snel een lunch genuttigd bij Havana in Tilburg. Het broodje met pikante kip, wat bestond uit kippendijen was erg lekker van smaak. Helaas droop het van de chilisaus waardoor het broodje zelf eerder een natte spons was dan een lekker krokant broodje. Kreeg er ook geen servet bij waardoor het nogal een plakboel werd bij het eten. Als ze de saus apart erbij zouden doen had ik een 7 gegeven.
De cocktails waren lekker en waar voor hun geld.
De service van de 2 jonge dames die op het terras liepen was dik in orde.
Loonix .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Neergestreken voor een klein hapje. We hebben een hamburger en een enchillada gehakt besteld. Het was zonder meer lekker. De rijst bij de enchillada was erg karig en die heb ik direct bij gevraagd. En toen ik klaar was realiseerde ik me dat er een salade bij had moeten zitten. De vorige keer was dat ook zo. Dat is jammer, want het smaakte goed maar het zag er wat zielig uit. Tip, vergeet die salade niet en serveer direct meer rijst.
Ila87 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Op zaterdagavond gereserveerd voor film&food. Je krijgt dan voor een vast bedrag een driegangenmenu en na het etentje een voucher voor de Pathe. We hadden om 6 gereserveerd en de film (bios ligt vrijwel naast het restaurant) begon om kwart over 8. Helaas hebben we ruim drie kwartier op ons voorgerecht (nachos uit de oven) moeten wachten en daarna nog eens ruim een uur op ons hoofdgerecht, wat we daardoor snel naar binnen moesten werken. De hamburger en wrap waren wel lekker en voor de prijs prima, maar het is onprettig dineren als je weet dat de film bijna begint.

We hebben meerdere keren aangegeven dat onze film om kwart over 8 begon, maar daar werd amper op gereageerd. Toen we meteen na ons hoofdgerecht maar om de rekening vroegen en aangaven dat we baalden dessert meer konden eten, werd ook daar vrijwel niet op gereageerd. Omdat we haast hadden, hebben we maar snel afgerekend. Maar op zijn minst een drankje minder op de rekening was wel netjes geweest! Voor ons geen film&food meer bij Havana.
Aalheks Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Op een vrijdagavond neergestreken bij Havana (zonder reservering), we konden al vrij gauw ergens zitten en werden goed bediend. Als ik af ga op de vorige recensies hebben ze hier dus vooruitgang op geboekt. De twee maaltijdsalades waren lekker van smaak (pulled pork wellicht iets te zout, geitenkaas eens leuk met pecannoten ipv walnoten) en prima prijs-kwaliteitverhouding. Geldt ook voor het ananastoetje.
LOSTBOYS .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vandaag wouden wij met 5 personen komen eten bij Havana. Op het begin werden we vriendelijk ontvangen met als mededeling dat we 10 minuutjes moesten wachten , aangezien het druk was en wij niet hadden gereserveerd. Na 10 min werden we begeleid naar onze tafel. Wij snel eten besteld , omdat we honger hadden. Na ruim een uur nadat we hadden besteld hadden we alleen onze broodplank gehad , half uur later nog steeds geen hoofdgerecht op tafel! In totaal 1,5 uur moeten wachten , en dan als mededeling krijgen dat het druk is? Wij zijn opgestaan en wouden onze drankjes afrekenen en de broodjes , krijgen we de mededeling dat de hoofdgerechten net klaar was! Voor ons nooit meer Havana , service is bagger!
Mevrouw L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het restaurant heet Havana en het pand is van binnen zeer sfeervol ingericht, met gele muren, verschillende foto's uit Cuba aan de wand etc. Heel erg leuk en het biedt volop kansen. Helaas is het eten en de bediening niet goed. We hadden (8 personen) twee bakjes nachos, het ene bakje was overgoten met saus en er zat weinig chips in, in het andere bakje zat juist enorm veel chips en weinig saus. De frites van het hoofdgerecht was koud/lauw, daar is wel snel een nieuw bakje voor gehaald. Daarna bleek ook dat de vis (zeebaars) in het midden geheel glazig en rauw was, bovendien was de huis nog wat slijmerig. Het is door het stomen geen eenvoudig gerecht voor een basiskok, dat begrijpen we, maar je kunt hier goed ziek van worden, eea dus maar laten staan en de bruikbare delen ontleed/gegeten. De groente die bij het stoompakketje zat was wel lekker, de superpittige saus in het aparte bakje echter niet (ook een vreemde combinatie, alsof ze vanwege het cubaanse tintje iets heets wilde serveren). Salade bestond uit heel klein bakje met wat sla en rozijnen maar wel op smaak gelukkig. Opmerkelijk: volgens het personeel mogen ze van hun baas geen kraanwater schenken, ook niet als je andere consumpties bestelt hebt. Behalve heel eventueel bij wijn, maar niet bij frisdrank etc. Waarom het dan wel bij wijn zou mogen is ons onduidelijk, een glas wijn is even duur als bv speciaalbier etc. Lijkt om louter commerciele redenen te gaan en niet om klantvriendelijkheid. Personeel bestaat uit niet al te attente studenten, zo wisten maar liefst 3 medewerkers niet exact te vertellen wat de vis van de dag was, wat een Dorade eigenlijk was en wat daarbij aan saus/andere gerechten zat (na 3x vragen ging 1 het wel in de keuken navragen). Het is vanwege de mooie inrichting, relaxte muziek en de sfeer die daardoor ontstaat een leuke tent om 's avonds iets te drinken, maar eten niet.
Bartschoonenberg .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Ropa vieja gegeten. Hoeveelheden waren prima maar de stoof zelf zat te vol met kruiden waardoor weinig onderscheid gemaakt kan worden tussen ingrediënten. Salade was verder prima, misschien wat karig. Leuke tent maar het eten kan beter. Vrienden waren meer tevreden over Fajitas en Spicy Chicken. Het personeel is vriendelijk maar keer op keer voor iemand langs uitserveren kan echt niet.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Hier heerlijk gegeten met vriendinnen. We hadden alledrie de salade met geitenkaas. Wat was dit lekker zeg! Tijdens het bestellen hadden we gedacht dat het weinig zou zijn dus we bestelden nog gepofte aardappels en maiskolf. Maar de salade was erg groot.
Aardappels hadden een lekker dille sausje volgens mij en maïs was ook erg lekker.
We wilden nog graag een toetje maar ging er helaas echt niet meer in. De volgende keer dan maar!
De bediening vond ik aardig en deed gewoon goed hun werk!
Gelukkig zit Havana om de hoek dus kom hier nog vaak eten.

Mir75 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Bij Havana kon je vroeger goed eten. Wat er nu nog leuk is zijn de cocktails, voor het eten hoef je hier niet meer te zijn. We kozen de steenburger (droog) met krulfrietjes. Een paar jaar geleden at ik die hier heel graag, nu waren ze blekig en half koud. Eerder genoot ik hier van Fajita met ossenhaaspuntjes, helaas uit het assortiment verdwenen. Het personeel is vriendelijk, maar het eten is enorm achteruit gegaan in dit vroeger zo fijne restaurant.
Kukelpapa .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Prima eten. Heerlijke fajitas en ook de steenburger met frietjes (die je tot 1700 uur ook als lunch kunt bestellen : tip !) Is overheerlijk. Best vriendelijk personeel dat inderdaad (zoals in meer recensies te lezen is) niet zo hard 'loopt' voor de klant. Maar als je eenmaal de aandacht hebt is iedereen wel aardig. Veel studenten denk ik. Minpuntje is de rode wijn. Soort sangria achtige smaak.. zoet en waterig. En dan best prijzig.. niet doen dus
Chantalle V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
3x is scheepsrecht hadden wij gedacht.. en omdat het eten er heerlijk is toch mar weer hier een hapje doen. Dit keer met het mooie nazomer weer een plekje op het terras genomen. De meiden in de bediening waren dit keer zeer gastvrij en vriendelijk.. voorgerecht de tortilla chips met gehaktsaus en cheddarkaas was weer superlekker.. als hoofdgerecht hadden wij de steenburger metcheddar en bacon.. erg lekkerrr ook de twisterfries waren lekker.. als dessert had ik de gebakken banaam met karamelsaus ijs en slagroom.. zeer verrassend en heerlijke combi! Avondje gezelligheid zoals het hoort!
FvL .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Eetcafé, restaurant in latino-achtige sfeer in het centrum van de stad. Met een groep gegeten. Doorloopsnelheid van het eten was goed. Caribisch eten zag er goed uit. Ik had echter een hamburger die net wat te droog was, zonder groente en met te zoute frietjes. Bediening vriendelijk, maar wisselend in attent zijn. Goed betaalbaar.
Hotello_Es .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Jippie! De nachos con todos! wow!! Niet veel later het recept gevonden op Brabants Dagblad...nu kan ik ze zelf ook maken! Gedaan ook, was nog lekkerder natuurlijk omdat je kan spelen met de ingredienten. Ben er onlangs nog een keer geweest en opnieuw smullen! De service was beide keren wat traag en er ging een dienblad met drankjes om over de broek van een van de gasten in ons gezelschap.
Chantalle V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Tijdje terug hier gegeten voor het eerst, bediening was een beetje stug en langzaam, sommige negeerde je gewoon ook als je knikte of wenkte.. heel erg vervelend dames!! Het voorgerecht was erg lekker, we hadden de nachos met gehaktsaus en kaas.. erg smakelijk.. en steenbrood met kruidenboter.. ook erg lekker.. Ook de hoofdgerechten waren erg lekker, mals vlees, lekkere pindasaus, en erg leuk en wat anders dan normale frietjes kregen we soort gekrulde friet.. erg lekker.. toen duurde het wachten lang.. het afruimen door de bediening duurde al een hele tijd.. en we kregen geen dessert kaart aangeboden terwijl wij dat wel graag wilde.. na een halfuur genegeerd te worden.. en niemand die zelf kwam vragen of we nog iets na wilde.. ben ik zelf naar binnen gegaan om te betalen.. de zin in een lekker toetje was helaas over.. gelukkig is Intermezzo dicht in de buurt ;) erg jammer van verder een geslaagde avond, denk dat ze eens naar nieuw personeel moeten uitkijken voor in de bediening!
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Hele fijne sfeer en goede cocktails. Het eten is niet heel bijzonder, maar daar is de prijs ook naar. Prima om bijvoorbeeld te eten na het shoppen.
Youandme .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Al meerdere keren hier gegeten, maar ieder keer valt het een beetje tegen. Personeel aardig, maar het eten de ene keer te koud, andere keer is de sla niet goed gewassen en het ergste is dat je wijn in kleine waterglaasjes krijgt.
CarlosFuentes .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Onlangs heb ik, na een eerdere teleurstelling, maar weer eens een bezoek gebracht aan Havana.
Een collega vierde hier haar afscheid.
Ze had met name voor deze gelegenheid gekozen omdat ze wist dat er een opgang was aangebracht voor rolstolgebruikers.

Daar aangekomen bleek echter dat ze onlangs deze opgang weg hadden gehaald.
Dan zakt je de moed toch in de schoenen. Waar nu heen met 30 man.
Uiteindelijk konden we in de serre plaatsnemen helemaal voorin het eetcafé.
De mensen die er al zaten moesten echter nog naar andere tafels uitwijken.

Uiteindelijk waren we geïnstalleerd en werd de bestelling opgenomen.
In plaats van te onthouden wie wat besteld had werd er gepoogd boven de menigte uit te roepen. Niet erg professioneel.
Daarnaast waren de borrelhapjes spaarzaam en wat er kwam was nu niet bepaald van een dusdanig kwaliteit dat je erover naar huis kunt schrijven.

Kort samengevat, een teleurstellende avond en wat een enorme blunder door op deze wijze minder validen de toegang tot je etablissement te ontzeggen.
Jennyjoy .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
Havana is een uitstekende restaurant naar mijn mening. De sfeer was goed, het zag er gezellig uit en de aankleding pastte bij het thema van het restaurant.
Daarnaast waren we goed behandeld door het personeel. Er werd meteen gevraagd of we iets te drinken lustenen onder het eten werd gevraagd of het smaakte en of we nog wat te drinken wilden. Daarnaast hadden we gevraagd of het mogelijk was dat binnen een half uur a drie kwartier het eten klaar kon zijn in verband met de film die we vlak daarna wilden zien.
Het eten stond na 20 minuten al op tafel! Erg snel dus.
Dit restaurant is zeker een aanrader.
Jeffrey_H .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Het eten is goed en de prijs/kwaliteitsverhouding ook erg goed. Bediening viel wel tegen. Gevraagd om een menu zonder saus vanwege allergiën, maar toch wel saus gekregen. Een nieuw gerecht duurde erg lang waardoor de rest al klaar was met eten toen mijn eten kwam.