Hasekura Utrecht

Veilinghavenkade 127 3521 AT Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Hasekura Utrecht

Sushi van A tot Z

Voor de nieuwsgierige liefhebber van de Japanse keuken. Bij Hasekura krijg je de sushi-ervaring van A tot Z. Kijk mee hoe de ervaren koks je sushi bereiden en verorber vervolgens een onbeperkte hoeveel.

Meer informatie over restaurant Hasekura Utrecht

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
7,1
6,3
6,6
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eten ging, met de Ah kortingsbonnen is het leuk om daar te eten. Maar ik zal er niet snel meer naar toe gaan. Vergeleken met andere sushi restaurant valt het tegen
Toril S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Ben hier min of meer vaste klant..maar de laatste keren dat we nu geweest zijn was niet erg geslaagd. Eergister geweest..en het lijkt alsof de leiding steeds sjaggerijniger word. De oude dame is echt verschrikkelijk. Lang wachten op eten. Tenminste de sushi is snel maar de warme dingen duurt veel te lang.. op een gegeven moment werden we gwn weggekeken! Er word niet gevraagd of we nog wat te drinken willen. En daarna nog zeuren omdat we de kilo beef teryaki niet helemaal ophadden.. jammer hoor.. maar ik ga hier nooit meer heen. Uit eten gaan is voor ons niet iets wat we elke week doen..het zou iets gezelligs moeten zijn zonder gezeur. Oja en idd superkoud..
Leondejong .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met de AH actie hebben we hier gisteren gedineerd, er werd er niet neerbuigend overgedaan of minder service gekregen als ik die vergelijk met de service aan andere tafels.
Het restaurant zelf oogt niet overdreven oosters, maar licht en modern ingericht. Comfortabele stoelen, de tafeltjes staan een beetje dicht op elkaar en hadden 10 cm groter mogen zijn.
Het all you can eat principe is hier doordacht doordat alles per stuk besteld wordt en niet per 3 of 6. Dus minder kans op verspilling
Het eten was goed enigste tegenvaller waren de spicy maki's, een streep pikante saus erover...had iets meer aandacht mogen krijgen.
Verder was het genieten. De bediening aanwezig en attent maar niet overdreven. De fles Haut Medoc was heerlijk en zeer schappelijk geprijsd. Een goede plek om lekker te eten voor een zeer redelijke prijs
-Jes- .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gereserveerd met een AH bon, all you can eat tweede persoon gratis. Dit was de tweede keer met een ah bon. Sushi van goede kwaliteit, handig dat je ze los kunt bestellen om verschillende dingen te proeven. De gerechtjes van de teppan yaki waren soms goed warm en soms lauw. Portie biefstukpuntjes was ineens heel groot, eigenlijk uit verhouding waardoor je sneller vol zit.
Bediening komt wel snel de kaart ophalen en sushi wordt snel gebracht.
De afzuiging is heel slecht, als je thuiskomt moeten al je kleren in de was.
Zou hier niet snel heen gaan zonder ah bon, dan is de prijs kwaliteit niet goed genoeg.
Ferdinand A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik herken mij in het commentaar van de andere recensies dat je door de rokersruimte moet om naar binnen en naar buiten te gaan. Je zit inderdaad dicht op andere tafels wat niet per se erg is. We zaten op de tocht en het was zoals elders genoemd heel KOUD. Mijn vriendin deed haar jas om haar heen tijdens het eten en de volgende dag moest ze hoesten omdat ze last van haar keel had. Verder is het eten prima en de service was snel.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
ik had gereserveerd met een kortingbon van AH, blijkbaar levert dit 2derangs zitplaatsen op, aan de bakplaat ipv gewoon aan een tafeltje waar we om vroegen. er was amper plek voor de schaaltjes met eten en er stond ook continu eten voor onze neus wat niet voor ons was maar wat aan de plaat werd bereid voor gasten die elders zaten. de dame van de bediening had er blijkbaar geen zin in die avond en bij het bestellen van een drankje liep ze al weg voordat je als 2e persoon ook wat kon bestellen. op een strenge manier gaf ze mij te kennen dat ik de bordjes verkeerd gebruikte. bij afrekenen er stond iets op de rekening wat we niet besteld hadden. En het klapstuk van de avond, we MOESTEN dwars door de rokersruimte heen om buiten te komen, die was gecreëerd in de hal waar je binnenkomt, een andere weg naar buiten was er niet, en bij het commentaar op deze kwestie werd ons ook nog verteld dat dat heel normaal was en dat ze niet begrepen wat het probleem was.. dit was eens maar nooit meer, ondanks dat het eten zelf van buitengewone kwaliteit was.. JAMMER!!
Angie25 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Na de gelezen recensies, was ik wat huiverig, maar de service was super. Er was 1 vrouwtje die niet zo vrolijk was, maar de rest compenseerde dat. Alles wat we hadden besteld hebben we gekregen en ging zeer vlot. Heerlijk gegeten.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We hadden sushi besteld, tonijn was helemaal zwart gekleurd en de avocado bruin.. Het smaakte erg oud, ook dingen uit te frituur vielen tegen: loempia een en al deeg. De zalm, beef en zeetong van de plaat (wordt vers bereid) was daarintegen wel erg lekker! Kortom, ik was blij dat ik met de AH actie had gereserveerd en het niet zo duur was want dat was het zeker niet waard geweest...
Jochem O.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Ik vond de gerechten prima. Erg rommelig geserveerd en de plaatjes lijken niet op wat je krijgt dus je weet niet welke sushi je neemt als je meerdere soorten in 1 keer besteld. Sushi was wel goed. Bijgerechten vrij weinig keuze als je niet van vis houdt. Wel prima. Biefstuk mindere kwaliteit dan gewend. Met de Iens korting een prima diner gehad voor weinig geld maar als ik het volle pond zou moeten betalen zou ik elders kijken. Ben beter gewend voor dezelfde prijs.
Anaistoet .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Bij binnenkomst is er niemand om je gelijk op te vangen, er riep in man in de verte dat wij door mochten lopen. Man was kortaf en niet echt behulpzaam. Mijn moeder en ik waren daar voor het eerst, er werd niet gevraagd of wij het concept van het all you can eat kenden. Dus mijn moeder en ik moesten om uitleg vragen.
Verder duurde het eerste ronde lang, waardoor wij besloten hebben om al te bestellen voor het volgende ronde voordat wij klaar waren met het huidige.
Ik merkte wel dat andere medewerkers vriendelijk(er) waren dan onze ober. Jammer dat zij niet onze tafels hadden.
Het eten was op zich goed.
Restaurant ruimte: HEEL KOUD. Was niet prettig dineren. Mensen met jassen aan, sjaals om of handen onder hun billen zitten tussen gerechten door. Verder zag het restaurant er goed uit, lekkere stoelen.

Volgende keer als wij in de buurt een evenement hebben gaan wij ergens anders proberen. Jammer, want mijn moeder en ik zijn dol op sushi/japans eten.
Jeffrey W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vandaag wezen eten bij hasakura, sagerijnig personeel die je belachelijk maken en commandeerde wat we moeten doen, bestellingen gingen mis kregen de gerechten niet of verkeerd. Warme gerechten waren te koud. Temperatuur binnen was erg koud toen we dit aangaven werd er verteld dat we onze jas maar aan moesten trekken. Ramen waren te vet om naar buiten te kijken. Sfeer was er niet. Eens en nooit meer, mensen kom hier niet voortaan weer lekker naar shizen.

Groetjes
Jpj.roelofsen R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vlotte bediening personeel is goed op elkaar ingespeeld.
Tafels staan wat te dicht op elkaar.
De bestellingen kwamen snel op tafel.
Kai85 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De ontvangst kon iets beter. Eten is er Prima! Presentatie kan iets beter. In tegenstelling met de meeste recensies was de bediening bij ons heel vlot, ondanks dat de tent vol zat.
Franka D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik heb samen met een vriendin bij Hasekura gegeten met de AH restaurant actie. We waren er erg vroeg, dus het was toen nog super rustig en hebben we in alle rust kunnen bijkomen van ons middagje shoppen. De bediening was heel vriendelijk en erg vlot. Ook het eten werd snel geserveerd en smaakte lekker. Later werd het wat drukker in het restaurant, maar de bediening en het eten bleven vlot komen. We hebben zo'n € 23,- per persoon betaald, inclusief drinken en een nagerecht.
Uiteindelijk hebben we lekker (onbeperkt) sushi kunnen eten voor een lage prijs, wat voor ons als studenten toch ideaal is. Het was zeker een geslaagde avond.
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Mooie moderne inrichting, vriendelijke vlotte bediening. Heerlijk gegeten. Je mag zoveel bestellen als je wilt en tot sluitingstijd blijven zitten. We waren er op woensdagavond, dus lekker rustig dan. Goed te lopen vanaf het centraal station.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Goede service en lekker eten, maar vooral erg goedkoop. Aardig personeel en goede locatie................................................................
Pet Mik Marc Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Eten bereiding kan beter
kwaliteit vh eten kan beter
service is prima
prijs vd drank is te hoog
inrichting goed
zonder ah aktie is deze restaurant te duur vooral als je 10 drankjes per persoon neemt
Hilly V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Veel te veel tafeltjes in de ruimte, totaal geen privacy. Iets meer personeel op een " volle" avond is prettig. Moesten lang wachten voor de gerechten kwamen of de bestellijst weer eens meegenomen werd. Ook het concept van sushi, dat je gerechten deelt, kan hier niet omdat je van alles 1 stuk krijgt. Je mag per ronde wel onbeperkt bestellen dus het heeft voor- en nadelen. Kwaliteit was wel aardig maar geen " uitschieter".
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
lekker gegeten in een rustige omgeving met voldoende parkeerruimte net buiten het centrum van utrecht.
zeker de moeite waard om te herhalen