Havana

Buitenhof 19 2513 AG Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Havana

Caribisch sferen

De naam Havana verraadt het al: in dit restaurant proef je de zwoele smaken van Cuba! Salsa, cocktails en nachos zijn hier dagelijkse kost. Een sprankelend restaurant met een mooi terras in de Haagse binnenstad. Caribisch genieten in het Nederlandse zonnetje!

Halve fles mineraalwater

Vrijdag 11:30 - 04:00
Zaterdag 12:00 - 04:00

P8r .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
was weer heerlijk. Tip: doe ook een soepje op de kaart i.p.v. de drie andere voorafjes. Verder heeft de kaart voor iedereen iets lekkers en is voldoende gevarieerd en afwisselend. Het was dit keer helemaal vol (groepen) daarom duurde het uitserveren erg lang.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig, druk bezochte eettent.
Helaas met AH actie een beperkt keuzemenu.
Echter wel erg smaakvol en de moeite waard.
Als je van mexicaanse invloeden houd dan zit je hier goed.
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een en al geweldig en gezellig.
Goede bediening en juiste timing! We komen zeker terug. Inrichting heel sfeervol.
Het was er druk maar daar totaal geen last van gehad.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het waren super gezelloge werknemers en leuke sweer het eten was veel en erg goed en lekker
De wachttijd tussen de gerechten was zeker wel 20 minuten maar wij vonden dat juist wel goed en gezeligg
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het is een gezellig restaurant en we hebben lekker gegeten. De bediening was zeer snel en attent dus het was een gezellige avond. De prijzen zijn er ook heel schappelijk.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Leuk restaurant geen hoogstaand diner, maar heel gezellig en gemoedelijk. Relaxe sfeer en een prima prijs/kwaliteitverhouding. Wij zijn hier gaan eten met de AH restaurant actie en dat is zeker de moeite waard.
Samantha R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij zijn met een groep van 8 gaan eten bij Havana. Wij moesten continu zeer lang wachten op onze drankjes, waardoor wij bij aankomst van de drankjes direct een nieuw rondje bestelden omdat wij wisten dat het weer lang ging duren.

Karige uitleg over het menu. Bediening wist het volgens mij zelf soms niet meer.
F-- .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met de AH restaurantactie hier met z'n tweeën gegeten. Als hoofdgerecht de nacho's voor twee personen genomen: héérlijk! Als hoofdgerecht de XXL burger en de burrito. De burger was toch wel erg groot, zeker na de nacho's, maar wel lekker. De burrito was erg lekker, alleen de kale rijst erbij paste niet zo. De huisgemaakte chocolade van het nagerecht was werkelijk verrukkelijk en heeft onze avond goed afgesloten!
Service was prima en vriendelijk, en het restaurant was leuk Zuid-Amerikaans aangekleed.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Dagje Den Haag afgelsoten met film in Pathé Buitenhof en etentje bij de buren van Havana. Leuk establishment, kleine kaart, maar dat maakt de keuze gemakkelijker. Heerlijk eten met redelijk vlotte bediening. Normaal zou het vlotter zijn gegaan, maar bij ons gingen de drankjes op het dienblad aan de glij en belandden aan diggelen op onze tafel. Andere tafel aangeboden gekregen en nieuwe drankjes. Door de commotie even vergeten onze bestelling op te nemen. Maar het is goed gekomen.
Larissa K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Voor- en nagerecht waren heerlijk (nachos en churros), maar het hoofdgerecht (vegetarische burrito) viel tegen. Verder was het een snelle service en het restaurant heeft een leuke sfeer. Zonder de AH actie had ik dit nooit kunnen betalen met mijn studentenbudget.
Rebeccafreeling .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Lekker eten, gezellige sfeer en ik kon er prima eten met mijn glutenintolerantie! De bediening was goed op de hoogte van de gerechten waar gluten in zaten. Top :-)!
Tessa.dehaan .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten bij Havana. De kipsaté was super mals en ik heb in tijden niet zulke lekkere saté gegeten.
De service was top. Je was niet verplicht om een voor-, hoofd- en nagerecht te nemen, maar kon ervoor kiezen om geen voor- of geen nagerecht te nemen. Dit is natuurlijk ideaal voor de minder grote eters.
Voor een klein prijsje hebben we heerlijk gegeten! Ik zou zeker nog een keer gaan.
Rick-inge .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het is een leuk typisch Zuid-Amerikaans restaurant erg leuk!
Alleen de muziek meer in het stijltje
Verder eten heerlijk en de hoeveelheid veel
Marlijn H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Was erg fijn eten daar. Tijd tussen de gerechten perfect. Enorm snelle service met drankjes. Burger en fajitas lekker. Bij de nachos had ik graag wat vlees gezien, maar dit is nou eenmaal hoe ze het bereiden hier.
Beste Marlijn, dank voor de recensie. We hebben nachos naturel, met rundergehakt of met kip. Misschien een idee voor de volgende keer? Het Havana Team
Miss_christina .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was wel oke. Aparte kaas over de nachos, koude wraps en lang wachten tot je geholpen wordt. Ik had gevraagd voor iets leuks voor de jarige en dat kon niet gedaan worden. Tafels buiten hebben vervelende poten. Wel erg lekkere cocktails en aardige mensen.
Bobenmarijke .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eten was heerlijk, de bediening erg aardig en vriendelijk,, de sfeer altijd goed, zeker met dit mooie weer, wat wil je nog meer!
Iam87 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, via de kaart van de AH actie! Geweldige service zoals altijd en heerlijke gerechten. Ook voor de vegetariërs lekkere opties en zelfs met allergieën houden ze goed rekening :) Goeie sfeer en goed eten, zeker een aanrader dus!
Ana_stacia .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het samengestelde menu viel echt tegen qua keuze. Wij hadden als hoofdgerecht gevulde burito. Het was letterlijk een wrap, daar naast droge rijst en een salade die al oud was. Al om al viel het tegen. Ik wel vaker bij Havana gegeten en toen deden ze wel wat meer moeite om het eten lekker te doen smaken maar gister was het een tegenvaller
Kris J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
De nachos waren erg lekker. De burrito's waren helaas anders dan we verwacht hadden. Leek op een soort loempia met chicken tonight saus erin. Jammer. Wel aardige bediening.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
de haassate erg lekker en ijsje ook. vriendelijke bediening en alles verder netjes. geen commentaar over iets en voor herhaling vatbaar. konden buiten zitten lekker wijntje erbij. was heerlijk.