Hasekura Heerhugowaard

Coolplein 4-5 1703 XC Heerhugowaard Nederland Kaart
31-727432043

Over restaurant Hasekura Heerhugowaard

Echt Japans in Heerhugowaard

Lekker Japans eten? Dat kan bij Hasekura Heerhugowaard. Naast verse sushi kun je hier live zien hoe de koks teppanyaki voor je neus klaarmaken. Een experience die je niet wilt missen. Dus of je nu zin hebt in verse vis of gegrild vlees, hier kun je in elk geval genieten van de beste gerechten van de Japanse keuken.

Meer informatie over restaurant Hasekura Heerhugowaard

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 23:00

• Af te huren , Terras
7,1
Voordelig
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben gereserveerd voor morgen en ik werd vanmiddag gebeld dat we niet meer terecht konden? wegens verhuizing.. Sorry maar dat is wel een beetje laat? Erg jammer!

Als ik geen mail had gestuurd vanmiddag omdat ik opeens zag op de website dat ze gesloten waren stond ik morgen misschien wel voor de vaste deur met 8 man! Niet echt professioneel.

Mvg. S.Kaan
Anna1993 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het tafeltje waar we zaten zat er dicht bij de andere tafeltjes waardoor je met iedereens gesprek mee kan genieten. Het eten vind ik steeds minder worden. Soms krijg je een mooie rol sushi maar je krijgt ook vaak genoeg sushi wat eigenlijk zo uit elkaar valt en waarvan er bijna geen vulling in zit. Ook de hapjes zoals loempia's vallen erg tegen. Je krijgt eigenlijk alleen een hap deeg zonder vulling. We komen hier eerlijk gezegd ook voor de ah actie waardoor het allemaal prima is, ik zal er echter echt geen 27.50 voor betalen. Service van de manager vind ik ook erg kil. Wij zijn een keer weggestuurd omdat de reserving niet goed was gegaan... Vond ik op een erg onvriendelijke manier.
Florentin_oudhuis .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
In het weekend heb je veel kans op foutjes. Iedere keer dat ik er tot nu toe ben geweest in het weekend ging het zowieso één keer mis. Door de drukte snap ik het ook wel en ik ga mij niet druk maken, omdat ik een loempia teveel krijg. Goede service en ook betaalbaar. Ook als ik de Albert Heijn uitetenkaart niet had gehad was ik naar Hasekura gegaan.
Mirtev .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vriendelijke bediening. We konden gebruik maken van het all-in menu en er was geen aangepast ah-menu. Veel keus dus! Een aanrader, we komen zeker nog eens terug.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zeer slechte ervaring. Wij zijn gaan eten met de ah actie, nu bleek er geen ah tafel meer vrij te zijn! Wattt aparte ah tafels!

Na veel gezeur en getrek konden we uiteindelijk voor kiezen voor om een normale tafel te krijgen zonder de ah actie... We aten hier zeker 1 keer per 6 weken.... maar een stukje klantherkenning of respect is daar heel ver te zoeken.

Toch maar eten het was al wat later geworden. De biefstukjes taai en koud... de rijst was nat.. de lamskotteletten door en door gaar.. nooit meer... erg jammer onze ervaring was goed
Meriamkarel .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was allemaal even lekker. De kok aan tafel deed ook zijn best om ons af en toe te entertainen met een vlammenlint op de plaat. De AH akie zorgde ervoor dat wij met z'n zessen zo wel heel voordelig mijn verjaardag konden vieren.
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het is één groot nadeel als je bij Hasekura gegeten hebt: alle kleding moet in de was en je mag voordat je je bed instapt wel even flink douchen en haren wassen want je stinkt naar eten!
Linda T.
Super vriendelijk personeel
Lekker verse sushi
Sushi per stuk te bestellen, dus iedereen kan kiezen wat hij/zij lekker vind.
Al vaak gegeten hmmmm.
Blijft ons favoriete restaurant
Ouders nu voor het eerst mee en waren net zo enthousiast als ons
Raad het iedereen aan!
Biancavanoverveld .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker eten wat snel geserveerd wordt. Ruime keuze. Enige minpunt is dat je helemaal naar de kooklucht/frituurlucht ruikt na een avondje uit.
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Alhoewel het niet druk was en we zelf wisten wat onze tafel was, lieten ze ons heel lang staan bij de garderobe voordat iemand ons naar onze tafel bracht. Bediening was ok, maar de tafel achter ons hoorde ik paar keer mopperen dat er niemand langs kwam voor drinken opnemen etc. En tot 6x aan toe liep de bediening tegen mijn stoelpoten, dat was wel hinderlijk.
Eten was prima. Gezellige avond gehad.
Mees B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ik ben tevreden over de serveerders en het eten is allemaal van erge hoge kwaliteit! :D
Kortom ik ben er erg over te spreken
K. V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten is lekker, maar veel van wat je bestelt krijg je niet. Nu is het onbeperkt dus kun je het nogmaals bestellen, maar daar gaat het niet om. Ook meerdere keren bijvoorbeeld 5 van iets besteld en er komen er dan maar 2. Personeel is erg gericht om je drankjes te laten bestellen en het merendeel was absoluut niet vriendelijk. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zaterdag avond was erg druk, had het idee dat ze de drukte niet aan konden. Bestelingen ging laat door, deze klopte ook vaak niet.
WinenJor .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Op 11november 16 hier geweest. Mooie zaak, groot en toch warm. Behoorlijk druk maar daar heb je weinig last van. Het eten was ook heerlijk al kregen we vaak iets dat we niet besteld hadden. Personeel roepen heeft niet zo'n zin. Ze zijn druk met de computer, elkaar en ook met zo snel mogelijk serveren (niet met schoonmaken) . Ik eet liever rustig zonder minuten te wachten tot iemand kijkt en heb maar op de kaart gekeken wat er nu weer geserveerd werd. Soms heel verrassend. De zalm met kaas had ik nooit besteld maar is grote favoriet geworden. Het tweede rondje koffie kwam zelfs na, toch maar, vragen niet. Toen zijn we maar opgestapt. Deze stond echter wel op de rekening. Het meisje dat uiteindelijk kwam om af te rekenen (na twee keer vragen en als antwoord:" ik mag niet afrekenen" ) liep eerst terug om te vragen of we nogmaals om de koffie gevraagd hadden en daarna nog eens om de rekening te veranderen. Zucht, 1 been, andere been. Geen excuus, jammer dan. Kortom, goed eten maar helemaal geen beleving.
E.sieraad .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
lekker gegeten via ah actie vriendelijke bediening en ontvangst.
prijs kwaliteit verhouding goed.
vooral teppan yaki gerechten lekker
Denprutsert .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Toen we binnenkwamen leek het vrij druk, maar het viel uiteindelijk erg mee, weinig last van gehad. Rustig en uitgebreid kunnen tafelen, maar nooit heel lang hoeven wachten op de gerechten. Wederom zeer smakelijk gegeten!
Amanda A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Personeel neemt snel de bestelling mee maar kijken niet op of om. Word niet gekeken of je nog drinken wilt. Als de bestelling komt zetten ze het snel op tafel met een houding van moet maar even snel. Als je dan toch wat te drinken wilt bestelen en je er 1 roept kijken ze je aan van wat ben je lastig...
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het bestelde eten werd steeds zeer snel opgediend. Uitstekend!!! Maar zeer storend was het dat er zeer regelmatig gevraagd of wij nog wel wat wilde drinken terwijl onze glazen nog deels gevuld waren.
Jennifer H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
het eten was heerlijk, ik vond de yakkatori een beetje droog en de lamskoteletje iets roder, maar verder was het goed eten.
Juliette T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Lekker gegeten. Wel diverse malen gebeurd dat gerechten vergeten werden, maar dat werd bij navraag steeds snel opgelost.