Hasekura Utrecht

Veilinghavenkade 115-127 3521 AT Utrecht Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 28
|
31-306777838
6,8 /10
434 recensies

Over het restaurant Hasekura Utrecht

Sushi van A tot Z

Voor de nieuwsgierige liefhebber van de Japanse keuken. Bij Hasekura krijg je de sushi-ervaring van A tot Z. Kijk mee hoe de ervaren koks je sushi bereiden en verorber vervolgens een onbeperkte hoeveel.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 28
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Hasekura Utrecht

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 15:00 - 23:00
- Diner 16:00 - 22:30

Services

  • Mastercard , Pin , Visa card
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
6,8 /10
  • 10
    7
  • 9
    28
  • 8
    70
  • 7
    127
  • < 7
    202
Eten
7,1
Service
6,3
Decor
6,5
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
425/434 recensies
Moniek S.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten met de AH actie. Vriendelijke en snelle bediening. Het was een rustige avond. We waren met 6 personen en we hadden een fijne plek, ruim (plekken voor 2 soms dicht op elkaar).
shrimpie23 .
Meesterproever
(38 recensies)
Average Rating
2,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Op vrijdagavond wezen eten met de AH actie, het restaurant zat vrij leeg. Onbeperkt sushi en de 2e persoon gratis. Helaas was dit geen succes; ten eerste is de zaak erg ongezellig. Wij kregen het idee dat we in een kantine beland waren: fel licht en geen gezellige hoekjes / plekjes. Dan het eten: sushi leek niet vers, minimale vulling en veel rijst, gefrituurde hapjes doordrenkt van de olie. Fles wijn besteld en deze was prima, maar water konden we hier niet bij krijgen. Al met al zo'n 25 euro pp kwijt geweest, wat we nog teveel vonden voor hetgeen we kregen. Wij komen hier niet meer terug.
chris deurhof .
Proever
(1 recensie)
Average Rating
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Eerste bestelling pas na 3 kwartier op tafel ! Is wel erg lang bij een nog niet voor de helft bezet restaurant .
Volgende bestellingen werden niet volledig op tafel gezet, maaraf en toe weer 1 of twee schaaltjes of plankje !
Dan ben je zo weer een kwartier verder !
Een klein dessertbuffetje zou leuk zijn(zoals bij ZINNIA in Utrecht)scheelt een hoop geloop voor het personeel!
Zullen niet snel weer terug komen !
Jpj.roelofsen R.
Fijnproever
(3 recensies)
Average Rating
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
  • Online gereserveerd
De bouwlamp bij de verbouwing van de buren scheen lekker in ons gezicht. Volgens de bazin ging ie vanzelf uit. Niet dus. Tafel wat verschoven. Toen ging het. De bevestiging vergeten te printen. De eigenaresse deed heel moelijk. 10 minuten gezocht in mijn mails. Werden anders niet toegelaten. Ik was er zo mee aan, was bijna weggelopen. Na rondje 2 kregen we weinig aandacht meer. Het ene personeelslid was verzorgend, een ander slordig. Nou, de bowlamp heeft het hele diner aangestaan.
Kok K.
Meesterproever
(11 recensies)
Average Rating
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten met familie keurige bediening een aanrader goede prijs kwaliteit verhouding.Zijn er vaker geweest is altijd weer een feestje om hier te eten.
Dylan B.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Eten was in orde, sushi smaakte goed en was van goed formaat. De vis was wat minder vers. Tafels stonden te dicht bij elkaar. Hebben ons ook geergerd aan een chagrijnige oude vrouw in de bediening, die moet weg daar!
Emmi V.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Ten aanzien van de vorige keren was de bediening er zeer op vooruit gegaan. Vriendelijk, goed oplettend en het eten was top!
SanneJeroen E.
Fijnproever
(2 recensies)
Average Rating
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
  • Online gereserveerd
heerlijk gegeten en vooral ook goedkoop met de ah actie
Ik kan het aan iedereen aanraden de sushi was vers en bediening vlot
Melissa V.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
6,5 /10
Eten
4
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Eten ging, met de Ah kortingsbonnen is het leuk om daar te eten. Maar ik zal er niet snel meer naar toe gaan. Vergeleken met andere sushi restaurant valt het tegen
Toril S.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
  • Online gereserveerd
We konden nog niet met onze ogen knipperen of het eten stond al op tafel... De vis was alles behalve vers, de bovenkant was al droog! De bediening was correct, maar niet bijzonder. Ik zal hier in de toekomst niet snel weer reserveren.
Mirjam V.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Ben hier min of meer vaste klant..maar de laatste keren dat we nu geweest zijn was niet erg geslaagd. Eergister geweest..en het lijkt alsof de leiding steeds sjaggerijniger word. De oude dame is echt verschrikkelijk. Lang wachten op eten. Tenminste de sushi is snel maar de warme dingen duurt veel te lang.. op een gegeven moment werden we gwn weggekeken! Er word niet gevraagd of we nog wat te drinken willen. En daarna nog zeuren omdat we de kilo beef teryaki niet helemaal ophadden.. jammer hoor.. maar ik ga hier nooit meer heen. Uit eten gaan is voor ons niet iets wat we elke week doen..het zou iets gezelligs moeten zijn zonder gezeur. Oja en idd superkoud..
leondejong .
Expertproever
(6 recensies)
Average Rating
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met de AH actie hebben we hier gisteren gedineerd, er werd er niet neerbuigend overgedaan of minder service gekregen als ik die vergelijk met de service aan andere tafels.
Het restaurant zelf oogt niet overdreven oosters, maar licht en modern ingericht. Comfortabele stoelen, de tafeltjes staan een beetje dicht op elkaar en hadden 10 cm groter mogen zijn.
Het all you can eat principe is hier doordacht doordat alles per stuk besteld wordt en niet per 3 of 6. Dus minder kans op verspilling
Het eten was goed enigste tegenvaller waren de spicy maki's, een streep pikante saus erover...had iets meer aandacht mogen krijgen.
Verder was het genieten. De bediening aanwezig en attent maar niet overdreven. De fles Haut Medoc was heerlijk en zeer schappelijk geprijsd. Een goede plek om lekker te eten voor een zeer redelijke prijs
Jessica B.
Expertproever
(5 recensies)
Average Rating
7 /10
Eten
8
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Gereserveerd met een AH bon, all you can eat tweede persoon gratis. Dit was de tweede keer met een ah bon. Sushi van goede kwaliteit, handig dat je ze los kunt bestellen om verschillende dingen te proeven. De gerechtjes van de teppan yaki waren soms goed warm en soms lauw. Portie biefstukpuntjes was ineens heel groot, eigenlijk uit verhouding waardoor je sneller vol zit.
Bediening komt wel snel de kaart ophalen en sushi wordt snel gebracht.
De afzuiging is heel slecht, als je thuiskomt moeten al je kleren in de was.
Zou hier niet snel heen gaan zonder ah bon, dan is de prijs kwaliteit niet goed genoeg.
Ferdinand A.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Ik herken mij in het commentaar van de andere recensies dat je door de rokersruimte moet om naar binnen en naar buiten te gaan. Je zit inderdaad dicht op andere tafels wat niet per se erg is. We zaten op de tocht en het was zoals elders genoemd heel KOUD. Mijn vriendin deed haar jas om haar heen tijdens het eten en de volgende dag moest ze hoesten omdat ze last van haar keel had. Verder is het eten prima en de service was snel.
Monique V.
Fijnproever
(2 recensies)
Average Rating
6,5 /10
Eten
10
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
  • Online gereserveerd
ik had gereserveerd met een kortingbon van AH, blijkbaar levert dit 2derangs zitplaatsen op, aan de bakplaat ipv gewoon aan een tafeltje waar we om vroegen. er was amper plek voor de schaaltjes met eten en er stond ook continu eten voor onze neus wat niet voor ons was maar wat aan de plaat werd bereid voor gasten die elders zaten. de dame van de bediening had er blijkbaar geen zin in die avond en bij het bestellen van een drankje liep ze al weg voordat je als 2e persoon ook wat kon bestellen. op een strenge manier gaf ze mij te kennen dat ik de bordjes verkeerd gebruikte. bij afrekenen er stond iets op de rekening wat we niet besteld hadden. En het klapstuk van de avond, we MOESTEN dwars door de rokersruimte heen om buiten te komen, die was gecreëerd in de hal waar je binnenkomt, een andere weg naar buiten was er niet, en bij het commentaar op deze kwestie werd ons ook nog verteld dat dat heel normaal was en dat ze niet begrepen wat het probleem was.. dit was eens maar nooit meer, ondanks dat het eten zelf van buitengewone kwaliteit was.. JAMMER!!
angie25 B.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Na de gelezen recensies, was ik wat huiverig, maar de service was super. Er was 1 vrouwtje die niet zo vrolijk was, maar de rest compenseerde dat. Alles wat we hadden besteld hebben we gekregen en ging zeer vlot. Heerlijk gegeten.
Lotte K.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
  • Online gereserveerd
We hadden sushi besteld, tonijn was helemaal zwart gekleurd en de avocado bruin.. Het smaakte erg oud, ook dingen uit te frituur vielen tegen: loempia een en al deeg. De zalm, beef en zeetong van de plaat (wordt vers bereid) was daarintegen wel erg lekker! Kortom, ik was blij dat ik met de AH actie had gereserveerd en het niet zo duur was want dat was het zeker niet waard geweest...
Jochem O.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Ik vond de gerechten prima. Erg rommelig geserveerd en de plaatjes lijken niet op wat je krijgt dus je weet niet welke sushi je neemt als je meerdere soorten in 1 keer besteld. Sushi was wel goed. Bijgerechten vrij weinig keuze als je niet van vis houdt. Wel prima. Biefstuk mindere kwaliteit dan gewend. Met de Iens korting een prima diner gehad voor weinig geld maar als ik het volle pond zou moeten betalen zou ik elders kijken. Ben beter gewend voor dezelfde prijs.
anaistoet .
Fijnproever
(2 recensies)
Average Rating
6 /10
Eten
8
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Bij binnenkomst is er niemand om je gelijk op te vangen, er riep in man in de verte dat wij door mochten lopen. Man was kortaf en niet echt behulpzaam. Mijn moeder en ik waren daar voor het eerst, er werd niet gevraagd of wij het concept van het all you can eat kenden. Dus mijn moeder en ik moesten om uitleg vragen.
Verder duurde het eerste ronde lang, waardoor wij besloten hebben om al te bestellen voor het volgende ronde voordat wij klaar waren met het huidige.
Ik merkte wel dat andere medewerkers vriendelijk(er) waren dan onze ober. Jammer dat zij niet onze tafels hadden.
Het eten was op zich goed.
Restaurant ruimte: HEEL KOUD. Was niet prettig dineren. Mensen met jassen aan, sjaals om of handen onder hun billen zitten tussen gerechten door. Verder zag het restaurant er goed uit, lekkere stoelen.

Volgende keer als wij in de buurt een evenement hebben gaan wij ergens anders proberen. Jammer, want mijn moeder en ik zijn dol op sushi/japans eten.
Jeffrey W.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vandaag wezen eten bij hasakura, sagerijnig personeel die je belachelijk maken en commandeerde wat we moeten doen, bestellingen gingen mis kregen de gerechten niet of verkeerd. Warme gerechten waren te koud. Temperatuur binnen was erg koud toen we dit aangaven werd er verteld dat we onze jas maar aan moesten trekken. Ramen waren te vet om naar buiten te kijken. Sfeer was er niet. Eens en nooit meer, mensen kom hier niet voortaan weer lekker naar shizen.

Groetjes
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.