Havana

Buitenhof 19 2513 AG Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Nachos Caliente, nachos uit de oven met jalapeño pepers, crème-fraîche, salsasaus en kaas extra guacamole 1.00 - vegetarisch 4.50 - kip 6.00 - rundergehakt 6.00
      Tomatensoep (ook vegetarisch), met rundvleesballetjes, brood en room 4.90
      Patatas Bravas, aardappel met aioli en pittige tomatensaus 5.50
  • Hoofdgerechten
    • Burritos, gevulde tortilla gegratineerd met kaas, rijst, crème-fraîche en guacamole kip of rundergehakt of vegetarisch 15.90
      Chicken Steak twee langzaam gegaarde kippendijen met een kruidige Cubaanse botersaus, friet en salade 16.50
      Santiago Burger (rundergehakt) 14.50 Santiago Burger XL 17.50 met tomaat, sla, augurk, salsasaus, ui, jalapeño pepers en friet met kaas 1.00
      Saté van de haas of kipsaté 15.50 / 13.90 met pittige pindasaus, friet, cassave en salade
      Sizzling Fajitas met rijst, tortilla’s, crème-fraîche, kaas en guacamole - kip 17.50 - rund 18.50 - combinatie van kip en rundvlees 17.90 - garnalen en pangafilet 17.20 - vegetarisch met diverse groenten 16.00
  • Nagerecht
    • Monta Cuba, vanille-ijs met chocolade saus en slagroom 5.50
      Chocoladetaart met slagroom 5.50
      Churros met kaneelsuiker, vanille-ijs, chocoladesaus en slagroom 5.50
      Koffie naar keuze met huisgemaakte chocolade gemaakt van melk en witte chocolade met kokos, rozijnen en hazelnoten 5.50

Over het restaurant Havana

Caribisch sferen

De naam Havana verraadt het al: in dit restaurant proef je de zwoele smaken van Cuba! Salsa, cocktails en nachos zijn hier dagelijkse kost. Een sprankelend restaurant met een mooi terras in de Haagse binnenstad. Caribisch genieten in het Nederlandse zonnetje!
Woensdag tm zondag gaan aan het eind van de avond de stoelen aan de kant om te dansen en is er een diverse programmering voor gasten uit alle windstreken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Havana

Maandag 12:00 - 00:00
Dinsdag 11:30 - 00:00
Woensdag 11:30 - 01:00
Donderdag 11:30 - 03:00
Vrijdag 11:30 - 04:00
Zaterdag 12:00 - 04:00

Jouw recensie over het restaurant Havana

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
wel lekker gegeten in een leuke entourage. Menukaart voor AH aanbieding was erg beperkt. Vriendelijk personeel maar bij de bediening ging niet alles gelijk goed. Al met al voor de gelegenheid goed geweest.
Crina V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Nou wij zijn van de zomer geweest ik en mijn man met film-diner ,en dat was prima, maar wat er gister gebeurde kan echt niet ,we waren nu van de ah actie. En hebben 50 min.op ons eerste drankje moeten wachten we hadden het voorgerecht nog eerder dan ons drankje, toen nog eens 45 min wachten op het hoofdgerecht, toen waren we het zo zat en hebben we het toetje overgeslagen als we daar weer zo lang op hadden moeten wachten,zagen we echt niet zitten, en om te zeggen het was druk nee, want dan hadden we er begrip voor gehad, mensen naast ons kwamen later waren met meer en hadden hun drankjes voorgerecht en hoofdgerecht al toen zaten wij nog op ons hoofdgerecht te wachten .dus voor ons geen havanna meer jammmer want het eten is heerlijk
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wij hebben verwacht dat wij uit menu van het restaurant kunnen kiezen. Dus verheugden wij ons op gamba’s als voorgerecht en spareribs die je uit dit menu kunt kiezen. In plaats hebben wij de menu voor speciaal de AH actie gekregen waar de goedkoopste varianten werden aangeboden. Wij kozen voor gebakken aardappeltjes als voorgerecht (de andere twee voorgerechten waren nog minder aantrekkelijk) en als hoofdgerecht hamburger die heel klein was en broodje bovenop heel groot. Smaak was wel lekker en de bediening uitstekend. Maar toch jammer. In andere restaurants hebben wij met deze aktie altijd uit hun gewone menu kunnen kiezen.
Harriet P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
wat een leuke bediening
W.m. O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
uitstekend restaurant, goed eten, vlotte bediening
Ed W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Leuk restaurant in Cubaanse stijl in hartje Den Haag, met super vriendelijk personeel.
Met de AH actie is de kaart wat beperkter maar het eten was heerlijk.
De nacho’s vooraf zijn een echte aanrader.
Iris351 A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Door grote groepen eters moesten we lang wachten op eten en drankjes helaas. Eten was heerlijk en traditioneel goed maar erg veel qua portie. Bediening erg vriendelijk maar duidelijk onder bezet. Moesten naar bios en hadden dat aangegeven of we 2 uur alles konden eten voordat de film begon. Dat is geen probleem was het antwoord. Helaas niet gelukt want we hebben de churros als dessert meegenomen. Verder komen we zeker terug maar niet meer op donderdag.
Lilian H.
Gezellig avondje uit. Eten heerlijk service bovenverwachting! Dank
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Lekker gegeten in Cubaanse sfeer (dat is een hoop herrie, maar dat hoort er hier bij en is leuk).
Veelzijdige kaart, uitgebreide bier- en wijnkeuze.
Gaan we nog eens heen.
Zaïra G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijke salsa, bachata en merengue op de achtergrond. ‘n Heerlijke cocktail erbij en ze zijn best scheutig met de alcohol. Niet verkeerd. Lekker gegeten. Prima avond!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Helaas teleurgesteld. Ik had geen hoge verwachting van het eten maar het viel alsnog tegen. De patats bravas was niet echt lekker en bedekt met saus. De nachos waren helemaal een hoop gesmolten kaas en saus. Hoofgerecht was erg simpel en de frietjes smaakten gemiddeld. Het nagerecht met de churros smaakte het beste.
Het restaurant zelf ziet er gezellig uit maar het eten is erg matig. Voor mij geen 2e keer.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Het was prima. Prijs kwaliteit
Nina H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We hebben hier met de Albert Heijn actie gegeten, waardoor de prijs kwaliteit verhouding goed was. Ondanks dat het niet druk was in het restaurant was de wachttijd lang en verliep de bediening nogal chaotisch.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
de bediening was top!!! bedankt.
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekkere gerechten, gezellige vlotte bediening. Ruime opzet.
Dykio V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prima plek om gezellig wat te happen. Gerechten zijn allemaal basic en simpel, hamburger ,falitas, sate etc.maar verder prima. Bediening is altijd goed en verder gewoon een lekkere relaxte plek. Dus als je niet al te luxe en gewoon gezellig wil borrelen en een hapje doen een prima tent!
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Dames wc was er vies En het stonk er
En ondanks dat we hadden vermeld dat we de bios moesten halen om 18 uur en we er al om 16.30 waren duurde alles heel lang zodat we pas om 18.15 bij de bios aan kwamen
Shannon O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gegeten ???? love de nachos
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Fijne omgeving, fijne bediening en heerlijk eten. Gingen met de AH actie het menu had ruim voldoende keuze