Harvey Kitchen & Bar

Hertogsingel 58 6214 Maastricht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Harvey Kitchen & Bar

Reserverin dagelijks mogelijk tussen: 11:00 - 21:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Harvey Kitchen & Bar

Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Het is een gezellig restaurant, met veel lekkere keuzes.
John B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Vriendelijk ontvangst. Prima huiswijn. Keurig opgemaakte gerechten. Smaakvol. Op tijd werd bij iedere gang geïnformeerd of alles naar wens was. Bij weggaan werden we met een welgemeend tot ziens uitgeleid.
Kortom we bevelen Harvey aan.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Kortom we bevelen Harvey aan.
M.F.M. V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We kwamen binnen en onze reservering was niet goed door gekomen, ondanks de drukte wisten ze toch nog ons een leuk en gezellig tafeltje te regelen. TOP.????????
Onze entrecote was van top kwaliteit en vakkundig bereidt, zie je niet in elk restaurant terug.
Wij gaan bij Harvey zeker terug komen ????
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Mooi gepresenteerde hamburger gegeten, smakelijke combinatie van ingrediënten, beetje friet en wat koolsalade erbij, ben wel benieuwd naar de andere gerechten nu.
Zilan C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Superlekker en gezellig diner gehad met een vriendin en zoontje! Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was heerlijk. Gezellige sfeer en leuke muziek. Goede bediening ook! Ga zo door Team Harvey wij komen zeker terug.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke bediening en de de ambiance was top.

Zeker een aanrader als je een gezellige avond wil met goed eten.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk eten met hele aardige bediening. Echt een aanrader!!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!
Jorrit M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Lams en kipspiesjes waren heerlijk.
Jorrit M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk gegeten voor weinig geld
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Prijs kwaliteit is zeker goed
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Een restaurant ietswat uit het drukke centrum. Eenvoudige kaart, daarentegen wel een interessante bierkaart met leuke keuzes. Bediening is goed, vriendelijk. Inrichting is leuk, ziet er gezellig uit. Het eten is niet bijzonder, maar zeker niet slecht. Gewoon goed! Er wordt met zorg gekookt en dat voor een betaalbare prijs!
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Leuke plek onder de bomen, goede sfeer, lekker eten en enthousiaste bediening !
Joey K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
hier kunnen we kort over zijn. goed eten dat leuk gepresenteerd werd. verder fijne locatie met een goede sfeer met verder top personeel!
Joey K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
in het kort. leuke locatie, lekker eten dat goed gepresenteerd werd en top personeel!
Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel! Heel behulpzaam, ook als je een allergie/intolerantie hebt.
Stan M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Via Iens een uurtje van tevoren gereserveerd en bij aankomst was het personeel hiervan op de hoogte. Binnen top gestyled, modern/industrieel wat helemaal mee gaat met de trend. Vanwege het lekkere weer buiten gezeten, waar we ook lekker knus zit. Het personeel heeft oog voor de klant en is erg vriendelijk en professioneel. Het menu is wat aan de kleine kant maar er zit toch voor ieder wat wils bij. Wij hebben gekozen voor de scampi/avocado salade, de ossenhaas en nog de zalmfilet. Alle drie de gerechten waren helemaal top. Ingrediënten en smaken waren goed op elkaar afgestemd en in balans. De zalmfilet was boterzacht, een heerlijke friszure saus en bijpassende groentegarnituur. De ossenhaas was medium zoals gevraagd en erg mals, de pepersaus is niet overheersend wat je vaak hebt bij deze saus. Je merkte dat alles vers was. Prijs/kwaliteit is in goede verhouding. Zoals ik al eerder zei, geen grote keuze, maar wat er wordt aangeboden is dan geoptimaliseerd. Als ik een ding zou mogen veranderen, dan zouden er meer opties kunnen worden aangeboden behalve frieten. Frieten is op veel plekken een trend. Toch zie ik graag wat diversiteit hierin, zodat het niet meteen als streetfood geassocieerd wordt, want daar staat deze keuken boven met wat wij geproefd hebben. Ook is het erg lawaaierig doordat het restaurant aan een drukke weg ligt, hier kan het restaurant natuurlijk zelf niets aan doen. Al met al toch een score van 10 die ik zou willen geven. Ik kom dan niet uit de buurt, maar ik kom graag terug en zou het aan iedereen aanbevelen.
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Naast ons zat een roker, in een half uur 4 sigaretten... Was blij toen zij vertrokken.
Verder was alles prima!
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij Harvey! De prijs/kwaliteit verhouding is erg prettig en ook de bediening is super vriendelijk. Tip: Vraag ook eens naar de speciale cocktails (staan niet op de kaart) van de bartender. Erg lekker en zeker niet duur!