Hartje Oost

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 18:30
Zaterdag en Zondag 09:00 - 18:00
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Je ziet het steeds vaker: van die zaakjes waar je iets kunt kopen maar ook eten – branchevervaging zou je kunnen zeggen. Bij Hartje Oost verkoopt men dameskleding en woonaccessoires maar je kunt er ook ontbijten of lunchen. Ik kwam voor dat laatste en werd buitengewoon verrast. Het begon al met de muntthee: een grote hoeveelheid frisgroene stengeltjes munt was keurig op maat gesneden waardoor je bij het drinken geen angst voor oogletsel hoefde te hebben. Verder had ik een soep van doperwten en munt en een sandwich met tonijnsalade. De soep was heerlijk en dat gold ook voor de ruim belegde sandwich die geserveerd werd met een gebakken kwarteleitje. Verder prima service en gunstige prijzen. Branchevervaging hoeft dus allerminst negatief te zijn.
Sarah R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Super fijn zaakje waar je ook kunt shoppen. Dus eigenlijk heel erg gevaarlijk, omdat je wanneer je naar het winkel gedeelte achterin loopt je sowieso met iets leuks de deur uit gaat. Waar ik voor kom is een super lekker broodje wat vanaf dag één dat ze open zijn op de kaart staat. The Smoking Barrel! Broodje zalm met zeewier. Echt super lekker. Het sfeertje is er ook fijn, dames die de zaak runnen werken hard en zijn super gastvrij. Wel veel hippe meisjes, maar die zijn er steeds meer in Oost!
Mirije N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Vanmorgen geweest, wat een lief zaakje. Prachtig ingericht. Hadden het wel erg koud doordat deur open had gestaan.
Kleding en accessoires niet bekeken maar wel de thee (verse gember) met chocolaatje, wijn, taart (rozentaart te lekker) en broodjes geproefd.
Service lief, niet te aanwezig, kraanwater met framboosjes en munt erin.
Wijn prima, heerlijk brood, geweldig belegd.
Wij zijn fan!!! Thx voor n zalige morgen.