Havana

Buitenhof 19 2513 AG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Havana

Caribisch sferen

De naam Havana verraadt het al: in dit restaurant proef je de zwoele smaken van Cuba! Salsa, cocktails en nachos zijn hier dagelijkse kost. Een sprankelend restaurant met een mooi terras in de Haagse binnenstad. Caribisch genieten in het Nederlandse zonnetje!

Halve fles mineraalwater

Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heel gezellig restaurant, goede bediening. Erg tevreden! Niet opdringerig personeel. Inrichting van de zaak is erg relaxed.
Celineb .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. De bediening is vriendelijk. Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant. We komen zeker nog een keer terug.
p8r .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Waren hier al eerder, zou fijn zijn als ze de kaart eens een beetje afwisselden. Voorgerechten tip: zet er ook een soepje bij, nu niet echt interessant.
Eten is zeer smakelijk (de burrito's, kip sateh), gezellig en aardig personeel.
Max K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Leuke en gezellige tent met uitstekende bediening die echt rekening hield met ons gezelschap. Heerlijk gegeten bovendien.
kooijfemke .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Lekker gegeten voor mooie prijs in gezellige sfeervolle ambiance zeker met de albert Heijn restaurant actie, aanrader in hartje centrum den haag!
Roy G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Voor een lunch zit je hier aan het goede adres, ook zeker qua prijs. Zij serveren hier flinke broodjes, de pulled pork was prima! Zeer vriendelijke bediening, ik kom zeker terug.
p8r .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
was weer heerlijk. Tip: doe ook een soepje op de kaart i.p.v. de drie andere voorafjes. Verder heeft de kaart voor iedereen iets lekkers en is voldoende gevarieerd en afwisselend. Het was dit keer helemaal vol (groepen) daarom duurde het uitserveren erg lang.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig, druk bezochte eettent.
Helaas met AH actie een beperkt keuzemenu.
Echter wel erg smaakvol en de moeite waard.
Als je van mexicaanse invloeden houd dan zit je hier goed.
charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een en al geweldig en gezellig.
Goede bediening en juiste timing! We komen zeker terug. Inrichting heel sfeervol.
Het was er druk maar daar totaal geen last van gehad.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het waren super gezelloge werknemers en leuke sweer het eten was veel en erg goed en lekker
De wachttijd tussen de gerechten was zeker wel 20 minuten maar wij vonden dat juist wel goed en gezeligg
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het is een gezellig restaurant en we hebben lekker gegeten. De bediening was zeer snel en attent dus het was een gezellige avond. De prijzen zijn er ook heel schappelijk.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Leuk restaurant geen hoogstaand diner, maar heel gezellig en gemoedelijk. Relaxe sfeer en een prima prijs/kwaliteitverhouding. Wij zijn hier gaan eten met de AH restaurant actie en dat is zeker de moeite waard.
Samantha R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij zijn met een groep van 8 gaan eten bij Havana. Wij moesten continu zeer lang wachten op onze drankjes, waardoor wij bij aankomst van de drankjes direct een nieuw rondje bestelden omdat wij wisten dat het weer lang ging duren.

Karige uitleg over het menu. Bediening wist het volgens mij zelf soms niet meer.
f-- .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met de AH restaurantactie hier met z'n tweeën gegeten. Als hoofdgerecht de nacho's voor twee personen genomen: héérlijk! Als hoofdgerecht de XXL burger en de burrito. De burger was toch wel erg groot, zeker na de nacho's, maar wel lekker. De burrito was erg lekker, alleen de kale rijst erbij paste niet zo. De huisgemaakte chocolade van het nagerecht was werkelijk verrukkelijk en heeft onze avond goed afgesloten!
Service was prima en vriendelijk, en het restaurant was leuk Zuid-Amerikaans aangekleed.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Dagje Den Haag afgelsoten met film in Pathé Buitenhof en etentje bij de buren van Havana. Leuk establishment, kleine kaart, maar dat maakt de keuze gemakkelijker. Heerlijk eten met redelijk vlotte bediening. Normaal zou het vlotter zijn gegaan, maar bij ons gingen de drankjes op het dienblad aan de glij en belandden aan diggelen op onze tafel. Andere tafel aangeboden gekregen en nieuwe drankjes. Door de commotie even vergeten onze bestelling op te nemen. Maar het is goed gekomen.
Larissa K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Voor- en nagerecht waren heerlijk (nachos en churros), maar het hoofdgerecht (vegetarische burrito) viel tegen. Verder was het een snelle service en het restaurant heeft een leuke sfeer. Zonder de AH actie had ik dit nooit kunnen betalen met mijn studentenbudget.
rebeccafreeling .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Lekker eten, gezellige sfeer en ik kon er prima eten met mijn glutenintolerantie! De bediening was goed op de hoogte van de gerechten waar gluten in zaten. Top :-)!
tessa.dehaan .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten bij Havana. De kipsaté was super mals en ik heb in tijden niet zulke lekkere saté gegeten.
De service was top. Je was niet verplicht om een voor-, hoofd- en nagerecht te nemen, maar kon ervoor kiezen om geen voor- of geen nagerecht te nemen. Dit is natuurlijk ideaal voor de minder grote eters.
Voor een klein prijsje hebben we heerlijk gegeten! Ik zou zeker nog een keer gaan.
rick-inge .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het is een leuk typisch Zuid-Amerikaans restaurant erg leuk!
Alleen de muziek meer in het stijltje
Verder eten heerlijk en de hoeveelheid veel