Hatim

6,5
6,6
Myrems .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Twee avonden achter elkaar gegeten bij Hatim in De Koog. Vriendelijke bediening, snelle service en heerlijk eten, zowel pannenkoek, pizza, kibbelings, varkenshaas en kipfilet. Ook ik vind het jammer dat ze zulke slechte recensies krijgen, want in onze beleving verdienen ze dat echt niet. Van ons een dikke pluim voor Hatim.
Arjan_H .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Gisteravond gegeten en moet zeggen dat ik niets van de negatieve recensies herken . De soep was goed en de entrecote was redelijk, de prijs trouwens ook, maar de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. We kregen koffie van het huis. Misschien komt het omdat het niet druk was, of wellicht doen ze hun best om hun imago op te poetsen? Wel typisch dat ze zowel Italiaans als Argentijnse grill bereiden, maar gekke combo's zie je hier overal.
Giovanni D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
De vorige eigenaar was toch wel stukken beter leuke aanbieding alle Pizza's voor 6,50 maar de inhoud wat je krijgt is minder pizza's in de supermarkt zijn meer gevuld #afrader
Hugo L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Wij hebben hier gisteren met 8 man gezeten de service was snel maar de bediening sprak gebrekkig Nederlands de pizza's waren goed maar de rest liet allemaal te wensen over de spare ribs waren taai en smakeloos absoluut geen aan rader
Leny En Karel .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Voor de verandering in een restaurant met drie gangen toeristenmenu (€ 17,50) gegeten.
Redelijk uitgebreide keuze. De groentesoep leek zo uit een pakje te komen. Bah. Men reageerde niet op de opmerking dat die soep soso was maar bekeek wel het restant in de kom. De uiensoep was wel goed. De zalmfilet bestond uit twee stukjes met wat salade en een flinke bak frites.
De spareribs was een flink stuk met dezelfde begeleiding. De mayo kwam apart op de rekening (overigens niet vreemd vanwege de prijs van het menu). Als dessert kozen wij voor ijs. Twee enorme ijscoups.
Bediening was ietwat afstandelijk. Als de groentesoep beter was geweest dan zou het eten een punt hoger hebben gekregen waarmee de prijs/kwaliteitverhouding goed zou zijn geweest (in alle eerlijkheid hebben wij ons wel afgevraagd hoe men de gerechten voor zo'n bescheiden prijs op tafel kan brengen).
Storend was dat er een groot tv-scherm, overigens zonder geluid, de aandacht voortdurend afleidde. Wat doet zo'n ding in een restaurant ? De ruimte was aangekleed met allerhande zaken w.o. gekleurde lichtsnoeren. Een persoonlijk smaak van de uitbater?
Siehar .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Chaotische bediening, wel 5 verschillende mensen aan tafel gehad. Eten was smakeloos en werd niet tegelijk geserveerd. Het gerecht van mijn vrouw was vergeten aan de keuken door te geven! Dus niet samen uit eten maar na elkaar. Wij hadden toen direct moeten opstappen. Een leer voor een volgende keer, maar niet bij Hatim. Een afrader dus. Voortaan eerst maar recensies lezen voor dat ik een onbekend restaurant binnenstap.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Vanavond met z'n 3en gegeten bij Hatim.
We hebben pizza, shaslick en kipfilet besteld.
Helaas was de shaslick en kipfilet naar enkele minuten al koud, waardoor het totaal niet lekker meer was.
Ook werd het eten van het bord gekeken door de bediening, ze keken je constant aan en er liep veel te veel bediening.
De bediening kon niet goed Nederlands.
De geur in het restaurant was ook niet bepaald smakelijk!!

Erg jammer van de mooie dag Texel
Ik raad het mensen niet aan!
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Vorige week vrijdag hier op het terras gegeten. Het was een prachtige, zonnige dag, dus wel zo lekker om dan buiten in het zonnetje te eten.
Helaas was de bierkaart heel erg beperkt. Toch stond er gelukkig wel een Duvel op. Niet mijn eerste keus, maar nog altijd beter dan alleen pils. Mijn partner nam een ijsthee.
Als voorgerecht kozen we beiden een soep: mijn disgenote de vissoep en ikzelf de uiensoep. Die uiensoep was op zich prima, een beetje flauw, maar het zout stond op tafel en kan men dus naar eigen smaak toevoegen. Eigenlijk vind ik weinig zout wel goed, want we krijgen toch al te veel zout binnen. De vissoep van mijn lief smaakte volgens haar nergens naar. Vis was nauwelijks te ontdekken en er zat volgens haar geen enkele smaak aan.
Als hoofdgerecht bestelde mijn meisje de slibtongetjes. Hiervan kreeg zij er twee. Die waren volgens haar wel goed, al vond ik ze er wat vreemd en daardoor niet smakelijk uitzien. De praktijk wees dus echter anders uit. Daarbij werd voldoende rauwkost (waaronder verschillende slasoorten en rode kool) geserveerd en prima gebakken frites voor ons beiden. Mijn hoofdgerecht was de ossenhaas. Er werd niet gevraagd hoe ik die gebakken wilde hebben en dan ga ik er vanuit dat het vlees medium gebakken wordt. Helaas was het vlees van binnen nog echt rauw, dus is de term “rare” eerder van toepassing. Dat was jammer, want het vlees was op zich van een uitstekende kwaliteit: geen taaie stukken, het liet zich heel makkelijk snijden. Ook de smaak was heel erg vol. Maar ja, met het verleden (BSE) nog op het netvlies, ben ik toch wel een beetje huiverig voor rauw vlees. Meegebakken waren rode paprika en ui.
We hebben geen nagerecht genomen, maar mijn meisje nam nog wel een zoete witte wijn en ik een Texels Skuumkoppe, die zij gelukkig op tap hadden staan.
Tja, en dan het personeel. Zonder twijfel met goede bedoelingen, maar het Nederlands was wat gemankeerd bij een aantal. Dan heb je toch al snel zoiets van “Krijg ik wel wat ik wil?”. Ook de eigenaar (denk ik) kwam op mij erg bot over.
Kee .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Helaas hadden we Iens.nl niet vooraf gecheckt voor dit restaurant. De bediening deed vriendelijk, maar sprak amper Nederlands. Bovendien werd er door twee van de personeelsleden gerookt in de ruimte waar wij zaten te eten! Het eten leek niet vers en erg weinig. Gaan er in ieder geval nooit meer heen.
Meriam K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Vandaag zin in vlees en pizza, dus bij Hatim naar binnen. Bediening slecht, wisten niet de kaart, moesten nummers doorgeven. Vissoep waar de vis overheen was gevlogen! Uiensoep flauw! Tonijnsalade, weinig tonijn. Spareribs aangebrand en geen marinade, pizzabodem was goed maar topping flauw en weinig. Kortom geen aanrader!
Pgom .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Een eenvoudig restaurant met goed engels sprekende beleefde bediening.
Het vlees was overvloedig er had meer salade gemogen
M4kr .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Oei, viel erg tegen. De rode huiswijn was niet lekker, had ik maar niet voor de goedkoopste moeten gaan? Maar dat was niet het ergste, het rook binnen niet fris. Maar goed, we hadden al besteld en zin in lekker eten. Ik bestelde de Argentijnse vleesschotel, drie soorten rundvlees van de grill, kogelbiefstuk entrecote met frites en salade. Het gegrillde vlees werd geserveerd op een koud bord, waardoor de stukken vlees al snel koud waren. Weinig variatie in smaak geproefd toen het nog enigszins op temperatuur was. De frites waren niet smakelijk, er leek een vissmaak aan te zitten. De salade bestond uit snippers ijsbergsla en een keiharde tomaat. Geen sausjes. Niet lekker. De bijbestelde mayo was hard, geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt...

Pinnen? Buiten konden we pinnen werd ons in slecht Engels verstaan gegeven.

Afrader :-(
Kim-utr .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Lieve hemel. Vreselijk. Wij zijn hier maar gaan zitten omdat er verder weinig open was, en omdat de borden buiten toch een veelbelovend beeld geven. Aankleding was saai en er was heel veel licht, we zaten in een soort spotlight. De Indiase man die aan onze tafel kwam sprak letterlijk geen woord Nederlands, en misschien 2 woorden Engels. Het 3-gangen-menu wat we buiten gezien hadden was binnen nergens meer te vinden. We hadden toen gewoon varkenshaas van de kaart besteld. De kok heeft van zijn leven nog nooit varkenshaas gezien denk ik. Gewoon een heel ander stuk vlees van het varken, platgeslagen en veel te doorbakken waardoor het heel droog was. De 'salade' was twee blaadjes sla met 1 plakje tomaat en 1 plakje komkommer. Uit gemak er maar niks van gezegd, we wilden daar zsm weer weg, maar wat een vreselijke tent. Echt, blijf er weg als je kan.
Joost F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Jaren geleden van mijn zwager weinig goeds gehoord over deze tent. Zaakje bestaat nog steeds, dus het zal wel beter geworden zijn dachten we. Nou niet dus. Broodjes rechtstreeks uit de naastgelegen budgetsuper, pizza koud bij aankomst, maar dit kwam doordat we buiten zaten volgens de bediening. Kroketten van de kinderen nog bevroren. Ook van de 3 tafels om ons heen, geen positief geluid te horen. Bij afrekenen was net de pin automaat kapot, maar dat heb ik hier net ook ergens gelezen...sinds wij er geweest zijn heb je de neiging om tegen iedereen die er naar binnen lijkt te lopen te zeggen dat ze dit beter niet kunnen doen. Tot slot iets positiefs; wij hebben er van geleerd om een onbekend restaurant voortaan toch eerst maar weer even te googlen / iensen voor er naar binnen te stappen.
Boukje B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Vandaag gegeten bij dit restaurant. Vreselijk.
Voor de kinderen geen kinder pizza te krijgen. De patat was rauw en toen we hier wat van zeiden was het volgens meneer ons eigen schuld, want het stond te lang in de zon. Mijn man had onbeperkt spare ribs. Toen hij voor de derde x bestelde kreeg hij de opmerking dat hij alleen van de ribs mocht eten. Wij als familie mochten er dus niet van eten of proeven, echt erg!!!!! De derde ronde spare ribs waren vreselijk taai en spekkerig. Hier zei mijn man wat van. Meneer zei dat mijn man gewoon vol was en niet meer op kon. Toen brak de klomp. Rekening betaald en weg wezen. Nooit meer ga ik naar dit opdringerig restaurant. Ze staan met zijn allen om je heen! De kale meneer die er werkte was aardig voor de Kids!!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
smakeloos eten, rauwe patat, zonder sauzen, rauwkost uitgedroogd.
smerige w,c.
walgelijk een domper van een hele mooie dag!!
ik raad deze zaak niemand aan, als iemand van mijn vrienden kring richting texel gaat vermeld ik het erbij, ga niet naar restaurant hatim te eten!!!!!!!!!!!!!!!
Ingrid215 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Ten eerste was het restaurantje wel aardig om te zien en hadden een mooie aanbieding voor een 3gangen menu met als keus bij het hoofdmenu uit biefstuk, spareribs of varkenshaas..
Maar nu komt het: De bediening sloeg nergens op. Deden niet veel met opmerkingen. Ten eerste had ik een glas rosé besteld en zat er nog lippenstift aan het glas. Dat hebben ze nog wel omgewisseld. Wijn smaakte supergoedkoop (goedkope wijn kan best lekker zijn, maar dit leek op aanmaaklimonade). De biefstuk bleek een stukje gegrilde hamlap. Toen ik daar iets over zei, zegt er één dat het best mogelijk was dat ze in de keuken een vergissing hadden gemaakt en deed er verder niets mee. Had dus gewoon pech gehad. Bij het neerleggen van het geld voor de rekening werd het ongeïnteresseerd weggegrist, zonder een dank je wel, of een vraag of het gesmaakt had.. Het was in onze ogen vreselijk amateuristisch allemaal.
Kortom, wij zouden zeggen, ga hier niet eten, maar betaal liever ietsje meer elders. Voor het entertainment best leuk voor een keer om het eten in dit restaurant mee te maken..
Wil P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Bediening is opdringerig en onvriendelijk en spreekt slecht nederlands. Shoarma kregen we op koud bord. Bijbehorende sausjes waren niet inclusief zo bleek. Dus die toen maar bij besteld. We kregen 1 minibakje knoflooksauas ter grootte van een eierdopje wat genoeg was voor 2 personen volgens de uitbater! ! Ook het bijbehorende bakje frites was echt te weinig voor 2 pers. Toen we de uitbater hierop wezen reageerde hij geirriteerd. Hij vond dat het genoeg was!! Het begrip "de klant is Koning" was hem volledig vreemd. Bij betaling bleek de pinautomaat net defect te zijn !!!!! Later hoorden we dat hij dat excuus altijd aanvoerde als mensen wilden pinnen.

Helaas geen aanrader dus.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
We hadden zin in pasta, dus zijn we naar de Koog gereden naar Hatim.
Op de kaart stond de gewenste pasta niet, dus zijn we voor de sparereibs gegaan.
Deze smaakten zout en zuur, echt verschrikkelijk.
Je vraagt je af of dit gebeurt is om de versheid van het product te maskeren.
De knoflooksaus leek wel aangelengd met water en de bijgeserveerde rauwkost was hetzelfde als het interieur: verlept.
Buiten staat met grote letters op een schreeuwbord
" dagmenu spareribs €8,95 " maar op de kaart krijg je de echte prijs en deze is €14,95.
Echt te slecht voor woorden. De service heb ik ook een 1 gegeven. Dit is niet gegrond, maar ga dan ergens anders werken. Zorg er dan maar voor dat we kunnen pinnen. Nu " deed hij het niet " moest mijn vriendin naar de automaat en zat ik nog 5 minuten op deze verschrikkelijke plek.
Mensen, ga ergens anders eten is mijn advies!
Coen
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Helaas een teleurstelling als je verwacht even lekker italiaans te gaan eten, hadden we Iens vooraf maar even geraadpleegd.

Wat viel tegen.
Een koffie met koffiemelk is geen cappucino, een pizza calzone teruggestuurd met de opmerking dat deze zuur rook en we bedenkingen hadden bij de versheid van de salami, een spaghetti bolognese te lang doorgekookt, niet al dente, een pizza quatro formagio met poeder parmesaan.

Wat ging goed.
Een vervangende pizza calzone die wel goed was, een pizza met diverse soorten vis smaakte prima, de snelle bediening

Al met al een teleurstellende kwaliteit, een reden om niet terug te gaan.