Harvey Kitchen & Bar

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 01:00
cindy V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een heel gezellige zaak met vriendelijk personeel. Het eten viel een beetje tegen. De kalfs oester was doorbakken terwijl medium besteld was en de vega burger vonden we ook niet heel smakelijk, een zoute gefrituurde burger met wat sla en cocktail saus erbij. Ook een puntje van kritiek het stinkende toilet naast de keuken.
P S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Afgelopen week bij Harvey geweest, een erg leuke zaak iets buiten het centrum van Maastricht. We waren met z'n vieren en werden erg vriendelijk ontvangen door het personeel. Het eten was kwalitatief erg goed, maar gezien de uiteindelijke rekening, toch wel wat prijzig gezien de kwantiteit. Personeel en de uitstraling van de zaak zijn zeker een dik pluspunt, eten kan (een klein beetje) beter.
agpsmits .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Een echt eigentijdse inrichting. Puike en zeer vriendelijke bediening. Gerechten op voortreffelijke wijze geserveerd. Ook de wijnkeuze op een originele manier gebracht. De gerechten smaakten voortreffelijk. De Zeewolf was geweldig. Kregen op verzoek zelfs asperges als groente.