Havana

Buitenhof 19 2513 AG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Havana

Caribisch sferen

De naam Havana verraadt het al: in dit restaurant proef je de zwoele smaken van Cuba! Salsa, cocktails en nachos zijn hier dagelijkse kost. Een sprankelend restaurant met een mooi terras in de Haagse binnenstad. Caribisch genieten in het Nederlandse zonnetje!

Halve fles mineraalwater

Vrijdag 11:30 - 04:00
Zaterdag 12:00 - 04:00

Annika H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Eten was OK, niet geweldig. Na spareribs teruggestuurd te hebben een dunne, matige kipburger gekregen. Decor prachtig, staf vriendelijk maar niet erg responsief.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, maar super trage bediening. Onze serveerster leek tunnelvisie te hebben, ze had alleen maar oog voor de tafel waar ze op dat moment heen ging, en zag haar andere gasten niet zitten.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hier met AH bonnen gegeten. Waar je in andere restaurants nog wel wordt weggekeken, werd je hier heel vriendelijk ontvangen. De service en het eten waren geweldig. Komen hier zeer beslist nog eens terug.
jony1990 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Erg lekker gegeten bij Havana. Goede porties, heerlijk van smaak. Hoefden niet lang te wachten maar ook niet kort. Het was precies goed. Aardig personeel. Kortom, komen er graag nog eens terug.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima restaurant, laagdrempelig met frisse leuke service en gewoon goed eten. Niets op aan te merken, ook niet op de redelijke prijzen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heel gezellig restaurant, goede bediening. Erg tevreden! Niet opdringerig personeel. Inrichting van de zaak is erg relaxed.
Celineb .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. De bediening is vriendelijk. Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant. We komen zeker nog een keer terug.
p8r .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Waren hier al eerder, zou fijn zijn als ze de kaart eens een beetje afwisselden. Voorgerechten tip: zet er ook een soepje bij, nu niet echt interessant.
Eten is zeer smakelijk (de burrito's, kip sateh), gezellig en aardig personeel.
Max K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Leuke en gezellige tent met uitstekende bediening die echt rekening hield met ons gezelschap. Heerlijk gegeten bovendien.
Femke K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Lekker gegeten voor mooie prijs in gezellige sfeervolle ambiance zeker met de albert Heijn restaurant actie, aanrader in hartje centrum den haag!
Roy G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Voor een lunch zit je hier aan het goede adres, ook zeker qua prijs. Zij serveren hier flinke broodjes, de pulled pork was prima! Zeer vriendelijke bediening, ik kom zeker terug.
p8r .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
was weer heerlijk. Tip: doe ook een soepje op de kaart i.p.v. de drie andere voorafjes. Verder heeft de kaart voor iedereen iets lekkers en is voldoende gevarieerd en afwisselend. Het was dit keer helemaal vol (groepen) daarom duurde het uitserveren erg lang.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig, druk bezochte eettent.
Helaas met AH actie een beperkt keuzemenu.
Echter wel erg smaakvol en de moeite waard.
Als je van mexicaanse invloeden houd dan zit je hier goed.
charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een en al geweldig en gezellig.
Goede bediening en juiste timing! We komen zeker terug. Inrichting heel sfeervol.
Het was er druk maar daar totaal geen last van gehad.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het waren super gezelloge werknemers en leuke sweer het eten was veel en erg goed en lekker
De wachttijd tussen de gerechten was zeker wel 20 minuten maar wij vonden dat juist wel goed en gezeligg
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het is een gezellig restaurant en we hebben lekker gegeten. De bediening was zeer snel en attent dus het was een gezellige avond. De prijzen zijn er ook heel schappelijk.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Leuk restaurant geen hoogstaand diner, maar heel gezellig en gemoedelijk. Relaxe sfeer en een prima prijs/kwaliteitverhouding. Wij zijn hier gaan eten met de AH restaurant actie en dat is zeker de moeite waard.
Samantha R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij zijn met een groep van 8 gaan eten bij Havana. Wij moesten continu zeer lang wachten op onze drankjes, waardoor wij bij aankomst van de drankjes direct een nieuw rondje bestelden omdat wij wisten dat het weer lang ging duren.

Karige uitleg over het menu. Bediening wist het volgens mij zelf soms niet meer.
f-- .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met de AH restaurantactie hier met z'n tweeën gegeten. Als hoofdgerecht de nacho's voor twee personen genomen: héérlijk! Als hoofdgerecht de XXL burger en de burrito. De burger was toch wel erg groot, zeker na de nacho's, maar wel lekker. De burrito was erg lekker, alleen de kale rijst erbij paste niet zo. De huisgemaakte chocolade van het nagerecht was werkelijk verrukkelijk en heeft onze avond goed afgesloten!
Service was prima en vriendelijk, en het restaurant was leuk Zuid-Amerikaans aangekleed.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Dagje Den Haag afgelsoten met film in Pathé Buitenhof en etentje bij de buren van Havana. Leuk establishment, kleine kaart, maar dat maakt de keuze gemakkelijker. Heerlijk eten met redelijk vlotte bediening. Normaal zou het vlotter zijn gegaan, maar bij ons gingen de drankjes op het dienblad aan de glij en belandden aan diggelen op onze tafel. Andere tafel aangeboden gekregen en nieuwe drankjes. Door de commotie even vergeten onze bestelling op te nemen. Maar het is goed gekomen.