Havana

Buitenhof 19 2513 AG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Havana

Caribisch sferen

De naam Havana verraadt het al: in dit restaurant proef je de zwoele smaken van Cuba! Salsa, cocktails en nachos zijn hier dagelijkse kost. Een sprankelend restaurant met een mooi terras in de Haagse binnenstad. Caribisch genieten in het Nederlandse zonnetje!
Woensdag tm zondag gaan aan het eind van de avond de stoelen aan de kant om te dansen en is er een diverse programmering voor gasten uit alle windstreken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Havana

Maandag 16:00 - 00:00
Dinsdag 16:00 - 00:00
Woensdag 11:30 - 01:00
Donderdag 11:30 - 03:00
Vrijdag 11:30 - 04:00
Zaterdag 12:00 - 04:00

Jouw recensie over het restaurant Havana

Dianne J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten smaakte ook erg goed en het restaurant was mooi ingericht. Prijs was ook prima
pieter V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, gelegen in het centrum van Den Haag. Groot terras en ook binnen genoeg plaats. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijk personeel. Het eten was goed. Mooi op tijd klaar om naar het theater te gaan. Daar was goed naar geluisterd.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima avond gehad. Lekkere cocktails. De vegetarische burger vond ik niet zo goed. Een huls van frituur met losse groenten. De rest van het eten was goed.
macrek .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het was "Lady's night" in de bioscoop er naast. Een mooiere gelegenheid om met mijn AH bon en mijn vriendin bij Havanna te gaan eten is er niet. Het personeel was erg vriendelijk en had ookl voor mij als vegetarier iets lekkers te eten en iets anders dan de gebruikelijke geitenkaas maaltijden. Ik ben erg tevreden
J S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Vlotte en goede bediening met goed advies. Glaasje water bij een glaasje Rosé is erg prettig. Werd aangeraden even met bestellen van Toetje te wachten om te kijken of er nog plaats voor was, was een erg goed advies gezien de ruime porties.
hansjacobs73 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Alweer lekker gegeten. Ook met de AH restaurantactie voldoende keuze. Hoewel het behoorlijk druk was, was het aangenaam en de wachttijden waren prima.
p8r .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Niet de eerste keer dat wij hier aten met de AH actie. Geen uitgebreide kaart voor de aktie, maar de kipsaté en de burritos zijn altijd heel erg lekker. De nachos uit de oven (gehakt versie) en het ijsdessert waren ook weer zeer smakelijk. Verder is de normale kaart gevarieerd en de gerechten lekker vers en fris geserveerd.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Bediening af en toe wat slordig. Komen met borden eten aan je tafel die je niet hebt besteld. En bij de hoofdgerechten brengen ze 5 van de 6 gerechten en zijn dan de 6e kwijt....
Karaf water vergeten etc.
Esmee M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, super snelle bediening en heel erg vriendelijk.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Goede sfeer, goed eten, aardige bediening.
Leuke inrichting van het restaurant.
Gebruik gemaakt van de AH-restaurant actie. Speciale kaart was prima.
yvonneydehaan .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het eten bij Havanna is altijd heerlijk en heel goed verzorgd! We waren nu weer met de Albert Heijn actie maar gaan daarbuiten ook regelmatig bij hun eten, erg lekker en zeer vriendelijk personeel!!
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met de AH restaurantactie lekker gegeten. De porties waren wel wat groot voor drie gangen. Nachos caliente zijn zeker een aanrader.
moniquelamaison L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Super lekker gegeten, zowel het voor-, hoofd -en nagerecht allemaal prima, vriendelijke bediening in een sfeervolle locate.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Was heerlijk, zaten alleen al bijna vol na het voorgerecht (bak met nachos), het was hierbij ook geen probleem om half vegetarisch en half kip te bestellen, echt top. Maar een doggy bag was geen issue, vanavond nog een keer genieten van het heerlijke eten!
Fatma Y.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Lekker eten. Vriendelijk personeel. Helaas, slechte service van de personeel zelf. Er wordt geen oogcontact met je gemaakt, waardoor je ook niks kunt (bij) bestellen of vragen. Telkens op moeten staan of moeten roepen naar personeel voor hulp. Ook nadat er wat werd besteld duurde dit meer dan de gemiddelde restaurants bedieningstijd.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten, grote porties en prijs kwaliteit was goed. Leuke plek in de stad.
De bediening was ook goed en het menu voor de restaurantactie had volop keuze.
loving1 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Enige nadeel was dat ons hoekje vrij donker was, waardoor bv de kaart niet goed leesbaar was. Aanrader, ik ga er zeker nog eens terug met mijn tienerzoon!
jessyvos .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Eerder hier gegeten. Het was weer helemaal top. Ben fan van de sate van de haas. Ik heb deze keer fajita met vis gegeten, het was heerlijk. Vriendelijk personeel.
hansjacobs73 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten was erg lekker, alleen was het hoofdgerecht niet warm genoeg. Werd op verzoek opgewarmd en toen was het prima. De nacho's caliente zijn heerlijk.