Hasekura Utrecht

Veilinghavenkade 115-127 3521 AT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Hasekura Utrecht

Sushi van A tot Z

Voor de nieuwsgierige liefhebber van de Japanse keuken. Bij Hasekura krijg je de sushi-ervaring van A tot Z. Kijk mee hoe de ervaren koks je sushi bereiden en verorber vervolgens een onbeperkte hoeveel.

Meer informatie over restaurant Hasekura Utrecht

6,1
6,5
Meghan E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij zijn hier op een vrijdagavond aangeschoven, omdat alle andere sushi restaurant in Utrecht vol zaten. Dat wij bij dit restaurant wél terecht konden, was eigenlijk al een teken aan de wand.

Dit sushi restaurant raad ik zeker NIET aan om de volgende redenen:
- De service is slecht. Je moet lang wachten tot de bestellijst opgehaald wordt om vervolgens continue te moeten vragen om gerechten die nog niet gebracht zijn. Sommige personeelsleden verstaan geen Engels of Nederlands en vragen je to "wait ten minutes."
-Veel bestelde gerechten worden helemaal niet gebracht.
-De kwaliteit van het eten laat te wensen over: niets vers, gebakken in oud smerig vet. Rauw vlees staat ongekoeld in bakken op de grond in de keuken. De deur van de keuken staat open.
- Dessert en zelfs salades zijn NIET bij de prijs inbegrepen.
- De keuze uit sushi gerechten is zeer matig.
Silvia Z.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Wat zijn wij teleurgesteld in dit restaurant! Wij hadden gehoopt op een fijn avondje uit eten maar dit was helaas niet het geval. De vulling van de sushi's was erg minimaal en totaal niet vers. Ook zijn de porties erg klein. De bediening wist totaal niey wat ze moesten doen. Toen wij hier (op een respectvolle) manier over begonnen werden wij niet serieus genomen en erg onbeleefd behandeld. Utrecht heeft veel leuke/lekkere sushi restaurants en daar hoort deze absoluut niet bij. Als je op zoek bent naar een romantische plek om te eten ben je ook niet aan het goede adres. Het is een groot, leeg, kaal restaurant.
SeanOc .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten en de avond afgerond bij Hasekura Utrecht! Ruime keuze uit sushi en warme gerechten. Je zit bij sommige tafels wat dichtbij elkaar, maar de comfortabele stoelen compenseren dit. Tafels langs de grote ramen aan te raden met prachtig uitzicht op de haven. Personeel vriendelijk en service prima. Een van de betere All You Can Eat restaurants en een aanrader!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Afgelopen zaterdag wezen eten, eerste 2 ronde eten vrij snel op tafel. ronde 3 liet lang op zich wachten en ronde 4 hebben we nooit gezien.
Alle ronde waren ook niet volledig. Aantal keer moeten vragen of wij ook nog wat te drinken konden krijgen en dit duurde dan ook erg lang. Ik vind de bedrijfsvoering van dit restaurant waardeloos en ik kom hier dan ook nooit meer!
Moniek S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Vriendelijke en snelle bediening. Het was een rustige avond. We waren met 6 personen en we hadden een fijne plek, ruim (plekken voor 2 soms dicht op elkaar).
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Op vrijdagavond wezen eten met de AH actie, het restaurant zat vrij leeg. Onbeperkt sushi en de 2e persoon gratis. Helaas was dit geen succes; ten eerste is de zaak erg ongezellig. Wij kregen het idee dat we in een kantine beland waren: fel licht en geen gezellige hoekjes / plekjes. Dan het eten: sushi leek niet vers, minimale vulling en veel rijst, gefrituurde hapjes doordrenkt van de olie. Fles wijn besteld en deze was prima, maar water konden we hier niet bij krijgen. Al met al zo'n 25 euro pp kwijt geweest, wat we nog teveel vonden voor hetgeen we kregen. Wij komen hier niet meer terug.
chris deurhof .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eerste bestelling pas na 3 kwartier op tafel ! Is wel erg lang bij een nog niet voor de helft bezet restaurant .
Volgende bestellingen werden niet volledig op tafel gezet, maaraf en toe weer 1 of twee schaaltjes of plankje !
Dan ben je zo weer een kwartier verder !
Een klein dessertbuffetje zou leuk zijn(zoals bij ZINNIA in Utrecht)scheelt een hoop geloop voor het personeel!
Zullen niet snel weer terug komen !
Jpj.roelofsen R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De bouwlamp bij de verbouwing van de buren scheen lekker in ons gezicht. Volgens de bazin ging ie vanzelf uit. Niet dus. Tafel wat verschoven. Toen ging het. De bevestiging vergeten te printen. De eigenaresse deed heel moelijk. 10 minuten gezocht in mijn mails. Werden anders niet toegelaten. Ik was er zo mee aan, was bijna weggelopen. Na rondje 2 kregen we weinig aandacht meer. Het ene personeelslid was verzorgend, een ander slordig. Nou, de bowlamp heeft het hele diner aangestaan.
Kok K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten met familie keurige bediening een aanrader goede prijs kwaliteit verhouding.Zijn er vaker geweest is altijd weer een feestje om hier te eten.
Dylan B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Eten was in orde, sushi smaakte goed en was van goed formaat. De vis was wat minder vers. Tafels stonden te dicht bij elkaar. Hebben ons ook geergerd aan een chagrijnige oude vrouw in de bediening, die moet weg daar!
Emmi V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ten aanzien van de vorige keren was de bediening er zeer op vooruit gegaan. Vriendelijk, goed oplettend en het eten was top!
SanneJeroen E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
heerlijk gegeten en vooral ook goedkoop met de ah actie
Ik kan het aan iedereen aanraden de sushi was vers en bediening vlot
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eten ging, met de Ah kortingsbonnen is het leuk om daar te eten. Maar ik zal er niet snel meer naar toe gaan. Vergeleken met andere sushi restaurant valt het tegen
Toril S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We konden nog niet met onze ogen knipperen of het eten stond al op tafel... De vis was alles behalve vers, de bovenkant was al droog! De bediening was correct, maar niet bijzonder. Ik zal hier in de toekomst niet snel weer reserveren.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Ben hier min of meer vaste klant..maar de laatste keren dat we nu geweest zijn was niet erg geslaagd. Eergister geweest..en het lijkt alsof de leiding steeds sjaggerijniger word. De oude dame is echt verschrikkelijk. Lang wachten op eten. Tenminste de sushi is snel maar de warme dingen duurt veel te lang.. op een gegeven moment werden we gwn weggekeken! Er word niet gevraagd of we nog wat te drinken willen. En daarna nog zeuren omdat we de kilo beef teryaki niet helemaal ophadden.. jammer hoor.. maar ik ga hier nooit meer heen. Uit eten gaan is voor ons niet iets wat we elke week doen..het zou iets gezelligs moeten zijn zonder gezeur. Oja en idd superkoud..
leondejong .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met de AH actie hebben we hier gisteren gedineerd, er werd er niet neerbuigend overgedaan of minder service gekregen als ik die vergelijk met de service aan andere tafels.
Het restaurant zelf oogt niet overdreven oosters, maar licht en modern ingericht. Comfortabele stoelen, de tafeltjes staan een beetje dicht op elkaar en hadden 10 cm groter mogen zijn.
Het all you can eat principe is hier doordacht doordat alles per stuk besteld wordt en niet per 3 of 6. Dus minder kans op verspilling
Het eten was goed enigste tegenvaller waren de spicy maki's, een streep pikante saus erover...had iets meer aandacht mogen krijgen.
Verder was het genieten. De bediening aanwezig en attent maar niet overdreven. De fles Haut Medoc was heerlijk en zeer schappelijk geprijsd. Een goede plek om lekker te eten voor een zeer redelijke prijs
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gereserveerd met een AH bon, all you can eat tweede persoon gratis. Dit was de tweede keer met een ah bon. Sushi van goede kwaliteit, handig dat je ze los kunt bestellen om verschillende dingen te proeven. De gerechtjes van de teppan yaki waren soms goed warm en soms lauw. Portie biefstukpuntjes was ineens heel groot, eigenlijk uit verhouding waardoor je sneller vol zit.
Bediening komt wel snel de kaart ophalen en sushi wordt snel gebracht.
De afzuiging is heel slecht, als je thuiskomt moeten al je kleren in de was.
Zou hier niet snel heen gaan zonder ah bon, dan is de prijs kwaliteit niet goed genoeg.
Ferdinand A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik herken mij in het commentaar van de andere recensies dat je door de rokersruimte moet om naar binnen en naar buiten te gaan. Je zit inderdaad dicht op andere tafels wat niet per se erg is. We zaten op de tocht en het was zoals elders genoemd heel KOUD. Mijn vriendin deed haar jas om haar heen tijdens het eten en de volgende dag moest ze hoesten omdat ze last van haar keel had. Verder is het eten prima en de service was snel.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
ik had gereserveerd met een kortingbon van AH, blijkbaar levert dit 2derangs zitplaatsen op, aan de bakplaat ipv gewoon aan een tafeltje waar we om vroegen. er was amper plek voor de schaaltjes met eten en er stond ook continu eten voor onze neus wat niet voor ons was maar wat aan de plaat werd bereid voor gasten die elders zaten. de dame van de bediening had er blijkbaar geen zin in die avond en bij het bestellen van een drankje liep ze al weg voordat je als 2e persoon ook wat kon bestellen. op een strenge manier gaf ze mij te kennen dat ik de bordjes verkeerd gebruikte. bij afrekenen er stond iets op de rekening wat we niet besteld hadden. En het klapstuk van de avond, we MOESTEN dwars door de rokersruimte heen om buiten te komen, die was gecreëerd in de hal waar je binnenkomt, een andere weg naar buiten was er niet, en bij het commentaar op deze kwestie werd ons ook nog verteld dat dat heel normaal was en dat ze niet begrepen wat het probleem was.. dit was eens maar nooit meer, ondanks dat het eten zelf van buitengewone kwaliteit was.. JAMMER!!
angie25 B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Na de gelezen recensies, was ik wat huiverig, maar de service was super. Er was 1 vrouwtje die niet zo vrolijk was, maar de rest compenseerde dat. Alles wat we hadden besteld hebben we gekregen en ging zeer vlot. Heerlijk gegeten.