Hathor

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 01:00
Zaterdag 16:00 - 01:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Elisanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Super lekker gegeten in dit leuke tentje. Het terras en het bootterras is leuk met mooi weer. Vriendelijk personeel en het eten echt zalig. En de prijs is ook leuk :)
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Heerlijke eendenborst met portsaus gegeten. Porties waren wat aan de kleine kant, en de beloofde extra friet werd niet meer gebracht. Prima salade bij het eten, had misschien nog wat extra groenten gewaardeerd. Maar het gerecht zelf was top, en ook de gerechten van mijn tafelgenoten zagen er smakelijk uit. Prijs-kwaliteit verhouding was zeker in orde. Een niet al te grote maar goede selectie aan biertjes was aanwezig. Ook al is wijn natuurlijk altijd een aanrader, was ook de Kasteel Rouge heel smakelijk bij de eendenborst.
EduardGroot .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Prachtig gelegen in de Haagse Binnenstad, aan het water, met een verwarmd terras. Prima wijntje gedronken, met grote Gamba's die misschien iets te lang gebakken waren, maar verder goed smaakten. De service was correct. Ik ga er met goed weer, weer eens heen als ik in dit deel van de stad ben.
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Hathor is nostalgie. Ik ken het al ruim 30 jaar.

Omdat Hathor buiten de route ligt, er tijden niet geweest.
Tot vorige week.
Hathor is vernieuwd.

Vaak heb ik zin om ergens eenvoudig, maar lekker te eten.
Welnu, dat kan bij Hathor.
Gewoon een smakelijk gerecht voor € 10 à € 15.
Hulde, precies wat ik wil.

De route is dus verlegd.