Havana Beachclub

• : Parkeerplaats

Duur
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Van het weekend hier de sate gegeten, echt een tegenvaller. Nu heb ik al weinig verwachtingen van een strandtent en dan is sate wel een veilige keuze.
Vlees was niet gemarineerd dus smakeloos. Kroepoekjes lagen in de satésaus en waren zacht geworden. Patat was slap en vond de mayonaise te zuur.
De enige groente erbij was wat atjar tjampoer.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Mooie strandtent in Rockanje. Ze leveren ook strandbedjes die mee mogen het strand op. De lunch was voldoende. Italiaanse tosti's
, leuke vondst, voor de kinderen en voor de moeders broodjes met pecorinokaas, omelet en rauwe ham. De rauwe ham werd nagedacht. De porties friet zijn niet groot. De wijn is lekker. De smoothies werden door de kinderen goed gekeurd. De prijs ligt aan de hoge kant, wat wil je op het strand. De ambiance is hip en leuk.
Miquimi .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Prima gegeten. Strandtent ziet er leuk en verzorgd uit. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Prijzen zouden iets vriendelijker mogen zijn, maar daarentegen was het eten wel goed.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Vrijdagavond bij Havanna beachclub gegeten wat decor betreft een leuke tent, maar helaas wat betreft het eten en de service flink wat steken laten vallen.
Nadat we onze bestelling hadden gedaan, hebben we dik een uur gewacht op ons hoofdgerecht, toen toch maar gevraagd of ze ons niet vergeten waren. Het meisje die bediende op het terras kwam na ongeveer 20 minuten met ons eten zonder een woord of blijk van excuses.
Ik had ossehaaspuntjes en mie met teriyakisaus, dit was niet te eten de mie was ene brij en het zat allemaal aan elkaar geplakt , de dikke stukken ossehaas waren veel te rauw en de saus was smakeloos.
Toen ons werd gevraagd of alles naar wens was, heb ik mijn bord teruggegeven, het was ondertussen al over tienen en had geen zin meer om nog weer te wachten op een nieuw bord . Wat ik eigenlijk nog het ergste vind is dat er niemand excuses heeft aangeboden . Er werd me alleen gezegd dat ik het hoofdgerecht niet hoefde te betalen!!
Henk-V .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wat een prachtige beachclub, helemaal van deze tijd. Heerlijke broodjes en salades. Vriendelijke dames in de bediening en snelle service, zelfs op zo'n drukke moederdag met stralend weer. Prima wijntjes en heerlijke Gin-tonics, het einde van een zonnige dag zoals ie hoort te zijn. Hopelijk krijgen we een mooie zomer want dan gaan ze ons hier zeker nog vaker zien!
Janice V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Vandaag na een heerlijk dagje strand neergestreken bij Havana om wat te eten. Het is een leuke beachclub, lekkere muziek, maar helaas laat de bediening wel steken vallen. Tafels werden niet afgeruimd, terwijl er wel bestellingen worden gebracht. Het duurt even voor je de aandacht van de medewerkers krijgt en er lopen wel heel wat rond. We bestelden mixed grill van vlees en een kindermenu voor ons dochtertje. Na zo'n 45 minuten wachten (rond 20:45u), vroegen we waar het eten bleef. Het restaurant liep al aardig leeg. Het zou zo'n 8 tot 10 minuten nog duren. De serveerster verontschuldigde zich dat er misschien wat verkeerd was gegaan. Na nog eens 20 minuten wachten hoefde het voor ons niet meer. We hadden al geroepen dat we alleen de rekening van de drankjes wilden, toen ineens een ander serveerster het kindermenu kwam brengen. Kort daarna ook onze mixed grill voor 2 personen (€45,-). We waren verbaasd over de grootte van het gerecht, het leek eerder voor 1 persoon dan voor 2 personen. Hadden we hier zo lang op gewacht?! Alsof ze onze order vergeten waren en erachter kwamen dat het vlees een beetje op was aan het einde van de avond. Gelukkig werd het goed gemaakt door een extra portie kipsaté voor 2 personen. Het vlees smaakte wel heerlijk!

Conclusie:
We komen graag op het strand bij Rockanje en het was deze week de 2e keer bij Havana. Het eten is goed, maar wel jammer dat de tafels vol blijven staan en het zo lang duurt met de bediening.
Beste Janice,

Bedankt voor uw recensie.
Het hemelvaartsweekend is het drukste weekend van het jaar.
De rede dat het even geduurd heeft is dat u als 1 van de laatste gasten bent binnengekomen en uw bestelling ook als laatste is gemaakt, tevens hebben we een regenbui gehad waardoor het hele terras naar binnen wilde wat ook heeft bijgedragen aan de wachttijd. Al met al niet de normale gang van zaken. We hopen dat we u bij een volgend bezoek kunnen bewijzen dat we wel de juiste service kunnen bieden.
Leo T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Vanavond hebben we na een strandwandeling heerlijk gegeten bij Beachclub Havana.
Het eten was werkelijk fantastisch. Bij ondergaande zon hebben we genoten van een heerlijke maaltijd (kalfsmedalions en kogelbiefstuk), De frites die erbij geserveerd werd was uitzonderlijk lekker. De bediening was prima, petje af voor deze 2 jonge dames. We hebben aan de strandzijde gezeten op het overdekte terras, maar ook binnen waar de kachels brandden leek het erg gezellig. Voor ons was het de 2e keer dat we hier gegeten hebben. Wij vinden dit echt een aanrader. We hopen hier zeker weer terug te komen.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Aan het eind van een heerlijke vrijdagmiddag besloten we een hapje te gaan eten bij Havana Beachclub. Bij aankomst gelijk een gezellige ronde loungetafel aan de rand van het terras, direct aan het strand. Heerlijk. Het kostte ons enige moeite om een van de toch beschikbare serveersters naar onze tafel te krijgen voor het bestellen van een hapje en een drankje en het schoonmaken van de tafel.

Lekkere sauvignon blanc en rosé, de cola light smaakte als zo'n postmix waarbij frisdranksiroop wordt gemengd met koolzuurhoudend water. Niet lekker dus.

Als voorgerecht kozen we een proeverij van de voorgerechten. Leuk gepresenteerd op een groot lang bord en het smaakte prima. Dat kon helaas niet gezegd worden van de hoofdgerechten. Voor de saté hadden ze gekozen voor een soort van stroganoff achtige marinade. Dat ging niet echt met de toch al verbrand smakende satésaus. Die marinade is misschien een kwestie van smaak.

Dat kan echter niet gezegd worden van de stukjes bot die een van ons steeds uit zijn happen sparerib moest halen. Dat had zo maar een bezoekje tandarts op kunnen leveren. Erger nog was de reactie van de bedienende jongedame. Ze dacht waarschijnlijk dat we zaten te vissen naar een nieuw gerecht of het van de rekening halen van een paar Euro. Anders kan ik haar, in eerste instantie onverschillige en toen we haar daarop aanspraken, klantonvriendelijke (ik kan er nu niets meer mee, u heeft al driekwart van het gerecht op) houding niet verklaren.

Ik weet het, dit is een strandtent, maar ook hier mag je gewoon normaal eten en normale service verwachten. De broodjes bij de lunch schijnen lekker te zijn. Voor een hapje van de dinerkaart gaan we in het vervolg ergens anders heen.

Geachte heer/mevr Kruidt,

De desbetreffende vrijdag avond was voor ons een top avond waar wij zeer veel mensen hebben bediend.
We hebben 1 klacht binnen gekregen over de sate en spare-ribs en dat was uw klacht. Ik bespaar u de aantallen spare-ribs en sate die wij deze avond verkocht hebben.

Wij werken hard aan de kwaliteit van onze producten , service staat bij ons hoog aangeschreven en gelukkig weten onze gasten dit ook te waarderen.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Hier heerlijk geluncht (geitenkaas salade) met 2 koppen thee. De salade mocht naar mijn idee wel wat gevulder maar het stuk geitenkaas was prima.
Mijn mede gezelschap had de aardappelsoep die ze zelf konden oppimpen, erg leuk concept!

We zaten buiten in de 'kuipbankjes' en we werden snel bediend. Service was vriendelijk en snel.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Afgelopen vrijdag hier gegeten en we hebben genoten. Tja, het is een strandtent, dus als je dan een 2-sterren diner verwacht zit je op de verkeerde plek, maar voor eerlijk eten met een prima smaak, kun je hier uitstekend terecht.
Vooraf namen we de tapasplank. We hadden gevraagd of hier brood bij zat, wat niet het geval was, maar de jongen die ons bediende adviseerde dat het al vrij veel was, maar mochten wij het niet voldoende vinden, dan zou het brood met smeersels er binnen 5 minuten kunnen zijn. Hij had gelijk, de plank was goed gevuld met een stuk of 8 verschillende schaaltjes en extra netjes was, dat hij het direct kwam vragen, toen hij zag dat we de plank gekregen hadden.
Ook de hoofdgerechten (salade carpaccio en de zeebaars teriyaki) waren heerlijk.
Een extra pluspunt van Havana vind ik de manier waarop ze gezond en bewust met lekker en genieten weten te combineren - de oranje smoothie bijvoorbeeld (met worteltjes, paprika, bleekselderij en gember) smaakte waanzinnig - lekker puur!
Wij gaan hier absoluut vaker blijven plakken na een dagje strand.
Spechtje .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
prima gegeten, zeer gezellige vlotte bediening en natuurlijk genieten van de zonondergang. 1 minpunt toiletten aub schoner. maar komen zeker terug.
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Mooie locatie aan het strand, leuk en vrolijk ingericht terras. Binnen rommelig en vervelende etensgeuren. Wc niet echt schoon.
Service wel ok, kan beter en sneller. 1 dame was erg chahgrijnig en kortaf.
Eten wel prima (sate is flink), maar het zuur erbij was iets teveel. Een kleine salade met komkommer of tomaat was ook wel lekker en frisser geweest.
Dessert (bitterkoekjes ijs met bosvruchtensaus) was erg lekker, vooral omdat de saus met verse vruchten was!
Rardy .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Laatst hier geluncht op een hele drukke warme zondag. Er liepen alleen maar hele jonge mensen rond die duidelijk gebrek aan ervaring en structuur hadden. Wij moesten zeer lang wachten tot we geholpen werden en zaten aan een vieze tafel die ook niet schoongemaakt werd voordat we ons broodje kregen. Broodje tonijn was niks mee maar het biertje wat icecold van Heineken zou zijn was niet koud zoals het hoort(glazen niet in de vriezer?) Toen we de rekening vroegen aan een jongen zei hij doodleuk; dat kan niet bij mij want u heeft niet bij mij besteld en toen liep hij maar weg in plaats iemand te roepen. Een beetje aandacht voor de gasten is toch niet zo moeilijk en misschien een ervaren bedrijfsleider neerzetten op zo"n drukke dag die de boel een beetje in de gaten houd kan ook geen kwaad volgens mij. Maar ach waarschijnlijk denken ze als het warm is komen de mensen toch wel. Jammer!
Certificaatgoud2011 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2013
Lekker gegeten met een gigantisch mooi uitzicht. Lekker onderuit gezeten in de serre aan de voorkant van het terras. Eten werd snel opgediend allemaal verschillend maar helemaal goed. Pasta met grote gamba's. Salade met een mooie moot gegrilde zalm. Kids kippenpoten en pasta met kip. Allemaal genoten met een goed glas wijn
Roberto .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Eindelijk begint de zomer er aan te komen. Lekker uitwaaien aan het strand van Rokanje. Havanna is een gezellig restaurantje op het strand. Een groot terras met veel comfortabele bankjes en schermen tegen de wind maakt Havanna een goede rusthaven tijdens het wandelen.

De menukaart is erg uitgebreid, wat natuurlijk wel veel keuze bied voor elke klant, maar kwaliteit gaat hierbij vaak verloren, omdat versheid niet altijd kan worden gegarandeerd.

Tot mijn verbazing werd er zeewier op het broodje tonijn. De tonijn leek vers, maar was wel enigszins verkleurd. Al in al wel redelijk goed.

De service was adequaat.

Havanna moet het toch echt hebben van het zicht op de zee en een lekker zonnetje aan de hemel. Gezellige club, maar biedt niet veel meer dan het hoognodige.
Passievruchtnr1 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Ik kom hier geregeld. Lekker op het terras zitten en een drankje doen tijdens een dagje strand is uitstekend! De gerechtjes op de dag zijn ook prima. Avond eten is andere koek, dit vind ik matig. Ik heb hier zelfs een keer zeer slecht gegeten, heel erg spijtig. Ik heb aardige bediening meegemaakt maar ook echt zeer onaardige arrogante bediening die zelfs met je in discussie gaan. Op volle drukke dagen starten ze niet met ''welkom wat wilt u te drinken'' maar met ''hoi wachtijd voor eten is een uur''.. Dit kan beter verpakt worden, een glimlach zo nu en dan zou echt een verbetering zijn. De feesten van Havana zijn altijd wel erg leuk. Altijd gezellig en leuke muziek. Leuke tent maar kan beter.