Hasekura Castricum

Oldenbarneveldtweg 8 1901 KB Castricum Nederland Kaart

Over het restaurant Hasekura Castricum

Zo hoort sushi te smaken

Bij Hasekura in Castricum geniet je van de heerlijkste sushi! Voor een vaste prijs eet je hier zo veel als je op kunt. En met zulke lekkere hapjes kan dat best weleens een heleboel zijn. Naast sushi eet je hier namelijk ook verrukkelijke Japanse gerechten van de grill of knapperige tempura. Hier heb je het allemaal!

Meer informatie over restaurant Hasekura Castricum

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 23:00

• Af te huren
6,9
Moniek B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten!! Een gezellige sfeer, super goed eten en de service was prima! Je kunt kiezen uit sushi, vlees, vis, salades en groentes!
Zeker een aanrader ????
Youandi D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zeer slecht!!!
Vis en vlees word met elkaar gebakken tegelijkertijd !!
garnalen met de darmen er nog in.
En als je dan de klacht verteld vragen ze of je geen geld heb..
Kom daar nooit meer
jacqueline Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
wij komen hier regelmatig. sushi is gewoon perfekt. alleen de inrichting en sfeer zou echt mooier kunnen.
maar we zitten altijd prima op onze plek.
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Ik ben met de ah spaaractie wezen eten. Voor dat bedrag is het wel prima. Eten is ok, er worden alleen een hoop gerechten vergeten. Ik ben al vaker (5keer) bij Hasekura wezen eten, ook bij andere filialen, en het op tafel zetten van alle bestelde gerechten blijkt toch wel een groot probleem. De inrichting bij Hasekura Castricum vind ik ook niet erg gezellig. Ze zouden ergens dit jaar hebben verbouwd, maar vraag me af of dat überhaupt gebeurd is.. Ik zou in ieder geval nooit naar Hasekura gaan zonder korting, dat is de kwaliteit en service niet waard.
ingridhelsloot .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst door twee leuke dames!
We hebben van 7 tot 11 uur genoten van verschillende gerechten.
De formule is perfect! Je vult in welke gerechten en hoeveel je er wilt hebben.
En dit kun je daarna nog vijf keer herhalen, wanneer jij er aan toe bent! Geweldig!
Ook de glazen wijn waren behoorlijk gevuld, daar kunnen veel restaurants nog wat van leren!
Heerlijke avond! Voor herhaling vatbaar!
tim-smit .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Hier gegeten met 3 vrienden op woensdagavond. Middag van te voren telefonisch gereserveerd en gemeld dat wij met Albert Heijn bonnen kwamen eten, was geen probleem.

De kwaliteit van de keuken is hoog, gerechten zijn erg lekker. Echter, wordt niet altijd alles gebracht wat je aanvinkt. Het zelfde geldt voor de drankjes: voor de wijn hebben we 3x iemand moeten vragen en de Radler moest ook in 2x komen. Na afloop een kop koffie en thee besteld, deze zijn nooit gekomen.

Als klap op de vuurpijl kregen we ook de verkeerde bon, de bon van de tafel achter ons. Ook bleek het toch niet mogelijk om hier te eten met de Albert Heijn bonnen zonder op internet te reserveren (wat eerder telefonisch geen probleem was.) Dus moesten we de volle mep betalen.

De bediening is enthousiast jong, on ervaren en zonder sturing. Het schort hier aan een ervaren leidinggevende met oog voor service en klantvriendelijkheid.

Heb eerder hier gegeten, toen was alles perfect. Na deze ervaring was het de laatste keer.
Nathalie C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg lekker gegeten, zowel de sushi als de bediening en ambiance. Zelden zulke verse sushi gegeten, de nori is vaak nog knapperig en de rijst heeft de goede zachtheid. Wij komen zeker snel weer terug!
marijkebijl7 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met 6 personen hebben wij op vrijdag avond heerlijk gegeten met het abertheijn concept.
Een erg vriendelijke ontvangst en prima akoestiek en heerlijke gerechten.
Voor herhaling vatbaar, ga zo door Hasekura!!
Angela T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Was echt een heerlijke avond! Goede service, vriendelijk personeel, heerlijke sushi en een leuke sfeer. Komen zeker nog een keer terug!
etentje12 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker gegeten volgens het all you can eat principe. Genoeg keuze. Vriendelijke bediening. En niet te druk.
En vers fruit als toetje. We hadden wat te vieren en dat hadden we van te voren aangeven bij onze reservering. En we werden verrassend getracteerd op een ijsje met siervuurwerk. Heel feestelijk.
Jpj.roelofsen R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij missen Andre, de vorige eigenaar. Chagrijnige eigenaren nu. Ook richting personeel. Eten is nog steeds goed.
Personeel is behulpzaam.
Doug01 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gemaildx2, gebeldx3 en nog steeds hadden ze onze reservering verkeerd opgeschreven
Personeel heeft totaal geen verstand van de gerechten.
Ongeveer de helft van de gerechten in de 1e ronde niet gekregen, opnieuw besteld in 2e ronde, weer de helft niet gehad
3e ronde, ook weer niet alle gerechten gekregen, het leek er op dat onze buren onze vis ect hadden. Na de 3e ronde betaald, en toen we afgerekend hadden kwamen ze aan met de gerechten uit de 1e Ronde!!! Bijna 2 uur later. Belachelijk.Geen aanrader, chaotisch, jonge personeel weet helemaal niet.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gewoon lekker gegeten in een gezellige, ongedwongen sfeer. Ik heb er al verschillende keren gegeten en het is altijd weer voor herhaling vatbaar.
Wendy J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
prima restaurant!
We komen er vaker en het is eigenlijk gewoon prima!
Af en toe vergeten ze een sushi te leveren maar verder alles oke!
dvanhoeve .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben meer keren bij verschillende zaken sushi gegeten volgens de formule all you can eat. Dit was een van de beste. De zaak is ruim, maar in verhouding tot andere sushi gelegenheden niet erg groot, waardoor het gemoedelijker is. De gerechten waren prima van textuur ( dat wil met sushi ook nog weleens verschillen ) Kortom
als je een keer een avond wil kletsen met familie en ondertussen leuke en lekkere hapjes wil uitzoeken dan is Hasekura in Castricum geen verkeerde keus
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben heerlijk ontspannend kunnen eten. De bediening was heel vriendelijk en gastvrij.
De diverse gerechtjes voor herhaling vatbaar.
Antje983 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Deze Hasekura is niets in vergelijking met die In Heerhugowaard.
Decor, oud, moe en versleten.
Keuken niet open. Vleesgerechten smaken naar vis en de tonijn (sushi rol) had een raar smaakje.
Bediening, vriendelijk, vlot, al hoe wel ze de discussies wat zachter kunnen voeren, zodat de klant dit niet mee krijgt.
Al met al, deze Hasekura kan een flinke up-date gebruiken!
MarcelBraakhekke .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten. Shshi's maar ook de ander gerechten als miso soep, tempura garnalen, vleesgerechten en vers fruit was uitstekend.
Rowie B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Erg lekkere sushi! We mochten van het menu kiezen ipv een standaard 3 gangenmenu en betaalde uiteindelijk voor 1 menu. Leuke sfeer en het personeel was vriendelijk.
dorrieh .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We waren er voor de eerste keer.. We zaten Aan de woktafel en konden dus goed zien hoe vakkundig de gerechten gemaakt werden. Je kon uit zeer veel gerechten kiezen, die allemaal erg lekker waren. Een van ons gezelschap houdt niet van sushi, maar is na dit bezoek helemaal om. Zeker een volgend bezoek waard.