Harvest

Sint Jacobstraat 1 2512 AN Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Harvest

Chinees restaurant Harvest is een begrip in Den Haag. Al ruim 10 jaar zijn zij de specialist in Kantonese gerechten. Natuurlijk kun je er ook terecht voor de bekende Chinese maaltijden als nasi, bami, foe yong hai, Pekingeend en garnalenloempia’s. Hun liefde voor de Chinese provincie Kanton blijkt uit de smakelijke Dim Sum, waar je hier overdag en ’s avonds van kunt genieten. Organiseer je thuis een etentje? Haal hier je Chinese maaltijd af en maak je eigen buffet.

Meer informatie over restaurant Harvest

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 11:30 - 22:30

6,8
Claudio123 C.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Lekker gegeten, vriendelijk personeel.
Een van mijn favoriete Chinese restaurants kom er al heel lang.
Echt een aanrader!
Jjverhelst .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Het eten bij harvest is niet bijzonder, gewoon een standaard Chinees, het personeel is aarig en behulpzaam. Het decor lijkt wel uit de jaren 90, zeer oud met foto's van hun gerechten op de muurm
Randy F.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Harvest ligt op steenworp afstand van waar we wonen. Ik loop er dus regelmatig langs. Wat mij iedere keer opvalt is dat het einde ochtend en begin middag giga druk is en 's avonds altijd redelijk rustig. De Dim Sum zal daar geweldig zijn gezien de aantrekkingskracht. We hebben er afgelopen jaren een paar keer de "standaard" chinese gerechten afgehaald. Niets mis mee, smakelijk maar niet heel bijzonder. Deze avond wel gekozen voor minder gangbare gerechten die we overigens vaker elders eten. Wederom smakelijk maar daar is alles mee gezegd. Avond chinees niet meer bij Harvest.
EJ T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Gezellig met groep van zeven collega's gegeten aan ronde tafel. Allerlei verschillende gerechten stonden op een grote ronde glazen draaischijf. Goede prijs/kwaliteit verhouding. China town.
W.Pruymboom .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Het was een tijdje geleden dat we de laatste keer bij Harvest waren en het was weer prima. De vriendelijke ontvangst was nog hetzelfde en ook het eten nog net zo lekker. Het interieur heeft iets meer aandacht gekregen leek me, het zag er wat strakker uit. Heel goed adres voor dim sum, een snel maaltje of een uitgebreide maaltijd.
Agathe .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Gisteren weer eens op bezoek bij Harvest. Met een gezelschap van 6 kregen we meteen een fijne ronde tafel aangeboden. De bediening is ontzettend lief en attent. Lekker dim sum als voorafje en daarna paksoi met knoflook, gebakken bami, vleesschotel met eend, kip, tsa chieuw en spek en garnalen in zoetzuere pikante saus. Als toetje heerlijk gestoomde broodjes gevuld met lotuspasta en zwarte sesamvulling. Smullen! Bij het betalen vroeg de eigenaresse me of we een feestje hadden. Ik zei ja: ik ben met familie vanwege mijn verjaardag. Dan krijg je een kadootje zei ze! Vertrok dus met een goed gevulde maag, na een fijne avond met een fles wijn als kado. Waar zie je dat nog?
Er zijn veel restaurants in het Haagse Chinatown, sommige goed sommige minder. Ga vooral een keer naar Harvest!
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangst. Goede service. De inrichting echt simpel Chinees. Maar de Dimsum echt lekker. Smaakvol. Keuze genoeg. Goede smaak!!! Aanrader voor een lekkere Dimsum lunch!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Even voor de film naar de Chinees! We hadden zin in Babi panggang en het stond op de kaart. Twee varianten. De namen weet ik niet meer. Besteld, en wat geserveerd werd leek niet op wat wij van de Chinees-Indische restaurants kenden. Lekker vet gegrild buikspek en een rodere variant. Erg veel! De mevrouw had ook al gezegd, je kunt er ook met zijn tweeën van eten. Wij hadden dat begrepen als: je kunt van elkaars bordje pitsen, maar ze bedoelde waarschijnlijk dat een portie genoeg was voor twee. De sambal was zwart, dit interpreteerde ik als: sambal badpak, kortom een niet zo scherpe variant. De sambal bij de Indisch-Chinese restaurants vind ik doorgaans ook nogal flauw. Dus eens royaal gesmeerd. Een forse hoestbui was het gevolg. Veel heter dan gedacht! Met water en witte wijn wat geblust. De mevrouw vertelde: ze hadden klachten gehad van met name Surnaamse klanten dat de sambal te flauw was. Nu hadden ze een eigen recept... Binnenbrandje! Mijn vrouw was de maaltijd veel teveel, dus heb ik mijn best gedaan voor twee. Het was lekker, maar blijkbaar weten we niet veel van de echte Chinese keuken. Bij thuiskomst Wikipedia er op nageslagen: drie varianten van Babi panggang; de variant die wij kennen blijkt de aanpassing van de Chinees-Indische restaurants voor de Hollanders te zijn.
We waren een weekje in Den Haag, leuk dat je dan echt naar Chinatown kunt en voor culinaire verrassingen kunt komen te staan. Hoef je dusver ver weg voor. Bij een volgend bezoek toch wat meer inlezen.
De film was trouwens goed waardeloos.
Ik46 I.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Wij hebben gisteravond voor het eerst in lange tijd hier gegeten en volop genoten van de dim sum. Het decor is typisch Chinees, maar daar gaat het ook niet om. Ik hoop dat we deze week nog een keer kunnen gaan genieten van hun heerlijke eten....
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Eerlijkheid gebiedt mij te vermelden, dat de dag dat wij hier aten, Chinees nieuwjaar werd gevierd in de stad. Ieder Chinees restaurant was afgeladen vol, zo ook Harvest. Misschien dat het daardoor amper voldoende was. We kwamen voor een lunch, omdat we ontzettend veel zin hadden in pekingeend met pannenkoekjes. Deze was oké, maar zeker niet de beste die we gegeten hebben. Ik vond hem ook vrij klein. Vooraf kozen we loempiaatjes met vis en mango. Die zagen er heerlijk uit, maar waren flauw en de vis smaakte rubberig. Maar het ergste waren de vegetarische loempia's, die volledig volgezogen waren met vet en daardoor oneetbaar waren. Te ranzig! We hebben ze teruggestuurd. Jammer vonden we het dat we geen andere kregen, of in ieder geval een alternatief. Ze stonden ook op de rekening, maar op ons verzoek werden ze er wel vanaf gehaald. Een excuus zou fijn geweest zijn. Ik denk niet dat we hier nog een keer komen.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Afgelopen vrijdag gelunched (dim sum) bij Harvest in Den Haag. Lang geleden dat ik hier geweest was, dus tijd voor een nieuw bezoek. Mijn tafelgenoot had nog nooit dim sum gegeten noch met stokjes gewerkt: tijd voor een goede ervaring! Harvest is heel simpel ingericht, vandaar mijn cijfer voor het decor. Vooraf beide een won-ton soepje, prima smaak en lekker grote balletjes vlees! Samen met de Chinese thee 4 verschillende gerechtjes genomen. We hadden rijstdeeg met rundvlees, bapao met zoet varkensvlees, tasjes (zo noem ik het even) met pinda's vlees en kruiden en ook (ik vermoed) rijstdeeg met een zoete saus en vlees erin. Gerechten worden mooi op tijd en goed warm opgediend. Ik toonde veel interesse in de manier van bedanken als een kopje thee op tafel komt waardoor de ober erg moest lachen (en misschien daardoor ook erg vriendelijk was). Rekening 24,50 dus de prijs kwaliteit is DIK in orde. Lekkere en diverse hapjes, ik kom zeker terug.
Dianne13 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Heerlijk gegeten bij Harvest, een klein dim-sum restaurant in Chinatown.
Er was volop keus, ook voor de kinderen. Die konden kiezen met behulp van de foto's op de kaart.
We lieten ons verrassen en hebben gesmuld van de lekkere hapjes.
Het was er heerlijk rustig en ontspannen. De bediening is enorm aardig!
En uiteindelijk ook helemaal niet duur, ongeveer 50 euro kwijt voor 2 volwassenen en 2 kinderen.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Een bijzonder gezellig eethuisje in de Wagenstraat Den Haag. Midden in China town. De dim sum smaakt hier altijd prima. Ruime sortering tegen een redelijke prijs. De bediening is vlot en vriendelijk. Het is er vaak gezellig druk, en opvallend genoeg komen er ook veel mensen alleen een hapje eten. Constante uitstekende kwaliteit dim sums. Aan te bevelen.
A M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Volgens mij moet je hier vooral naartoe om dim sum te eten, want daar is hier een enorm uitgebreide kaart voor aanwezig. Het feit is dat het alleen in plaatjes en met de Chinese naam wordt uitgedrukt; dus als je er geen kennis van hebt, weet je tevoren niet wat je zult gaan eten. Daardoor zullen hoogstwaarschijnlijk veel Nederlanders het niet 'aandurven' om voor deze lekkere, kleine hapjes te kiezen. En da's jammer, want nu zie ik om mij heen dat zij daarom veelal de 'veilige ouderwetse' Hollands Chinese gerechten kiezen, zoals nasi, bami, eend, babi pangang, cha siew en loempia's. En die laatste gerechten kan ik elders in de Haagse Chinatown absoluut zeker weten beter eten, zo weet ik uit ervaring. Dus raad ik de eigenaar van Harvest aan om de dim sum kaart meer toegankelijk te maken voor de Hollandse bezoeker. Zo zal een ieder meer tevreden zijn dan nu het geval is.
Ierlandpleinnl .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Een enorme kaart met diverse Dim Sum, compleet met plaatjes. Toch laten we ons niet verleiden en besluiten een schotel te nemen. Bami met geroosterde eend. De bami is meer die dunne mihoen stijl met wat lente-uitjes en kleine stukjes paprika er door. Maar de eend, prima klaargemaakt en in mooie plakken gesneden. Ook geen flauwe portie. Natuurlijk met nog wat botjes eraan, niet direct mijn favoriet maar gemakkelijk af te bijten. Heerlijk krokante velletjes. Heb in het buitenland heel wat mindere eend gehad en dat hier dan voor iets meer dan een tientje. De witte huiswijn was drinkbaar maar zeker geen top. Na toch nog een ijsje genomen, aardbeienijs, pistache-ijs, slagroom, chocoladesaus en een wafeltje. Zeker geen culinair hoogstandje maar wat wil je ook voor dat geld.
De zaak ziet er bijna net zo uit als Chinese zaken in de New Territories bij Hong Kong, dus vooral functioneel, alleen hier maar een paar tafels met een draaiplateau en ruimer van elkaar opgesteld. Vriendelijke bediening en eten zonder poespas.
Erik_H .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Mijn favoriete restaurant in Den Haag. Niet een gedegenereerd 'Chin.Ind.Rest' maar een plek waar je terecht kunt voor Dim Sums (bv garnalen in rode peper) of gevulde forel.
Priester .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Heb er gegeten, en het was heerlijk! Bediening is erg professioneel en het restaurant ziet er goed en gezellig ingericht uit. Warm welkom, eten en drankjes worden snel geserveerd!
Ik haal hier ook wel eens af en dat is ook zeker de moeite waard! Meestal babi pangang, gebakken banaan, loempia's, nasi en bami. Verder vragen we altijd om een extra sausje bij de loempia's en wat een verukkelijk zoet sausje krijg je er dan bij! Top
Coquille .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Na lange tijd hier weer eens de lunch gebruikt. We hadden verschillende dim sum besteld. Alles leek zelf gemaakt te zijn, vandaar de wachtttijd van ca 20 minuten. Tot onze verbazing waren echter vrijwel alle bestelde soorten (vietnamese loempia's, sint yo kun, gevulde pepers) gevuld met precies hetzelfde compacte gehaktmengsel als altijd in de siu mai zit. Zo hoort dat niet en zo ben ik dat ook niet gewend. Moest er soms een partijtje gehakt snel worden opgemaakt?
Geen aanbeveling!
Gelukkig zijn er nog genoeg andere chinese dimsumrestaurants in de Wagenstraat en omgeving voor de volgende keer.

LucienIens .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Prima Dim Sum restaurant in het midden van China Town The Hague. Naast Dim Sum ook lekker (traditionele) Chinese gerechten. Goed van smaak en variatie.
Qua bestellen is alles mogelijk. Vragen om variatie, om een andere volgorde, om gerechten niet eerder te brengen dan als de vorige op is etc etc. Geen probleem. En de smaak, zeer duidelijk te proeven wat je eet. Dat is erg prettig in een Chinees restaurant.
Decor is beetje saai, meer eetcafé achtig dan restaurant.
Prijs is goed te doen en je kan zelf bepalen wat je uitgeeft door het samenstellen van de gerechten ...
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Omdanks de vernieuwde tafelbedekkingen nog altijd een ietwat vervallen uitstraling. Vooral als de vissenbak bij de ingang helemaal leeg staat te stralen. Personeel is en blijft vriendelijk en attent, de theekopjes worden onder een mooie boogstraal gevuld. Ik heb de indruk dat er een nieuwe kok/chef aanwezig is, de smaken zijn weer helemaal goed!