Hasekura Castricum

Oldenbarneveldtweg 8 1901 KB Castricum Nederland Kaart

Over restaurant Hasekura Castricum

Zo hoort sushi te smaken

Bij Hasekura in Castricum geniet je van de heerlijkste sushi! Voor een vaste prijs eet je hier zo veel als je op kunt. En met zulke lekkere hapjes kan dat best weleens een heleboel zijn. Naast sushi eet je hier namelijk ook verrukkelijke Japanse gerechten van de grill of knapperige tempura. Hier heb je het allemaal!

Meer informatie over restaurant Hasekura Castricum

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 23:00

• Af te huren
6,9
Voordelig
tim-smit .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Hier gegeten met 3 vrienden op woensdagavond. Middag van te voren telefonisch gereserveerd en gemeld dat wij met Albert Heijn bonnen kwamen eten, was geen probleem.

De kwaliteit van de keuken is hoog, gerechten zijn erg lekker. Echter, wordt niet altijd alles gebracht wat je aanvinkt. Het zelfde geldt voor de drankjes: voor de wijn hebben we 3x iemand moeten vragen en de Radler moest ook in 2x komen. Na afloop een kop koffie en thee besteld, deze zijn nooit gekomen.

Als klap op de vuurpijl kregen we ook de verkeerde bon, de bon van de tafel achter ons. Ook bleek het toch niet mogelijk om hier te eten met de Albert Heijn bonnen zonder op internet te reserveren (wat eerder telefonisch geen probleem was.) Dus moesten we de volle mep betalen.

De bediening is enthousiast jong, on ervaren en zonder sturing. Het schort hier aan een ervaren leidinggevende met oog voor service en klantvriendelijkheid.

Heb eerder hier gegeten, toen was alles perfect. Na deze ervaring was het de laatste keer.
Nathalie C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Marijkebijl7 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met 6 personen hebben wij op vrijdag avond heerlijk gegeten met het abertheijn concept.
Een erg vriendelijke ontvangst en prima akoestiek en heerlijke gerechten.
Voor herhaling vatbaar, ga zo door Hasekura!!
Angela T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Was echt een heerlijke avond! Goede service, vriendelijk personeel, heerlijke sushi en een leuke sfeer. Komen zeker nog een keer terug!
etentje12 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker gegeten volgens het all you can eat principe. Genoeg keuze. Vriendelijke bediening. En niet te druk.
En vers fruit als toetje. We hadden wat te vieren en dat hadden we van te voren aangeven bij onze reservering. En we werden verrassend getracteerd op een ijsje met siervuurwerk. Heel feestelijk.
Jpj.roelofsen R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij missen Andre, de vorige eigenaar. Chagrijnige eigenaren nu. Ook richting personeel. Eten is nog steeds goed.
Personeel is behulpzaam.
Doug01 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gemaildx2, gebeldx3 en nog steeds hadden ze onze reservering verkeerd opgeschreven
Personeel heeft totaal geen verstand van de gerechten.
Ongeveer de helft van de gerechten in de 1e ronde niet gekregen, opnieuw besteld in 2e ronde, weer de helft niet gehad
3e ronde, ook weer niet alle gerechten gekregen, het leek er op dat onze buren onze vis ect hadden. Na de 3e ronde betaald, en toen we afgerekend hadden kwamen ze aan met de gerechten uit de 1e Ronde!!! Bijna 2 uur later. Belachelijk.Geen aanrader, chaotisch, jonge personeel weet helemaal niet.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gewoon lekker gegeten in een gezellige, ongedwongen sfeer. Ik heb er al verschillende keren gegeten en het is altijd weer voor herhaling vatbaar.
Wendy J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
prima restaurant!
We komen er vaker en het is eigenlijk gewoon prima!
Af en toe vergeten ze een sushi te leveren maar verder alles oke!
Dvanhoeve .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben meer keren bij verschillende zaken sushi gegeten volgens de formule all you can eat. Dit was een van de beste. De zaak is ruim, maar in verhouding tot andere sushi gelegenheden niet erg groot, waardoor het gemoedelijker is. De gerechten waren prima van textuur ( dat wil met sushi ook nog weleens verschillen ) Kortom
als je een keer een avond wil kletsen met familie en ondertussen leuke en lekkere hapjes wil uitzoeken dan is Hasekura in Castricum geen verkeerde keus
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben heerlijk ontspannend kunnen eten. De bediening was heel vriendelijk en gastvrij.
De diverse gerechtjes voor herhaling vatbaar.
Antje983 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Deze Hasekura is niets in vergelijking met die In Heerhugowaard.
Decor, oud, moe en versleten.
Keuken niet open. Vleesgerechten smaken naar vis en de tonijn (sushi rol) had een raar smaakje.
Bediening, vriendelijk, vlot, al hoe wel ze de discussies wat zachter kunnen voeren, zodat de klant dit niet mee krijgt.
Al met al, deze Hasekura kan een flinke up-date gebruiken!
MarcelBraakhekke .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten. Shshi's maar ook de ander gerechten als miso soep, tempura garnalen, vleesgerechten en vers fruit was uitstekend.
Rowie B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Erg lekkere sushi! We mochten van het menu kiezen ipv een standaard 3 gangenmenu en betaalde uiteindelijk voor 1 menu. Leuke sfeer en het personeel was vriendelijk.
Dorrieh .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We waren er voor de eerste keer.. We zaten Aan de woktafel en konden dus goed zien hoe vakkundig de gerechten gemaakt werden. Je kon uit zeer veel gerechten kiezen, die allemaal erg lekker waren. Een van ons gezelschap houdt niet van sushi, maar is na dit bezoek helemaal om. Zeker een volgend bezoek waard.
Liana T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voor het eerst bij Hasekura gegeten. Prima sfeer. Gezellige drukte, maar dat betekende absoluut niet dat je lang op je eten moest wachten. Het systeem 'all you eat' werkt prima. Je krijgt een folder met plaatjes en namen van alle gerechten. Je kunt je keuze aanstrepen en 6 x een ronde bestellen. Daarna zet je het lijstje op je tafel en het wordt voor je klaargemaakt. Voor ons waren 5 ronden meer dan genoeg. De laatste ronde voor ons was vers fruit. Heel smakelijke gerechten, voor elk wat wils. Een van ons gaf aan dat ze allergisch voor paprika/ pepers was en op haar lijstje werden meteen de gerechten doorgestreept die ze niet moest bestellen. Zeer attent. Kan het restaurant van harte aanbevelen
Leonel V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten en de bediening was ook erg vriendelijk! Gezellig en zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt :-) Tot de volgende keer!
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Prima gegeten met de AH restaurant actie. Vijftig Europa inclusief drankjes voor 2 personen all-you can eat. Smaak en keus was goed.
Ab P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Uitstekend Japans restaurant! Soms een merkwaardig verschil in omvang van de diverse te bestellen hapjes, Maar alles smakelijk en goede bediening.
Gianni0007 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vriendelijke vlotte bediening en smaakvolle gerechten. Gebruik gemaakt van de AH-restaurantaktie. In het aquarium mogen wel wat grotere vissen :-)