Havana

Buitenhof 19 2513 AG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Havana

Caribisch sferen

De naam Havana verraadt het al: in dit restaurant proef je de zwoele smaken van Cuba! Salsa, cocktails en nachos zijn hier dagelijkse kost. Een sprankelend restaurant met een mooi terras in de Haagse binnenstad. Caribisch genieten in het Nederlandse zonnetje!
Woensdag tm zondag gaan aan het eind van de avond de stoelen aan de kant om te dansen en is er een diverse programmering voor gasten uit alle windstreken.

Halve fles mineraalwater

Patrice A.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
itelialopes .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goede service + Heerlijke gerechten = Perfecte avond! Mijn vriend en ik hadden het echt naar ons zin en vonden het eten boven verwachtingen. De service was ook erg goed, attent en behulpzaam. We komen zeker weer een keer terug met of zonder AH actie!!
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Snelle service, prijs/kwaliteit prima!! Bediening liet hier en daar nog wel te wensen over, enthousiasme spatte er niet echt vanaf.
Overall gezien gewoon een leuke eettent met behoorlijk eten!!
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Er was maar 1 serveerster die vriendelijk was. De rest deed geirriteerd als je wat vroeg en er was geen glimlachje te bekennen.
Patrice A.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Ter gelegenheid van mijn verjaardag en die van een van mijn beste vriendinnen hier gaan eten met de AH/Iens actie. De bediening is ver onder de maat. Lange wachttijden en onvriendelijk. Het eten was ok, maar niet bijzonder. De nacho's die we vooraf hadden besteld, dreven in de zure room en salsa. Het was een kleffe, natte bende geworden. Niet te eten. De hoofdgerechten waren zo, zo. Mijn burrito had te lang in de oven gelegen, was droog en de gesmolten kaas was erg bruin geworden. De kipsaté van mijn vriendin was lekker gekruid maar ook droog. De zelfgemaakte chocola bij de koffie (dessert) was wel lekker. Gemiste kans voor Havana, maar ik kom hier niet meer eten.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Na een paar keer naar de salsa-avonden geweest te zijn, heb ik nu eens een keer bij havana gegeten. Vriendelijk personeel, lekker eten en een goede sfeer,
rossana.rossana .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was erg lekker,ik ga zeker nog een keer bij Havana eten.
Alleen moet je heel lang en heel lang wachten voor dat je drinken krijg.
Mvg Kabieta,
Patje0201 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima avond, we wilde een tafeltje buiten had dit bij de reservering aangegeven. Was echter niet mogelijk dit te reserveren. In eerste instantie kon dit niet maar door tussenkomst van de chef toch gelukt. Jammer dat de echt schattige jongedame die ons hielp niet echt vrolijk was. Echt een bijbaantje, horeca is een vak apart en moet je aanvoelen. Was een top avond verder ik vind dat iedereen in de horeca vrolijk moet kijken ook al is het druk en vindt je er niets aan.............
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker gegeten op het zonnige terras van Havana met een AH restaurantactie-bon. Grote porties van goede kwaliteit. Wij gaan graag nog eens terug.
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het plekje is gezellig, we zijn op de terras geweest. Maar de service was slecht, om te bestellen moesten we bijna de ober achtervolgen. 45 minutes na het binnenkomen van het restaurant kregen we onze drankjes en 15 minutes later hebben we de gerechten besteld.
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten samen met een vriendin en gebruik gemaakt van de AH-IENS actie. Uiteindelijk hebben wij p.p. 18 euro betaald voor twee keer een drie gangen menu en in totaal 4 drankjes (frisdrank). Dat is nog eens een leuk avondje uit! Echter zou ik hier niet terugkomen, omdat wij ontzettend lang gewacht hebben op ons eten en werd ons niets gevraagd betreft drankjes. Aan het eind van de avond stonden al onze glazen en flesjes nog op tafel, omdat dit niet werd opgehaald. Persoonlijk stoor ik mij hier niet zo aan, maar de service kan zeer zeker verbeterd worden.
Scheveningen .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Bijzonder vriendelijk personeel, heerlijk gegeten in een prettige sfeer. De ontvangst verliep niet helemaal soepel. Voor de tafel een fles wijn besteld. Na een half uur op tafel gekregen, na verschillende malen erom gevraagd te hebben. Uiteindelijk de huiswijn gekregen die wij niet hadden besteld terwijl de duurdere wijn in rekening werd gebracht. Maar goed kan gebeuren, de bediening bleef vriendelijk en zichzelf hierover commentaar geven :).
agnesD .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hebben allebei heerlijk gegeten voor een redelijke prijs en als je buitenkomt heb je wel het idee dat je even in het buitenland bent geweest..!
Annika H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Eten was OK, niet geweldig. Na spareribs teruggestuurd te hebben een dunne, matige kipburger gekregen. Decor prachtig, staf vriendelijk maar niet erg responsief.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, maar super trage bediening. Onze serveerster leek tunnelvisie te hebben, ze had alleen maar oog voor de tafel waar ze op dat moment heen ging, en zag haar andere gasten niet zitten.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hier met AH bonnen gegeten. Waar je in andere restaurants nog wel wordt weggekeken, werd je hier heel vriendelijk ontvangen. De service en het eten waren geweldig. Komen hier zeer beslist nog eens terug.
jony1990 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Erg lekker gegeten bij Havana. Goede porties, heerlijk van smaak. Hoefden niet lang te wachten maar ook niet kort. Het was precies goed. Aardig personeel. Kortom, komen er graag nog eens terug.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima restaurant, laagdrempelig met frisse leuke service en gewoon goed eten. Niets op aan te merken, ook niet op de redelijke prijzen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heel gezellig restaurant, goede bediening. Erg tevreden! Niet opdringerig personeel. Inrichting van de zaak is erg relaxed.
Celineb .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. De bediening is vriendelijk. Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant. We komen zeker nog een keer terug.