Hashi

Laan van Nieuw Oost-Indië 279 2593 BS Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hashi

Andre B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
een (h)eerlijk chinees restaurant , zonder veel poespas maar wel erg lekker
dus meer tekens heb ik niet nodig.
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wat een fantastisch Peking eend met ananas hebben wij hier gegeten! Om je vingers bij af te likken. Jammer dat we zo lang moesten wachten op ons eten.
070Watchout .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Prima eten voor een prima smaak. De enige kritiek is dat de smaken vaak erg op elkaar lijken, zoals hetzelfde sausje over alle spiesjes. Ook de sushi is wat vlak van smaak. De prijs-kwaliteit verhouding is prima.
Ronneke .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Kom hier vaak langs maar gezien het met regelmaat wisselen van eigenaar en naam heb ik de stap naar binnen nooit gewaagd. Een blik naar binnen weerhield mij er van om hier te gaan eten. Gedateerd interieur, versleten stoelen. Kortom, maar eens afhalen. Even wikken en wegen gezien de aanblik van het eetgedeelte daarom heb ik mij op de vlakte gehouden qua bestelling. Ik heb een simpele bami met kip en een kiploempia besteld. Dat viel zeker niet tegen! Flinke portie en een loempia van formaat. Ik snij altijd een puntje van de loempia af en hou hem even schuin. Geen druppeltje vet. Dat heb ik anders meegemaakt. Heerlijke bami met flinke stukken malse kip en goed op smaak. Puntje van kritiek; doe er een klein beetje meer groenten in. Maar ik ga terug en dan voor het meer ingewikkelde werk.
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Zojuist heerlijk gegeten hier. Deze zaak zit bij ons om de hoek maar nog nog nooit zijn we er geweest. Heerlijk verse sushi. Ook de zalm en tonijn zijn zeer vers. De overige gerechten, gegrild rundvlees, groenten, etc. waren ook heerlijk van smaak. Alles smaakte echt vers en lekker. Bediening spreekt niet heel goed Nederlands, maar wel aardig en gezellig. Buurtrestaurant waar we zeker af en toe gaan eten!
PBAAvanDriel .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Absoluut beste sushi van Den Haag. Uitstekende vis en sushi vers gemaakt. Grill gerechten eveneens heerlijk. Kwaliteit van grote ketens is zeer slecht vergeleken met de kwaliteit hier. Aanrader om sushi te eten!!
PV02 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Uitstekend eten voor een vriendelijke prijs. Verse sushi en grillgerechten, qua kwaliteit zeker niet minder dan bij de bekende sushiketens. Het is een sympathieke familiezaak. Allemaal iets minder flitsend, maar daardoor wel charmant. De sojasaus (in kikkomanflesjes, maar van mindere kwaliteit) is een verbeterpuntje.
Ageeth V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Het eten was absoluut vers en erg lekker. Doet niet onder voor de bekendere Sushi restaurants. Voordelig, all-you-can eat en zonder tijdslimiet plus gratis parkeren. Wij (6) waren de enige gasten op donderdag. Toen we langsreden twijfelde we nog, de ingang is niet uitnodigend, toen we langsliepen twijfelde we nog meer : allemaal menu's op het raam, chinees/indisch / surinaams enz. grote plakletters en niemand binnen. Maar gelukkig zijn we wel naar binnen gegaan! Lekker zittende stoelen, verse sushi 's , royale vleesgerechten , goede bediening. Verder dan ronde 2 kwamen we niet, ja het ijsje. Een absolute aanrader.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
All you can eat gedaan en service is zeker verbeterd, snel en lekker. Veel keuze en ookveel Chinese gerechten, wat dit restaurant onderscheid en lekkere stoelen
Jon T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
al weer twee keer prima gegeten, ruime keus en veel variatie
vlotte bediening, kennelijk is het heel erg verbeterd de laatste tijd
Hil_de V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2012
In juni hier gegeten (met kerstmuziek op de achtergrond!! ). Eten was slecht. Sushi was smaakloos en niet vers en op alle gegrilde gerechten werd hetzelfde sausje gedaan. Zelfs een groot stuk bot in de kipfilet gevonden. Bediening was ontzettend traag en niet erg klantvriendelijk, ondanks dat we de enige 2 personen in het hele restaurant waren moesten we heel erg lang op ons eten wachten. Kind van de serveerster fietste door de zaak.
Zeker geen aanrader voor all you can eat sushi!! !!