Havana

Buitenhof 19 2513 AG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Havana

Caribisch sferen

De naam Havana verraadt het al: in dit restaurant proef je de zwoele smaken van Cuba! Salsa, cocktails en nachos zijn hier dagelijkse kost. Een sprankelend restaurant met een mooi terras in de Haagse binnenstad. Caribisch genieten in het Nederlandse zonnetje!
Woensdag tm zondag gaan aan het eind van de avond de stoelen aan de kant om te dansen en is er een diverse programmering voor gasten uit alle windstreken.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag 11:30 - 04:00
Zaterdag 12:00 - 04:00

loving1 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Enige nadeel was dat ons hoekje vrij donker was, waardoor bv de kaart niet goed leesbaar was. Aanrader, ik ga er zeker nog eens terug met mijn tienerzoon!
jessyvos .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Eerder hier gegeten. Het was weer helemaal top. Ben fan van de sate van de haas. Ik heb deze keer fajita met vis gegeten, het was heerlijk. Vriendelijk personeel.
hansjacobs73 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten was erg lekker, alleen was het hoofdgerecht niet warm genoeg. Werd op verzoek opgewarmd en toen was het prima. De nacho's caliente zijn heerlijk.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk buiten gegeten. Eten van goede kwaliteit, porties kunnen kleiner. Vriendelijke en vlotte bediening , ondanks drukte.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wat een vriendelijke bediening. Met onze kinderen en twee uitwisselingsstudenten gegeten bij Havanna's. Onze zoon van 17 raakte er maar niet over uit hoe perfect hij de gerechten vond. In Den Haag geen betere plaats om met hongerige tieners uit eten te gaan.
Annebet N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wc mag wel vernieuwd worden, eten was super alleen de patat had er nog iets langer in gemoeten. Die waren nog een beetje wit.
Service was top!!!!
Anoeska V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
vragen werden goed beantwoord die wij hadden.
alleen zaten we met z'n vieren aan een tafeltje,
de volgende keer zou ik er een tafeltje bijvragen
omdat met 4 borden en 4 drankjes erop de tafeltjes te klein zijn.
Maar ondanks dat heerlijk gegeten en voor een leuke prijs
Wij aten lekker buiten met de bonnen van AH restaurantactie
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
De bediening is enorm slecht voor horeca. Je moet echt met beide handen zwaaien om de aandacht te krijgen om iets te bestellen. Als ik eigenaar was dan was ik des duivels. Er kan echt 2 x zoveel drank worden verkocht als de bediening en het barpersoneel sneller is.
p8r .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Waren hier eerder, het eten is echt uitstekend: smaakvol, fris en uitstekend op smaak. Bediening is vriendelijk maar altijd een beetje chaotisch.
Prijs kwaliteitverhouding ook erg redelijk.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Cocktail workshop is een aanrader. Dino nam ons mee in de wereld van de cocktails. Lekkere cocktails gemaakt. Dino deed dat met veel passie en plezier
Aris En Irma P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
super leuk restaurant, leuke bediening en heerlijk eten. een aanrader voor iedereen.
we kregen na afloop een folder met leuke aanbieding voor film, drankje en eten. geweldige avond geweest
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Waardeloze bediening. Ondanks het nuttigen van vele consumpties moest een kindersnoepzak opgeborgen worden. Hoe klantonvriendelijk kun je zijn!! Kom hier nooit meer terug.
dianacgent .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten , vriendelijke bediening !
Leuk AH menu , konden binnen eten en buiten dessert nemen.
We komen weer terug ,ook zonder AH bonnen .
Vriendelijke groetjes
May Kee B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Met een vriendin gebruik gemaakt van de AH actie. Vriendelijk personeel, grote porties, lekker eten, vooral dessert (de zelfgemaakte chocola). We hadden ieder nog een frisdrank besteld en 1 grote fles mineraal water. Uiteindelijk waren we €20 pp kwijt. Goede prijs/kwaliteitcerhouding.
Ans G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Vriendelijke meisjes,goeie bediening en ook goede uitleg van het voorgerecht .de houten stoelen waren wel wat hard, niet zo berekend op oudere gasten 77 jaar.
Patrice A.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Ter gelegenheid van mijn verjaardag en die van een van mijn beste vriendinnen, zijn wij met de AH/Iens actie hier gaan eten. Het was mooi weer, warm, en wij zaten buiten op het terras. De bediening was ver onder de maat, niet enthousiast en soms ronduit onvriendelijk (degenen die de bestellingen opnamen). Het was niet eens superdruk of zo, het terras zat niet vol. De dames die de borden uitliepen waren daarintegen wel vriendelijk. Het eten was ok, maar niet bijzonder. De nacho's die wij vooraf hadden, dreven in zure room en salsa. De onderkant was een kleffe, natte bende geworden, niet te eten. Mijn burrito had veel te lang in de oven gelegen, was uitgedroogd en de gesmolten kaas was veel te bruin. De vulling (rundergehakt) was niet lekker gekruid. De kipsaté die mijn vriendin had was ook droog. De strawberry mojito was wel goed op smaak. Jammer en een gemiste kans voor Havana. Leuk en gezellig voor 'n drankje maar ik kom hier niet meer eten.
itelialopes .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goede service + Heerlijke gerechten = Perfecte avond! Mijn vriend en ik hadden het echt naar ons zin en vonden het eten boven verwachtingen. De service was ook erg goed, attent en behulpzaam. We komen zeker weer een keer terug met of zonder AH actie!!
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Snelle service, prijs/kwaliteit prima!! Bediening liet hier en daar nog wel te wensen over, enthousiasme spatte er niet echt vanaf.
Overall gezien gewoon een leuke eettent met behoorlijk eten!!
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Er was maar 1 serveerster die vriendelijk was. De rest deed geirriteerd als je wat vroeg en er was geen glimlachje te bekennen.
Patrice A.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Ter gelegenheid van mijn verjaardag en die van een van mijn beste vriendinnen hier gaan eten met de AH/Iens actie. De bediening is ver onder de maat. Lange wachttijden en onvriendelijk. Het eten was ok, maar niet bijzonder. De nacho's die we vooraf hadden besteld, dreven in de zure room en salsa. Het was een kleffe, natte bende geworden. Niet te eten. De hoofdgerechten waren zo, zo. Mijn burrito had te lang in de oven gelegen, was droog en de gesmolten kaas was erg bruin geworden. De kipsaté van mijn vriendin was lekker gekruid maar ook droog. De zelfgemaakte chocola bij de koffie (dessert) was wel lekker. Gemiste kans voor Havana, maar ik kom hier niet meer eten.