Hasekura Utrecht

Veilinghavenkade 115-127 3521 AT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Hasekura Utrecht

Sushi van A tot Z

Voor de nieuwsgierige liefhebber van de Japanse keuken. Bij Hasekura krijg je de sushi-ervaring van A tot Z. Kijk mee hoe de ervaren koks je sushi bereiden en verorber vervolgens een onbeperkte hoeveel.

Meer informatie over restaurant Hasekura Utrecht

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Hasekura Utrecht

Henk-Jan I.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Kijken naar hoe het eten bereid wordt is altijd leuk. Hasekura heeft een minder uitnodigende entree, maar de kwaliteit van het eten en het concept is prima! Vlotte en gedreven bediening, maar vooral lekker eten.
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Veel beter dan gedacht na het lezen van de recensies op Iens! De sushi was lekker. Alle gerechten kon je per stuk bestellen, waardoor je extra veel gerechtjes van de kaart kan proberen. Verder was het echt all you can eat, er zat geen limiet op het aantal streepjes dat je kan invullen op het formulier.
esms .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Nog nooit zo slecht Japans gegeten.. veel te weinig personeel voor zoveel tafels waardoor je overal lang op moet wachten. Een kok aan de plaat die niet wist wat hij deed. Verpeste het eten... was een zaterdag hulp die geen idee had hoe hij moest koken en ook nog een grote mond had en arrogant was. Wij wilden graag aan de plaat eten, echter het door ons bestelde eten werd elders bereid. Het was koud.. de toiletten waren vies en de drank die we bestelden kregen we niet maar kwam wel op de rekening.
Een uitstapje naar een andere Japanner was een totale misser.
Hier komen wij echt nooit meer terug. Wat een drama en dan voor zoveel geld.... schandalig!
Julie F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wel vaker bij Hasekura geweest en normaal erg tevreden. Dit keer viel het erg tegen. Er was overduidelijk te weinig bediening, waardoor het lang duurde voordat je je bestelling kreeg. De helft werd vergeten en we kregen veel bestellingen van andere tafeltjes en andersom. Daarnaast zaten we bijna op schoot bij de buren. Door het lawaai konden we elkaar ook niet goed verstaan. De eigenaresse is overigens altijd erg betrokken en sociaal, pluspuntje! Al met al viel de avond dit keer een beetje tegen. Jammer!
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
O, o, o wat een slecht georganiseerd zooitje. Het eten is oké, maar de organisatie...... ruim een uur wachten tussen de bestelrondes, en dan nog kregen we maar de helft van wat we hadden besteld. Niemand die even oogcontact maakte om te vragen of we misschien iets wilden drinken, en dan ook nog heel brutaal op de menukaart vermelden dat een glaasje kraanwater €2,50 kost. Echt een tent waar een type als Gordon Ramsey eens herrie moet gaan maken.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Moeder weg, dus even snel wat eten.
Online wat slechte recensies, maar het zit om de hoek.
Het begon uitstekend. Gerechten kwamen met een kleine vertraging, maar dat zorgde dag we mooi konden dooreten. Er ontbraken een paar gerechten, maar we hadden genoeg.
Toch nog een derde ronde en ondertussen was het wat drukker geworden. Konden ze duidelijk niet aan. Na 20 min nagevraagd en na nog een hele tijd kwam de helft. Na drie kwartier het laatste stuk zalm maar laten zitten. Jammer.
Laatste teleurstelling was de rekening. 7,50 voor een fles plat water!
Twee en half uur voor snel wat eten en geen goed gevoel na afloop. Jammer. Eten was niet slecht.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Eten aan de teppanyaki plaat was goed. Leuk dat zie je anders nooit bij een all you can eat restaurant. Personeel vriendelijk. Eten van redelijke kwaliteit. Inrichting wel ok. Stoelen zitten comfortabel. De kok achter de platen waar we omheen zaten maakt echt het verschil.
Bram N.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Afhalen is ronduit slecht geregeld hier. Bestellingen liggen nooit klaar, je zit altijd ruim 15 minuten te wachten aan een vies plakkend tafeltje. Dr is geen personeel dat je helpt en de communicatie met de mensen is lastig door taalbarriere.

Daarnaast is het eten in het restaurant goedkoper dan dezelfde gerechten afhalen, heel onbegrijpelijk.

Ook een beetje duur voor afhalen

Het eten zelf is wel lekker dat maakt de frustratie van bestellen deels goed. Jammere is alleen dat je nadat je weer hebt afgehaald precies weet waarom je daar niet zo vaak gaat halen.
Z P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hier kom ik echt nooit meer! Om 16:30 hadden wij gereserveerd en waren wij blijkbaar 3 kwartier lang de enige klanten. Hierdoor was voor ons erg vreemd, dat we zeker een halfuur gewacht hebben, nadat de bestelkaart opgehaald werd. Toen wij eenmaal onze eten kregen, was het maar de helft van wat we besteld hadden, we hebben meerder malen moeten vragen waar de rest van onze bestelling bleef. In totaal bijna uur gewacht op ons eten. De sushi was erg slecht en de grillgerechten waren koud en leken opgewarmd te zijn in de magnetron! Heel slecht dus. Vervolgens vragen we om 2 simpele cola's. De bar was op een halve meter afstand en hebben zeker 10 á 15 minuten moeten wachten. Meerdere keren gevraagd waar ons drinken bleef.
We waren hier met een groupon deal van zogenaamde live teppanyaki cooking... toen we hierom vroegen zei ze nee je had het bij de reservering moeten zeggen, want nu is het al vol. ( stond nergens in de voorwaardes/coupon). Echt heel slecht' nooit meer!!!!
Meghan E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij zijn hier op een vrijdagavond aangeschoven, omdat alle andere sushi restaurant in Utrecht vol zaten. Dat wij bij dit restaurant wél terecht konden, was eigenlijk al een teken aan de wand.

Dit sushi restaurant raad ik zeker NIET aan om de volgende redenen:
- De service is slecht. Je moet lang wachten tot de bestellijst opgehaald wordt om vervolgens continue te moeten vragen om gerechten die nog niet gebracht zijn. Sommige personeelsleden verstaan geen Engels of Nederlands en vragen je to "wait ten minutes."
-Veel bestelde gerechten worden helemaal niet gebracht.
-De kwaliteit van het eten laat te wensen over: niets vers, gebakken in oud smerig vet. Rauw vlees staat ongekoeld in bakken op de grond in de keuken. De deur van de keuken staat open.
- Dessert en zelfs salades zijn NIET bij de prijs inbegrepen.
- De keuze uit sushi gerechten is zeer matig.
Silvia Z.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Wat zijn wij teleurgesteld in dit restaurant! Wij hadden gehoopt op een fijn avondje uit eten maar dit was helaas niet het geval. De vulling van de sushi's was erg minimaal en totaal niet vers. Ook zijn de porties erg klein. De bediening wist totaal niey wat ze moesten doen. Toen wij hier (op een respectvolle) manier over begonnen werden wij niet serieus genomen en erg onbeleefd behandeld. Utrecht heeft veel leuke/lekkere sushi restaurants en daar hoort deze absoluut niet bij. Als je op zoek bent naar een romantische plek om te eten ben je ook niet aan het goede adres. Het is een groot, leeg, kaal restaurant.
SeanOc .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten en de avond afgerond bij Hasekura Utrecht! Ruime keuze uit sushi en warme gerechten. Je zit bij sommige tafels wat dichtbij elkaar, maar de comfortabele stoelen compenseren dit. Tafels langs de grote ramen aan te raden met prachtig uitzicht op de haven. Personeel vriendelijk en service prima. Een van de betere All You Can Eat restaurants en een aanrader!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Afgelopen zaterdag wezen eten, eerste 2 ronde eten vrij snel op tafel. ronde 3 liet lang op zich wachten en ronde 4 hebben we nooit gezien.
Alle ronde waren ook niet volledig. Aantal keer moeten vragen of wij ook nog wat te drinken konden krijgen en dit duurde dan ook erg lang. Ik vind de bedrijfsvoering van dit restaurant waardeloos en ik kom hier dan ook nooit meer!
Moniek S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Vriendelijke en snelle bediening. Het was een rustige avond. We waren met 6 personen en we hadden een fijne plek, ruim (plekken voor 2 soms dicht op elkaar).
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Op vrijdagavond wezen eten met de AH actie, het restaurant zat vrij leeg. Onbeperkt sushi en de 2e persoon gratis. Helaas was dit geen succes; ten eerste is de zaak erg ongezellig. Wij kregen het idee dat we in een kantine beland waren: fel licht en geen gezellige hoekjes / plekjes. Dan het eten: sushi leek niet vers, minimale vulling en veel rijst, gefrituurde hapjes doordrenkt van de olie. Fles wijn besteld en deze was prima, maar water konden we hier niet bij krijgen. Al met al zo'n 25 euro pp kwijt geweest, wat we nog teveel vonden voor hetgeen we kregen. Wij komen hier niet meer terug.
chris deurhof .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eerste bestelling pas na 3 kwartier op tafel ! Is wel erg lang bij een nog niet voor de helft bezet restaurant .
Volgende bestellingen werden niet volledig op tafel gezet, maaraf en toe weer 1 of twee schaaltjes of plankje !
Dan ben je zo weer een kwartier verder !
Een klein dessertbuffetje zou leuk zijn(zoals bij ZINNIA in Utrecht)scheelt een hoop geloop voor het personeel!
Zullen niet snel weer terug komen !
Jpj.roelofsen R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De bouwlamp bij de verbouwing van de buren scheen lekker in ons gezicht. Volgens de bazin ging ie vanzelf uit. Niet dus. Tafel wat verschoven. Toen ging het. De bevestiging vergeten te printen. De eigenaresse deed heel moelijk. 10 minuten gezocht in mijn mails. Werden anders niet toegelaten. Ik was er zo mee aan, was bijna weggelopen. Na rondje 2 kregen we weinig aandacht meer. Het ene personeelslid was verzorgend, een ander slordig. Nou, de bowlamp heeft het hele diner aangestaan.
Kok K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten met familie keurige bediening een aanrader goede prijs kwaliteit verhouding.Zijn er vaker geweest is altijd weer een feestje om hier te eten.
Dylan B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Eten was in orde, sushi smaakte goed en was van goed formaat. De vis was wat minder vers. Tafels stonden te dicht bij elkaar. Hebben ons ook geergerd aan een chagrijnige oude vrouw in de bediening, die moet weg daar!
Emmi V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ten aanzien van de vorige keren was de bediening er zeer op vooruit gegaan. Vriendelijk, goed oplettend en het eten was top!